One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #13

+11
vilqu
bewareofaino
_Blistex_
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
militsii
Mileaz
bO0m
Stypayhoralikson
Sarqai
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 9]

1Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Hehkutus topa #13 La 2 Kesä 2012 - 1:59

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

edellisessä 200 nii uutta peliin (:

kesäloma ahhhhh ♥

51Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 6 Kesä 2012 - 7:54

Mileaz

Mileaz

Stypayhoralikson no voi että ;o ♥️ tuleehan siihen sit kultaset satiinirusetit molempiin päihin et sitä kehtaa käyttää?

Mun iskä sano et mun ratsastussaappaat on varastossa, sit sanoin et mun jalka on kasvanu siitä vuodesta 2009 mut ne onki kokoa 41 o_O Mite oon voinu joskus ratsastaa nii isoilla Very Happy
Sit mun raippa löyty, kypärä pitäis olla jossain kuulemma! hihii

52Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 6 Kesä 2012 - 9:17

_Blistex_

_Blistex_

vilqu: Ää, munki alko tekee mieli arnoldsin kaikkii hyvii juttuja. :DD Onneks mulla on irtokarkkei ♥️

Nyt on pakko tunnustaa, mä en oo ikinä lukenu yhtään Nälkäpelii enkä oo nähny sitä leffaakaan. Sad Oon aina halunnu mut en oo koskaan saanu aikaseks tehä asialle mitään. no tänään mä sit otin itteeni niskasta kiinni ja menin reippaasti kirjastoon ja lainasin sen ekan kirjan. (: Olisin lainannu heti ne kaikki mut joku oli ehtiny ennen mua, murr. :c Mut tänään sit tarkotus lukee sitä ja syödä irtokarkkii ja sit tunnin päästä kattoo Greyn Anatomiaa ja sit pari jaksoo Valehtelevii Viettelijöitä ja sit taas lukee Nälkäpelii. ♥️

53Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 6 Kesä 2012 - 9:33

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

oli kivaa shoppailee taas ja zumbas.Rahaa kyl meni mut ei se haittaa

54Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 6 Kesä 2012 - 9:45

jonskauu

jonskauu

Louizz_tomlinzon hhaha oon väsyny tai jotai ku rupesin nauraa tossa: Rahaa kyl meni mut ei se haittaa. mitä kaikkee ostit? Ootko muute mite kaua zumbannu (kirjotettaaks tollee?) koska mä haluaisin mennä zumbaamaa koska en oo ikinä ollu, mut mietin et onks se miten vaikeeta ja onks helppo päästä mukaa :-)

Mä tilasin äske viidelläkymmenellä eurolla leffoja :DDD okei me maksetaa siskon kaa ne puoliks koska niistä tulee meidän yhteisii. Saatii sillee tosi halvalla koska niitä leffoja tuli tilattuu jotai 10 ja tulee maksamaan postikuluineen vaan sen viiskyt euroo et ei paha mun mielestä :-) koska jos miettii et meet kaupasta ostaa 10 leffaa ja jokanen niistä maksaa vaikka 15 euroo niin kyllä se maksaa aika paljon! miks nykysin kaikki maksaa niin paljon? Surprised Very Happy

55Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 6 Kesä 2012 - 9:55

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu; ostin bikinit,kahet shortsit,topin,huulikiillon,deodorantin,tiger beatin,siskolle syndelahjan(monte carlo dvd ja joku toine nimee en muista),pikkuveljelle pokemon dvd'n ja pienimmälle siskolle pentujengi dvd'n(ku niil kaikil on synttärit täs kesäl enkä enää jaksa mennä myöhemmi ettii) ym.Mä oon zumbannu tasan 2 kertaa,ei se mun mielestä ainakaa kauheen vaikeeta oo mutta tulee kyllä tosi kuuma,et join litran vettä siel.Mä ainaki pääsin mukaa ihan ok ku siel toistetaan sitä samaa aika paljo ni sit kyl sen oppii,mutta mä pyörähdän aina eri suuntaan ku muut xD huono tapa

56Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 6 Kesä 2012 - 10:14

Veeranen

Veeranen

jonskauu mitä leffoi tilasitte?c:

57Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 6 Kesä 2012 - 10:29

jonskauu

jonskauu

Veeranen Me tilattii pari jotai iha outoo, minkä nimiä en muista Very Happy sit tilattii mm. Haikein terveisin, ps. rakastan sinua, sit semmonen dvd-paketti jossa oli kolme leffaa ja siinä oli The holiday, Wimbledon ja Love actually. Tilattii siis myös muitakii mut en muista et mitä kaikkee Very Happy ne loput tais olla jotai teinileffoja. voin sit kertoo ne kaikki kunhan se paketti ilmaantuu tohon mun nenän alle ! :-)

58Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 6 Kesä 2012 - 11:49

Mileaz

Mileaz

_Blistex_ don't worry, en minäkään! Mullon se Nälkäpelin ykkönen tossa kirjahyllyssä iha koskemattomana ku en vaa saa aikaseks alottaa lukemista :DD Tosin mä välttelen sitä alottamista sen takia koska jään siihe kuitenki koukkuu ja sit en tee mitää muuta ku lue sitä mikä tosin olis varmaa iha hyvä asia mut en haluuu siltikää jäähä koukkuu... okeimitäihmettä mä sössötän? Very Happy

59Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 6 Kesä 2012 - 12:51

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz hyvin mahdollista(; ahaha sehä o hyvä jos jää koukkuu johkai kirjaa!

täällä kolmas joka ei oo lukenu tai kattonu nälkäpelii :DDD mul on nyt joku 3vko ollu koskemat yks kirja ja aattelin et ku saan sen luettuu nii lainaisin sitte nälkäpelin ja alottasin lukee. tosin mä alotin sitä joskus puol vuotta - vuosi sitte ja luin ekast kirjast nii pitkäst että se Katniss oli jossai junas tms matkal sinne taistelutantereelt tai sille:d

https://twitter.com/#!/penguiniam

60Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 6 Kesä 2012 - 23:50

vilqu

vilqu

_Blistex_, Mileaz ja Staypayhoralikson, mä kävin kattoo Saran kaa sen leffan, mut en oo lukenu yhtäkään kirjaa.. Tekis kyll kauheesti mieli lainata se eka Saralta Very Happy
jonskauu, kyll te aika halvalla saitte:) Leffamaraton on niin kivaa!! Kunhan pysyy hereillä Wink
Mileaz vielä, mäki haluun issikoilla ratsastaa, en oo koskaan ees mielestäni koskenu yhteenkään vaikka onn ratsastanu 7 vuotta Smile

Oon ylpee itestäni Smile Lähin aamulla joksu puol 10 ku kaikki muut oli lähteny Poweriin (lentopallo tapahtuma) ja äiti töihin ni lenkille! En tehny ees pitkää koska en oo ollu pitään aikaan juoksemassa mut kyll se tästäSmile Mut tuli tosi hyvä fiilis! Ja sen jälkeen venytin spagaatia, pitkästä aikaa ja toinen puoli on aika lähellä et menee pohjaan!! Very Happy Nyt lähen sit mun naapurin kaa pyöräilee hammaslääkäriin ku sillä on aika, mä en usko ennen ku mä oon siellä rakennuksessa et mä oikeesti menin sinne vapaaehtosesti ilman et mulla on oma aika!! Ja sit mä aattelin et pesen mun koiran hampaat tänään Very Happy

61Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 0:36

nealoves1D

nealoves1D

te kaikki jotka ette oo lukenu niit nälkäpelei ni kannattaa oikeesti lukee älkää ihmees ees alottako tai jäätte viel pahasti koukkuu ! O.o mä luin ne kaikki kolme putkee sitä vauhtii et sunnuntain illal alotin ekan ja tiistai aamuna sain viimesen luettuu Very Happy jäi yöunet johoki kahtee tai kolmee tuntii & noi kirjat koukutti mut nii pahasti et nytte oon lukemas vajaan kahen viikon aikan kolmatta kertaa niit läpi Very Happy on kyllä maailman parhaat kirjat ! <3

Viimeinen muokkaaja, nealoves1D pvm To 7 Kesä 2012 - 13:06, muokattu 1 kertaa

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

62Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 4:38

Sarqai

Tänää irtohypytettiin Dorista Veeran kaa, se on risteytysponi, ja hyppäs metri viistoist Surprised Olitiin molemmat sillee wuuuut:D Mut nätisti loikkas, selässä jos ois ollu nii ei se ois jaksanu, sil on nii huono kunto:/ Opin VIHDOIN sen radan, kyllä mä sen (ehkä) osaan sit kisois:D

63Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 6:29

vilqu

vilqu

Sara, hyppäskö Doris samalla tavalla ku sinä ja sun imitaatios? Wink

Lähetään ehkä kohta kavereiden (Sara, ja naapuri) kanssa yhelle lammelle uimaan:) Tai/ja tehään lättuja:D

64Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 6:31

Sarqai

Haha just sillee:D Pitäis ettii uimapuku mut katon nyt tän tanssiakatemian loppuu ja sit uimaaaaaaaan(:

65Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 6:47

bO0m

bO0m

Jeee vihdoin kotona!<3 (: Ei täs muute mitään kauheen ilosta, mut pääsen taas forkkaileen kokonaiseks neljäks päiväks!! :DD

+pääsen neljän päivän tauon jälkeen taas soittaan kitaraa, oikeesti mulle tuli jo vierotus oireita! (:

66Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 9:37

Veeranen

Veeranen

bO0m mitä sä yleensä soitat? : D ku oikeesti mä en keksi mitää mitä voi rupee harjotteleen D:

67Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 9:55

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

menin aamusta mummulle ja vaarille, olin nukkunu jonku reilun 6,5h yöunet (koska howrse<33XD) ja laitoin herätyksen kymmeneks et varmast kerkeen olla nii enköhä oo siellä jotai 9h? ne sitte viel yritti et jos jäisin yöks mutten jaksanu jäädä nytte mut si kotimatkal kelasin et voisin mennä joskus Lontoon matkan jälkee c:

68Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 9:58

_Blistex_

_Blistex_

Auttakaa mua hyvät ihmiset, oon tainnu jäädä koukkuun tähä Nälkäpeliin O: Luin johonki kolmeen asti aamul ja sit nukuin jotain kuus tuntii. Sit näin kavereita ja ku sovittiin et käydään nopeesti koton ja sit nähdään taas ja meil oli sovittu aikakin ni enkös sit minä rupee kirjaa lukee ja tietty sit tuun vähä myöhäs :DDD Mut rakastuin tähän ♥

Stypayhoralikson: Noni, oliks ne sit ilosii ku olit siellä? (: Meinaan mun mummu ainaki oli ku siellä niin harvoin käyn. :C

69Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 10:04

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ juu oliha ne iha c: vaari on monesti käyny meilä ja sanonu "mites se mopo kulkee? jokos tuut kohta kylään sillä?" nii nytte menin (: meiä pitää ruveta käymää useemmi isovanhemmil! mä nään kumminki suht usei näit joilla kävin nytte mut toisii en ku ne asuu Sodikses ja sinne on täält joku 5-6h ajomatka nyyh :c

70Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 10:17

Mileaz

Mileaz

Howrse... koskaa siitä pelistä mitää ymmärtäny vaikka kovasti yritin :'D
Tuli muute Howrsesta mielee Tallini.fi, ei jestas kui mä olin iha kikseissä siellä aikoinaa ja mulla oli vissii miljoona kuussataa eri ystävää joide kanssa oltii siel chatissa aina "MOIHHHHH<333333"
Vanhat hyvät ajat ♥

71Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 10:38

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz hei tääl ilmottautuu yks tallini.fi entine käyttäjä:DD aina siel chatis juttelees kaikil ja jotai miljoona ystävää ja näi:D ja mul o vielki yhe kuuluisuude lähettämii kuvii kaikkii ku se pyys et sanon mielipitee jostai dessuist ja tallipohjist sun muist ja lähetteli söpöi kuvii koirastaa ja kaikkee:D

ainii mul o viel talleiki jälel <33

72Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 10:45

Mileaz

Mileaz

Stypay Eikä :Dd mikä sun tallin nimi oli?
Mulla on vieläkin kans jotain vanhoja dessuja ja tallipohjia vanhalla koneella, niitä on välillä vähä hauskaa katella Very Happy

73Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 10:57

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz ajattelematon oli vissii tunnetui mun talleist mut silti ei mikää kauhee tunnettu:D:D tietyis piireis! kaikki aina naureskeli mun tallin nimel chatis:D

74Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 11:02

Mileaz

Mileaz

Stypay Mä vissiin muistan sut!!1 :DD Just hieno nimi! Mä olin siel Snowrose nimisellä, se vasta olikin tosi upee nimi D:

75Hehkutus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 11:08

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz mun ilme oli varmaa O_O ku luin että muistat mut! mä eeehkä saatan muistaa sut tai no sun tallin nimen! :__D

juttelen yhe egyptiläise tytön kaa jonka kaa meillä on yllättävä paljo samaa ja ää se tuntuu oikeest nii mukavalta! ollaa juteltu jotai vähä päälle kuukausi nytte välillä paljo ja välillä vähä vähemmä mutta tahtosin tavata sen ja se kertoo mulle kaikkee egyptin tilanteest mitä en saa ite selville suomen uutisist ja kaikist paikoist ja kaikkee:DD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa