One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #13

+11
vilqu
bewareofaino
_Blistex_
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
militsii
Mileaz
bO0m
Stypayhoralikson
Sarqai
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 9]

1Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Hehkutus topa #13 La 2 Kesä 2012 - 1:59

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

edellisessä 200 nii uutta peliin (:

kesäloma ahhhhh ♥

126Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 11:42

bO0m

bO0m

Mileaz huuui muaki jännittäis!! (: En oo ratsastanu kahteen vuoteen, mut haluisin kyl käydä.. (: Kyl mä uskon et se hyvin menee ja se tulee ihan vanhasta muistista (; Ja mäki meen ehkä siel sisilias ratsastaan :DDD huuui

127Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 12:04

Mileaz

Mileaz

_Blistex_ toivotaan:D Miten sä jaksat oikeesti lukee noi paljon?! Härregyyd sun kanssas o_o
bO0m kyl sen pitäis tulla, jos kerta kuus vuotta aikoinaa oon ratsastanu nii enhä mä oo taukoillu siitä ku vaa puolet ajasta, eli siis joo:D Ja eipä maastossa kauheena tarvii ees niitä taitoja ku seuraa vaa letkaa! OI tää on kyl vähä myöhästä kysyä koska tuut tänne vissii vasta viikon päästä mut iha hevosellako vai jollai aasilla vai kamelillako? (:

128Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 12:12

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz, luin yöllä kolmeen asti :DD Tänään en oo kyl hirveesti lukenu ku eilen ja lauantaina luin melkein 24/7 Very Happy Sit mietin vähän et voisin lukee ne sit viel toisen kerran uudelleen mut kattoo ny :p tsiisus, ny ku mietin ni en oo ikin ennen lukenu näin paljon tämmöseen tahtiin O:

129Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 13:43

vilqu

vilqu

Mileaz, kyll se hyvin menee!!
Samoin Sara Wink !! Voisin jopa tulla kattoo sun kisoi mut en pääse .. Mut onnee!!

130Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 13:55

bO0m

bO0m

Mileaz no satuin viel paikalle vastaamaan :DD hahah ihan hevosella, haluttais siskon kaa semmotteeseen merenranta maastoon tai sit mennää etnan vuoristo maastoon :DD ehkä

131Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 13:58

vilqu

vilqu

bO0m, oon ollu kerran ratsastaa merenrannalla ja mentiin kiitolaukkaa Wink Harmittaa et olin sillon sen verran pieni etten osannu nauttii siitä .. Mut oli siistiä!!

132Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 13:59

bO0m

bO0m

Vilqu oooooi (= Toi olis oikeestaan mun unelma, katotaa jos toteutus onnistuis (;

133Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 16:12

Sarqai

Mä oon ollu doriksella pellolla:D Mut laukoista en muista, kivaa kuiteski(:

134Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 2:24

Evee

Evee

Jei, pääsin töist tunnin etuajas. Oon niin nopee hyllyttää :p Mä olin kerran issikkavaelluksel, jos mentiin pitkä laukkapätkä sellasel pikkusel metsätiel

135Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 6:48

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mä oon saanu 2 kesätyötä yhen päivän sisällä !!!! leikkaan ruohoo vetelin kunnalle ja 4h yhistykselle, ja jos haluun saan 4h'lta kaks paikkaa joka menais kaksinkertast palkkaa vissiis:D kaikis on et kerran viikos pitää käyä leikkaas ja mä oon kelaillu et jos kävis samana päivänä kaikis. kunnalt saa 100e/kk ja 4h'n palkast entiiä mut mua ei haittaa yhtää vaikka ei sais parempaa ku toi kunnan, koska tuun saamaa kunnaltaki ehkä just ja just tänä kesänä 200e ja mulla on hautausmaalle 2vko kesätyö ja jos jatkan viel ens syksynä/talvena mun aiemmassa työpaikas nii mulla ylittyy se veroraja ja maksan aikalail veroo:D
meen huomenna sinne 4h'n leikkuupaikkaa ja saan sitte päättää otanko sen toisenki paikan jota mulle tarjottii c: ja toi 4h'n ja kunnan paikat on iha vierekkäiset rivarit:D

+ äiti vei tänää mun matkalaukun suutarille ja sen pitäis olla perjantaiks valmiina c: äiti siis rikko mun matkalaukun viime syksynä Kreetalla -.- ja se siirtää mun tilille rahaa, että saan viimistää perjantaina käyä vaihtaa eurot punniks! ja saan viel myöhemmi täl viikol siltä rahaa ja kaikkee:D yaay must tulee rikas viel;)

https://twitter.com/#!/penguiniam

136Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 8:14

bewareofaino

bewareofaino

^2 kesätyötä!? oispa mulla ees yks... Very Happy
toki tää löhöily kotona on ihanaa mut kaipaan jotain tekemistä ja jos siitä tekemisestä sais rahaakin niin oijoi kelpais kyl mieluusti!!

Huikea hehkutuksen aihe mutta jaksoin imuroida tänään, hyvä minä. xd

137Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 8:38

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ joo!! mulla tosiaa on nytte 3 haha :-D koita sopii vanhempies kaa jotai töitä joita voisit tehä joista saisit rahaa? sellasii joita et yleensä tee?:-D
ja sä oot ollu ahkera! mäki imuroin eile tyylii ekaa kertaa yli kuukautee?:DD

138Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 8:58

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: Heei, mäki leikkaan nurmikkoo kesätyöksi! Very Happy Tosin se on vaan naapurin piha ku se ei ite pysty mut kuiteskin (: Onnee sun työpaikoista! C:

Olin tänään sit ekaa kertaa uimas tänä kesänä mun kavereiden kaa. Kivaa oli ja vesi oli yllättävän lämmintä (pelkäsin meinaan et se on iha jäätävän kylmää mut yllätyin positiivisesti) ♥️

139Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 9:01

Veeranen

Veeranen

löysin ihanan kesämekon ja nyt tääl teen suunnitelmaa miten mä saisin sen Very Happy:D

ja kaveri tulee huomen meille c:dintsdints

140Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 9:02

_Blistex_

_Blistex_

^^ Millanen se mekko on? (:

141Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 9:37

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä olin tulos leikkikentältä pois ni siin oli sit pihassaan tosi kuuma poika.Yritin iskee sitä mut mun kaverit sössi sen yrityksen ku ne vilkutteli leikkikentän 4 vuotiaille

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Ti 12 Kesä 2012 - 22:09, muokattu 1 kertaa

142Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 9:52

vilqu

vilqu

Louizz uulala ;D Voi sun kaverit ku meni sössii!!
Staypay onnee!! Ruohon leikkuu on oikeesti kivaa jos on helppo maasto Smile
Veeranen kysyn samaa millanen mekko?

Ratsastus tunti meni hyvin!! Menin sellasella uudella risteytysponilla joka on siellä nyt vaan niinku yhen leirin ajan kai ku se on yhen 8 vuotiaan leiriläisen.. Mut kuiteski se on tosi kiva ja ihana ratsastaessa mut sit vähän hankalempi hoitaessa ku sillä 8 vuotiaalla menee kai sen kanssa hermo ni se rupee ottaa vähän järemmät otteet käyttöön ni se voi purra ja potkii ellei senkaa yritä parhaansa tulla kaveriks Smile Kyll musta ja Lellestä (ponin nimi) tuli ihan hyvät kaverit Smile Alku oli haastava ratsatus meni hyvin ja loppu meni sit keskivertosesti Very Happy

143Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 11:03

jonskauu

jonskauu

Mä olin lauantaina äitin ja siskon kaa shoppailemassa ja koitettii ettiä mulle hyvää juhlamekkoo, koska meillä on niin paljon kaikkee juhlia tulossa tän loppuvuoden aikana, joten mä halusin jonkun kivan mekon mikä päällä voisin olla sit niissä kaikissa juhlissa. Löysin just sillo lauantaina Seppälästä yhen ihan sairaan ihanan mekon, mut niitä ei ollu enää ku yks kappale ja sen koko oli 40.. vähä harmitti koska se oli oikeesti aivan mahtava!

No, mut kävin vähä aikaa sit ulkona vähä kävelee ja kuvailee. Äiti oli jo lähteny aikasi aamulla töihin ja se oli aamulla jättäny viestin, että se menee tänää jonkun ystävän kanssa syömään että se tulee vähän myöhään. Tulin sit tuolta mun kävelyreissulta ja eteisessä ootti Seppälän pussi ja kysyin äidiltä et mitä siellä on ja se käski kattoo. Ja siellä oli se mekko mitä katoin lauantaina! Just mun kokosena ja voi että se on ihan täydellinen!! Äiti sano et se oli käyny kattoo mun siskolle sieltä jotain niin se oli sit huomannu mekon siellä Smile Oon nyt niiin ilonen koska ajattelin, että en mistää löydä täältä mekkoo joka ois kivan näkönen, hyvän kokonen ja vielä suhtkoht halpa. ♥️

144Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 11:14

Veeranen

Veeranen

tämä c: oon iha rakastunu tohon ja yritän suostutella äitii koska itel ei oo rahaa Very Happy

145Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 13:26

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: vähä hyvin sit kävi (: Toho vois jopa sanoo et kohtalo halus et sä saat käyttää sitä mekkoo ;D

Veeranen: Mulle tulee et Tuotetta ei löytynyt ;O

146Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 21:33

Veeranen

Veeranen

ne loppu D: toivottavasti tulis lisää xd
mut tällänen mut vaa vaaleenpunanen

147Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 22:52

vilqu

vilqu

jonskauu sulle kavi hyvä tuuri!! ja sun äitis oli kiltii:) Onko sulla kuvaa siitä mekosta?
Veeranen vähän ihana mekko!! Toi on tosi sulonen! Ei ihme et haluut sen ;D

IHANAA!! Oon lukenu Nälkäpeliä nyt joku n. 70 sivuu huisan paljon ja oon jo nyt itkeny.. Mut toi on ihan kdjidsifi hyvä kirja!! Ja täällä vaan linnut laulaa ja oon yksin kotona ku vanhemmat on töissä ja sisko lähti just riparille Smile Joten oon siis yksin kotona päivät tästä keskiviikkoon asti paitsi tietty viikonloppu jollon muuten mennään sunnuntaina käymään siellä riparilla. (:

148Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 12 Kesä 2012 - 23:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu;Tosi kiva et sit sait sen sun kokoa!Kysyn samaa ku vilqu,onks sul kuvaa siit mekosta?

149Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 0:00

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ yay en oo siis ainoo joka leikkaa nurmee kesätyöksee;D
Louizz voi vitsi ku kaveris sössi, mite yritit iskee sitäWink
vilqu suht helppoo maastoo sen pitäs olla ku sellane tasane rivaripiha:D
jonskauu jeeii iloitsen täällä sun puolest!! onneks äitis oli käyny:)
Veeranen oikeesti kui ihana mekko!!

nähää tänää parhaa ystävän kaa, käyää kirjastos ja jätskil ja si illal tsekkaa sitä leikkuupaikkaa & saan avaimet vissii ruoholeikkurii:D ja iskä ja sisko lähtee sinne Pispalan sottiisiin (tai sinne) nyt että ollaa 2&½pvä kahestaa velje kaa. ja mulle on varattuna maksalaatikkoo omnom <3

150Hehkutus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 0:47

jonskauu

jonskauu

Tässä tää mekko! ja just tommonen musta :-) vähä pelottaa kyl toi väri jos puen tota joihinki kesäjuhlii XD no ei se mitää!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa