First topic message reminder :
edellisessä 200 nii uutta peliin (:
kesäloma ahhhhh ♥
edellisessä 200 nii uutta peliin (:
kesäloma ahhhhh ♥
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
this^ niin totta, ne kirjat koukuttaa ja mäki oon pillittänyt kaikki kolme kirjaa läpi ja aaaah, ne on niin ihania ettei rajaa <3nealoves1D kirjoitti:_Blistex_,, mähä sanoin :D noi kirjat koukuttaa pahemmin ku mitkää muut O.o twilightitki oon kyl kaikki lukenu 100 kertaa läpi yms mut ei niit lukies koskaa jää sellane hirvee lukuvimma päälle :D muutenki nälkäpelii lukies uppoutuu siihe maailmaa ja mulle ainaki välittyy ne kaikki tunteet siit kirjasta c: mä en oo koskaa itkeny kirjoi lukies mut nois kaikis kolmes oon pillittäny joka kertaku oon lukenu ! Rakastan noit kirjoi(ja leffaa & sen näyttelijöit myös) c:
_Blistex_ kirjoitti:Ää, kaikkia kiinnostaa tää mun hehkutus mut Nälkäpeli on eka kirja jota lukiessa musta tuntuu et mä oon siin mukana ja silleen oikeen tunteella. :DD Tänäänkin siin yhes vaihees itkin iha täysillä ja äiti vaan katto mua silleen et " Miks toi ny kirjan takii itkee?" Oon ennen tän kirjan lukemista ajatellu et Twilight on se paras kirja joka herättää tunteita mut ei,se on Nälkäpeli jota voisin lukee miljoona kertaa enkä siltikään kyllästyis. Ja muuten, mun mielest Peeta on ihana <3
juuu peeta & katniss ♥ shippasin molempia, gale+katniss ja peeta+katniss, kunnes luin matkijanärhen ja sit muuttu mieli koska... niin. You know :----D mutta mäki haluun sellasen ihmisen ku peeta on katnissille ♥nealoves1D kirjoitti:_Blistex_ kirjoitti:Ää, kaikkia kiinnostaa tää mun hehkutus mut Nälkäpeli on eka kirja jota lukiessa musta tuntuu et mä oon siin mukana ja silleen oikeen tunteella. :DD Tänäänkin siin yhes vaihees itkin iha täysillä ja äiti vaan katto mua silleen et " Miks toi ny kirjan takii itkee?" Oon ennen tän kirjan lukemista ajatellu et Twilight on se paras kirja joka herättää tunteita mut ei,se on Nälkäpeli jota voisin lukee miljoona kertaa enkä siltikään kyllästyis. ♥ Ja muuten, mun mielest Peeta on ihana <3
tää on niiiiiiiiin totta ! kuvaa täydellisesti munki käsitystä c: ja mutenki asdtgnijk noi kirjat on jotai parasta ! Yritin tähä ny viel koittaa kuvailla et miks mut meen iha sanattomaks ja pystyn kirjottaa vaa zsxdcfvguhjon koska mitää järkevää ei tuu mielee :D niija peeta + katniss on ihana pari ! ♥
bewareofaino kirjoitti:juuu peeta & katniss ♥ shippasin molempia, gale+katniss ja peeta+katniss, kunnes luin matkijanärhen ja sit muuttu mieli koska... niin. You know :----D mutta mäki haluun sellasen ihmisen ku peeta on katnissille ♥
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa