One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #13

+11
vilqu
bewareofaino
_Blistex_
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
militsii
Mileaz
bO0m
Stypayhoralikson
Sarqai
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 9]

1Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Hehkutus topa #13 La 2 Kesä 2012 - 1:59

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

edellisessä 200 nii uutta peliin (:

kesäloma ahhhhh ♥

76Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 11:38

Mileaz

Mileaz

Stypay Vähä varmaa kiva tollane ulkomaalaine kaveri! Määki haluisin iha hirveenä just jonku kaverin eri maasta, mut en osaa oikee ettiä sellasii... Koska sinne enmuistanimeämutkuitenkisevirallinerandom en halua mennä enää mun huonojen kokemusten takia :DD

En vissii oo muistanu sanoo mut tänää olin ekaa kertaa mun kaverin autokyydissä ja mua pelotti ihan hirveenä koska en luottanu sen ajotaitoihin sitte alkuunkaa! Mut osashan se ajaa ja oli ihan hauskaakin ajella pitki Mikkelii ja jutella jotai sekavaa(:

77Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 12:16

vilqu

vilqu

Tänään on ollu kyll niin hauskaa kavereiden kaa!! Oltiin uimassa ja sen jälkeen käytiin abclla ja se myyjä anto meille jotain kesäkurpitsan laitta ohjeita.. Sit mentiin naapurilla, grillattiin ja tehtiin lättyjä Smile Hidas grilli, meni hermot ja eiku paistinpannu kehiin Smile Aluks puhalleltiin sitä grilliäVery Happy sit huomenna allasbileet:) (samojen kavereiden kaa: minä, sara ja meijän naapuri)

Ollan iskän kaa kaksin kotona, jotenki tosi rentoa.. Se just hehkutti et se oli Elastisen ja Iso Hn pukuhuoneen portsarina tänään siellä Power Cupissa.. ku se on siellä järjestysmiehenä. Äiti on nyt valvomassa yhellä koululla yön, sit se nukkuu huomisen päivän ja valvoo taas seuraavan yön .. Smile

Ja dints dints sunnuntaina LINTSILLE ja MIITTI!!! <3

Btw, mä oon joskus ollu tallini.fi:ssä mut en koskaan tajunnu siitä mitään, samoin howrse Very Happy

78Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 12:36

nealoves1D

nealoves1D

Mileaz & Stypayhoralikson,, täältäki ilmottautuu yks vanha tallini.fi käyttäjä ! Mut luovutin sen homman ku meni hermot tallipohjien kans :Very Happy

_Blistex_,, mähä sanoin Very Happy noi kirjat koukuttaa pahemmin ku mitkää muut O.o twilightitki oon kyl kaikki lukenu 100 kertaa läpi yms mut ei niit lukies koskaa jää sellane hirvee lukuvimma päälle Very Happy muutenki nälkäpelii lukies uppoutuu siihe maailmaa ja mulle ainaki välittyy ne kaikki tunteet siit kirjasta c: mä en oo koskaa itkeny kirjoi lukies mut nois kaikis kolmes oon pillittäny joka kertaku oon lukenu ! Rakastan noit kirjoi(ja leffaa & sen näyttelijöit myös) c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

79Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 7 Kesä 2012 - 23:18

bewareofaino

bewareofaino

nealoves1D kirjoitti:_Blistex_,, mähä sanoin :D noi kirjat koukuttaa pahemmin ku mitkää muut O.o twilightitki oon kyl kaikki lukenu 100 kertaa läpi yms mut ei niit lukies koskaa jää sellane hirvee lukuvimma päälle :D muutenki nälkäpelii lukies uppoutuu siihe maailmaa ja mulle ainaki välittyy ne kaikki tunteet siit kirjasta c: mä en oo koskaa itkeny kirjoi lukies mut nois kaikis kolmes oon pillittäny joka kertaku oon lukenu ! Rakastan noit kirjoi(ja leffaa & sen näyttelijöit myös) c:
this^ niin totta, ne kirjat koukuttaa ja mäki oon pillittänyt kaikki kolme kirjaa läpi ja aaaah, ne on niin ihania ettei rajaa <3

Oon yksin kotona jeeee. Kaikki muut on töissä ja mä aattelin käydä ostaan vähä jäätelöö ja nutellaa ja perehtyä tuijotteleen pottereita. Kesäkesäkesäkesä!

80Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 0:09

vilqu

vilqu

Pitäiskö munki ihan oikeesti lainata se ykkönen saralta.. Jos niihin kerta uppoutuu noin pahasti ni sithänn mä vaan luen.. Smile

81Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 0:10

Mileaz

Mileaz

GGOOOSSHHHH huomennahuomennahuomennahuomennahuomenna ihihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ♥♥♥♥♥♥♥♥
En reagoi liikaa? Ihan sama, mut ahhhhhh olkoot sää millane tahansa nii oon nii pirun innoissani ku mennää Linnanmäelle Soffen kaaaa!

Eli
HUOMENNA ♥

82Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 0:17

vilqu

vilqu

Tajusin just Mileaz sun hehkutuksesta et mähän meen huomenna saralle yöksi ja sunnuntaina LINTSILLE <3 Very Happy

83Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 1:12

bO0m

bO0m

Veeranen Noo soitan kaikkee mistä just sinä päivänä satun eniten tykkään :DD Ku UGstä löytyy kaikkiin biiseihin soinnut nii helpolla, ja oon oppinu nyt ittekki löytään oikeet soinnut! (: No mut joo on mul lemppareitaki joita soitan aina, esim. When I look at you - Miley Cyrus (: Toi oli muute eka biisi minkä opettelin soittaan joskus kauan sitte x3 Ja se on vaan nii simppeli ja kaunis<3 :DD Ja eile yöllä opettelin soittaan sen pianollaki! Nyt vaa ärsyttää ku haluisin soittaa sitä kitaralla ja pianolla samaan aikaan.. :DD Ilmottautuuko kukaan pianistiks? (;

Tallini.fi keskustelu XD Joo tota mä olin ihan hulluna siihe paikkaan joskus :""D LLN

84Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 3:37

Sarqai

Olin tänää ilman satulaa maastos ekaa kertaa ton kaa, se on nii sairaan kuuma et huhu.. Huomen sit vilkku meil ja nyt syön ja meen uimaan(:

85Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 4:08

Mileaz

Mileaz

Kävin mummolassa moikkaamassa vanhuksia ku sain valitussoiton etten oo käyny siellä pitkää aikaa. Sit siel oli hoidossa 7 -vuotias serkkupoika ja mä sit pidin sille seuraa, pikkase se oli ihana ku mun piti kirjottaa paperille englanniks sanoja, joita se lateli suomeks nii sit ku se ei enää keksiny nii se tuli siihe mun vieree ja anto halin, wowowooii♥ Sit se halus pelata ihan hirveesti korttia nii mä sit pelasin sen kaa jotai sen itekeksimää peliä josta en tajunnu kyl yhtää mitää:D Siin vaihtu säännöt kokoaja.

Ja mun skootteri rupee käynnistymää taas normaalisti, ei tarvii venkslata sen kanssa aina sitä 10 minuuttia et saan sen käyntii \o/

//Ainii! Mikkelissä sai tänää ilmasia Ben&Jerry's jäätelöitä! Maistoin ekan kerran ja oi että mä rakastuin niihin ♥

86Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 5:44

Veeranen

Veeranen

bO0m se on ihana biisi C:

mun nuha on alkanu jo parantuu, eli mul on ääni taas päk Very Happy

87Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 6:34

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tajusin vast nytte et me lähetään jo ens torstaina reissuun ♥ saa nähä kuinka monesti otan yhteen iskän kaa mutta sitä murehditaan vasta sitte.

88Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 8:27

_Blistex_

_Blistex_

Ää, kaikkia kiinnostaa tää mun hehkutus mut Nälkäpeli on eka kirja jota lukiessa musta tuntuu et mä oon siin mukana ja silleen oikeen tunteella. :DD Tänäänkin siin yhes vaihees itkin iha täysillä ja äiti vaan katto mua silleen et " Miks toi ny kirjan takii itkee?" Oon ennen tän kirjan lukemista ajatellu et Twilight on se paras kirja joka herättää tunteita mut ei,se on Nälkäpeli jota voisin lukee miljoona kertaa enkä siltikään kyllästyis. ♥ Ja muuten, mun mielest Peeta on ihana <3

89Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 8:34

Mileaz

Mileaz

Twilight ei mun mielestä loppujen lopuks oo ees kauhee koskettava, tai siis mä en päässy sen sisää sitte ollenkaa. Tosi hyvä kirjasarja, ei siin mitää mut ei mua oo itkettäny kertaakaa ku oon ne kaikki jonku suunnillee 5 kertaa lukenu. Kattoo nyt mite mulla tunteet nousee pintaa ton Nälkäpelin kanssa, millonkoha uskallan alottaa ees lukee sitä?

Ainii, happy fr1Day for everybody Wink

90Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 8:40

nealoves1D

nealoves1D

_Blistex_ kirjoitti:Ää, kaikkia kiinnostaa tää mun hehkutus mut Nälkäpeli on eka kirja jota lukiessa musta tuntuu et mä oon siin mukana ja silleen oikeen tunteella. :DD Tänäänkin siin yhes vaihees itkin iha täysillä ja äiti vaan katto mua silleen et " Miks toi ny kirjan takii itkee?" Oon ennen tän kirjan lukemista ajatellu et Twilight on se paras kirja joka herättää tunteita mut ei,se on Nälkäpeli jota voisin lukee miljoona kertaa enkä siltikään kyllästyis. ♥️ Ja muuten, mun mielest Peeta on ihana <3

tää on niiiiiiiiin totta ! kuvaa täydellisesti munki käsitystä c: ja mutenki asdtgnijk noi kirjat on jotai parasta ! Yritin tähä ny viel koittaa kuvailla et miks mut meen iha sanattomaks ja pystyn kirjottaa vaa zsxdcfvguhjon koska mitää järkevää ei tuu mielee Very Happy niija peeta + katniss on ihana pari ! ♥️

91Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 9:48

bewareofaino

bewareofaino

nealoves1D kirjoitti:
_Blistex_ kirjoitti:Ää, kaikkia kiinnostaa tää mun hehkutus mut Nälkäpeli on eka kirja jota lukiessa musta tuntuu et mä oon siin mukana ja silleen oikeen tunteella. :DD Tänäänkin siin yhes vaihees itkin iha täysillä ja äiti vaan katto mua silleen et " Miks toi ny kirjan takii itkee?" Oon ennen tän kirjan lukemista ajatellu et Twilight on se paras kirja joka herättää tunteita mut ei,se on Nälkäpeli jota voisin lukee miljoona kertaa enkä siltikään kyllästyis. ♥ Ja muuten, mun mielest Peeta on ihana <3

tää on niiiiiiiiin totta ! kuvaa täydellisesti munki käsitystä c: ja mutenki asdtgnijk noi kirjat on jotai parasta ! Yritin tähä ny viel koittaa kuvailla et miks mut meen iha sanattomaks ja pystyn kirjottaa vaa zsxdcfvguhjon koska mitää järkevää ei tuu mielee :D niija peeta + katniss on ihana pari ! ♥
juuu peeta & katniss ♥ shippasin molempia, gale+katniss ja peeta+katniss, kunnes luin matkijanärhen ja sit muuttu mieli koska... niin. You know :----D mutta mäki haluun sellasen ihmisen ku peeta on katnissille ♥

92Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 10:31

nealoves1D

nealoves1D

^^ et oo ainoo ! Mäki haluun oman Peetan (; mutjoo mä oon oikeestaa aina ollu Peeta kannalla koska must Galen kuuluu olla Catnipin paras kaveri ei enempää, ei vähempää. Ja Peeta + Katniss on ku toisillee luodut c: (tääkoko gale-katniss-peeta juttu on must jotekni hassu koska mun mielestä nois kirjois on pääasias se peli eikä kolmio jonka noi muodostaa, mut silti en voi itekkää olla valittematta toista : D)

93Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 11:36

Veeranen

Veeranen

Peeta on ihana c: oikeesti sitku josh sopii siihe roolii, olin siel leffateatteris iha täpinöis xd mut katniss+peeta= peeniss .. : D nyt haluun lukee ne kirjat uudestaa D:

94Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 12:14

vilqu

vilqu

Tää on ollu ihan kiva päiväSmile mun aamu näytti kyllä ihan toista! Tää päivä siis alko huonosti, mut sit lähtiki kulkemaan ja ollaan saran kaa hehkutettu tänään sunnuntain lintsi reissua ja ää!!

Okei, saitte tietämättänne ylipuhuttuu mut:) Lainaan nyt viikon loppuna ekan Nälkäpelin Saralta, hihi! Oikeesti jännittää mitä se kirja saa mun päässä tehtyä ku te kaikki kehutte ja hehkutatte sitä hirveesti.. Smile

Mun koira on ihana!! Se tulee mun syliin, oikeen heittäytyy ja sit ku mulla on läppäri sylissä ni se laittaa naamansa ihan keskelle näppäimistöä <3

95Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 13:07

_Blistex_

_Blistex_

^^ Jos sul käy samalla tavalla ku mulle ni sä rakastut siihen ja haluisit sen vaan jatkuvan ja jatkuvan. :DD Mä sain just äskettäin luettuu sen ja tekis mieli heti alottaa uudestaan. <3 Sit katoin youtubesta niit Nälkäpeli- leffan trailereita yms. ku en oo sitä nähny. :'(
Tuitui, söpö koira ♥

96Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 13:32

nealoves1D

nealoves1D

komppaan Veeraa siinä et josh sopii peetan roolii iha sika hyvi ! Ja must jenniferki oon täydelline Katniss vaikkei se välttämättä kuvaakkaa ulkonäöltä iha kirjan katnissii mut sen olemus ja kaikki tekee siit täydellisen !

Ja Vilkku,, varo vaa, jäät säki viel koukkuu ! Very Happy

97Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 13:58

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bewareofaino kirjoitti:juuu peeta & katniss ♥ shippasin molempia, gale+katniss ja peeta+katniss, kunnes luin matkijanärhen ja sit muuttu mieli koska... niin. You know :----D mutta mäki haluun sellasen ihmisen ku peeta on katnissille ♥

luin et peetu ja olin et mite se ja katniss :DDDDDDDDD ok ei liittyny

ainii kävin juoksees tänää! taino eile. ja ku juoksin yhelt bussipysäkilt himaa joku 200-300m nii mu ohi ajo tosi kovaa punane volvo ja pelkääjäpaikalt joku jätkä oli nostanu sillee tervehdyksee mulle kätensä :---D ne siis ajo sillee mun ohi että näin sen auton perän (=ne näki mun perän) XDD ja sain viimeinki alotettuu tota yhtä kirjaa ja se o superhyvä !!

https://twitter.com/#!/penguiniam

98Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 8 Kesä 2012 - 21:02

Mileaz

Mileaz

Silmii kirvelee mut ei se kesällä haittaa, mä lähen kohta Linnanmäelle med Sofia, woooooo!! Sovittii eile illalla sen kaa että mukaan sieltä tulee ainaki kuus hyvännäköstä jätkää, kolme molemmille Smile Isketää ne herkillä hetkillä just Ukon tai Kieputtimen jälkee!!!

Alotin nyt sitä Nälkäpeliä, ainaki se positiivine siinä on et ne luvut ei oo siinä sellasia hehtaarin pitusii niiku esim. Twilightis on iha sikapitkät luvut. Mä ku en haluu jättää lukua kesken vaa pitää lukee se aina loppuu. Pääsin kakkoslukuu asti ja onhan toi aika kiva, tosin vähän luin sitä sillai mitä ihmettä ajatuksilla ku en tajuu noista vyöhykkeistä mitää. Mut sen nälkäpelin idean tajusin!

99Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 9 Kesä 2012 - 0:21

Sarqai

Vilkku se on netal, mut voin koittaa saada sen jotenki:D

100Hehkutus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 9 Kesä 2012 - 0:31

vilqu

vilqu

Sara, siis onko se ykkönenki netalla? Juu, ei hätää, kyll mä jaksan odottaa maanantaihin et toivottavasti nähään se Smile

Tänään saralle illemalla yöks ja huomenna Lintsille!! Very Happy Muute kenet mä lupasin joskus aikoja aikoja sitte chatissä tulla hakkaa lusikalla ku mä "hakkasin" mun kaveria lusikalla..?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa