One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #13

+11
vilqu
bewareofaino
_Blistex_
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
militsii
Mileaz
bO0m
Stypayhoralikson
Sarqai
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 9]

1Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Hehkutus topa #13 La 2 Kesä 2012 - 1:59

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

edellisessä 200 nii uutta peliin (:

kesäloma ahhhhh ♥

151Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 0:49

vilqu

vilqu

^^Just hieno!! Mitä väliä vaikka onki musta (:

Mun yks hyvä kaveri tulee meille huomenna!! Jee, odotan innolla! Smile

152Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 6:11

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu; Just hieno vaikka onki musta!
Stypayhoralikson;En mä mitenkää kummemmi ku flirttailin sille sillee hymyilin ja vilkutin.Mut ei se kummemmi kiinnittäny huomioo koska se varmaa luuli et me vilkutellaan kaikille ku noi valopäät vilkutti vieraille 4-6 vuotiaille pikku tytöille :D

Huomenna laivalle

153Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 6:19

vilqu

vilqu

Louizz, mille laivalle meette?

154Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 6:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Vilkku; selitän ny koko systeemin
Eka jollain tallinnan laivalla(se matka kestää vaa 2h)(olisko Tallink Star) sit tallinnas yö ja seuraava päivä.Sit sielt illalla lähetään tukholmaan Baltic Queen nimisellä laivalla.Ja sieltä seuraavana päivänä tai iltana Silja Serenade tai Symphonyllä(en muista kumpi mut ne on ihan samanlaisii en vaa muista sitä pariton-parillinen-päivä systeemii) takas hesaan.Eli ollaan 3 yötä reissussa ja meen kolmella laivalla et tos kaikki ne

155Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 6:33

Mileaz

Mileaz

Veeranen ja jonskauu ihanat mekot!
Stypay !! Voiks olla ees mahollista et en ookkaa ainut joka tykkää maksalaatikosta! :0 ihana yllätys, piristi päivää heti kolmekytä prosenttia :D
Louizz uu laivalle, vähä siistii! Vietä hauska matka ja ostele kaikkee kivaa sieltä!

Meinasin kattoo tänää Roskisprinssin, mut ei mun tarvinnukkaa, sain draamaa iha kyllikseni ku katoin keittiönikkunasta ulos, siinä joku nuori pariskunta riiteli ikkunan vieressä tosi kuuluvasti siitä kui mies oli menny viikonloppuna sänkyy jonku toisen naisen kaa :DD tosi hehkutusaihe mut mua nauratti se että täytyy keskellä pihaa herranjesta purkaa tollasia asioita!

156Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 8:41

vilqu

vilqu

Mileaz, kiva pikku yllätys! (: Piti sit oikeen ulos tulla huutaa, hahaa!
Louizz, ai tä on nyt tää pitkä laivareissu josta joskus kerroit (: Mäki voisin lähtee johonkin vieroitukseen parika päivää.. No ainaki pääsen mökille ja ratsastusleirille et vähän vierotusta(:

157Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 8:51

_Blistex_

_Blistex_

Veeranen & jonskauu: vähä hienoja mekkoja molemmat ♥️ just söpöjä (:

Vilkku: Mä tiiän, nälkäpeli on erittäin paljon tunteita herättävä kirjasarja ♥️

Louizz: Pidä hauska reissu ja tule sit ehjänä takasin ♥️

Mileaz: Eikää Very Happy Olisit viel hakenu siihen popparii ni se olis tuntunu iha et olisit ollu leffassa xD

Ulkona taas tuli päivän vietettyy ku niiiin kiva ilma. (: Sit äsken söin tortilloja ja siin oli täytteen sellasta kastiketta, kurkkuu, tomaattii, salaattii ja broilerii, omnom ku oli hyvää ♥️

158Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 9:12

Veeranen

Veeranen

jonskauu ihana toi mekko o.o

159Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 10:38

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu ihana mekko!(: ja just tollane simppelin nätti c:
Louizz ens kerral kyllä huuat täysii ystävilles että lopettaa sen vilkuttelun, mä yritän täällä iskee tota yhtä! XD ja huua nii lujaa et se poikaki kuulee;)
Mileaz eikää!! oot eka jonka mä tiiän tykkäävän siitä! jos iskää ei lasketa ... XD se on iha parasta, varsinki rusinoilla !!!!!1 vähänx siistii, miksei meiä talo ees ikin kukaa riitele?Very Happy

https://twitter.com/#!/penguiniam

160Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 11:26

vilqu

vilqu

Staypay ja Mileaz, täällä on yks joka tykkää maksalaatikosta!! Very Happy

Oli hauskaa naapurin ja Saran kaa ku juostiin taloa ympäri ja oltiin "hippaa" sit oltiin kans "vesisotaa" wnb piitä.. Smile Mut oli hauskaa!!

161Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 11:49

jonskauu

jonskauu

Mä olin ajaa kaverin luota pyörällä kotii päin ja kuuntelin samalla NRJ:tä ja sit sieltä tuli WMYB! Aloin vaa kiljuma ja laulamaa iha täysillä ja mua vastaa tuli joku +50v pariskunta sauvakävelemässä ja ne katto mua iha oudosti, mutta mä silti vaan ilosena jatkoin pyöräilyä! tulee aina iha mahtava tunnen ku kuulee jonkun 1D:n biisin jostai muualtaki kun vaa omasta huoneesta :-)

Ja mun treenit meni tänään NIIIIN nappiin. Mulla ei oo varmaan koskaan menny kaikki hypyt ja kaikki näin hyvin! Ja ens viikolla on sit näytös ja sit voin ainaki vähäks aikaa unohtaa nää luistelujutut =) mun päivä on ollu iha mahtava !

162Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 12:50

vilqu

vilqu

Mun huonetta ei rempatakkan siskon rippijuhliksi.. Mut se kyll rempataan aika pian varmaan juhlien jälkeen et tän kesän aikana vielä (: Ja sit saan uuden aikas paljonki isomman sängyn viimeistään jouluks!! JEE! Mun sänky onki liian pieni(: Ja äiti sano et voitais hankii sit se sano jonkun mitan sen kokonen sänky mulle et se mahtuis mun huoneeseen ja sit mahtuis varmaan yks kaveriki nukkuu viereen tuli sit heti mieleen HARRY tai NIALL tai LOUIS tai ZAYN tai LIAM <3 ;D

163Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 12:58

nealoves1D

nealoves1D

tänää oli jees päivä tääl riparil Very Happy oli iha sika hyvä ilma, ni mentii sätää ulos kaikkee. Esim. Otettii kärrynpyöräkisoi yms.
Sitte jumiksen teemana oli joulu ni laulettii kaikkii joululaului siel :Very Happy
Sitte oppitunnil meijä riparin ohjaaja tuli hakkaa mua paperist tehyl rullal jalkaa iha ilma syytä ja sitte mä otin se rullan ja aloin hakkaa sitä ni se vaa et "hei ei saa tolleen olla väkivaltane" ja nauro ja varasti mult sen rullan ja löi mua päähä sil.
Sitte ku oli ryhmis eli oltii meijän ryhmissä ni otin meijä isosen harde lapun(ku se piti tänää harden eli hartauden ja sil oli ne muistiinpanot siin) ja aloin lukee sitä ja sitte ku se huomas ni se vaa alko juoksee ottaa sitä lappuu mult ja mävaa lähin juoksee sitä karkuu. Sitte se sai mut kii ku juoksin seinää päi(mymh) ja sit se otti sen lapun mult ja otti mut sylii(se on tyttö ja mua yli 10cm lyhyempi ja hemmeti laiha) ja kanto mut takas sielt mihi oltii juostu Very Happy
Sitte illal löydettii meijä yks isosist(jätkä) galleriast ja saatii selville et seki seurustelee(mymh nähtii se toine nuolemas se muijan kaa enne ku lähettii ja ny toiki sit seurustelee Very Happy).
Sitte illal mentii saunaa ja laulettii siel kaikkee ja suoritettii isosille(siis tyttö isosille) ulkoläksyi ja sit mentii uimaa ja meil oli iha sairaa kivaa Very Happy mävaa kannoin kaikkii hartioil ja meijä yks isone(jätkä)vaa et "täst lähtee nää perinteiset hukutusleikit" ja sitte hetke pääst se istu ite se frendin hartioil Very Happy sitte huomautin siit ni se tuli kutittaa mua nii et yks Roosa tippu sielt mu hartioilt sinne vetee ku kiemurtelin ja hakkasin sitä meijä isosta Very Happy sitte me mentii roosan kaa lopuks halaa meijä ohjaajaa ku oltii iha märkii ja se oli uimavalvojana ni seki sit kastu Very Happy

// taijan rakastaa Stypayn allekirjotusta (;

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

164Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ke 13 Kesä 2012 - 13:03

Mileaz

Mileaz

_Blistex_ Haha, niinpä :D
Stypay JOO RUSINOILLA! Ilma niitä maksalaatikko ei oo maksalaatikko! En mä ainakaa kaipais yhtää enempää huutavia ihmisiä meiä ikkunan alle ku noi naapurin naapurin pikkupennutki vetää päivästä toisee sellasta sopraanoa tuolla ulkona että oksat pois vaan! Rivi- ja kerrostaloalue ♥
vilqu !!! Excellent! Kolmas viisas (:
Nea sulla on ollu tosi hauska päivä näköjään :D Kiva et viihyt siellä riparilla, ettei se oo pakkopullaa (:

165Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 14 Kesä 2012 - 2:55

Evee

Evee

Mun työajat ei oikeen pidä Very Happy Eilen pääsin puol tuntii etuajas ja tänään tunnin. Ja se pomo sano et huomen ku on vika päivä nii ku saadaan hyllytettyy kaikki ni päästään pois. Pikavaihde päälle siis :p

166Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 14 Kesä 2012 - 4:26

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu hyvä et ymmärrät hyvän ruuan päälle;)
Evee ooks sä kaupas töis?Smile ja pikkasenko kiva!

näin tänää kaverii joka oli ollu siel Pariisis ja jonka kaa meen samalle luokalle ja se toi mulle tulijaisiks Eiffelin torni avaimenperän !! ♥️ ja kävin vaihtaa eurot punniks, nyt mulla on lompakko täynnä puntia:D

167Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 14 Kesä 2012 - 5:26

bewareofaino

bewareofaino

Mä raahasin itteni lenkille!! taas kerran hyvä minä xd
en oo paljon mun huikean 7 vuoden yleisurheilu-uran jälkeen eksynyt lenkille kun musiikki on vienyt kaiken mun ajan mutta nyt ku menin nii juokseminen oli ihan mukavaa ja oon iha askfgljsdögkj koska jes mä tein sen ja menin juokseen :DD ookooo joo moi.

168Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 14 Kesä 2012 - 12:11

vilqu

vilqu

Oli ihan sika hauksaa taas kerran Saran ja meijän naapurin kaa!! <3 Tehtiin kaikkea jännää.. Eka pyöräiltiin pitkin ja poikin meijän tietä ja joo... sit oltiin sellasen vesiletkun kaa vesisotaa jossa toisia ei ssanu kastaa ja sit mä kaaduin sillee jännästi ja sit tarvittiin vanhentuneita keksejä apuun (: ja sit paras!!! SARA SOITTI O2O2O2 NUMEROPALVELUUN koska mä repeen aina pilapuheluissa (vilkku, ei se ollu pilaa..) ja ei toi yks oo tarpeeks 1D fani et soittais JA KYSY HARRY STYLESIN NUMEROA!!! Se tyyppi siellä toisessa päässä joku Kari ei eka saanu siitä nimestä mitään tolkkua ja sit ku kysy et missä päin asuu ja sara totes et Englanissa ni sa Kari sano et niillä on vaan suomen numeroita ni ei saatu soitettuu Hazzalle ): surullista!! ja sit naapuri soitti uudestaan 020202 ja kysy mun osotetta vaiks se ei enää ollu niin hauskaa kunnes se kysy saran osotetta ja se nainen siellä 02:sessa varmaan kuuli et me naurettiin ku vaihto vähän äänen sävyä (:

169Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 14 Kesä 2012 - 12:13

_Blistex_

_Blistex_

Nea: Sun ripari kuulostaa kivalta (: Saa nähä millasta on mulla ens vuonna ku meen sinne :D

bewareofaino: Hei, mä tiiän et siitä tulee tosi hyvä fiilis jos on saanu ittensä raahattuu lenkille, mulle ainakin (:

Vilqu: ää, olisittepa saaneet Hazzan numeron ni oltais voitu kaikki soittaa sille ja muille pojille siin samas <3 Harmi ku siel oli vaan suomalaisten numeroita ):

170Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 14 Kesä 2012 - 12:38

vilqu

vilqu

Nea ainiin unohdin sun riparis kokonaan (hehkuttaessani lähes Harrylle soittoa<3)... Mut kuulostaa ihan sairaan hauskalta!! ;D Tuli muuten mieleen et mitäköhän mun siskolle kuuluu sinne omalle riparilleen... (:

171Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 15 Kesä 2012 - 1:09

Evee

Evee

Wuhuu! Mulla alko loma!!

172Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 15 Kesä 2012 - 9:21

Mileaz

Mileaz

Mäpäs pidän täällä hauskaa teiän kustannuksella Very Happy Näätte tän kuha saan valmiiks

173Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 15 Kesä 2012 - 10:30

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz kuulostaa aika pahalta, kui kaua kestää? :-D

iskä ja sisko tulee pia himaa ♥ ja mun matkalaukku on taas ehjä! pitäis ruveta pakkaa pia.

174Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Pe 15 Kesä 2012 - 14:32

Mileaz

Mileaz

^ Ja sitä se on :DDDDDDDDDD No ainaki mulla oli hauskaa jos ei muuten.
Minä ja silmiä hivelevät piirrustustaidot ♥♥

Tällasta tein kello 19.45-01.05
Ihastukaa tai vihastukaa :b Mulla on sit aina ollu vaikeuksia prepositioiden kanssa nii... ne on varmasti aika hakusessa tossa varmaa:D

175Hehkutus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 16 Kesä 2012 - 0:14

vilqu

vilqu

^^ VÄHÄN HIENO!! Mite osasit piirtää noin hyvin!!? Ihan hullua(: Oon sanaton(:

Menään tänään äitin kaa ostoksille ni ostan yhest kaupast superman paidan vihdoin!!, toivottavasti niit nyt on siellä<3 Ja sit aattelin ostaa Twisin... katoo nyt mitä löydä (: Sit mennää illalla äitin siskon luo lettukesteille (;

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa