tänää oli jees päivä tääl riparil
oli iha sika hyvä ilma, ni mentii sätää ulos kaikkee. Esim. Otettii kärrynpyöräkisoi yms.
Sitte jumiksen teemana oli joulu ni laulettii kaikkii joululaului siel :
Sitte oppitunnil meijä riparin ohjaaja tuli hakkaa mua paperist tehyl rullal jalkaa iha ilma syytä ja sitte mä otin se rullan ja aloin hakkaa sitä ni se vaa et "hei ei saa tolleen olla väkivaltane" ja nauro ja varasti mult sen rullan ja löi mua päähä sil.
Sitte ku oli ryhmis eli oltii meijän ryhmissä ni otin meijä isosen harde lapun(ku se piti tänää harden eli hartauden ja sil oli ne muistiinpanot siin) ja aloin lukee sitä ja sitte ku se huomas ni se vaa alko juoksee ottaa sitä lappuu mult ja mävaa lähin juoksee sitä karkuu. Sitte se sai mut kii ku juoksin seinää päi(mymh) ja sit se otti sen lapun mult ja otti mut sylii(se on tyttö ja mua yli 10cm lyhyempi ja hemmeti laiha) ja kanto mut takas sielt mihi oltii juostu
Sitte illal löydettii meijä yks isosist(jätkä) galleriast ja saatii selville et seki seurustelee(mymh nähtii se toine nuolemas se muijan kaa enne ku lähettii ja ny toiki sit seurustelee
).
Sitte illal mentii saunaa ja laulettii siel kaikkee ja suoritettii isosille(siis tyttö isosille) ulkoläksyi ja sit mentii uimaa ja meil oli iha sairaa kivaa
mävaa kannoin kaikkii hartioil ja meijä yks isone(jätkä)vaa et "täst lähtee nää perinteiset hukutusleikit" ja sitte hetke pääst se istu ite se frendin hartioil
sitte huomautin siit ni se tuli kutittaa mua nii et yks Roosa tippu sielt mu hartioilt sinne vetee ku kiemurtelin ja hakkasin sitä meijä isosta
sitte me mentii roosan kaa lopuks halaa meijä ohjaajaa ku oltii iha märkii ja se oli uimavalvojana ni seki sit kastu
// taijan rakastaa
Stypayn allekirjotusta (;