One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #12

+13
Evee
bO0m
Pinski♥Harry
nealoves1D
jonskauu
Sarqai
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
vilqu
Veeranen
emmaLOVESnilla
Peetu
17 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 9]

1Hehkutus topa #12 Empty Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 5:09

Peetu

Peetu

uusi, edellisessä 100 (:

mariaemma, kui ihanaa tyttö oon niin ilonen sun puolesta !!! ♥ äääää toivottavasti ne tulis pian Suomeen ♥

huomenna flash mobiin, en malta oottaa ! (:

2Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 8:10

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

äääääää huomen on flash mob !! oon iha intona !

hehkutan sitä ku meiän ihana musanope (okei ei oo ees ihana, se on oikeesti kauhee) oli hommannu One thingin nuotit ja sanat ja me sit laulettiin ja soitettin sitä suurinosa tunnista ! (: okeijoo poikien kommentit oli sillee hyi mitä homoja (ku kuunneltiin sitä levyl eka), yks jopa sano 'onks tää robin?' .. siinä vaiheessa mä jo katoin sitä sillee ei voi olla totta.. xd
mut loppujen lopuks must tuntuu et kaikki kumminki tykkäs siit, mentiin mun parin kaverin kaa laulaa mikkii, pojat soitti kitaral ja rummuil ja muutki kai soitti jotai soittimii siel ja nii (: soitetaa sitä sitte kai ens kerrallaki, et saadaa sujuu kunnol !

3Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 10:01

Veeranen

Veeranen

munki pitää tulla ihkuttaa sitä et huomen on flash mob xd

mun ilme ku luin ton "onks tää robin" ei elämä o.o

4Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 11:06

vilqu

vilqu

Hei ei 1D:tä ja Robinia VOI sekottaa!! Kävin tänään kampaajalla, muutosta ei hirveesti edelliseen verrattuna tullut, kuolleet latvat vaan otettin pois ja sit mun otsatuukkaa laitettiin sivulle et sit ku sekasvaa vielä pitemmäks ni siitä tulee kunnon sivuotsis:D Sit oltiin tnä shoppailemassa ja puhuttiin kans mun huoneen tapeteista ku sinne vaihetaan tapetit ihan nyt ku koulu loppuu:) Ni ehdotin jos mulle laitettais sellanen jättimäinen 1D kuva seinälle, sellanen yhen seinän kokonen:D se oli ehkä puoliks vitsi et en mä nyt silleen varmaan tee mut remontin jälkeen hommaan 500 1D julistetta lisää ja laitan ne jotenki hienosti ennen ku kalusteet laitetaan et ois niinku koko seinä täynnä 1D julisteita tai jotain.. saa nähdä

5Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 11:26

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu oon samaa mieltä - ei poikii ja robinii voi sekottaa! mä taian muuttaa sun huoneeseen jos sulle tulee noi upee huone haha (; no eei mulle tulee itelle upee huone jonka päällystän kivoil teksteil & 1D julisteilla ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

6Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 11:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Olin shoppailee ja löysin itelleni mekon.Noh saa nähdä kelpuuttaako äiti sen ku oli vähän värikäs.Vois laittaa sit kuvan ku tiiän mitä laitan sen alle.Sit sain muitaki juttui.Okei olin mummon kaa siel xD jooo kuulostaa oudolta mutta se maksaa kaikkee helposti ja se ei oo sillee että 'tuota sä et kyllä ainakaa osta'.Sit kävin kattoo nälkäpelin;Peeta on ihana(joo oon ihan sairaan jäljessä mutta nälkäpeli oli mun paikkakunnalla vaan 3 ekaa päivää ensiillasta ja kahtena niistä oli harkat ja yhtenä se oli huonoon aikaan.Enkä sit oo vaa saanu tilaisuutta käydä kattoo ennemmi seinäjoel tai vaasas.Parempi myöhään kuin koskaan) ♥ Sit koulus helppo päivä ja mun kaveri taas nii ihana ja jotai.

7Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 11:43

vilqu

vilqu

Hei tohon edellisen hehkutus topan hää keskusteluun et aattelin et se 10.6. eli Linnanmäen miitti päivä ois kans oivallinen päivä pitää nää kimppahäät Cool

Ja Nea, mulle tulee siellä varmaan itku ku meinaa jo nyt tulla ku sä sanot ettet pärjää ilman mua ti-pe, oot kultanen!! Jos oon tosi nopee, enkä kovin väsyny ni saatan ehtii ti illalla käymään forkalla sanoo teille kolmen päivän hyvästit ku me siis mennään eka tiistaina helsinkiin (jonnekki ihme kirkkoon ja sit lintsille sea lifeen ja huvipuistoon) ja sit me lähetään ke aamuna pyöräilee Vuolahteen ja ollan siellä perjantaihin, tuun kyll sit perjantaina jo joskus 12 kotiin.. Very Happy

Louizz_tomlinzon, hehe sun pikkusisko!! Ei se mun miestä saa tai sit voin jakaa sen sille, koska oon kiltti enkä omi, mut se on silti mun mies:)

Stypayhoralikson se ois kyllä ihanaa e mun huoneesta tulis sellanen ku haaveilen unissani!!

8Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 11:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu vitsi oot nero, 10.6 olis täydellinen! ainahan huoneen pystyy toteuttaa, ei siittä tartte vaa unelmoida - sä lopetat unelmoinnin ja toteutat ne unelmat! :--) eikä Nea oo ainut jolla tulee superikävä :c ♥

voi vitsi mulla on joku ihme lihas kipeenä joka vaikeuttaa vähä kävelyy mut mitäs pienistä - juokseminen on super mukavaa & se mikä ei tapa vahvistaa & kivusta tietää olevansa elossa ;--)

9Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 11:55

vilqu

vilqu

Stypayhoralikson, hyvin sanottu toi viimenen!! Mulla tulee entistä ikävempi forkaa mitä useampi sanoo ton Sad Joten olkaa hiljaa Smile mulla tulee ikävä teitä joten kai teillekki, ja tuun kuiteski takas ellei mun luokkakaverit tapa mua siellä.. Smile

10Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:01

_Blistex_

_Blistex_

Vaikka mä en pääsekkään sinne flash mobiin niin oon silti onnellinen teidän puolesta (: Ja eiks niin et se videoidaan tai silleen ja laitetaan johonki nettiin? Jos niin ni mä ainaki katon sen tuhat kertaa ;DD

Heihei, älkää unohtako mua, mulleki tulee vilquu ikävää <3 (sori vilkku, oli pakko sanoo :C ♥)

Kerron nyt taas mun suurista suunnitelmista :DD Nimittäin meinaan (ehkä) huomen AAMULLA mennä lenkille :DD Oon tosi ilonen jos jaksan herätä lauantai aamust joskus kasin aikaan lenkille mut jos en jaksa ni ei voi sit mitään. d:

11Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:04

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu paras muute tulla elossa takasi! :---D muute me tullaa hakemaa sut haudan takaa yhteisvoimin - kyllä directionerit nytte päihittää jonku kuoleman (; ja ei taieta olla hiljaa, kohta et halua lähteä ja jättää meitä ku kaikki nyyhkii "voi eii tulee superüber iqqv vilquu <33<3<" ♥
_Blistex_ yay en oo ainut joka oottaa flashmob videoo koska ei pääse sinne! no eihä se oo pakko herätä aikasi lenkille, nukkuu rauhas ja menee sitte c:

12Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:11

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: jooo, vilqul tulee kauheet omantunnontuskat ku se jättää meidät tän keskenämme itkemään ja sit vilqu lähtee sielt aikasin ja tulee meidän luokse ja kaikki on taas hyvin (: noeivaan, mene vaa sinne ja pidä hauskaa, me jaksetaan oottaa sua vaikka kauhee ikävä oliski ♥

mut mä haluun mennä just aikasin aamulla ku sillon ei oo ketään muuta viel liikkeellä :DD

13Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:16

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ haha niinpä :----D ♥ eikookki ärsyttävää mennä aina lenkille/salille/minne tahansa urheilee ku siellä on muita ihmisii! sen takii en kehtaa ikinä mennä salillekkaa vaikka mulla on kortti koska siellä on näitä himobodareit jokka nostaa jotai 500kg rautaa pikkurillil ja näyttää silt et jos ees hengitän ne tappaa mut peukalolla... :--D

14Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:16

vilqu

vilqu

En pysy nahoissani, kirjotitte kaks viestiä joista sain niin paljon ajatuksia päähäni et voisin kirjottaa romaanin, joo.. Very Happy

_Blistex_, sä inspiroit mua koska mä just päätin et herään huomen aamulla klo 8 ja meen ulos vaikka tanssimaan, unhan on hyvä ilma Very Happy

_Blistex_ ja Stypayhoraliksonmäki ootan sitä videoo koska en pääse paikan päälle (se kyllä vähän harmittaa) mut pitäkää te jotka sinne meette ni munki puolesta hauskaa!

Ja sit vielä Staypayhoralikson, haluisin nähä mun lukkalaisten ilmeet jos ne lukis ton sun äskesen kommentin ja meijän ikävät sun muut:D Koska mun luokkalaiset ei tajuu mua aluunkaan ne ei vaan tunne mua silleen, tai sit niillä ittellä viiraa PAHASTI päässä joka on toinen hyvin vahva vaihtoehto.. Very Happy Koska jos oon ihan normaalisti niinku muutkin ni ne kattoo mua silti kun jotain home sientä ja jos ne sais vielä kuulla mun Directioner elämästä ja kaikesta tästä ni ne varmaan hankkis lähestymiskiellon, etten saa mennä niitten lähelle jos se vaikka tarttuu..

Luin vielä ton _Blistex_in vikan viestin ja oon täällä tyyliin kyyneleet silmissä, hymykuiteski huulilla ku te ottee vaan NIIN IHANIA!! Mä meen sinne halveksittavaks kun voisin ihan hyvin pysyä täällä 1D perheen kanssa jotka ei kato mua ku sientä.., mut mä nyt oon tällänen vähä-älynen..

Ihanan pitkä viesti.. Very Happy

15Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:22

vilqu

vilqu

Tässä on nyt tuplat koska toi eka viesti on jo niin pitkä ni en jaks alkaa säätää.. Jos jotakuta häiritsee -> muokkaa Smile

mariaemmma kirjoitti:Voi teitä kaikkia ): Mut toivottavasti noi tulis Suomee ! Ja joo sen jälkee ku ekan kerra näin ne nii jäin vaa siihe kadulle itkee, vartija tuli kysyy et oonko ookoo :Dd
TÄSSÄ on muutamii kuvii mitä otin (:
Tää viesti olis siis jo edellisessä hehkutus topassa, mut laitan nyt tännekkin koska mä haluisin IHAN SAIRAASTI nähä noi kuvat mut ne ei ainaskaan ton linkin kautta näy mulla:(

16Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:48

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: äläpä :DD Tääl jumalanselän takana ei oo silleen kauheen lähel mitään salii mut jos esim. oon juoksulenkillä ni vastaan tulee aina jotain himolenkkeilijöitä jotka niinku on niiiiin timmissä kunnossa ja mä juoksen vastaan pää punasena ja läskit mukana heiluen vasemmalta oikealle :DD

vilqu: mä tuun kohta sanoo sun luokkalaisille pari valittuuu sanaa.. mur.. :DD et sä oo sieni, sä oot osa mun perhettä <3 äää, nyt en haluuu päästää sua lähtemään niiden haisunäätien (sori tää sana mikä tarkottaa sun luokkalaisii, hyvämielikuvitusmulla.com:DD ) kans mihinkään ):: mut jos ne sulle jotain siel sanoo ni näytä niille närhen munat!! :DD

&& mäki haluun nähä ne kuvaat! )::

17Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:57

vilqu

vilqu

Joo _Blistex_! Very Happy Mä sanon niille terveisiä sulta ja et sen jälkeen ku sä oot käyny kylässä meijän leirikoulussa ni niistä ei oo jäljellä ku pari höyhentäSmile Mun luokkakaverit on.. Onneks pääse eroon niistäSmile

18Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 19 Toukokuu 2012 - 0:42

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu moi sienitoveri täällä yks sieni! :----D ok anteeks en tarkottanu loukata :c
_Blistex_ XDXD onneks mulla ei oo täällä Sodankyläs oo tullu vastaa ketää sellast himourheilijaa! en kyllä usko että sulla jokku läskit heiluis tollei juostes :c onneks en asu nii jumalan seläntakan että meilt löytyy sali! ja se uusittii vuos sitte ah siellä on kaikki juoksumatot ja kaikki ♥️ onha meil himas sellane crosstrainer mutta ...Very Happy pöllin btw iskän juoksutrikoot jokka on mulle ainaki koon liia isot xd pakotan sen ostaa mulle kunnon juoksutrikoot. sitte pitäis hommata älyttömästi muuta juoksukamaa :----D

19Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 19 Toukokuu 2012 - 1:11

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Vilqu: =( mullaki tulee ikävä sua.Mun luokkakaverit on no yks(mun kaveri) on ihana,2 iha okei,ja loput iha sanonko mistä.Itteeni en sit laskenu mihinkää noista.Ja niitä ihania tyyppejä on sit vuotta nuorempia enemmän.Jos ne tyypit käy sun hermoille ni näytä niille taivaan merkit

20Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 19 Toukokuu 2012 - 3:12

_Blistex_

_Blistex_

En sit heränny kahdeksalta vaaan vast kymmeneltä.. :DD Mut menin sit joskus kaheltatoista lenkille. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, vai mitä? ;DD

21Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 19 Toukokuu 2012 - 3:48

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ vau sä kumminki menit lenkille, se siinä tärkeintä on!! :---)
Louizz onneks mun luokka ei oo ikin ollu mitenkää yliärsyttävä... mut toivottavasti sulla on ens vuonna kiva luokka! (-:

22Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 19 Toukokuu 2012 - 6:30

Sarqai

Kisois oli ihan hemmetin hauskaa(: VAIKKA meni vähän sanonko miten, fiilis kuitenki mahtava<3

23Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 19 Toukokuu 2012 - 7:28

Veeranen

Veeranen

vähä flash mobis oli ihan sika kivaa, mut keit täält oli siel?

24Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 19 Toukokuu 2012 - 7:38

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

minä olin ! (: oli ihan sairaan kivaa, ja onnistu mun mielest tosi hyvin ku mietti miten paljo meit siel oli :DD

25Hehkutus topa #12 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 19 Toukokuu 2012 - 10:30

Peetu

Peetu

meitsi oli flash mobis !! oli muuten ihan sairaan kivaa, ihanaa nähä tuttuja tyyppejä miitistä + tutustii uusiin ihmisiin (:

++ tää oli vissii koko maailman isoin One Direction flash mob !! kelatkaa, Suomi jossa koko maassa asuu yhtä paljon ihmisii ku yhessä suurkaupungissa, maailman isoin !! vitsit oon ylpee meistä, finnish directioners rule the world ♥

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 9]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa