En pysy nahoissani, kirjotitte kaks viestiä joista sain niin paljon ajatuksia päähäni et voisin kirjottaa romaanin, joo..
_Blistex_, sä inspiroit mua koska mä just päätin et herään huomen aamulla klo 8 ja meen ulos vaikka tanssimaan, unhan on hyvä ilma
_Blistex_ ja
Stypayhoraliksonmäki ootan sitä videoo koska en pääse paikan päälle (se kyllä vähän harmittaa) mut pitäkää te jotka sinne meette ni munki puolesta hauskaa!
Ja sit vielä
Staypayhoralikson, haluisin nähä mun lukkalaisten ilmeet jos ne lukis ton sun äskesen kommentin ja meijän ikävät sun muut:D Koska mun luokkalaiset ei tajuu mua aluunkaan ne ei vaan tunne mua silleen, tai sit niillä ittellä viiraa PAHASTI päässä joka on toinen hyvin vahva vaihtoehto..
Koska jos oon ihan normaalisti niinku muutkin ni ne kattoo mua silti kun jotain home sientä ja jos ne sais vielä kuulla mun Directioner elämästä ja kaikesta tästä ni ne varmaan hankkis lähestymiskiellon, etten saa mennä niitten lähelle
jos se vaikka tarttuu..Luin vielä ton _Blistex_in vikan viestin ja oon täällä tyyliin kyyneleet silmissä, hymykuiteski huulilla ku te ottee vaan NIIN IHANIA!! Mä meen sinne halveksittavaks kun voisin ihan hyvin pysyä täällä 1D perheen kanssa jotka ei kato mua ku sientä.., mut mä nyt oon tällänen vähä-älynen..
Ihanan pitkä viesti..