I AM BACK!!Oli kyll tosi hauska leirikoulu ja lintsillä oli ihan hulvattoman hauskaa!! Onneks pääsen sinne taas ku on miitti!!<3 (mun mielstä Lintsi on parempi ku Särkkis).
Leirikoulussa oli oikeesti hauskaa! Heitettiin talviturkit mereen, keksittiin mun bestiksen ja muiden huonetovereiden kaa uusii hianoja lauluja ja ruoka oli IHAN SAIRAAN HYVÄÄ!! Herätiin ekana aamuna klo. 6 bongaa lintuja ku sinne tuli kolme sellasta lintubogariammattilaista (joista yks oli saran iskä
), sillon me kehitettiin se yks laulu korppikotkasta ku ei jaksettu oikeen tehä sillon aamu 6 muuta ku istuu laiturilla ja jutella:) Sit me pelattin biitsiä ja kaikkee hauskaa:D Ekana yönä mä nukuin kyllä tosi huonosti, mut tokana sit PALJON paremmin. Ja se mun ihastus.. se oli ekana ja tokan päivän aamuna niin kultanen ja oi voi mut sit ku mun bestis meni kertoo sille et mä tykkään siitä, ni ei ees puhnu mulle ja sit mä agstasin illalla (en kylläkään koko iltaa, en mä jaksanu agstata ku se oli tylsää).. mut kuiteski.. Ekana iltana mun huonetoveri anto mulle yhen sipsin ja mä sekosin AIVAN totaallisesti, sillon mä keksin sen yhen laulun pus-nussista:) Mut kyll se poika sit taas koulussa ku meillä oli vielä ruokailu ni jutteli ja oli taas ihan rennosti ja päätin et jos mä nyt vaan pysyisin sen kaa sellasissa väleissä et ollaan ihan kavereita, ei muuta..
Että sellanen leirikoulu, siiitä vois oikeesti kirjottaa romaanin, taino on toi nyt jo aikas romaani, mut siis niinku romaani romaanin et tossa nyt oli tiivistettynä kaikkea tapahtunutta ja paljon asiaa jäi vielä ulkopuolelle..
Mut oli kyllä teitä siellä IHAN HIRVEE ikävä!! <3 Ja sen ekan yön jälkeen oisin halunnu muutenki omaan sänkyyn nukkumaan:) Mut nyt on kotona:D
P.S. Mun kevät juhlamekko tuli tiistaina:D Jos sulla on miss mix ni mun mekko on se siinä s.11 ni se ainoo Elloksen mekko<3 (en siis pngannu sitä miss mixistä ja siks ostanu sitä vaan se on jo mulla ku mä bonggasin sen lehdestä ja katoin että toihan on mun mekko:D