One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #12

+13
Evee
bO0m
Pinski♥Harry
nealoves1D
jonskauu
Sarqai
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
vilqu
Veeranen
emmaLOVESnilla
Peetu
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 9]

1Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 5:09

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

mariaemma, kui ihanaa tyttö oon niin ilonen sun puolesta !!! ♥ äääää toivottavasti ne tulis pian Suomeen ♥

huomenna flash mobiin, en malta oottaa ! (:

76Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 22 Toukokuu 2012 - 12:39

bO0m

bO0m

Oi Nea oon ylpee ja kiitolline jaksoit lukee ton! (': Ja hihi on pakko huolehtia se on mulle niiiiin tärkee! x) <3

//aattelin pysyy up all night ihan huviks ;DD

77Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 22 Toukokuu 2012 - 22:26

Sarqai

Boom, just söpöö(: Ihana et huolehdit siit tollee kunnol, cute<3

78Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 23 Toukokuu 2012 - 3:43

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^komppaan saraa toi on just söpöö

Huomenna luokkaretkelle Jyväskylään,tikkakosken lentosota museoon(tylsää),johonki planetaarioon(tylsää)syömään ja johonki kävely polulle(tylsää)shoppailee(♥) ja pandalle (: (en tosin välttämättä pääse koneelle sillo,jos en puhelimella sit oo)Ja tänään ku datasin kännyl ni KUKAAN ei aukonu päätänsä tai käräyttäny mua opettajalle(koska tää olis muute se kerta ku känny takavarikoitas)voi johtua osittain siitä et heti ku otin puhelimen taskusta ni sanoin et jos joku kantelee ni mä paljastan heti kaikki muutki jotka on ottanu ees kännykän kätee..
Sit noi mun kaveripojat on taas nii ihania.Yhes vaihees ne sano et ne tulee tänää meiä altaaseen uimaan.Ja mä olin et 'senku ,et tervetuloa vaan' ja sekunnin päästä perään 'eiku tulkaa iha oikeesti et vähänkö olis siistii' sit ne oli sillee et 'ei me kehdata ku teil on kaikki kotona ja remonttiki käynnis(tarkotti et meillon kuitenki putkimiehet ja sit perus rakennumiehet joka päivä(iskän alaisia),huomenna betoniauto tulee valaa lattian ja jonain päivänä tulee sähkömieski)et helposti väki ymmärtäis väärin' sit mä sanoin et 'kesällä sit ku muut on viel töis et vaa mmä ja Henna vaa paikalla' ja ne lupas et kyl ne vois vaik joskus tullaki.Sit yritän saada mun siskon kutsumaan ne sen synttäreille kesällä.

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Ke 23 Toukokuu 2012 - 5:47, muokattu 1 kertaa

79Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 23 Toukokuu 2012 - 5:08

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ haha aika hyvi Wink & varastetaa Nean kaveripojat yhessä ♥️ :--D vähänkö oot reipas!
jonskauu eikää mäki tahon pidennykset! mulla on kokoaja hiuste kasvatusprojekti käynnis eikä se tunnu edistyvän yhtää.. ja kaike lisäks mulla on nii latteet ja ohuet hiukset yhy :c
bO0m ihanaa että huolehit siittä, oot kyllä upee ystävä! c:

iha älyttömän upee sää tänää! mä oon nytte iskäl dataamas, tulin tänne ettii mun passii. mä avasin ekan laatikon mun kirjotuspöydästä nii eiköhä se oo siinä heti päällimmäisenä? ei helvata mä oon typerä :DD
tänään vois btw mennä pitkästä aikaa juoksemaan koska niin hyvä sää! ja aattelin jos ottais vähä aurinkooki ja lukis samalla terveystiedonkokeesee yhtä tosi hyvää kirjaa! huomenna viiminen koe ♥️
ja tänää ku äikäntunnil puhuttii luokan asioist ja tulevaisuuden luokkakokouksest, menin suostuu niihi jokka järkkää sen kokouksen ja kerranki luokka kuunteli mua ja mun kysymyksii ja mulle vastas jopa sellane joka ei oo puhunu mulle johonki 10 kuukautee! ja sitte yks poika (joka oli mun hyvä kaveripoika viel seiskal) suostu seiskojen jalkapallo-otteluu tuomariks koska mä en osannu olla! tuli tosi hyvä fiilis koska se ite sano että voi olla eikä mun ees tarvinnu kysyy! tukarit siis järkkää nytte koko koulul futisotteluit välkkisi jote nii c:

https://twitter.com/#!/penguiniam

80Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 23 Toukokuu 2012 - 5:17

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, no hyvä et se löyty ! (:
& joo mäki voisin lähteee ulos lukee uskonnon kokeseen yht kirjaa mikä mul on kesken Very Happy

// mun pohje alkaa jo olla sen verra kunnos et saan mennä tänää treenaamaa ! ♥️ pitkästä aikaa kentille yli 2vk tauon jälkee c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

81Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 23 Toukokuu 2012 - 5:55

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Musta,mun siskosta& serkusta otettiin tänään kuva yhen 99 vuotiaan mummelin kaa koska se on opettanu meiä 85 vuotiasta pappaa samas koulus ku me ollaa nyt.Ni laitoin viestin mun kaverille et 'katoikko onko se kuva jo pedanetissä' ja se vastas et 'ei sitä oo vielä,katoin äske' sit mä laitoin et 'mä varmaan näytän tosi hyvältä silmät iha punaset ja turvoksis' sit se mun kaveripoika vastas et 'Ei sitä ees huomannu ja sitäpaitsi sä oot aina meiä silmissä kaunis'
okei moi leijun täällä ja mite nii 'meiän' kuka se toinen tai ne muut on (elättelen toiveita että se sen veli,se mun ihastus...)

82Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 23 Toukokuu 2012 - 6:03

nealoves1D

nealoves1D

Louizz_tominzon,, vooi c: ihana kaveripoika sulla ! & joo toivotaa salaa et se puhu siitä jä sen veljestä Wink

83Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 23 Toukokuu 2012 - 9:18

Veeranen

Veeranen

tänää oli vika koe♥ c: sit ens viikko enää : oo aika menny hirveen nopeest

Louizz_tomlinzon ihania ne sun kaverit C:

84Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 23 Toukokuu 2012 - 9:47

Sarqai

No en nyt osaa sanoo et kuuluuks tää tänne vai angstiin, mut mul on suurempii huolii angstiinki(:

Jotenki meijän luokkahenki rakoilee nyt loppuu kohden. Meil on kolme tyttöö, jotka alkaa käydä välil hermoil. Tekis mieli vaa painuu pois sielt. Ottaa koville. Rakastan mun luokkaa, jos ei ota huomioon niitä kolmee. Ei voi koskaan olla mitään täydellistä, nyt huomaan sen(: Rakastan vaa mun luokkaa ja mul on yks ihan sairaan tärkee ihminen mun luokal, ja mua harmittaa nyt vaa et toimin väärin sillon joskus:/ ELI HEHKUTAN NY SITÄ ET MUL ON PARAS LUOKKA EVERR<33

85Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 23 Toukokuu 2012 - 10:11

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

tänää on päivä menny just hyvin ! (:
matikan koe meni tosi hyvin, vaik eka tuntu etten oikeesti tajuu niit juttui..
liikassa meil oli 1500 metrii ja paransin mun syksyistä aikaa 50 sekuntii! oon ylpee ittestäni (': huomasin kyl miten kunto on noussu!
koulun jälkee menin mun parhaallekaverille, mentii ostaa siwasta jäätelöö ja sitte mentii syömää niitä + muita eväitä meiän vanhan päiväkodin leikkipihalle :DD siel sit chillailtii ja muisteltii vanhoi aikoi ja naurettii kaikelle jännälle.. sit lähettii siit vaa kävelee jonnekki mettää ja oltiiki kierretty jo aikamoine lenkki. tuli iha sairaan kiva fiilis ku sai vaa kävellä ympäriinsä parhaankaverinsa kans ja muistella kaikkii kivoi juttui (: + tuli siin samal kuntoiltuukki!

Nyt on ihana kesäfiilis ja oikeesti vähä yli viikko nii on jo LOMA ! ♥ perjantaina on vielä äikän koe ja sitte voi ottaa iha chillisti :3 ihanaa ku koht pääsee kavereiden kaa taas rannalle ja vanhan koulun kentälle pelaa pesistä ja hengailee iltamyöhää niiku viime kesänäki !! :DD

86Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 To 24 Toukokuu 2012 - 7:27

Evee

Evee

Oli aika rento päivä koulus (: Yks luokka on luokkaretkel ja lopuist osa oli pesisturnaukses. Köksäntunnilki oli vaa kuus oppilast :p Jaja tein äsken omena-raparperi-kaurapaistosta, nam

87Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 To 24 Toukokuu 2012 - 8:28

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oli iha sairaan siistii luokkaretkel.Istuin linja-autos mun kaveripojan vieressä,joka oli kylläkin tulomatkalla aika sokerihumalassa ku oli juonu iha sairaasti limsaa ja energiajuomia ja syöny paljon karkkia.Mutta kivaa oli silti,itseasias se oli kyl aika hauskaa ku se oli nii seko.Otin paaaljon kuvia et saan jälkeen päin sit niitä katella.Ja huomenna vasta ysiin kouluun ♥ jostakin syystä vitoset tulee koululle normi kasiin vaikka yleensä meil on aina samallailla.Sit vaik kuinka monel oli bluetooth päälle matkal ni lähetin kaikille vaa kaikkii One Directionin biisei jotka vaa hyväksy yhteyspyynnöt.Joitaki tyyppei tulee niin ikävä....Laitoin mun kaveripoikien kuvan taustakuvaks puhelimeen(sit ei kyllä voi olla 1D taustis).
Ja kyllästymiseen asti mun kaveripojat on niiiiiiiiin ihania.En tiiä mitä mä tekisin jos mulla ei olis niitä

88Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 To 24 Toukokuu 2012 - 8:49

Veeranen

Veeranen

ää, oon ylpee ittestäni ! matikan, ruotsin ja enkun kokeist 9 alkavii numeroit !(:

89Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 To 24 Toukokuu 2012 - 10:12

_Blistex_

_Blistex_

Veeranen: Heeei, vähän hyvin! (:

ihana sää, taas kerran <3 Kyl kesästä on tulossa ihanan lämmin. C: Ja enään 7 päivää kouluu jäljellä. ♥

90Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 25 Toukokuu 2012 - 1:37

vilqu

vilqu

I AM BACK!!

Oli kyll tosi hauska leirikoulu ja lintsillä oli ihan hulvattoman hauskaa!! Onneks pääsen sinne taas ku on miitti!!<3 (mun mielstä Lintsi on parempi ku Särkkis).

Leirikoulussa oli oikeesti hauskaa! Heitettiin talviturkit mereen, keksittiin mun bestiksen ja muiden huonetovereiden kaa uusii hianoja lauluja ja ruoka oli IHAN SAIRAAN HYVÄÄ!! Herätiin ekana aamuna klo. 6 bongaa lintuja ku sinne tuli kolme sellasta lintubogariammattilaista (joista yks oli saran iskäVery Happy), sillon me kehitettiin se yks laulu korppikotkasta ku ei jaksettu oikeen tehä sillon aamu 6 muuta ku istuu laiturilla ja jutella:) Sit me pelattin biitsiä ja kaikkee hauskaa:D Ekana yönä mä nukuin kyllä tosi huonosti, mut tokana sit PALJON paremmin. Ja se mun ihastus.. se oli ekana ja tokan päivän aamuna niin kultanen ja oi voi mut sit ku mun bestis meni kertoo sille et mä tykkään siitä, ni ei ees puhnu mulle ja sit mä agstasin illalla (en kylläkään koko iltaa, en mä jaksanu agstata ku se oli tylsää).. mut kuiteski.. Ekana iltana mun huonetoveri anto mulle yhen sipsin ja mä sekosin AIVAN totaallisesti, sillon mä keksin sen yhen laulun pus-nussista:) Mut kyll se poika sit taas koulussa ku meillä oli vielä ruokailu ni jutteli ja oli taas ihan rennosti ja päätin et jos mä nyt vaan pysyisin sen kaa sellasissa väleissä et ollaan ihan kavereita, ei muuta..

Että sellanen leirikoulu, siiitä vois oikeesti kirjottaa romaanin, taino on toi nyt jo aikas romaani, mut siis niinku romaani romaanin et tossa nyt oli tiivistettynä kaikkea tapahtunutta ja paljon asiaa jäi vielä ulkopuolelle..

Mut oli kyllä teitä siellä IHAN HIRVEE ikävä!! <3 Ja sen ekan yön jälkeen oisin halunnu muutenki omaan sänkyyn nukkumaan:) Mut nyt on kotona:D

P.S. Mun kevät juhlamekko tuli tiistaina:D Jos sulla on miss mix ni mun mekko on se siinä s.11 ni se ainoo Elloksen mekko<3 (en siis pngannu sitä miss mixistä ja siks ostanu sitä vaan se on jo mulla ku mä bonggasin sen lehdestä ja katoin että toihan on mun mekko:D

91Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 25 Toukokuu 2012 - 2:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilkku: Kuulosti kyl tosi kivalta leirikoululta. Toivottavasti pysyt viel hyvis väleis sen ihastukses kaa.Mä
pyöräilin tossa äske koulusta kotiin ni heti rupesin polkemaan lujempaa ku muistin et Vilkku tais tulla tänään takasi siel leirikoulusta et äkkiä forkalle xD

awws mun kaveripojat on niiiiin kultasiiiiii♥ Ja vklp nyt ♥

92Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 25 Toukokuu 2012 - 2:20

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon, toi parensi mun päivää entisestään et rupesit mun takia polkee kovempaa, teitä oli kyllä ikävä!! Ottee niin kultasia ja ihania ja <3

Äiti soitti äsken se kyseli aluks et oliko meijän kotimatka sieltä leirikoulusta kotiin menny hyvin, oltiin siellä pyörillä 14 km per suunta:D Mut sit se kans sanos et sille oli lähetetty tiistai-iltana et tilauksesi on lähetetty ja se saapuu lähipäivinä!! <3 Tilaus= LIVE TOUR Oon niin ilonen ja sekasin ja ajatukset ei pysy nyt ollenkaa kasassa:D

93Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 25 Toukokuu 2012 - 3:14

mariaemmma

mariaemmma

ahhh mun Up All Night live DVD tuli ♥

94Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 25 Toukokuu 2012 - 3:58

nealoves1D

nealoves1D

Vilkku,, yeaahh oot back ♥ oli ikävä sua :c ja sitte ku päiväl kännykäl luin täält et olit kirjottanu ni mävaa suunnillee huusin et "JES SE TULI TAKAS TÄNÄÄ" mut sitte kännykkä lagas ni en voinu kirjottaa :c mut just jees leirikoulu teil ! ja hyvä jos pysytte viel hyvis väleis sen pojan kaa c:

95Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 25 Toukokuu 2012 - 4:25

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Vilqu sun leirikoulu kuulosti upeelta! mullaki oli sua ikävä :c mutta oot takasi ♥ toivottavasti pysyt kans väleis poja kaa (:

tänää discoo kahe parhaa kaverin kaa! ♥ eka toine ei meinannu tulla, mutta lupaski sitte tulla ku kinuttii tarpeeks c: saa iha rauhas meikata paljo enemmä ku yleens (; yhteiskuntaopin testi meni hyvin, sain toisen sivun vissii täysin oikein vaikka arvailinki osan! ja mul oli aamulla siskon kaa tehosterokote (punkki) ja sen jälkee oli cooper, sain luvan että kävelen se verra ku pystyn nii mä juoksinki 1 kierroksen kokonaa ja kävelin 2,5 kierrosta c: 1490, iha hyvi sinänsä että toi rokote vaikutti sen verra että tärisin aika paljo ja tuntu että sydän pettää :DDD
ja tänää saa taas iha rauhassa datailla, koska perjantai-ilta!

|| ainii meil on ala-aste ja yläkoulu sillei pihan toisil puolil, nii ala-asteen katol on tekemäs jokku 2 hyvännäköst suht nuorta jätkää jotai katon korjausjuttuu nii ne on ollu nyt kaks päivää ja on suurimmaks osaks ilma paitaa. ei ihme että mennää pihalle nii nopeest ku on nii hyvät maisemat (;(;

https://twitter.com/#!/penguiniam

96Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 25 Toukokuu 2012 - 6:04

vilqu

vilqu

Must on NIIN IHANA lukee et ootte ilosia ku oon kotona, koska mustaki on kiva olla kotona ja taas teijän kanssa <3

mariaemmma, tilasitko omas cdon.comista?? Koska nimittäin munki Live Tourin pitäis tulla ihan lähipäivinä (tai siis tiistai-iltana sanottiin et lähipäivinä) joten oisko mahollista et munki tulis tänään..? Taas ajatukset menee sekasin:)

97Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 25 Toukokuu 2012 - 6:48

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson kirjoitti:
|| ainii meil on ala-aste ja yläkoulu sillei pihan toisil puolil, nii ala-asteen katol on tekemäs jokku 2 hyvännäköst suht nuorta jätkää jotai katon korjausjuttuu nii ne on ollu nyt kaks päivää ja on suurimmaks osaks ilma paitaa. ei ihme että mennää pihalle nii nopeest ku on nii hyvät maisemat (;(;

Uuuu mulla on joka paikassa semmone lievä hunt päällä, et voisin liittyy teidän kaa kyyläileen ihan mielellään!!! (; Hahah :DD

Ja Vilkkuuu oot takas <3 (: Ihanaa et sullaki oli hyvä leirikoulu! Mulla oli kutosen keväällä leirikoulu ja voin sanoo että en tuu ikinä unohtaan sitä aikaa, parasta aikaa mun elämästä... Muistellaan sitä n. viikottain vieläki kavereiden kaa...<3 (: Toivottavasti säki sait yhtä upeita muistoja ku mä, ja varmasti kyllä saitki!! :DD Jos yhtään jaksat niin suosittelen kirjottaan jotain juttuja ylös, (vaikka joitain pieniäkin asoita jotka unohtuis muuten helposti) niin sit jos joskus tekee mieli niin on helppo muistella (:

98Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 25 Toukokuu 2012 - 7:19

nealoves1D

nealoves1D

bO0m kirjoitti:
Stypayhoralikson kirjoitti:

Uuuu mulla on joka paikassa semmone lievä hunt päällä, et voisin liittyy teidän kaa kyyläileen ihan mielellään!!! (; Hahah :DD

Haha teijän on turha kuvitellakkaa lähevänne mihinkää ilma mua WinkWink mäki voisin tulla meinaa mukaa ku ei oo mitää tollasii näkymii vastaa :Very Happy

99Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 25 Toukokuu 2012 - 8:57

militsii

militsii

Oon nii onnellinen kokeista mitä oon saanu, kaikista 9, 9+ tai 9½, tosin yks 8½ mut siitäki taitaa tulla 9 todistuksee ku oon viittaillu nii ahkerasti. Varsinki enkun ja ruotti ysipuolista oon nii onnelline, ku niiski oon viittaillu sen verran paljo et toivosin et toikkaa tulis 10 Smile Enkusta mulla on ollukki kymppi mut se laski välillä ysiin

http://dream-it-milla.blogspot.com

100Hehkutus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 25 Toukokuu 2012 - 11:52

Veeranen

Veeranen

tää päivä oli jotenki erillainen D:
sit oon saanu fangirling kohtauksii tänää oon kattonu jotai kuvii ja videoit sillai c:♥

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa