One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #12

+13
Evee
bO0m
Pinski♥Harry
nealoves1D
jonskauu
Sarqai
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
vilqu
Veeranen
emmaLOVESnilla
Peetu
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 9]

1Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 5:09

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

mariaemma, kui ihanaa tyttö oon niin ilonen sun puolesta !!! ♥ äääää toivottavasti ne tulis pian Suomeen ♥

huomenna flash mobiin, en malta oottaa ! (:

26Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 19 Toukokuu 2012 - 10:31

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu mitä?! maailma isoin ja mä missaan sen siks että asun jumalan selän takana.... eikää :S

https://twitter.com/#!/penguiniam

27Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 19 Toukokuu 2012 - 10:43

Peetu

Peetu

Stypayhoralikson, jep ! kun kattoo noiden muiden maiden flash mobei, nii ehkä Sydneyssä ois lähimmäks yhtä paljon. mutta Suomessa oli silti mun mielestä enemmän, ku meillä se ei ollu yhtä levee mutta paaaaaljon syvempi ku Sydneyssä (:

28Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 19 Toukokuu 2012 - 13:39

jonskauu

jonskauu

Slovakiaaa voittoon huomennaaa ♥ jos slovakia voittaa ni eiii hemmetti mää kyllä lähen sitte sinne voitonjuhliin :-D

Ja katoin jalkapalloo ja Chelsea voitti mestaruuden!! JEEJEEee

29Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 19 Toukokuu 2012 - 22:05

vilqu

vilqu

MITÄ?? Meijän flash mob suurin ja meikä ei oo siellä, anteeksi kuinka?!

Oltiin kuiteski eilen uimassa yhessä kylpylässä, minä, sara, meijän naapurit ja mun sisko:D OLi ihan sika hauskaa, ja sen jälkeen mentiin sit heselle!! Smile Jäätiin vielä ku kello oli jottain puol 11 ku tultiin kotiin ni mentiin sit vielä varmaan tunniks kattoo naapureille Jali ja suklaatehdasta:)
Sillon ku _Blistex_ heräävänsä 8 ni mullaki soi kello mut mä nukuin 10 (sit piti lähtee tallille), mut tänään koitin uusiks ja oikeesti hersin 8 no ehkä kymmentä yli, mut kuiteski Very Happy

30Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 1:20

_Blistex_

_Blistex_

Hei oikeesti, vähä siistii jos Suomen flash mob on ollu suurin! (: Mut tietty mä missasin sen samasta syystä ku Stypayhoralikson... )::

31Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 1:46

Sarqai

Hyihyi mä katoin sitä tuubest, meni ihan kylmät väreet:d Serkkuki näky siel:)

32Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 4:45

nealoves1D

nealoves1D

FINNISH DIRECTIONERS RULE THE WORLD ♥

aaaaaa oon iha fiiliksis ku se oli nii iso sitte !! Ite en päässy ku mullla on liikuntakielto ja mut raahattii mökille :c mut jokatapauksessa oon ylpee meistä ! ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

33Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 5:37

Veeranen

Veeranen

emmaLOVESnilla mä näin sut siel ! : D

34Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 7:08

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sinänsä mulla meni esiintymiset hyvin.Ja huomenna sit vapaata (:(:♥
Olin tyytyväine mun asuun ja mun kaverit oli tosi mukavia.Ku sinne meni ni ei niitä meinannu kyl ees tuntea ku oli nii hienostuneesti puvut päällä.Sit ku tylsistyin ja piti olla hiljaa ni alko tekstiviestit lentämään vaikka kaveri oli melkee vieressä.Noi viestit kyllä naurattaa nyt jälkeen päin (:
Ja oon tosi ylpee teistä jotka siel flash mobis oli ♥ kiva jos oli paljo väkee vaikken ite ees päässy sinne

35Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 8:07

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

mäki olin flash mobis (: OLI IHAN SIKA MAHTAVAAAAA ! mä en oo käyny taas tääl foorumil 100000 vuotee :/

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

36Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 8:11

bO0m

bO0m

Mulla on niiiiin syyllinen olo ku en päässy tonne flashmobiin, oisin halunnu niin pahasti!!!! :c

Mut tulin hehkuttaan kummiski et löysin&ostin jyväskylästä mustat täydelliset farkkushortsit 30e ja ihanan pitsi paidan 20e (: sitte kyyläsin netistä kitaroita... haluisin ostaa (; Ja te olitte kerinny hehkuttaan 3 sivuu!! :0 :DD

37Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 8:31

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m luin että kiharat ja olin et mitä ihmettäää ooks sekasi ku haluisit ostaa kiharat XDDDD

koti!! ja pääsen kohta omaan sänkyyn ja huomenna saan nähä ystävät taas, ollu iha järkyttävä ikävä ♥

38Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 8:33

nealoves1D

nealoves1D

voinks mä hehkuttaa sitä et mulla ei oo mitää hehkutettavaa mut silti on iha mieletön fiilis ! Jotenki tosi paljo energiaa ja sellane hyvä fiilis ! (:

39Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 8:51

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

nea voiha tota hehkuttaa koska hehkutanha mäki aina vaikka se ei oliskaa hehkutettava asia! :---D kiva että sulla on tollane fiilis! c:

40Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 9:00

Veeranen

Veeranen

bO0m, millassia kitaroita? mhhsd ja mäki tarvitsisin uudet shortsit D:

koht alkaa polisiiopisto 3 NÄIHIN EI KOSKAAN KYLLÄSTY! Very Happy

41Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 9:08

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson Hahah voi sua :''D

Veeranen No akustisia kaikkia :DD <3 Mut en kait saa.. ;// Mut nii rippilahja rahoil vois ehkä ostaa ;D

42Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 10:11

Peetu

Peetu

-YEEEAAAAHHH 3. sija Diplon kaa tänään !
- mun hoitoheppa pääs tänää kotiin klinikalta !
- köpis calling niiku ylihuomenna ! (:

43Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 11:29

jonskauu

jonskauu

wuuhuuu mä tilasin äske pidennykset itelleni! oon halunnu niitä tooositosi pitkää ja nyt mulla oli vihdoin rahaa tilata ne Smile

ja vaikka nyt näyttääki siltä että Venäjä voittaa mm-kultaa ni oon kyllä tosi ylpee Slovakiasta! Ne on pelannu tosi hienon turnauksen ja mun puolesta toi Venäjän supertähti Malkin ja muu joukkueki vois mennä roskii, kaikella kunnioituksella venäläisiä sukulaisiani kohtaan ♥️ :-D

44Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 20 Toukokuu 2012 - 22:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

YEAH♥ tänään vapaa päivä (:(:

45Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 1:43

Peetu

Peetu

yaaaay chilli päivä koulus (: !

46Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 3:18

vilqu

vilqu

Oujee!! On hyvä fiilis vaan:D Mulla on taas ihastus ja se on kivaa, varsinkin just tällä viikolla koska ollaan luokan kaa 24/7 huomisesta lähtien:D (eikä oo mitenkään pois suljettuu etteikö mun ihastuksella ois jotain enemmän muakin kohtaan:)) HUomenna sit lähtö Helsinkkiin!! Asiassa on kaks varjo puolta, itseasiassa kolme 1. En pääse forkalle:( 2. Mun bestis valittaa ku mä oon tällanen pelkuri joka ei uskalla mennä mihinkää ukkoon sun muihin ni se sit valittaa varmaan koko huomisen päivän ja on valittanu täsääs varmaan viimeset kaks viikkoa samaisesta asiasta.. en se sit ehkä pilaa mun päivän, mut kattoo nyt.. Smile En kyll vois elää jos se ei ois mun luokalla, mut kuiteski:) ja 3. Mennään mun "ihanan" luokan kanssa sinne joka on sit loppujen lopuksi ihan ok mut sit ku saan kuulla sitä valitusta ja pissis meininkiä KOKO loppu viikon:) ja onhan mun luokalla mun bestis ja se mun ihastus:)

47Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 3:43

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilkku: Mullaki on ehkä taas ihastus(kylläki tyylii eilisestä lähtie ja toi ehkä siks siinä ku en oo oikee varma viel mitä mä meinaan,sekavaa) (:(: Mutta se ei oo mun luokalla,koska se on vanhempi /: Ja sit on yks toine poika(joka on vielä vanhempi ja ton mun ehkä-ihastuksen kaveri) ni se tuntuu olevan kiinnostunu musta.Mutta mä en iha kauheesti siitä,tai no kyllähän mä siitä tykkään mutta en sillee...

48Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 4:01

nealoves1D

nealoves1D

Vilkku,, uuuuuuuu Wink eivaasiis tulee sua hirvee ikävä mut pidä hauskaa ja niiku mun kaverit sanois ni iske se ihastukses WinkWink ! muttasiis HEI SÄ OOT TULOSSA HELSINKII PÄI ? Kelasin et ootteks luokan kaa koko aja vai onnistuisko jotenki et nähtäis joku pvä ? Very Happy

49Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 4:12

vilqu

vilqu

Nea, Nea, Nea! Rauhotus nyt vähän:) ollan siis tulossa Helsinkiin vaan huomenna:) Ja sit ollaan ke-pe Vuolahdessa leirikoulussa.
No me mennään jonnekki ihme kirkkoon eka tutustuu ja sit syödään, sen jälkeen lintsille sea lifeen ja huvipuistoon ja sit me lähetään sieltä jo niinku joskus 5... et kai me ollaan siellä lintsillä sitte aikas vapaalla jalalla mut muuten varmaan tyliin "nyt parijonoon" varsinki ku rinnakkainen viitonen tulee mukaan ni niillä on sellanen mäkämäkämäkämäkä ope.. 8/ Ois kyll ihan sairaan kiva nähä mut sit sun tarttis tulla lintsille... Enkä tie yhtään mihin aikaa sinne ollan menoss.. MUT SÄ TUUT 10.6. LINTSIN MIITTIIN, TUUTHAN!!

Ja se poika.. joo no se EHKÄ tykkää musta hitusen ku se tuli kattoo ku mä laitoin monisteita kansioon niitä monisteita.. sit yks toinen kysy et "hei ootkos vähän ihastunu tohon vilkkuun", en kyll kuunnu vastausta.. onneks ne molemmat lähti siitä aikas ripeesti koska tunsin oikeen ku mulle leimahti kiva puna poskille:)

50Hehkutus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 4:58

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Veeranen mäki näin sut parii kertaa !! meinasin tulla juttelee yhes vaihees, mut ku ne mun kaverit oli koko aja tyylii kiinni mus :DD ne oli sillee sä et mee minnekkää muute me eksytää!
&& sain eilen mun vanhemmilta tuliaiseks Superman paidan ! jeee (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa