vilqu tulee ikävä sua, mut pidähän hauskaa! <3 Ja hihi, mäki oon "pelkuri" ja munki kaverit valittaa siitä, mut minkäs sitä ittelleen mahtaa. Jos ei tykkää karmivista korkeista heiluvista laitteista niin ei vaan tykkää! ;D Ja vielä ONNEE että oot ihastunu! <3 Toivottavasti teillä tulis jotain juttuakin (; <3
Tänään on ihana sää! <3 (: Oli muutenkin superhappy day (ilman mitään suurta syytä)!
Meille palautettiin tänään hissankokeet, meinasin pyörtyä enkä voinu käsittää että se on totta....... Sain siitä kokeesta 9½! Aloin melkei itkee onnesta! :DD Oli ihan uskomatonta! Vähän masensi kun saatiin samalla tunnilla tietää päättö numero todistukseen ja mun numero oli kuitenki 7.. :// (olin saanu kokeista 6+, 7-, 6+ ja tän 9½..) Sain saman numeron ku mun kaveri joka on saanu kokeista 5, 4 ja 6..... D: No mut eipä voi mtn ;> JA päätin et tänään kerron äitille siitä matikan kokeesta :DD
Sanoin "äiti sain matikan kokeesta 5½"
se "oijoi" aika huolestuneeseen sävyyn
mä "no mut sain hissan kokeesta 9½!"
sit se vaan "no mutta sehän on hieno!!" :DD .. se oli helpompaa ku oisin uskonu, pitää ny kattoo keksiiks se jotain matikan harjotuksii mun pään vaivaks... ;DD Ja nii sit sain enkun kokeesta 9½! :DD En lukenu kertaakaan, mut halusin siitä kokeesta hyvän ja meil oli asioita jotka oon osannu jo iät ajat ;DD <3
Ja nykyään oon kauhee badass ku en ennen lähteny ikinä välkil pois koulualueelta manuu, mut nykyää teen sitä tosi usein :DD Mutta alkaa nyt menee vähä toi koulu yli ja sen säännöt nii on hauskaa vähä huijata (+syödä jätskii yms. hyvää kouluaikana ;DD)