One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #12

+13
Evee
bO0m
Pinski♥Harry
nealoves1D
jonskauu
Sarqai
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
vilqu
Veeranen
emmaLOVESnilla
Peetu
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 9]

1Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 5:09

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

mariaemma, kui ihanaa tyttö oon niin ilonen sun puolesta !!! ♥ äääää toivottavasti ne tulis pian Suomeen ♥

huomenna flash mobiin, en malta oottaa ! (:

51Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 5:07

nealoves1D

nealoves1D

Vilkku,, no höh :c mut joo tuun sinne jos ei pärjätä turnaukses Very Happy taisiis ku mul olis stadi cupin finaalipelit sillon mut jos ei päästä finaalii asti ni sitte tuun ! (:
&& oottelen kuulumisii et mite toi teijä juttu jatkuu leirikoulus (; & muutenki tietty venailen sua takasin huomisesta eteepäi !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

52Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 5:17

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu vautsi onks sulla venäläisii sukulaisii?Surprised mullekki! tymää et mulla o vaa ruotsalaisii ja kanadalaisii :c
vilqu uu grr jos se on ihastunu suhu! (;; ei muutako kimppuu vaa!
Louizz en malta oottaa että pääsen kuulee lisää sun ehkä-ihastuksesta c; kui paljo se on vanhempi muute?
Nea sitte voitatteki koko cupin :---D mut vähä siistii jos näätte Vilkun kaa!

& miks musta tuntuu et kaikilla muilla on vapaita ja helppoja lyhyitä koulupäivii paitsi meillä? -.-
mulla oli tänää äikänkoe joka meni aika hyvi mun mielestä! ja ulkona ollu koko päivän superhyvä sää ja no empähä nyt tiiä muuta.. ainii jo 23 1D julistetta <3

https://twitter.com/#!/penguiniam

53Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 5:20

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, haha en usko ku meil on aika kova alkulohko xdd mut niimpä ! Very Happy

54Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 5:22

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea no mitäs pienistä, mä kannustan teitä silti täältä ! (:

55Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 6:06

Sarqai

MIKS IHMISIL ON VAPAAPÄIVÄ?! Ärsyttää ku meil oli kouluu -.- mutmut nyt meen tallil laittaa Dorista kisakuntoon(itseasiassa seuraavat kisat taivas tietää milloin), mut laitanpa nyt kuitenki ku tylsääVery Happy Tai sit tyydyn vaa tekee karsinan..

56Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 6:13

jonskauu

jonskauu

Stypayhoralikson hahha joo kyllä vain puolet mun suvusta on venäläisiä Smile ja vaa ruotsalaisia ja kanadalaisia?? haha mä oisin ainaki tosi ilonen et ois jotai ruotsalaisia niin vois opetella puhuu ruotsia :DD !
Mulla on kyllä joku isotäti tai vastaava joka asuu Brasiliassa ja oon joskus nähny sen mut haluaisin tuntee sen paremmin että voisin joskus mennä sinne Wink

ja hehkutan et on aivan ihana sääää ♥️ mä nytki dataan ulkona!

57Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 6:24

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sarqai kirjoitti:MIKS IHMISIL ON VAPAAPÄIVÄ?! Ärsyttää ku meil oli kouluu -.- mutmut nyt meen tallil laittaa Dorista kisakuntoon(itseasiassa seuraavat kisat taivas tietää milloin), mut laitanpa nyt kuitenki ku tylsääVery Happy Tai sit tyydyn vaa tekee karsinan..
Mulla on vapaapäivä ku eilen oli koulua 100v juhlan takii

Stypayhoralikson: Ei se oo mua ku vähä päälle vuoden vanhempi (: By the way,tää tyyppi on mun kaveripojan(joka on mua taas vuoden nuorempi) veli...

noihin teiän sukulais juttuihin kommentoisin et mulla ei oo ku äitin puolelta ruotsalaisii kaukasii sukulaisii ja iskän puolelta kaukasii sukulaisii jossain yhdysvalloissa

58Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 6:39

bO0m

bO0m

vilqu tulee ikävä sua, mut pidähän hauskaa! <3 Ja hihi, mäki oon "pelkuri" ja munki kaverit valittaa siitä, mut minkäs sitä ittelleen mahtaa. Jos ei tykkää karmivista korkeista heiluvista laitteista niin ei vaan tykkää! ;D Ja vielä ONNEE että oot ihastunu! <3 Toivottavasti teillä tulis jotain juttuakin (; <3

Tänään on ihana sää! <3 (: Oli muutenkin superhappy day (ilman mitään suurta syytä)!

Meille palautettiin tänään hissankokeet, meinasin pyörtyä enkä voinu käsittää että se on totta....... Sain siitä kokeesta 9½! Aloin melkei itkee onnesta! :DD Oli ihan uskomatonta! Vähän masensi kun saatiin samalla tunnilla tietää päättö numero todistukseen ja mun numero oli kuitenki 7.. :// (olin saanu kokeista 6+, 7-, 6+ ja tän 9½..) Sain saman numeron ku mun kaveri joka on saanu kokeista 5, 4 ja 6..... D: No mut eipä voi mtn ;> JA päätin et tänään kerron äitille siitä matikan kokeesta :DD
Sanoin "äiti sain matikan kokeesta 5½"
se "oijoi" aika huolestuneeseen sävyyn
mä "no mut sain hissan kokeesta 9½!"
sit se vaan "no mutta sehän on hieno!!" :DD .. se oli helpompaa ku oisin uskonu, pitää ny kattoo keksiiks se jotain matikan harjotuksii mun pään vaivaks... ;DD Ja nii sit sain enkun kokeesta 9½! :DD En lukenu kertaakaan, mut halusin siitä kokeesta hyvän ja meil oli asioita jotka oon osannu jo iät ajat ;DD <3

Ja nykyään oon kauhee badass ku en ennen lähteny ikinä välkil pois koulualueelta manuu, mut nykyää teen sitä tosi usein :DD Mutta alkaa nyt menee vähä toi koulu yli ja sen säännöt nii on hauskaa vähä huijata (+syödä jätskii yms. hyvää kouluaikana ;DD)

59Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 7:11

Evee

Evee

Wuhuu! Kohta on loma! Oon jo ihan kesätunnelmis Smile ei jaksais kouluskaan tehä mitään. Onneks on jo numerot annettu ni ei tarviikkaan panostaa Wink Tänään oli ysit vs opet salibandypeli. Ja me voitetiin 7-1 Hahaa. En kyl ite pelannu mut kannustin kuiteski.

60Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 8:48

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu vautsi brassi? tutustu siihe ihmeessä!! mulla on äitin ja iskän molempie puolilta iha älyttömästi ruotsalaisii sukulaisii, iskän puolelta lähes kaikki jokka tiijän assuu ruottis Very Happy
Louizz meet aina kyläilee kaveripojalles ja siinä samalla isket sitä ehkä-ihastustas (;
bO0m vautsi sulla meni tosi hyvin, oon ilonen sun puolesta! :--) mulle hissa on aina ollu lemppariaine ja saatoin joskus lukee sitä kirjaa vaikka kui pitkää jos ei ollu muuta lukemista - yks syy miks otan hissaa lukios Very Happy ja hyvä että sait kerrottuu äitilles eikä se mitää pahaa tehny c:

61Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 9:09

Sarqai

Ihana ilma tänää, wow(: Ihan kesäfiilis<3 Doris oli nättinä taas, kävin viskaa pari porkkanaa sen tarhaan ja se ihan väsyneenä siel:D Jotenki ihan pikkujutut saa mut iloseks ja ihan kesäfiiliksiin <3

62Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 9:31

jonskauu

jonskauu

Stypayhoralikson haha mulla asuu iskän puolelta kaikki Venäjällä :-D Ja tosiaa pitäis kyl tutustuu siihe tyyppii ja lähtee sit tsekkaa Brasilia hoodsit Wink matkalaukkuun mahtuu!

ja ettei mee iha ohi aiheen niin mulle syntyi viime yönä pieni serkkutyttö ♥️ ja oon ehkä sen tuleva kummi!

63Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 11:06

_Blistex_

_Blistex_

Vilkku: Uuu, kerrot sit meille heti jos esim. siel leirikoulus tulee teidän välille jotain vipinää (;; Mut hei, pidä hauskaa siellä, me tääl odotetaan sua ♥

bO0m: vähän hyvin sulla meni enkun ja hissan koe! (: Ja hyvä et sun äiti ei suuttunu siitä matikasta C:

Louizz_tomlinzon: oon samaa mieltä Stypayhoraliksonin kanssa, käy usein sun kaveripoikas luona ja siin sit isket sen ehkä-ihastuksen (; Ja kerrot sit kans jos jotain uutta tulee (:

jonskauu: eikäää, ihanaa ♥ nyt mä toivon et susta tulis sen kummi, vähänkö olis ihanaa C: <3

Eipä mulla muuta hehkutettavaa oo muutaku et tänään on ollut tosi nätti sää. C:

64Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 21 Toukokuu 2012 - 11:23

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

jonskauu: oii ihanaa ((: ♥ mäki haluun tollasii pienii serkkuja :3

65Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 22 Toukokuu 2012 - 4:31

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu haha mä varaan yhe paikan matkalaukust (; ja aww vähänkö ihanaa jos sust tulee sen kummi! (-: ♥

saatii kokeita takas! äikänkoe 9- (josta luokan parhaat oli 9½ jote oon supertyytyväine enkä lukenu ku ½aluetta ja vihon kahesti:D), äikän-jokuihme-testi 7-, fysiikka oliki 6, fysiikan uusinta 5- & kemia 5 !!! oikeesti oon nii tyytyväine!

66Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 22 Toukokuu 2012 - 4:59

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

_Blistex_ & Stypayhoralikson:Joo mä oikee muutan niille(no se menis ehkä vähä yli).Mut kyl oikeesti se olis kyl hyvä suunnitelma (:

Mun hehkutusaiheet on että;oon jo ruskettunu vähä käsivarsista ku oon pelannu pesistä,mun pikkuveljellä kylläki on jo silmälaseista jääny rusketusrajat jo kaks kuukautta sit..Sit olin äske meses mun yhen kaveripojan kaa,se on ainut joka vihaa kaikkea sellasta musaa jota mä kuuntelen ja mä sit linkkailin kaikki hyvät 1D videot..Ja sit toine kaveripoika on halinalle jonka kans on aina hauskaa.

67Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 22 Toukokuu 2012 - 5:21

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: hyvinhn sulla meni noi (: me ollaan samiksii, mäki sain kemiast viimeks 5 ;DD

Tänäänkin on ollu erittäin nätti päivä (: Eikä koulussakaan niin kamalaa ollu ku yleensä. Vaikka matikan ope jotain mäkätti nii ei se mua silleen haitannu koska mun ajatukset on nyt vaan kesässä. :DD

68Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 22 Toukokuu 2012 - 5:30

nealoves1D

nealoves1D

oli jees koulupäivä sinänsä c: Oli nii kiva ilma ja opettajat oli hyväl tuulel & kaveripojat alko taas söpöilee jotai :') taisiis ku ruokiksel ku oltii kentän laidal istumas ni ne tuli meijän kaa sinne ja aloin sit heti juttelee niiden kaa ku muut puhu kokeist yms enkä jaksanu stressaa koulust ni hetken vaa höpötin kaikkee ja sitte ku kysyin et häiritseeks niit et puhun kokoaja kaikkee turhaa ni toine vaa et "ei oikeestaan ku sun juttui on tosi kiva kuunnella" ja sitte toine et "eipäs vaa niit on kiva kuunnella vaik niis ei ois mitää järkee vaa sen takii et voi viettää aikaa sun seurassas" olin vaa siin et no kiitos tai jotai sellast xdxd sitte ku puhuttii siin siitä kui jotkut tyypit alkaa ärsyttää jo siin vaihees ku ne vaa kävelee samaa huoneesee ja sanoin sitte et "no kyllähä mäki varmana ärsytän tosi monii vaik en ite huomaiskaa" ni se toine vaa et "et sä oo ärsyttävä. Sä oot varmaa ainoo ihmine joho en koskaa kyllästy" olin vaa sillee et "niinno samat sanat sulle kans" ja sit sevaa halas mua c: Tuli tosi hyvä fiilis tosta (:

69Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 22 Toukokuu 2012 - 5:33

_Blistex_

_Blistex_

nea: vähä ihanaa <3 mä tuun kohta sinne ja varastan ne :DD mut oikeesti, uskon et toi varmaa teki päivästä niinku vieläkin kivemman (:

70Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 22 Toukokuu 2012 - 7:16

Veeranen

Veeranen

IHANAN LÄMMIN VIIKKO TULOS C::♥
uskalsin mennä uimaan xd

71Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 22 Toukokuu 2012 - 8:11

jonskauu

jonskauu

HEHe ihana päivä!! menin vasta 12 ja pääsin jo puol kahelta eli aika helppo päivä =) ja oon ottanu koko päivän aurinkoo ja oon nyt jo ruskeempi kun viime kesänä :::-D

JA MUN PIDENNYKSET TULI TÄNÄÄ JA MÄ OON IHA RAKASTUNU ♥ te joilla on pitkät hiukset ni olkaa onnellisia!

72Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 22 Toukokuu 2012 - 9:38

Sarqai

Viikonloppun uimaan, ala friends, vilkun o pakko tulla no questions!
Jes sain VIHDOIN mun enkun jutun valmiiks, se about viikon myöhäss jo:D Ratsastuleiri ekal kesäloman viikol, muuten kukaan ei sattuis asuu Liedon lähel? Mul o parin viikon pääst kisat ja pitäis treenata niihin, et jos joku innostuis tulla mun kaa:D

73Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 22 Toukokuu 2012 - 11:32

_Blistex_

_Blistex_

Kävin sit tos puol kasin aikaan lenkillä. (: Mä jopa juoksin melkee koko matkan ;DD Yllättävän vähän tuli ihmisii vastaan joten se oli ihan jees. c:

74Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 22 Toukokuu 2012 - 11:55

bO0m

bO0m

_Blistex_ Onnittelut!! (: Munki pitäis joskus saada väännyttyä lenkille! (:

Nii haha en ollu ihan varma mihin topaan tää menis mutta ehkä lopulta nyt hehkutukseen... ;D

Oltiin kavereitten kaa ottamas kuvia illalla. Sit tulin lisään niitä koneelle ja kaikki vaan tuli fbssä chattaan vaikka en oikei pystyny puhuun ku koneella oli 330 kuvan siirto meneillää. Sit ku pystyin taas meneen chattiin niin (miks en oo alusta asti käyttäny siitä sen oikeeta nimee ärsyttää aina selittää tällee vammasesti :DD) se mun ulkomaalanen kaveri oli lähteny sanomatta moi D: Se ei ollu ikinä ennen tehy niin! Olin iha surulline, tuntu et se loukkaantu ku en puhunu sille :c

No menin sit syömää iltapalaa ja kuulin uutisis et Makedoniassa (siel se asuu) oli ollu maan järistys.. Tuli ihan hirvee olo ku en ollu ees kerinny kysyyn siltä et miten se voi enkä mitään! Oli ihan hirvee epätoivo ja angst :< Päätin et valvon siihe asti et se palaa koneelle :DD

No onneks siihen ei menny kauaa!! (: Se sano et se oli lähteny äkkiä sen kaverille ja et sen pitää mennä ku sen kaveri tulee koneelle. Mä vaan että "et mee, ootko kunnossa kuulin että siellä oli maanjäristys" (tollee vammasesti suomennettuna XD) sit se vaa oli sillee juu on kunnossa ja et se ei ite ollu ees tuntenu sitä järistystä (: Sit sanoin ettei se saa enää ikinä lähtee sanomatta moi ja sit se lupas ettei lähe :DD<3 Ja nyt oon taas super happy.......OK ;DD perus minä ja anteeks tämmöne sekava stoori jota kukaan ei ehkä jaksa ees lukee! :0

75Hehkutus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 22 Toukokuu 2012 - 12:26

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, jotenki tosi ihanaa et huolehdit siitä ! (: Joku muu olis vaa saattanu ajatella et jaa no kai seon iha ok ja vaa lähtee koneelta. && hyvä ettei sille sitte ollu käyny mitää ja näi c:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa