One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #12

+13
Evee
bO0m
Pinski♥Harry
nealoves1D
jonskauu
Sarqai
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
vilqu
Veeranen
emmaLOVESnilla
Peetu
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 9]

1Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 5:09

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

mariaemma, kui ihanaa tyttö oon niin ilonen sun puolesta !!! ♥ äääää toivottavasti ne tulis pian Suomeen ♥

huomenna flash mobiin, en malta oottaa ! (:

101Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 25 Toukokuu 2012 - 23:08

vilqu

vilqu

Eilen tuli mun LIVE TOUR!!! Olin niin ilonen:D Ku äiti tuli kotiin ja se oli sanonu et se vois ehkä tulla tänään ni pyysin siltä heti postilaatikon avaimet ja kirjaimellisesti juoksin postilaatikolle ja takas, koska se oli siellä!! <3 Sit hälytettiin Sara paikalle ja eikun katsomaan Smile Volume alko jostain 25.. ja loppujen lopuksi se oli 100 Very Happy Meille molemmille tuli sellasia outoja väreitä koko ajan ja siinä ohi mennen ku palpatettiin jostain ni meijän äiti lupas suurinpiirtein lähtee meijän kaa ruotsiin sit ku 1D tulee sinne<3 Nyt aijon ainaski alottaa taas kattoo uusiks:D

Ja tänään mennään kaverille kattoo euroviisuja ja jäädän yöks sinne, minä, sara, ja kaks muuta kaveria!! Smile

102Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 26 Toukokuu 2012 - 0:47

Sarqai

Jepjep se oli kyl nii hyvä<33 Meil oli muutenki ihan sairaan hauskaa ku mä ruuvvaan volyymii kovemmal ja vilkku ei huomaa mittääVery Happy Sit juteltiin mun naapureista ja mun kämppiksestä(joka o poika ja asuu samas huonees mun kaa<3)

103Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 26 Toukokuu 2012 - 2:48

jonskauu

jonskauu

Olin eile mun kavereiden kaa joita en oo nähny pitkään aikaa. Meillä oli tosi kivaa ja tutustuin niitten kautta yhtee kivaa poikaaan :-) hiihih ja me vaihettii puhelinnumeroitaki että nyt pitää vaa ootella että tapahtuuko mitää!

104Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 26 Toukokuu 2012 - 3:41

nealoves1D

nealoves1D

uuuuu jonskauu kerro sit meillekki jos tost tulee jotai Wink toivotaa parast (;;

& ite hehkutan et voitettii äsken SM 3. oleva joukkue ! Ne oli yhes vaihees SM 1. kans mut on ny laskenu 3.

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

105Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 26 Toukokuu 2012 - 9:56

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea ei me bO0min kaa mihkää lähetä ilma sua (; ja pikkasenko hyvi että voititte ne!! wohoo go Nea!
jonskauu uu grr ties vaikka mitä tapahtuu (; sentää jollai tapahtuu ees jotai!

kävin tänää kaupungis ja ostin Bopin ja ruokaa! Snaple ♥ ja mul oli iha älyttömä kivaa eile discos ystävie kaa, siel oli hyvännäkösii jätkiiki aikalail:D
niijoo käytii subways syömäs ja siel sit soi jotai musaa ja ku mä normaalist söin nii yhtäkkii kuulin vaa "circles, we going in circles - dizzy's all it makes us - we know where it takes us we've been before" mä jumitin paikoilleni varmaa vaik kui pitkäks aikaa ja tuijotin eteepäi silmät suurina kunnes tajusin mitä mä oikee kuulin. oikeesti mikä ihme etten noussu seisoo sillai et tuoli olis kaatunu ja alkanu tanssii!!

https://twitter.com/#!/penguiniam

106Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 26 Toukokuu 2012 - 11:31

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson Pystyn kuvitteleen niin hyvin ton tilanteen - aaaw!! Very Happy +mä oisin halunnu siihen discoon (;

militsii Vaau sulla on selvästi kieli lahjoja (woow.. kuulostaa oudolta XD)! (: Multaki enkku luonnistuu ja siitä ois kiva saada 10, mut ruotsista en kyllä saa koska mulla ei oo mitään motivaatioo siihen ku ei miellytä se kielenä olleskaa ;>

jonskauu jeiii! (: toivottavasti nyt jotain tapahtuis... ;D <3

Nea Vähänkö siistii!! (: Anna palaa!! ;D

Jee tosi hauskaa ku joudun nyt urakalla vuokraan leffoja ku viiden päivän päästä menee umpeen semmone lahjakortti.. xD No mut, enää 3 vuokrausta jäljellä!! (; Tänään tuli katottua 17 again, tykkäsin! (:

107Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 26 Toukokuu 2012 - 11:43

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, vähä mäki olisin halunnu olla siel discos ! (;

Ite hehkutan et oltii äsken niide TPV'n jätkien kaa pelaamas jotai ihme pelii ja oli iha sairaa hyvä fiilis ! Voitin yhen niist hyvän näkösist siinä ni niide valmentaja käski sitä halaamaa mua (; mut sitte jotku mummot teki valituksen et ne ei voi nukkuu ni ollaa ny backii huoneis xd

108Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 26 Toukokuu 2012 - 11:51

bO0m

bO0m

Nea ooooi <3 ;D hahaha oli niin pakko nauraa noiden mummojen kohalla :''D Ihanaa et siel menee hyvi! (:

109Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 26 Toukokuu 2012 - 11:56

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea vitsi mitä mummeleita :c oisit huutanu "No! I protested with Jimmy!":DD ok n0t. ties vaikka oisit pia saanu muutaki ku halin (; hahah ei muutako lähetää yhes johkai discoo ja napataa bO0m samal mukaa ;D
bO0m haha sullaha o sitte aika kivasti - ilmasii leffoi! joo mä vaa alan sheikkaamaa keskel ostoskeskust:D:D äiti olis salee hävenny silmät päästää!

btw tosta discost - siel oli yks älyttömän hyvännäköne jätkä nii ku mun ystävä oli pihal kävelees ni se poika istu jollai penkil yksi yksinäisen näkösen nii ystävä käveli siit ohi ja hymyili sille ja se sitte hymyili sille mun ystävälle c: sitte ku lähettii ettii sitä myöhemmi (XDD) nii sitä ei löytynykkää :c mut mun ystävä vissii pyys sitä fbs kaveriks ku etin sen sille (koska oon kooderi;)). & toine, ku mun isäpuol tuli hakee mua mei corvetel nii se sitte jäi siihe pihalle ku venas et tuun autoo, nii joku oisko 18v jätkä tuli kyselee silt kaikkee corvettee liittye ja juttelee muutki ja sitte siihe tuli yks toine poika jonka tiiän. sitte lähettii menee nii kaikki siinä discon ulkopuolel seisovat katto perää koko matkan ku lähettii:D

110Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 26 Toukokuu 2012 - 12:09

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, no kyl se aikalail naurattaa muaki näi jälkeepäi mut sillo ei ollu kauhee kivaa XD && Meil menee tääl hyvi kaikki muu paitsi pelit XD jos siis sitä ekaa pelii ei lasketa

Stypauhoralikson,, nii oisin sanonukki mutku ne meni valittaa meijä valmentajalle ja valmentaja sitte tuli sanoo meille xdxd haha empä usko ku siin vaa porukas pelailtii (; mut oli se kyl muuteki iha sairaan mukava c: && joo what a great plan ! Lähetää joskus discoo kolmistaa ;D

111Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 26 Toukokuu 2012 - 12:51

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

nea haha voin kuvitella kui sä protestoit siellä ku sua työnnetää jotai ovii kohti xd &kävellää discoo sisää like a boss ja vallataa paikka sheikkaamal ympäriinsä xdxd eikä mikä mielikuva tostki!

pakko hehkuttaa - sitä hotellii joho majotutaa Lontoos lähin Jack Wills myymälä on 0,8 mailin päässä!! okei joo tsekkailen kaikkii paikkoi, oon kattonu jo Milkshake Cityn ja Nando's'in osotteit:DD

112Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 26 Toukokuu 2012 - 23:08

jonskauu

jonskauu

Stypayhoralikson Mitä mulla on menny ohi, millon sä lähet Lontooseen? :-D vautsi mäki oon lähössä nyt kesän aikana, mieti jos nähäänki siellä jossai 1D kaupassa hhehehhe Wink

113Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 27 Toukokuu 2012 - 3:32

_Blistex_

_Blistex_

Vähä myöhäs tulee mut Vilkku, kiva ku oot taas täällä ♥ Ja sun leirikoulu kuulosti tosi kivalta. (:

Nea: voin kuvitella ku jotkut mummelit valittaa jotku papiljotit(vai mitkä ne ny on) päässä et ei saa nukutuks. :DD

Stypayhoralikson: Jos mä olisin kuullu sen biisin ni olisin varmaan alkanu oikeesti tanssimaan ja häpeemään lopulta silmät päästäni ku kaikki olis tuijottanu. :DD
Ja mä tuun sit sun matkalaukkuun ku meet sinne Lontooseen. :DD Tai sit jos sun matkalaukku on nii täynnä ni meen jonskauun laukkuun. d:

114Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 27 Toukokuu 2012 - 3:42

vilqu

vilqu

Mäki haluun Lontooseen!! Very Happy Teillä on aikas villit disco suunnitelmat jaa otte kyllä jutellu ihan sairaasti vaikka en mielestäni oo ollu kovin kauaa poissa...

Oltiin tosiaan yötä kaverilla, minä, sara ja yks toinen kaveri (meitä oli siis neljä), niinkun joskus aikasemmin kerroin Smile Oli tosi hauskaa ja katottiin euroviisuja, siks me siis siellä oltiinkin, meillä oli viisuvalvojaiset:D Kuiteskin ennen valvojaisia mentiin yhen kaverin luo jossa sit oli sen isosisko + n.7 kaveria, ja siellä oli sellanen neli ottelu (jossa siis oli neljä eri lajia) ja joka joukkueessa on neljä henkeä. Meijän neljä viisuvalvojaa oltiin yks joukkue:D Lajeja on, pullo"pissaus" (sellanen jännä, (me ei siis oikeesti pissitty mihinkään)), sappaan heitto (jota mä en koskaan tajunnu, mut se ei haitannu koska voitettiin se laji kuiteski), sit sellanen kananmuna jutska ja vielä tukkihumala:D Meijän joukkue sit voitti ja me mentiin sitte sille yhelle kaverille voittajien leiriin kattoo viisuja ja ne muun häviäjät jäi luuseri leiriin:)

Hyvä Svenska!! Huomasko kukaan muu et Italia ooli ainoo maa joka ei antanu ruottille yhtäkään pistettä...? OLI HAUSKAA!!

115Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 27 Toukokuu 2012 - 6:00

bewareofaino

bewareofaino

^joo katoin kans että minkäköhä takia sielt ei tullu yhtään pistettä ruotsille...? Very Happy mut jee, Loreen oli kyl niistä kaikista paras ja ansaitsi kyl voiton. En toki pahemmin hajonnu niille Venäjän mummeleille :DDDD

Mut tosiaan tulin sieltä Saksasta ja oli kyllä yks parhaista viikoista ikinä ♥️ Mun isäntäperhe oli ihana ja kaikki oli niin sosiaalisia ja se elämäntyyli oli niin erilainen! Smile Hampuri oli kans isoin ja siten kans hienoin kaupunki missä oon koskaan käynyt. Nyt on ikävä kaikkea siihen meidän matkaan liittyvää, mut kyl tää tästä. Voisin lähtee sinne pidemmäksi aikaa vaihtoon...

116Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 27 Toukokuu 2012 - 6:34

Veeranen

Veeranen

Stypayhoralikson kirjoitti:nea haha voin kuvitella kui sä protestoit siellä ku sua työnnetää jotai ovii kohti xd &kävellää discoo sisää like a boss ja vallataa paikka sheikkaamal ympäriinsä xdxd eikä mikä mielikuva tostki!

pakko hehkuttaa - sitä hotellii joho majotutaa Lontoos lähin Jack Wills myymälä on 0,8 mailin päässä!! okei joo tsekkailen kaikkii paikkoi, oon kattonu jo Milkshake Cityn ja Nando's'in osotteit:DD

vähä siistiii !(: mihin hotelli meette? : D

117Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 27 Toukokuu 2012 - 6:42

_Blistex_

_Blistex_

bewareofaino: welcome back! (: <3 Vähän ihmettelinkin ku sua ei oo täällä näkyny. :C
Mut hyvä ku oli mukava reissu! (:

118Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 27 Toukokuu 2012 - 8:12

jonskauu

jonskauu

_Blistex_ hhaa mun laukkuun mahtuu! Nimittäin äiti sano, että ei kannata ottaa hirveesti kamaa mukaan, koska voidaan ostaa sieltä sit vaatteita jne Smile eli tervetuloa!

Täälläpäin keskustassa on nyt tosi paljon kauppoja, joissa on loppuunmyynnit ja mä kävin tänää tyhjentämässä muutamien kauppojen hyllyjä.. Very Happy Joku random urheilukauppa, missä ikinä en ole käynyt, ilmoitti että KAIKKI tuotteet on vähintään 50 prosentin alennuksessa! Kävin ostaa sit itelleni uusia luistelukamoja, ja nyt harmittaa koska tilasin vasta viime viikolla kalliit kamat netistä, että pitää lähettää ne varmaan takasin, koska tykkään näistä tänää ostamista enemmän :-D Sit ostin myös pipoja ja pari Adidaksen semmosta verkkatakkia, koska ne oli niin halpoja ja sit kans muutamat lenkkivaatteet Smile ja sit muista kaupoista ostin laukun ja parit kengät. Opin tänään, että kannattaa oikeesti käydä kaupoissa vaikka niiden ulkonäkö ei niinkään miellytä, voi löytää vaikka mitä kivaa :-D

119Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 27 Toukokuu 2012 - 8:52

Veeranen

Veeranen

jonskauu kirjoitti: _Blistex_ hhaa mun laukkuun mahtuu! Nimittäin äiti sano, että ei kannata ottaa hirveesti kamaa mukaan, koska voidaan ostaa sieltä sit vaatteita jne Smile eli tervetuloa!

Täälläpäin keskustassa on nyt tosi paljon kauppoja, joissa on loppuunmyynnit ja mä kävin tänää tyhjentämässä muutamien kauppojen hyllyjä.. Very Happy Joku random urheilukauppa, missä ikinä en ole käynyt, ilmoitti että KAIKKI tuotteet on vähintään 50 prosentin alennuksessa! Kävin ostaa sit itelleni uusia luistelukamoja, ja nyt harmittaa koska tilasin vasta viime viikolla kalliit kamat netistä, että pitää lähettää ne varmaan takasin, koska tykkään näistä tänää ostamista enemmän :-D Sit ostin myös pipoja ja pari Adidaksen semmosta verkkatakkia, koska ne oli niin halpoja ja sit kans muutamat lenkkivaatteet Smile ja sit muista kaupoista ostin laukun ja parit kengät. Opin tänään, että kannattaa oikeesti käydä kaupoissa vaikka niiden ulkonäkö ei niinkään miellytä, voi löytää vaikka mitä kivaa :-D

kyl mullekki kelpais tollassen kaupan löytäminen ! : D

120Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 27 Toukokuu 2012 - 9:17

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu mä oon Lontoos 19.-22.6. vähä siistii jos oltaiski samaa aikaa!Very Happy btw tiäks yhtää missä päi on joku 1D kauppa? yritin ettii googlest mutten löytäny ku jotai australia/nettijuttui :cc ja mullekki sopis löytää jotai tollasii! ite pääsen nii harvoi shoppailee ja ku pääsen nii ei löydy mitää tai ei oo tarpeeks rahaa:c
Veeranen Pembridge palace hotel se on c:
_Blistex_ kyl munki laukkuu vois mahtuu (;

oltii tänää ystäväl viettää sen synttäreit & lähettii sit kyläl, minä ja yks mu ystävä skoottereil ja muut kaks ystävää sitte pyöril, mentii nesteel & ku oltii syöty lähettii pihal istuu nii siihe tuli kaks täyttä bussillist hyvännäkösii armeijapoikii!;D kaikki vaa toisillee "saat sen ja sen verra rahaa jos meet kysyy niilt röökii!" haha ei kukaa menny, noloi ku ollaa:D

121Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Su 27 Toukokuu 2012 - 21:59

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Jesjes iskä tilaa meille tänään matkan(lähtö joko 14 tai 16.6)nii et mennään laival Helsingistä Tallinnaan sit ollaan hotellissa siel 1 yö ja seuraava päivä melkee kokonaa siel sit laival Tallinnasta Tukholmaan ja sieltä takas Helsinkii.
Ja ylipuhuin sen yrittämään saada huone siitä hotellista johon mä haluun(se syy on kylläki aika pieni mut silti)

122Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 28 Toukokuu 2012 - 2:51

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon ja se syy on..?
jonskauu, kelpais mullekki tollaset alennusmyynnit!!

Ainoo hehkutuksen aihe on se et tajusin et joudun enää viikon kattoo noita saoja naamoja meijän koulussa ja sit KAIKKI muuttuu!!

Meijän tallille on tullus uus varsa, vaalea oripoika Assun Hunskotti eli Unski!! Söpö ku mikäVery Happy Nään sen livenä huomenna Smile

123Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 28 Toukokuu 2012 - 3:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

VilkkuSiinä oli baari jonka nimi oli Nero ja siis mä väitin itteäni kerra neroks ja mun kaveripoika sano ;nii sä ookki,se Rooman(joku aikakautinen)keisari :D ja tästä se vitsi on lähtenyt xD Mutta se hotelli oli täys johon mä olisin halunnu ku iskä soitti tänään ja varas matkan et nyt joudutaan mennä johonki muuhun.

Mun hehkutusaiheet on että mun opettaja sano että torstaina saadaan todennäköisesti tietää ylä-asteelle tutustumassa tulevat luokat :):) Ja äiti piti vapaa päivän ja leipo omenapiirakkaa nams ♥ Ja meillä oli se levyraati(vein More Than This)ja musiikkivideo raati johon opettaja oli satunnaisesti valinnut videot ja 1 niistä oli WMYB.Oikeesti mä meinasin kuolla sinne ku se heijastettiin valkokankaalle ahh ♥ Ja btw mun kaveripojat väitteli keskenään kumpi on parempi Niall vai Louis.Ja ne arvosteli sitäki kumpi on hotimpi :DD okei mä oon ehkä tartuttanu tän mun olemukseni niihi...Huomenna tiietään mikä laulu ja mikä video voitti.
Ja VIKA MAANANTAI ALA-ASTEELLA OHI.herranjumala mä ja mun kaveripoika oltiin fiilareis ku tajuttiin tää.
Ja mun live tour tuli ja katoin siitä suurimman osan jo aamulla(iskä soitteli työhuonees tärkeitä puheluita ja mä huudatan Live Touria täysillä volyymeilla viereises huonees)Meni kylmätväreet koko ajan

124Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 28 Toukokuu 2012 - 4:31

jonskauu

jonskauu

Tääl ois nyt yks kesälomalainen ♥ !

whippiiii ihanaa ajatella et seuraavan kerran meen kouluun 10 vai 11 viikon päästä! Nyt mä kyllä lähen tän kunniaks nukkumaa päikkärit ja valvon koko yön ja herään huomenna vasta TOSI myöhään! Ja huomennahan sitten juhlitaaan :-) hyvää kouluviikkoo vielä kaikille ♥

125Hehkutus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 28 Toukokuu 2012 - 5:07

bewareofaino

bewareofaino

_Blistex_ kirjoitti:bewareofaino: welcome back! (: <3 Vähän ihmettelinkin ku sua ei oo täällä näkyny. :C
Mut hyvä ku oli mukava reissu! (:
aww thanks :D♥ joo, tajusin vasta siellä etten tainnu ilmottaa tänne mitään et oon poissa... hups. Mutta joo oli mukavaa :D

Ja nyt mä vasta niinkun aloin tajuumaan et koulu oikeesti loppuu... Tunneilla palautetaan kirjat ja eikä tehä enää mitään järkevää ja kaikki on niin rentoja ja jes tästä se alkaa! :> mitä nyt vähän toi jonskauun viesti masensi fiilistä :'DDD miten sulla jo nyt loppu koulu?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa