One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #12

+13
Evee
bO0m
Pinski♥Harry
nealoves1D
jonskauu
Sarqai
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
vilqu
Veeranen
emmaLOVESnilla
Peetu
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 9]

1Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 5:09

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

mariaemma, kui ihanaa tyttö oon niin ilonen sun puolesta !!! ♥ äääää toivottavasti ne tulis pian Suomeen ♥

huomenna flash mobiin, en malta oottaa ! (:

151Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:35

vilqu

vilqu

bO0m, mä oon ollu aina sisimmässäni varattu niille viidelle, en vaan oo tienny sitä kunnes näin ne ja ne hohti!! <3

152Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:40

_Blistex_

_Blistex_

bO0m: Ei se mitään, naura pois vaan :DD
Mut toi sun 'teoria' voi pitää paikkaansa koska kukaan jätkä ei uskalla alkaa kilpailla 1D:n kundien kanssa ;DD Mut kyl mulle kelpais joku kuudeski siihen mukaan, joku semmonen jonka kans yhes oleminen vois onnistuu paljo paremmin. (;

vilkku: aaaw, toi oli ihanast sanottu <3 ne tais muuten hohtaa mulleki koska ainaki sillon ku ekan kerran näin ni mun sydämmes tuntu niin ihanalta ja se on tunne on vaan jatkunu siitä lähtien. (: ♥

153Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 11:08

Veeranen

Veeranen

bO0m just siks koska meijät kaikki on varattu niille viidelle c; Very Happy

154Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 17:18

nealoves1D

nealoves1D

b00min teoria on kyl kieltämät aika totta(siis silt kannalt et me kaikki ollaa sinkkui ja tunnetaa ittemme forever aloneiks vaik ollaa varattui samal meijä 5 jätkälle) mut Peetu varmaa rikkoo ton teorian sitte ku toi juttu kehittyy WinkWink eiku ? Very Happy
Ja muutes, siitäki tulee tosi hyvä fiilis jos tietää et joku jätkä tykkää itestää. Tainiiku sitte tietää et maailmas on ees yks tyyppi jolle kelpaa tasan sellasen ku ite on (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

155Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 23:57

Mileaz

Mileaz

Terveystiedon ope osti meille tänää jäätelöt sen kunniaks että pääsee meistä vihdoin eroon : D Mitä se kertoo meidän luokasta?
Jaja sit taas se yks istu 2 metrin päässä musta yhillä kerrospenkeillä ♥♥ Ja tää se yks on ulkonäöllisesti iha selvä Liam Payne ja Niall Horan mikseri! Ahh, komein jätkä mitä täältä kaupungista voi löytää ja luonnekin iha kohallaan(; Itken ku se menee amikseen ja mä lukioon )::

156Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 3:11

Sarqai

Vilkku: Mieti sit jos se hohtaa sun silmis mut sä et sen silmis..? Eiks ois aika kamalaa:d

Tää ei nyt kuulu mihinkää topaa mutmut mennää tänää luokan kaa syömää ravintolaa & hankin mun päättäjäismekon, katotaa jos saan jottai nättii kuvaa siit(:

HIHHI unohdin mutmut muistatteks sen pojan jost kerroin sillo joskus & meil o ollu vähä juttuu? No whateverr kuitenki nyt me päästää samal luokal yläasteel, jaja täst tulee varmaa(toivottavasti)viel jotai:3 Jaja tänää se taas sääs jottai mutmut se on vaan <33

Viimeinen muokkaaja, Sarqai pvm Ke 30 Toukokuu 2012 - 3:15, muokattu 1 kertaa

157Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 3:12

Peetu

Peetu

nealoves1D kirjoitti:b00min teoria on kyl kieltämät aika totta(siis silt kannalt et me kaikki ollaa sinkkui ja tunnetaa ittemme forever aloneiks vaik ollaa varattui samal meijä 5 jätkälle) mut Peetu varmaa rikkoo ton teorian sitte ku toi juttu kehittyy WinkWink eiku ? Very Happy
Ja muutes, siitäki tulee tosi hyvä fiilis jos tietää et joku jätkä tykkää itestää. Tainiiku sitte tietää et maailmas on ees yks tyyppi jolle kelpaa tasan sellasen ku ite on (:

Peetu taitaa tehä poikkeuksen sääntöön aika pian !! oijoijoi. stay tuned peeps, mä lähen nyt talleilee mutta illalla sitte ku ehkä oon saanu ajatukset kasaan. asdfghjkl mulla on semmonen ilosen väsyny fiilis muttaa siis argh en tiiä mitä aattelen ku oon nii sekasiiii Very Happy

158Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 4:27

bO0m

bO0m

Vooi meidä pikkuset, kaikki onni teille Peetu ja Sarqai!! <3 ;D Ja Sara laita please kuvaa siitä mekosta!! (:

159Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 4:41

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Toi bO0min teoria todennäköisesti pitää aikalailla paikkaansa.Mut mun mielestä tää on hyvä näin.En mä välttämättä mtn poikaystävää tällä hetkellä tarvii.Sitäpaitsi kaikki mun ikäluokan pojat on viel nii pikkusii(ja ku mä oon 177 cm pitkä(btw hähää mun siskon pituusennuste on 176-180 cm)) ni kaikki joihin mä oon ollu ihastunu joskus on vähä vanhempii.Paitsi onha tääl mun paikkakunnal mun ikäluokas poikia 70% et niitä on kyl iha rutkasti

Me painettiin kässäs omiin yksväriseen toppii mun kaverin kaa sai suunnitella kuvion/tekstin ite ja sit se piti toteuttaa ite se kaava.Mä suurensin livetour dvdn takaosasta sen kuvan jos pojat on tavallaan selin kameraan ja tekstin One Direction(tms) sit piirsin ääriviivat läpi ,opettaja kopioi sen kalvolle sit mä leikkasin sen kalvon.ja sit painettii se teksti ja kuvio siihe.Opettaja kehu hirveesti sitä ja iteki tykkäsin.Huomenna ku mun sisko tuo sen kotiin(ku mä oon yläasteelle menos tutustumaa) ni voin huomen laittaa jotain kuvaa

160Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 4:55

Veeranen

Veeranen

Mileaz kyl vois meinki terkan ope tehdä noi (8
ja laittakaa ihmeessä niit kuvii ihmiset! (:

161Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 5:03

Mileaz

Mileaz

"Hei Milla!

Haluamme ilmoittaa, että tilauksesi on lähetetty tänään varastoltamme ja toimituksen pitäisi saapua sinulle lähipäivinä."

OMNOM sieltä se on tulossaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥

162Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 5:09

bO0m

bO0m

Louizz oho (sori kuulet tätä varmaan jatkuvasti, koska mäki kuulen) oot tosi pitkä! Ootko ihan sinut ittes kanssa? Siis ku mä oon 172 pitkä ja ite en oikei oo, en tykkää mun pituudesta ollenkaa :c sit viel ku _kaikki mainittee siitä jatkuvasti, varsinki sukulaiset Dx Hihi pakko kysyy, ootko ikinä harkinnu ryhtyy koripalloilijaks? (: Mä pelasin joskus, mut taidan olla nykyää liia lyhyt siihe :DD Ja laita kuvaa, kuulostaa tosi hienolta! (:

163Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 5:17

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

bO0m:En mä oikee ja mua ärsyttää se yleensä ku housut ym ja POJAT on lyhyitä.Mutta hyvä että oon ainut ja näköjään tähänki asiaan löytyy täältä forkalta kohtalontovereita :) Oon aatellut koska tykkään koriksesta.Ja ainut lääkäri jolle lupaan mennä silloku on pakko yrittää yllyttää mua alottamaan syksyllä koriksen xD Siinä on vaa se ongelma että ankkureissaa ei oo korista ja vetoon on matkaa 30 km

164Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 7:12

Veeranen

Veeranen

Louizzpakko sanoo .. sä olet pitkä D: mä oon 155,5 kröhöm.. D: taas tällänen alemmuuskompleksi ku oon näin lyhyt : D

165Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 7:21

vilqu

vilqu

Mileaz, tuleeks sulle Live Tour?
bO0m, sun teorias on varmaan aika oikeessa.. Smile
Sara, wohooo, ulalalalaaaaa!! Onko se se ketä mä luulen!? Taitaa olla Very Happy
Louizz joo täytyy munki sanoo et oot pitkä! Mä oon 164 mut mun luokkalaisen iskä on 197 ja sen saman tyypin isoveli kohta isäänsä pitempi.. Smile

HUomenna koulussa opet vs. oppillaat pesistä ja sit mennään hakee lähikaupasta lopuilla luokan rahoilla meille jäätelöt:D Tänään satiin siis lukee ne kirjeet jotka siis kirjotettii viime vuonna ihan vikoina koulu päivinä ja nyt satiin ne omamme takas ja luettiin:) Oon mä vähän muuttunu! Kirjotetiin kans uudet kirjeet jotka avataan vasta ysin lopulla (meijän ope siis lähettää ne yläasteelle)Very Happy

166Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 7:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Vilkku:Meiän iskä on 193 cm mutta äitiä oonki sit 10cm pidempi.Mut jos sä olisit meidän luokal ni sä olisit kolmannes pisin et et säkää mikää lyhyt oo

Veeranen:Mä oon ollu 9 ja puol vuotiaana jo 157...Olis just kiva olla ton mittane tai sit joku tasan 160.

167Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 7:46

Evee

Evee

Wuhuu! Huomenna särkänniemeen! Toivottavasti ei sada...
Mä oon 170 cm ja just hyvä. Ei tarvi kasvaa enää. Mut se ärsyttävää ku mun kaks parast kaverii on ihan reilusti mua lyhyempii ja katon niit aina alaspäin :/

168Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 9:07

Sarqai

HAHAA mä oon 164(: Hihi oon tämmöne tikku(:

169Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 9:47

_Blistex_

_Blistex_

Woooow, ootte kaikki tosi pitkii o: Jos joskus nähtäis ni joutuisin melkein jokaista kattoo silleen pää kohti taivasta. :DD Oon vaan 155cm pitkä (kröhöm, lyhyt siis) ja se on aika ärsyttävää ku mein luokal on vaan joku neljä tyyppii jotka on mua lyhyempii. ://

170Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 9:50

Veeranen

Veeranen

no ei tää oikeesti oo kivaa :DD terveydenhoitaja sano et mä oon normaalia lyhyempi Mad 160 ois jees(Y)

_Blistex_ WHII EN OO AINUT :DD mun luokal on vaan kai.. yks? se kyl tulee ihan varmasti kasvaa musta ohi (N)

171Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:16

nealoves1D

nealoves1D

mä oon iha sellane normaalin pitune et meijän luokkalaisist suurinosa on mua lyhyempii mut on myös muutama pidempi. Oon jotai vähä alle 170cm pitkä Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

172Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:25

Mileaz

Mileaz

Mä olen 180 cm pitkä...
Luovutetaan 12 cm pituudestani pysyvään ja rakastavaan kotiin, tämänhetkisen omistajan turhautuneisuuden vuoksi.

173Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:38

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

haha me oltii tänää ystävie kaa omegles ja kolmannel kerral tuli yks hyvännäköne jätkä vastaa ja sitte selvis että se on Tampereelt! me juteltii ja sitte se on menos lääkiksee ja mäki oon suunnitellu meneväni Tampereel lääkiksee ja sitte ku sen piti lähtee nii ystävät pomppi ympäriinsä "kysy sen facee kysy sen facee" ja sitte yks mun ystävist vaa "vähä tei nimet sopis yhtee - benjamin ja eveliina, eveliina ja benjamin" ja toine si "sä tuut niiiin katuu tätä ku et kysyny sen facee!!":DD okei se oli söpö ja se oli vaa 1-2 vuotta vanhempi ja näääi :d se oli alus kuttunu mua nätiks mut mä aattelin et se vaa olis sellane alotusjuttu mut ystävät oli toista mieltäVery Happy
saatii olla tänää 4 tuntii vaa koneilla koulussa! iha parasta:DD ja huomenna ostetaa cokis lightii ja mentosei ja viedää se futispelin keskiajal keskel kenttää ja annetaa 'räjähtää'!Very Happy
lisäks mei opo/matikan/fysiikan/kemian maikka oli viime viikol kertonu et se ehotti parii mei luoka oppilasta stipendin saajiks ja siitä mun ystävästä tuntuu että se mei maikka on ehottanu mua stipendin saajaks! mä en oikeesti voi uskoo sitä koska mä en oo superhyvä missää ainees ja oon iha tyhmä muutenki :d mut sen näkee sitte perjantaina tai päättäreinä - meillä jaetaa kumpanaki päivänä jotai stipendei.

https://twitter.com/#!/penguiniam

174Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:41

bO0m

bO0m

Mileaz Tosta tuli mielee et mä aina anon kaikkia katkasemaan mun jalat jostai puolesta säärestä että oisin vähä lyhyempi :DD

STYPAYHORALIKSON OMG KAI SÄ KYSYIT SEN FACEBOOKIN?!? GO SIS GO!! =DD <3
waaau oon nii fiiliksissä sun puolestaa!! :DD Meillä oli se sopimus kai sä kysyit sen? ja joo sori villiinnyin ;D

175Hehkutus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:46

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m no empä tietenkää koska en kehannu koska se oli suomalaine Sad( ja koska oon liia ujo :ccc yhyhy nyt kaduttaa mutten ainakaa myönnä sitä mun ystäville, ne olis vaa 'mitäs mä sanoin blaablaabla'

ainii lähin ystävän & yhe kaveri mukaa tänää tupakille keske ysien biisiharkkoje, nii kukaa ei saanu kiinni vaikka maikkaki näki ku tultii ja oltii iha keskustas ja tääl kaikki kyylät liikkuu aina:DD emmä tietty polta mutta lähin vaa mukaa. sitte ne vaa mulle "tosi kiva että sä lähit mukaa!!"
ps haluuko joku lahjottaa mulle 7cm pituutta? mä oon terkkarin mukaa 164 mut oon salee 165 tai 166 ainaki & tahtosin olla jotai 172 :c mut se sano etten tästä kauheest kasva.

https://twitter.com/#!/penguiniam

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa