One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #12

+13
Evee
bO0m
Pinski♥Harry
nealoves1D
jonskauu
Sarqai
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
vilqu
Veeranen
emmaLOVESnilla
Peetu
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 9]

1Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 5:09

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

mariaemma, kui ihanaa tyttö oon niin ilonen sun puolesta !!! ♥ äääää toivottavasti ne tulis pian Suomeen ♥

huomenna flash mobiin, en malta oottaa ! (:

126Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 28 Toukokuu 2012 - 5:08

Veeranen

Veeranen

enäään neljä päivää ja pari tuntia lauantaina koulus ja loma♥
oon tääl iha fiiliksis ku tajusin sen (:

127Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 28 Toukokuu 2012 - 5:15

_Blistex_

_Blistex_

Mulla oli sama juttu ku bewareofainolla et ku tänään oli niin rentoo ja muutenki ei oikein mitään koulujuttui tehty ni tajusin et vitsi, täää koulu loppuu viiden päivän päästä. (: ja Veeranen meil on sama juttu, neljä päivää enään + lauantai (:
jonskauu: vähä siistii et sul alko jo nyt kesäloma. (: Mäki haluuuun :DD

128Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 28 Toukokuu 2012 - 6:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu mullekki kesäloma jo :c mut viel 4 päivää! nauti päivistäs ku me tuskaillaa viel koulus!Very Happy

sain isän naisystävältä lainaan sellase tikkukihartime koska en ite omista ja mei kiharri on iha surkee ja vanha ja tahon kihartaa päättäreihi hiukset ja se on ihana! ja se oli antanu mulle kans jonku ihanan tuoksuse adidaksen hajuvetensä & suihkugeelin mulle koska se ei kuulemma sopinu sille:D lisäks iskä toi mulle 2 urheilupaitaa ja yhet juoksushortsit, yay en malta päästä että kerkeen juokseen!!
keskiviikkona ystävät tulee meille laulaa singstarii, joho ostettii parit uuet biisit tänää(: tulee iha paras viikko tästä!

https://twitter.com/#!/penguiniam

129Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 28 Toukokuu 2012 - 8:08

jonskauu

jonskauu

bewareofaino Mulla loppu sen takia jo nyt, koska meilläpäin amiksessa alotetaa aikasemmi syksyllä koulu kun peruskouluissa/lukioissa :-) mä alotin muistaaksee 4 päivää aikasemmi koulun niin nyt pääsin sit neljä päivää aikasemmin lomallekkin! :-D

musta on kyllä tavallaa iha hölmöö olla jo nyt lomalla, koska mun kavereista suurinosa on lukiossa ja niillä on just koeviikko menossa, eikä ne voi oikee tehä mitää koska ne lukee kokeisii :-D joteen ei tää hirveesti vielä lomalta tunnu mut kyllä tää tästä!

130Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ma 28 Toukokuu 2012 - 21:44

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, hauskaa kesälomaa !c:

Ite hehkutan et vihdoi on saatu kaikki kouluhommat alta pois ja oon voinu keskittyy lukemaa nälkäpelei (: oon ny lukenu yhen päiväs eli tänää alottelen Matkijanärhee c: voitte vaa kuvitella kui oon pillittäny tääl iha fiiliksis xdxd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

131Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 0:37

Peetu

Peetu

eilen oli ysigaala ja oli ihan sairaan kivaa ! tuli naurettuu vatsalihakset kipeiks (:

++ siellä kysy seuraavalta -pelissä joskus vihjasin yhestä jutusta vähän ja Nea tarttu siihen heti ja selitin sitä vähän eli siis ku meillä oli yhessä vaiheessa tän yhen jätkän kaa säätöö, sit se vähän niiku hiljeni mut eilen ysigaalas ku meille arvottiin valssiin parit nii mä sain tän jätkän yhen frendin jolla oli kaks vasenta jalkaa ja siitä valssista ei oikee tullu mitää vaikka mä yritin kui laskee nii tää jätkä tuli leikkaa ja se oli silleen et "annas ku mä näytän et pääsis peetuki vähän tanssii ettei sen tarvis vaan laskee !" ja sit se lähti viemään ja vitsit olin ihan silleen asdfghjklöä ja sit ku tanssit loppu nii sit se jäi vaan hengailee siihen mun kaa ja näin vaik sen frendeil ois ollu ehkä jotai asiaa sille. ja sit ku huomenna on ysit vs opet pesis peli nii meidät molemmat arvottiin sinne pelaamaan. oon ehkä maailman huonoin pesiksessä et saas nähä kui käy !

132Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 2:42

vilqu

vilqu

Vähän kiva Peetu! Onne aturnaukseen! Meilläkin on torstain kutoset vs. opet pesis peli :d Piti olla jo huomenna mut se siirrettiin. Menään tässä huomenna tai torstaina käymään luokan kaa kaupassa ostaa lopuilla rahoilla jäätelöt, sit saadaan luultavasti huomenna meijän sellaset jännät kirjeet takas jotka ollaa kirjotettu viime vuonna itellemme ihan viitosen vikoina päivinä, jännittää, koska elämä on kyllä muuttunut sen jälkeen huimasti:) ENÄÄ 4 PÄIVÄÄ KOULUU, TAJUUTTEKS 4!! Sitte voin sanoo lopullisesti ala-asteelle hyvästit ja alottaa lähes puhtaalta pöydältä yläasteelta ja kaikki on ihan uutta!! Mä niin odotan tän viikoln lauantaita! <3 Tänään tallille ja nähään pikku orivarsa <3

133Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 4:57

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Huomenna lyhennetty koulupäivä 9.15 - 13.15 normaalisti olis kolmeen ja olin iha varautunukki siihe.Ja enää 4 päivää kouluu.jajajaja äiti lupas värjää lähiaikoina mun hiukset :):) Sit ei mitään läksyjä ja palautettiin fyke kirjat ni sitä ei tuu enää ainakaan olee.En jaksanu tehä vikoi läksyi(yleensä teen tunnollisesti ne mut eilen vaa tuli nii myöhään mieleen et aijaa mul on ne läksytki tekemätä) ku olin sillä tunnilla lääkärissä(kohta päästään siihen)ni ei mun ees tarvinnu.Sit lääkäris sain lähetteen toiselle lääkärille joka tietää enemmän mutta toi mun lääkäri sano että se ei usko että mulla on ainakaan keliakia että se epäilee että mun vatsakivun aiheuttaja on sama ku aiheuttaa närästyksenki mut mulla se ei vaan nouse ylös ja närästä vaan kiusaa siel mahassa.Siis mun suvussa iskän puolella on paljon närästystä iskälläki on ollu jo aika nuorena.Se olis hyvä ku ei tarviis tähystää ja siihen sais lääkkeet eikä tarvis uutta ruokavalion muutosta.Ja siitepöly allergia lääkkeiden annostusta muutettiin että ne auttais.JA MÄ OLIN NII REIPAS ETTÄ SAIN TARRAN ♥toi oli kyllä aika läppä

134Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 5:51

Veeranen

Veeranen

Peetu no aaw c: vähä ihanaa Very Happy ja onnee siihe pesispeliin!(:: mäki oon tos mein joukkuees, ja oon niihin verrattuna aika surkee(: mut melkee kaikki niist tyypeist on onneks aika rentoi ni tulee varmaa kivaa Very Happy

mut meil oli tänää pesisharjotukset ja sitku ainut ärsyttävä siit lähti ni sit kaikki meni hyvin ja tiiditii sit oli hyvät fiilikset :DD:

135Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 7:45

_Blistex_

_Blistex_

Peetu: Eikäää vähä ihanaaa (:: Meil on kans täs joku päivä ( en muista koska :DD) ni joku pesispeli mihin on jo valittu tyypit. Mä en onneks oo siinä koska ihan varmana vaan nolaisin itteni siellä totaalisesti. :DD
Mut onnee ny kaikille joilla on kohta joku pesispeli yms. ! (:

Tänään koulus oli niiiin rentoo, oltiin kaks viimistä tuntii vaan ulkona ja oli jotain pelejä. Sit olis kai pitäny niit pelejä myös pelata mut mä ja mun kaverit vaan istuttiin ja chillailtiin. :DD Ja sit ku tulin kotiin ni mä rupeen omasta tahdosta järjestelee mun kaappii ja laatikoita. d: Äidil oli pudota silmät päästä ku tuli kotiin ja näki et mä oon siivoomassa siel iha innoissani omii kaappejani. :DD

136Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 8:14

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu aww kui ihana! tosta se lähtee sitte haha (; miksei meilä oo mitää ysigaalaa yh :c thank god en oo missää pelis, meil saadaa ite osallistuu futis & pesispeleihi, ettei ketää arvota:D
vilqu ja sitte ku oot ysillä aattelet vuosii taaksepäi 'kyllä oli sillo kutosella niii helppoo!' Very Happy
_Blistex_ ahaha voin kuvitella äitis ilmee koska mulla olis varmaa iha sama!Very Happy

mulla 3 päivää (+ päättärit mutten laske sitä päiväks) ja sitte peruskoulu ohi eikä tartte nähä noitte apinoitte naamoi never again tai välittää niist mitää! ja vihdoinki meilki oli rento päivä: palautettii parit kirjat, tehtii ainoastaa yh'n tunnil pikkase jotai, oltii parit tunnit vaa koneil, painettii paitoi enkulla & harjoteltii ysien biisiä joka on aivan mahtava:D
huomenna kaks parast ystävää tulee meille, lauletaa singstarii ja muutenki puhutaa vaa kaikkee shittii! oon oikeest nii innoissani koska ei enää mitää läksyi tai mitää saa vaa rauhas elell nytte. toisaalta mun pitäis siivota..Very Happy

137Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 8:16

bO0m

bO0m

Tiiätte varmaan kun on forever alone fiilis, ettei kelpaa kellekkään? No mulla on ollu sitä ja vähä jtn pientä angstii täs vähän aikaa. Ja siis itsevarmuus aika pohjissa.
No mut menin tänään ostaan kaikkee kaupunkii ja istuin autossa kun oltiin parkissa. Sitten siitä ohi kävelee sellane hyvän näkönen jätkä, se tuijottaa suoraan muhun, vilkasee vaan nopeesti eteensä ja sit jatkaa tuijottamista, sen kävelyn aikana tietty. Se katto sillee kiinnostuneen näkösesti. Mua alko hymyilyttään se sen tuijotus :DD Ja siis se on huvittavaa et kun joku jätkä huomioi pienestikki nii siitä voi sitte tulla hyvälle mielelle xD <3

138Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 8:24

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m toi on niin tuttu tunne!Very Happy terveisin yks forever alone täältä.. aw toi poika, oisit noussu autost ja huutanu sen perää tai pyytäny numeroo tai jotai (; mut ää tuli mielee ku oltii viimekesän Helsingis ja sitte ajettii junal jostai päi Helsinkii Espoosee, nii koko sen matka mei kaa samas vaunus, jos ei ollu melkee ketää ku kello oli jotai 10, istu yks iha hyvännäköne jätkä jonka kaa sitte vaihettii katseit välil ja huomasin et se tuijotti mua sillai kiinnostunee näkösenä koko matkan ajan ja sitte vielä ku noustii samal asemal nii se käänty kävelee selkä menosuuntaansa päi ja katto mun perää pitkääVery Happy

139Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 8:34

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson Haha se olis ihan liian rohkeeta mulle ;D! aaaaaw toi sun! o: Yhyy teidä ois pitäny vaihtaa numerot!! (: Tommotteet jutut kyl on ihaniaa ku sattuu<3 (:

140Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 8:42

Mileaz

Mileaz

Se yks katto mua tänään sillee söpösti ja ahhhhhhhhhhhhhhhhhh sulin ♥
Neljä päivää peruskoulua, wooh!
Jaja 9.6. tulee maailman parhain päivä Soffen kanssa ku mennään chillailee Linnanmäelle:D Ootan ♥

141Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 9:11

bO0m

bO0m

Eiks tähän pitäis tehä uus topa vai onks toi systeemi muuttunu jotenki? (:

142Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 9:18

vilqu

vilqu

Hehe! Mä täällä luen ku te hehkutatte et neljä päivää ja peruskoulu loppuu.. Mulla on siihen peruskoulun loppumiseen nyt vielä kolme vuotta mut mä pääsen hiiteen ala-asteelta jossa oon nyt sit muninu kuus vuotta (niinkuin kaikki joskus) mut noihin samoihin ÄRSYTTÄVIIN naamoihin kyllä kyllästyy et oo kyllä niin ilonen et vaikka ei vielä peruskoulu lopukkaan ni silti tulee sellanen muutos tohon koulun käytiin et ois ku vaihtoon lähtis (en tietty oo ollu vaihdossa ja voi olla että ajattellen vähän toisella tavalla sitte ku sitä uutta kouluu on käyty kolme vuotta.. ) Very Happy

bO0m ja muut: Juu, susteemi on muuttunu silleen hiukan et viestien määrä saa olla sellanen 150-200 ennen ku tehään uus topa :Dihan vaan tällanen ettette ihmettele ku tässäkin on nyt jo 10 sivua ja joku 140 kommentti Smile

143Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 9:20

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m en olis kehannu käyä pyytääs mitää numeroo ku äiti ja nää oli vieres :c mut oisin ehkä saattanu käyäkki jos olisin ollu kavereitte kaa;D nyt kuule rohkastutaa ja hommataa seuraavie tollai tekevie numerot eiks jee (;
Mileaz uuu kuka yks (;

144Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 9:54

_Blistex_

_Blistex_

bO0m; tuttu tunne ;/ mut aaw toi poika, uskon et tollanen voi kummasti piristää mieltä. (: harmi vaan et mulla ei oo tommosta kokemusta ku tällänen peruna oon. :/ Noo, siihen on viel aikaa. :DD

Stypayhoralikson: Vähä ihana toi juna- juttu (; Mut ymmärrän ettet menny pyytää sen numeroo jos kerran sun äitiki oli siin vieres. :DD

vilkku: Mul on melkee sama juttu, tääl vaan jotkut hehkuttaa et peruskoulu loppuu mut mulla on viel kaks vuotta jäljellä. :DD Mut mä oon vaan ilonen et yks vuosi yläasteesta takana ja et pääsen pois seiskalta. (:

Mileaz, Nonni, nyt mun mielenkiinto heräs, kukas tää yks on? ;DD

145Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:01

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson Pystyn heti kuvitteleen sellatteen kohtauksen jostain leffasta jossa toi ois tapahtunu! :DD -Katotte viimestä kertaa toisiinne ja lähette käveleen. Se poika pysähtyy, kääntyy, juoksee sut kiinni ja antaa numeronsa ja pusun. hihi :DD <3 Ja joo voitais rohkastuu!! (;

_Blistex_ oon varma et jos kerran oot peruna, niin ihana sellanen! :) <3
Ja jep toi on niin totta et aikaa on......Mä vaan en jaksais odottaa enää!!! :DD

146Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:05

_Blistex_

_Blistex_

bO0m: Ääää thanks ♥
Niinpä, tää odottaminen on täs kaikkein kamalinta mut mä vaan mietin et millasta se on sit ku löytää jonkun (:

147Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:13

vilqu

vilqu

Mietittiin kerran luokassa et mistä sen sit ietää et kuka se oikee on. Et ois vaan helppoa et jos se hohtais jotenki ja sä oisit ainoo joka näkee sen hohtavan Smile Sit se vaan kävelis kadulla vastaan ja sä havahtuisit sillee "öö.. what..?" Sit mä sanoin et yks poika ei voi olla se oikea koska se ei hohda (se poika siis seiso sillä hetkellä mun edessä ja kaikki ties sillon et tykkään siitä) Smile

148Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:18

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ oon samaa mieltä bO0min kanssa perunaiseni <3 mutta emmä usko että sä mikää peruna oot! eiku joo oisin tullu junasta vähä muitte jäljel puhelinnumero kirjotettuna johkai kätee:D
bO0m haha oliski tapahtunu niinku leffois <3 sitte kesällä yhtäkkii molemmat hehkuttaa "kateltii jonku poja kaa toisiimme ja kävin sitte pyytää sen numeron ja nytte tekstaillaa <3" ok ei mahollista tän perunan kohalla!
vilqu musta tuntuu että sen oikean tuntee vasta sitte ku on tutustunu tarpeeks hyvi johonki jätkää/tyttöö, toisaalta toi hohtamine ois aika kätsä juttu ;D

ääh voi hitsi nytte tuli entistä enemmä kauhee kateus kaikkii kohtaa joilla on poikaystävät :c

149Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:23

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: No äääää, kiittti ♥ mut mä oon oikeesti peruna mut it's okay. Meinaan aina on toivoo et perunasta puhkee joku perhonen yms. :DD
Mul on koulus joskus ku katon niit ihmisii ketkä on yhes ni ku ne näyttää nii onnellisilta ja sit yks stalkkeri (minä siis) kyttää vaa niitä ku ite on sellanen forever alone :DD

vilkku: mä vaan toivon et sit ku se tulee vastaan ja tutustuu siihen ni sit kaikki palaset vaan loksahtais kohdalleen. (: Mut toi olis niin kivaa jos olis tommonen hohtamis juttu. C:

150Hehkutus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:33

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson pyhhhh vaan taivas on rajana perunaiseni! (;

vilqu aaww toi oli jotenki nii söpö juttu :3!

_Blistex_ Jep sitä mäki oon miettiny, ja paljon!! (x hihi sori oli pakko nauraa tolle "ja sit yks stalkkeri (minä siis)" :DD Mut joo mä teen tota ihan samaa :c

Ja miten voi olla mahollista ettei kellään teistä oo poikaystävää? Liittyykö tää jotenki siihen et kaikki ollaan directionereita..? :DD (mun sisänen salapoliisi pääse valloilleen XD) Me kaikki ollaan kyllä jo tavallaan varattuja niille viidelle :DD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa