One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #12

+13
Evee
bO0m
Pinski♥Harry
nealoves1D
jonskauu
Sarqai
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
vilqu
Veeranen
emmaLOVESnilla
Peetu
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 9]

1Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Hehkutus topa #12 Pe 18 Toukokuu 2012 - 5:09

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

mariaemma, kui ihanaa tyttö oon niin ilonen sun puolesta !!! ♥ äääää toivottavasti ne tulis pian Suomeen ♥

huomenna flash mobiin, en malta oottaa ! (:

176Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:54

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson oou shiit D: Varmaa se ei kysyny sun facebookkii! höhh benjamin kuulostaa ihanalta.. :D<3 No mut joo mä ainaki lahjottaisin mielellää, usko vaa se on mukavampaa olla lyhyt koska ei oo mitään esteitä jätkän löytämisessä! (:

+musta ei oo yhtään kivaa olla 172 :c kaikki kaverit on mua paaljon lyhyempiä ja mulla on aina valtava olo, vaikka oon siis hoikka :DD

177Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 10:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m voi hitsi oisin saanu jo mei sopimuksen täytettyy siis!Very Happy mun lätkäfanikaverit oli sitä mielt et se näytti joltai lätkäjätkält mutteivat saanu päähä et kelt:D harmittaa iha sikan etten kysyny!! no joo sinänsä tykkään olla näi 'lyhyt' ku voi käyttää rauhas korkkareit ja harvemmi o tän ikäsii jätkii pitempi, mutku jos tahtois olla malli nii pitäis olla vähintää 170 DD: mut toisaalt, oon liia läski malliks:D:D
+ mul hyvinki vois olla poikkis mut se yks mun luokkalaine viimekesäne säätö laitto välit heti poikki ku koulu alko D: ja koska tällä paikkakunnal kaikki hyvännäköset jätkät on kusipäit ja loput on täysii typeryksii muute vaa, v*ttuilee mm.. mulle oikeest kelpais jätkä joka ei olis mikää maailma parhaimma näköne mut kunha olis luonne kohillaa nii se riittäis!

https://twitter.com/#!/penguiniam

178Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 11:04

Mileaz

Mileaz

Alan muute epäilemää et mulla on lukihäiriö :DD

ansku . sanoo (21:30)
meni muute kevyesti äsken se 12 kalapuikkoa!
ku olin syöny tänää vaa vähä puolukkarahkaa + puolikkaan näkkärin nii oli vähä nälkä
milla - sanoo (21:30)
miten ihminen voi lukea näin v********n taas?
luin ton kalapuikkoa tupakantumppia
ansku . sanoo (21:30)
milla...

b00m Joo sama täällä, sit mä aina katon sillai ô.o niitä jotka ulisee kui ne haluis olla mun pitusia. Kuka haluu olla näi pitkä? Ei kukaan.

Stypayhoralikson Mä en oikee oo ystävystyny Omeglen tai Randomin kanssa, ei mun juttuja :D Kerran kun joskus 12 vuotiaana Omeglee lähin seikkailee nii mut peloteltii puolkuoliaaks että se asenti mun koneelle jonku viruksen just ja se näkee mut jonkun kameran kautta vuoden ajan. En sen jälkee oo kyl käyny siellä ):

179Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 21:10

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz eikä toi XDDD 'joo söin tässä just 12 tupakantumppii' omnom tais olla hyvää:DD haha ei mua tollaset pelota, ainoastaa ne pedarit siell :c

ähähä tänää suunnitelma toteutuu & tukareitte pizzailta illal, käyää tutustumas tän paikkakunnan Fukushimaa & palolaitoksee, ties mite niissäki käy ;D

180Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Ke 30 Toukokuu 2012 - 21:58

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Me ollaan yläasteel tutustumas ja tuleva opintoohjaaja päästi meiät dataamaan hetkeks lukion tietokone luokkaa xD.Sano vaa et ette sit tee mitää laitonta.No muut meni faceen ja mä tulin forkalle

181Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 To 31 Toukokuu 2012 - 2:46

vilqu

vilqu

Tänään oli niin rentoo koulussa: pelattiin vaan pesäpalloa, käytiin syömässä nopee, sit jätelöllä kaupassa ja sit päästiin kotiin:) Meillä oli siis se opet vs. oppilaat tänään ja opet vei meijät 10-6, mut tuomarin (tuomari oli yks mun rinnakkaisluokkalainen) päätöksestä me voitettiin, koska meillä ooli parempi käytös ku opeilla ku se yks joka on ollu munki ope 3 ja 4 ni auko päätään joka välissä musutti aina jotain uutta ja keksi kyllä kaikesta urputettavaa:) sit muut opet vaan nauro sille ja me huudettiin "tuomari päättä!!" Very Happy Sit pelattiin vielä rinnakaisluokkaa vastaan ja voitettiin ne aika 100 - 0 Smile Nyt ratsastaan ja se jälkee ettii lauantaille kenkiä ja jottai.. Smile

182Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 To 31 Toukokuu 2012 - 4:19

Veeranen

Veeranen

tänää oli aika rentoo (: ruotsin tunnil katottii leffaa matikan tunnil vaa jotain sössöö Very Happy enkun tunnil en ollu koska kuoro Very Happy sit kolme tuntii kässää, sain hameen valmiiks, toisel tunnil menin salii auttaa sit kolmannel mentiin kentälle heittelee palloo, ku huomen on se pesispeli :Dd
ja pakko sanoo: me ei tulla voittaa ysejä jos sinne saakka päästää ._.

183Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 To 31 Toukokuu 2012 - 5:47

Sarqai

Tänää oltii vaa kuutoset koulus, tulee niiiiiin ikävä tätä luokkaa<3 Ens vuoden luokka on pahempi ku tää, mut tuli niit hyviiki tyyppej tottakai, sit jottai nördei jotka pilaa mun elämän-.-

184Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 To 31 Toukokuu 2012 - 6:32

Veeranen

Veeranen

Sarqai toi on tuttu tunne o.o mut uskoisin et kyl sä tuut pärjää sen kolme vuotta niiden kans (:

mä oon tääl sillai parteepartee HUOMINEN ENÄÄÄ joo ja lauantaina D:

185Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 To 31 Toukokuu 2012 - 6:55

_Blistex_

_Blistex_

tein äsken pizzaa ja kääretorttuu mihin pistin jotain vaniljarahkaa ja persikkaa. (: omnom ku oli hyvää ♥

186Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 To 31 Toukokuu 2012 - 7:05

bO0m

bO0m

Veeranen onnee sinne pesispeliin, hyvin se menee! (: <3

187Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 To 31 Toukokuu 2012 - 8:25

militsii

militsii

- Tiistaina oli luokkaretki ja oli ihan superkivaaa♥️ Mentii siis tampereelle. Eka mentii pyynikin näkötornille, sit raxii syömää, sit shoppailtii, sit särkänniemee, sen jälkee megazonee (se oli sellanen laserampumisjuttu, oli tosi kivaa vaikka aluks epäilytti et onko siel kivaa) , sit keilaamaan ja lopuks viel hesburgerii jonka jälkee lähettii kotii. Tuli tosi haikee olo ku viimesiä päiviä rakkaan 9A-luokan kaa, puoliakaa ihmisistä en tuu enää näkee ku vaa muutamat tulee lukioon :/
- Eilen oli ysien tanssiaiset ja sieläki oli ihanaaa!
- Tänää oli ysien sählyturnaus ja tultii tokiksi Smile Kaikki muut pelit voitettii mut musaluokkaa vastaa hävittii, mut siel onki paljo superhyviä etten yhtää ihmettele Very Happy
- Oon alottanu uuden blogin Smile jos jotai kiinnostaa nii allekirjotukses on osote

http://dream-it-milla.blogspot.com

188Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 To 31 Toukokuu 2012 - 9:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

militsii jeee mä venailinki että millo taas bloggailisit!! ja ei hitsi teiä luokkaretki kuulosti upeelt! meki oltii tampereel luokkaretkel:D

me jouduttii kävellä tänää iha älyttömästi, eka ainaki 2km palolaitoksel & yhtee toisee yrityksee, sitte takas 2km, sitte kiertotietä (-.-) ainaki 1,5km jollekki lämpövoimalalle vaikka oltais vaa voitu ylittää yks tie ja oltais oltu peril:D ja ysin tytöt voitti kasin tytöt & ysin pojat voitti kasin pojat futikses jee!
ja suunniteltii vähä viikonloppuu kavereitte kaa, ne tulis meille lauantaina enne kylälle lähtöö ja sunnuntaina grillailtais jos nyt iskä suostuu siihe c:

189Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 To 31 Toukokuu 2012 - 13:13

_Blistex_

_Blistex_

Wohooo, kesäkuun eka päivä <3 tästä sitten kohta kesälomalle, cant wait (:

190Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 To 31 Toukokuu 2012 - 21:09

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Enää 4 h tätä koulua.Tänään 3 tuntii ja huomenna 1 tunti ♥ oujee;tänään tyhjennetään enää pulpetit ja katotaa jotain elokuvaa.Se todenäköisesti on iha tylsä mutta ei se haittaa...Jos se on tylsä meen 1-2 luokkaan kattoo nalle puhia xd

191Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 1 Kesä 2012 - 2:57

Mileaz

Mileaz

LOMAA aaahhhhhh ♥♥♥ huomenna tokari vaa kouraa ja summer, here i come!

Mileaz kirjoitti:"Hei Milla!

Haluamme ilmoittaa, että tilauksesi on lähetetty tänään varastoltamme ja toimituksen pitäisi saapua sinulle lähipäivinä."

Se tuli!! ♥♥♥ Ahh voiko enää ihanemmi tääkää päivä jatkua? (:

192Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 1 Kesä 2012 - 3:05

Sarqai

Vettä sataa mut who cares, tänää päättäjäiset ja huomen puol tuntii kouluu <3 Ihanaaaa<3

193Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 1 Kesä 2012 - 5:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

meil oli tänää kevätjuhlaharkat, onnistu täydellisesti ja ysibiisiki onnistu täydellisesti - pojatki laulo ja muisti sitte ne kohat eikä yhtää pelleilly! mei ysibiisinä on Pariisin kevään Saari -biisi johon oli keksitty oikeesti iha upeet sanat. tänää ku laulettii sitä nii mun luoka lv herkisty ja alko itkee ku siinä laulus mainitaa molempie ysiluokkie lv't & reksi:D

meil on mahtavat suunnitelmat huomiselle: jos huomenna illalla sataa, nii pietää parhaan ystävän kanssa kahestaa meillä hauskaa illalla:3 mä tavallaa toivon, että alkais sataa, että sais olla kahestaa, mut toisaalta jos ei sada nii me lähetää kylälle ja etitää porukkoi ja näi mut olisha se kaksinolo kummiski kivempaa:D
/ iskä oli saanu mummolta ja papalta kirjee jossa oli mulle kortti ja 25e rahaa peruskoulun loppumise takii, yay oon vähä taas rikkaampi:D taian viiä maanantaina pankkii haha ;D

194Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 1 Kesä 2012 - 5:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun luokka on sitä mieltä et mulla on isoimmat mahikset saada huomenna stipendi ku siis meiän koulus joka vuos yks kuudesluokkalaine saa sen.Saa nähä mite käy.

195Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 1 Kesä 2012 - 6:25

vilqu

vilqu

Huomenna alkaa KESÄLOMA!! Se ei mahu mun pieniin vähä-älyisiin aivoihin vielä ollenkaan..!! Tajuun ehkä sit ku lomaa on ollu viikko:)

Ja mulla on sunnuntain nimipäivä ja saan ehkä Dare To Dreamin tai jottai muuta 1D juttuu <3

196Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 1 Kesä 2012 - 9:26

Mileaz

Mileaz

Mulla on nii hilpee olo et tekis mieli vaa huutaa naurusta ja hypätä ikkunasta :DDD Tajusin just et mulla on tosi hyvät mahikset saaha ka nostettuu yli kasin!

vilqu mä olin viime kesälomana menossa vielä kesäkuun puolessavälissä maanantaina kouluun, olin jo pakkaamassa laukkua ku tuli sellane "hetkinen........" elämys : D En ees tajua mitä olin tunkemassa sinne ku ei ollu kirjoja tai mitään!

197Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 1 Kesä 2012 - 20:43

Veeranen

Veeranen

sain mun hiukset just niinku halusin♥ nyt hypistelen näit koko ajan xd ja sit niis on sellast tököttii et ne on ja pysyy tälläin, OON NIIN ILONEN : D vaikka tuol sataaki vettä iha hirveesti :c

198Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 Pe 1 Kesä 2012 - 23:09

Evee

Evee

Nyt on peruskoululu ohi!! Ja kesäloma!!! Tekis mieli vaan huutaa :-DDD Toi kaatosade kylä vähän latistaa tunnelmaa...

199Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 2 Kesä 2012 - 0:28

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Alaaste ohi! Ja mä sain 30 € stipendin äikän enkun ja matikan taidoista sekä jäätävän hyvän todistuksen.
Ja mun ehkä läheisin kaveripoika oli nii ihana ku jaettiin stipendejä ja ruusuja.Ku mulle ruusu annettiin vikana ni se sano et 'parhaalle annettii vikana' ja ku stipendin sain ekana ni se sano et 'parhaalle ekana' ja jotain kommentoitiin joka asiaan xD mmut sit se sano jotain et 'sun olis täytyny saada hymytyttö ku sä oot nii ihana' ym. ja sit et 'onneks sä tulit siihe ku sä oot noista kivoin'.Sit lopuks vaan halattiin ja se sano et mua tulee ikävä ♥.Ihmiset katto vähä oudosti mut senku katto.Mä en halua jättää sitä ala-asteelle

200Hehkutus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #12 La 2 Kesä 2012 - 1:03

nealoves1D

nealoves1D

Louizz,, vähä ihana toi sun kaveripoikas ! C:

Munki kaveripojat oli ihanii tänää ku meille jaettii todistukset ni katottii eka omat ja sitte toistemme ni yks vaa et "hei vähä sul on hyvä todistus" ja sitte se toine vaa siihe et "hei eikai sil vois ollakaa huonompi todistuskaa ku se on itekki noi ihana" mävaa et "no sittehä teilläki pitäs olla pelkkii kymppei" ja ne vaa et "kiitti mut me ei kyl mennä sun ohi" c: sitte ku yks niist sai tsemppari/hengenluoja stipendin ni sevaa et "mitä helvettii miks tää ei mee nealle ?" ja sitte ku halailtii ja toivotettii hyvii kesii ni ne vaa et "sua tulee kesäl ikävä. Oot meijänkaa aina ku oot himas jooko?" sitte lupasin et oon ja yks vaa et paransit just mun kesää ja sitte ku huusin niille viel moikka ovelt ni yks vaa et "nähää huome" ja ku mä katoin sitä sillee wtf "nään sut kokoaja mu mieles" ja hymyili c:
Noit tulee kyl ikävä kesäl (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa