One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #13

+11
vilqu
bewareofaino
_Blistex_
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
militsii
Mileaz
bO0m
Stypayhoralikson
Sarqai
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 9]

1Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Hehkutus topa #13 La 2 Kesä 2012 - 1:59

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

edellisessä 200 nii uutta peliin (:

kesäloma ahhhhh ♥

101Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 9 Kesä 2012 - 0:34

Sarqai

Joo molemmat on netal:d

jejeee huomen lintsiiil, ihan fiiliksis tääl:D

joku chattiin

102Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 9 Kesä 2012 - 1:50

nealoves1D

nealoves1D

Vilkku,, se olin minä ................. XD

Mul on tosi hyvä fiilis vaik toi sää on vähä perseestä Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

103Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 9 Kesä 2012 - 2:53

vilqu

vilqu

Nea, niin mä muistelinkin Wink Voin ottaa lintsille lusikan mukaan Smile
Kohta meen Saralle ja katoaan frendejä Very Happy

104Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 9 Kesä 2012 - 8:33

_Blistex_

_Blistex_

Tämä ilta sit taitaa kulua Nälkäpelii lukiessa. Meinaan kävin tänään ostoksilla ja ostin Vihan liekit pokkarina ja Matkijanärhen kovakantisena. <3

105Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 9 Kesä 2012 - 8:59

vilqu

vilqu

Nyt Saralle yöks ja huomen aamulla n. klo 11 lähtö Lintsille!! Very Happy

106Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 9 Kesä 2012 - 11:22

Mileaz

Mileaz

Ei nyt iha kyl ollu kaikki porkkanat Lamborghinissa meillä kahella Very Happy Mahtava reissu !

Me meinattii pokaa yks tosi söpö poika ku jonotettii Salamaa, mut sit sen ja sen kaverin vuoro tuli liia nopeesti nii ei me sit ehitty ): Sit kirmasin ku päätön kana yhen lintsikummin perässä koska se oli nii vietävän sulonen! Siis poika. Tosin me päätettiin et sil oli liia vähä lihaksia meiä makuun.
Mut kyl me muutaki tehtii ku etittii siellä kuumia poikia! Sofia osti hattaran ja sit se söi ssitä jonku 10 minuuttia hidas, sit sen jälkee lähettii taas laitteisii. Vähän ajan päästä sitä Soffen hattaraa alko löytymää sen kengistä ja housuista, samate mun housuista ja laukusta, hiuksista... Mä en käsitä, miten se oikei oli mahollista:D
Viikinkilaivassa mentii istuu iha sinne päätyy ja sit siihen keskiriville kävi istumaa yks laps + sen vanhemmat. Se nainen kilju oikeesti iha hysteerisesti sen miehen olkapäätä vasten aina ku se oli nii ylhäällä se laiva ku pystyy, sit jotenki se naisen kiljunta kolahti meiä naurulohkoo ja revettii iha hillittömää nauruu ja naurettii viel sen laitteen jälkeenki joku 5 minuuttia sille Very Happy Ku se ei ollu sellasta esittämiskiljuntaa, vaa iha oikeesti se pelkäs.
Ukko on ihana omnomnom kannattaa mennä siihen!!! Kieppi oli ilkee koska se söi mun korviksen ): Sit jouduttii just inhottavasti vonkaputouksessa sinne ihan viimeseen penkkiin = kastuu eniten Very Happy:D:D
♥️

107Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 9 Kesä 2012 - 12:04

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

iiks ! mä en oo käyny täällä nyt pitkää aikaa joten moi kaikki taas Smile! rupeen nyt käymää taas ahkerasti tääl, et pysyn kärryillä :>

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

108Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 9 Kesä 2012 - 12:29

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz: Noni, teil näytti olevan kiva päivä. Ja tietty niiden kuumien poikien etsiminen on tärkeää (; Kauheen ilkee toi Kieppi, murr ):

109Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 9 Kesä 2012 - 21:42

Sarqai

Jesjes tänää lintsille(: Mileaz teil vaikutti ainakin olevan hauskaa?Very Happy

110Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 10 Kesä 2012 - 9:23

bO0m

bO0m

Ihanaa just ku tulin forkalle ja pistin radion päälle, nii amerikan top listal One Thing tottakai<3 paras fiilis (;

Hehkutan että mua varattiin lapsen kummitädiks!<3 En oo käyny viel ees riparii ja tää tuli aika yllätyksenä mut JEEES<3 (: Upeeta ja oon niin ylpee siitä että joku ees haluu mut lapsensa kummitädiks x)

111Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 10 Kesä 2012 - 9:25

Sarqai

Meil oli ihan S A I R A A N hauskaa:) Ainakin mulla, toivon et muillaki:D Wow, nyt oon ihan poikki et meen varmaa jo nukkuu :'D

112Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 10 Kesä 2012 - 9:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m vooi onnea!! :---) mun parhaal ystäväl kävi tollai - sen enolle synty lapsi pari-neljä kk enne ku päästii ripeilt ja se halus varmasti mun ystävän kummiks ja se kerkes päästä ripeilt ennenku sen kummilaps ristittii:) sust tulee varmasti upee kummi!!

https://twitter.com/#!/penguiniam

113Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 10 Kesä 2012 - 10:17

vilqu

vilqu

bO0m onnea sun kummitädin ansiosta!! Very Happy

Komppaan Saraa!! Meillä oli IHAN SIKA HAUSKAA Lintsillä!! Very Happy Bongattiin siellä puuvuoristoradassa niitä hyvän näkösiä jarrumiehiä, ja pari hyvän näköst löytyki!! Sit meillä oli sellaset omat "miittiläiset" ennenku Nea, Inka ja Veera tuli Smile Haha, mentiin niitten "miittiläisten" kaa pariin samaan laitteeseen mut ei me niittenkaa vaihdettu ku joku pari sanaa, jotka oli ehkä "te voitte mennä ensin" "kiitos", "viittitkö laittaa mun laukun tohon" Smile Sit Nea, Inka ja Veera tuli ja oli hauskaa!! Mentiin syömään ja pelättiin lokkeja:) Ne oli oikeesti ihan sairaan pelottavia paitsi ton yhen (Saran) lokkihullun mielestä.. Smile Oli kyll niin kivaa nähä teitä!! <3 Mut nyt kyllä väsyttää.. Nukuttiin Saran kaa molemmat matkalla joku tunti Smile

114Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 10 Kesä 2012 - 10:59

Veeranen

Veeranen

ää mun jalat huutaa edellee apua ku kävelltii paljo Very Happy mut oli kivaa c:
ja ne lokit oli oikeesti pelottavii D: sit yhes vaihees ku yks tyttö kilju ku lokki tuli lähelt olin sanomas "onneks en..(oo noin paha)" sit vaa kiljuin siiin ku se lokki tuli xd

115Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 10 Kesä 2012 - 12:01

vilqu

vilqu

Kävin äsken tsekkaa cdon.comia Very Happy Siellä on kaikkee ihanaa uutta 1D kamaa <3 Kaikki on melkeeen tulevaa et niitä ekoja uusii juttui saa ehkä tän kuu lopussa mut sit siellä on jottain ihanii juttui missä lukee vaan "tuleva" et ei oo ees päivämäärää, mut toivottavasti niihin tulee pian ees päivämäärät et koska ne ilmestyy, rakastuin <3 HALUUN SEN KAIKEN ;D

116Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 10 Kesä 2012 - 12:08

_Blistex_

_Blistex_

bO0m: Onneaa! (: Uskon et susta tulee hyvä kummitäti C:

Ja teille jotka olitte Lintsillä: Teil kuulosti olevan hauskaa siellä (:

117Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 10 Kesä 2012 - 12:09

Mileaz

Mileaz

118Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 0:48

vilqu

vilqu

Mileaz mäki olin ihan silleen et miks joulu ei voi olla keskellä kesää!! Onneks mulla on synttärit Very Happy Haluun oikeesti kaiken <3 Siellä on vaikka mitä muutaki uutta Very Happy ja niinku huomaat tossaki lukee "tulevat"..

119Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 3:49

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Ihana sää!tein vähä puutöitä ja sain rahaa.Sit menin uimaan ja nyt laitoin lyhyet shortsit ja topin päälle(mulla on muute tosi hyvä stylisti tääl kotona),näyttää kylläki aika tyhmältä ku kädet on jo ruskettunu mut jalat iha kalpeet viel.23 lämmintä..
Sit torstaina viroon ja perjantai iltana lähetään sieltä Ruotsiin
// mä olin eilen ihan tosissani muuttamas iskän kaa ruotsiin jos suomi maksaa espanjalle nii et yhtää euroo menee sinne mun kukkarosta.Okei en älyy politiikasta mitää enkä kattonu niit uutisii viittä minuuttia kauemmi,ootin vaa et iskä laittaa huutokaupan metsästäjät ku omaa telkkaa ei ny pääse kattoo

120Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 4:36

vilqu

vilqu

Yks parhaista kavereista tuli espanjasta eilen ja en tietty nähny sit sillon ku olin lintsillä mut olin äsken niillä ja meen myöhemminki!! Ihanaa et seki ny vihdoin tuli kotiin! Paitsi et lähtee taas huomenna leirille et ei sitä kauaa nää.. Sad

121Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 6:35

Mileaz

Mileaz

Omgomg, keskiviikkona mulla on se ratsastustunti!!! Apua hui hirveetä, jännittää ihan sikana!

122Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 6:46

nealoves1D

nealoves1D

^^ kerro sitte et millast siel oli Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

123Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 6:49

Sarqai

Yhyy kisat sunnuntain ja stressaan jo nyt:I Sitäpaitsi ekaa kertaa Doriksel kisois ja se on niin nuoriiii:d

124Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 6:51

Mileaz

Mileaz

Nea joo kerron jos selviän hengissä, on meinaa sellaset epäilykset että nii ei tuu käymää Very Happy
Sarqai hyvin ne meneee, usko pois vaa! (:

125Hehkutus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 11 Kesä 2012 - 6:55

_Blistex_

_Blistex_

Koko päivän ollu ulkona ku niin hieno sää (: Näin yhen ystävänki ja olin sen kaa vähän aikaa ja muuten vaan kävin lenkillä. Sit tietty aurinkookin otin pyyhkeen pääl ja luin Nälkäpelii (viiminen osa, oon nyt kahes ekas molemmissa itkeny ): ) mut en voinu olla siinä kauaa ku pelkäsin et palan TAAS :DD

Sarqai: kyl ne hyvin menee, mä kannustan sua täältä käsin (:

Mileaz: Toivotaan et selviit siel hengissä C: Mä uskon niin, hyvin se menee (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa