Ei nyt iha kyl ollu kaikki porkkanat Lamborghinissa meillä kahella
Mahtava reissu !
Me meinattii pokaa yks tosi söpö poika ku jonotettii Salamaa, mut sit sen ja sen kaverin vuoro tuli liia nopeesti nii ei me sit ehitty ): Sit kirmasin ku päätön kana yhen lintsikummin perässä koska se oli nii vietävän sulonen! Siis poika. Tosin me päätettiin et sil oli liia vähä lihaksia meiä makuun.
Mut kyl me muutaki tehtii ku etittii siellä kuumia poikia! Sofia osti hattaran ja sit se söi ssitä jonku 10 minuuttia
hidas, sit sen jälkee lähettii taas laitteisii. Vähän ajan päästä sitä Soffen hattaraa alko löytymää sen kengistä ja housuista, samate mun housuista ja laukusta, hiuksista... Mä en käsitä, miten se oikei oli mahollista:D
Viikinkilaivassa mentii istuu iha sinne päätyy ja sit siihen keskiriville kävi istumaa yks laps + sen vanhemmat. Se nainen kilju oikeesti iha hysteerisesti sen miehen olkapäätä vasten aina ku se oli nii ylhäällä se laiva ku pystyy, sit jotenki se naisen kiljunta kolahti meiä naurulohkoo ja revettii iha hillittömää nauruu ja naurettii viel sen laitteen jälkeenki joku 5 minuuttia sille
Ku se ei ollu sellasta esittämiskiljuntaa, vaa iha oikeesti se pelkäs.
Ukko on ihana omnomnom kannattaa mennä siihen!!! Kieppi oli ilkee koska se söi mun korviksen ): Sit jouduttii just inhottavasti vonkaputouksessa sinne ihan viimeseen penkkiin = kastuu eniten
:D:D