One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #13

+11
vilqu
bewareofaino
_Blistex_
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
militsii
Mileaz
bO0m
Stypayhoralikson
Sarqai
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Siirry alas  Viesti [Sivu 9 / 9]

1Hehkutus topa #13 - Sivu 9 Empty Hehkutus topa #13 La 2 Kesä 2012 - 1:59

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

edellisessä 200 nii uutta peliin (:

kesäloma ahhhhh ♥

201Hehkutus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 18 Kesä 2012 - 9:53

nealoves1D

nealoves1D

herba oli hienoin tänää ! Hypättii tos ja se ei lähteny ku vaa pari kertaa käsist, eikä pukitellu tai hyppiny pystyy Very Happy oon ylpee murust ku se oli tänää muutenki nii hieno :3 menin puolet tunnist ilma satulaa ja sillonki se oli iha mieletö ! Tuli tosi hyvi pyöreeks ja alko laukkaa pyörivästi(ku se yleensä "tököttää") yms muutenki oli tosi ihana ♥️ ja sitte aikasemmi päiväl saatii avot & sulut tehtyy puhtaasti ku yleensä se ei suostu taipuu niis vaa pelkästää väistää.
Muutenki on ollu tosi kiva eka päivä c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

202Hehkutus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 18 Kesä 2012 - 11:16

Veeranen

Veeranen

Oon taas nauranu ku katon tääl Mr.Beanii :'D voieioikeesti xd

203Hehkutus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 18 Kesä 2012 - 12:16

_Blistex_

_Blistex_

^^ Mäki katoin sitä ja vaikka olinki nähny sen ennen nii silti mä naureskelin sille :DD

204Hehkutus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ti 19 Kesä 2012 - 12:09

bO0m

bO0m

Joo mä katoin mr. Beanii kans lentokoneessa :DDD

205Hehkutus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Hehkutus topa #13 To 21 Kesä 2012 - 11:11

bO0m

bO0m

En nyt ollu varma et mihin topaan tää menis mut laitan nyt tänne (:

Oon ollu nyt tosi hajal, en oo vrm ikinä ollu näin masentunu... Oon ollu tänäänki koko päivän sisäl enkä puhunu kellekkää vaik siskot on ollu kotona.

No mut äske tulin sit koneelle. Katoin et se yks Jyväskyläläine jätkä on online (joka oli mulle siihe yhtee aikaa ihan älyttömän mukava mut sit se alkoki äkkii seurustelee ja tuntu siltä et sitä ei kiinnostanu enää puhuu mulle). No aattelin et jos sitä ei kiinnosta puhuu nii olkoon sit vaik vastaamatta, what ever. No sit se oliki tosi mukava taas ja sit vuodatin sille vaan kaiken ja se lohdutti ja piristi mua ihan älyttömästi! Sit se viel sano et jos mul on jotain huolii niin kerron sille nii se koittaa auttaa<3 (: Siitä oli ihan järjetön apu ja mieliala nousi nollasta ehkä 50! (: Nyt ku se viel jättäis sen tyttöystävänsä........ joo ilkeetä :DD Mut oikeesti toi on ainoo poikaystävä ainesta tääl (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 9 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa