One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #13

+11
vilqu
bewareofaino
_Blistex_
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
militsii
Mileaz
bO0m
Stypayhoralikson
Sarqai
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 9]

1Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Hehkutus topa #13 La 2 Kesä 2012 - 1:59

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

edellisessä 200 nii uutta peliin (:

kesäloma ahhhhh ♥

176Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 16 Kesä 2012 - 2:28

Veeranen

Veeranen

Mileaz :''D voi ei toi on ihana! sit toi sun tapa piirtää on tommonen kivaD: tykkään Very Happy

177Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 16 Kesä 2012 - 3:31

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz: Eikääää, vähän toi on hienosti tehty ja muutenki ihanaaa ♥ (:

178Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 16 Kesä 2012 - 4:28

Sarqai

Mileaz: awws<3 Kiitoos(:

179Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 16 Kesä 2012 - 6:44

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz; Toi on iha sairaan hieno!!!♥

Oon nyt vikalla laivalla,huomen aamuna laiva tulee hesaan tuun ehkä huomenillal sit jo seuraavan kerra koneel.Pääsin koneelle nyt vasta tääl ekaa kertaa,jossaki baaris mut hälläväliä-On ollu ikävä teitä ♥♥ Tääl on ollu tosi kivaa ja oon saanu paljo kivoi vaatteit!Mulla on ollu 1D mielessä aina tyylin yhes seinäs luki "Cold beer and irish kiss"(toi alku ei välttis ollu toi) ni mä olin heti et Niall on irlantilaine et sen suukko kyl kelpaa.Nyt meen hyttiin ja matkal sinne stalkkaa yhtä poikaa...

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm La 16 Kesä 2012 - 6:48, muokattu 1 kertaa

180Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 16 Kesä 2012 - 6:46

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz EIKÄÄÄ XDDD lukeeks mun alla kyyläkallio? Very Happy:D ja mulle on Very Happy <3 aww pakko tunnustaa, rakastan sua! :----D ♥️ ihana toi !! ainii rakastan sun allekirjotusta <3
Louizz uh kerros pojasta lisääWink haha meilki ku oltii pari kk si laival oli jonku irlantilaise kaljan tms mainos ja se oli vihree ja ainoo mikä tuli mielee oli "Niall on irlantilaine!!!1" 8D

olin siel ystäväl, oli tosi kivsuu ja nyt harmittaa että voi olla et menee melkee 3 vko ennenku nähää ens kerra:c

https://twitter.com/#!/penguiniam

181Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 16 Kesä 2012 - 10:52

Mileaz

Mileaz

Hyvä että työ tykkäätte tosta ja kiitos ::DD ♥️

Louizz kiva jos sulla on ollu kiva reissu(: Haha hei oikeesti mite saatte väännettyy tollasista aina jotai 1D juttua, mä oon nii mielikuivtukseton ettei onnistu!Very Happy
Stypay Lukee, sait ihan ikioman kallion! Oh, munki on pakko tunnustaa että rakastan sua :DD ♥️

Käytiin kattoo se Lumikki ja Metsästäjä, WUHU se oli siisti mut mä petyin loppuun ihan hirveesti ): Jaja meillä on ollu tänää hauskaa sen mun ystävän kanssa, istuskeltii Mikkelin satamassa ja kuunneltii Mikkeli Soikoon tapahtuman esiintyjiä ja mä kuvasin iha hirveesti ystävän järkkärillä kaikkee epäolennaista :----D Ostin tänää tosi nätin rannekellon, rakastuin siihen täysin ♥️

182Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 16 Kesä 2012 - 10:57

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz grrh;) :DD ♥ yay oot sisäistäny kaks mun elämän pääasiaa - (tiettyje;)) poikie stalkkaus ja niitte kinuumine mun sänkyy/makkarii!! :--D

sain ladattuu last.fm'n koneel aaah oon nii onnelline ♥ ja nyt oikeesti alan pakkaa hihi.

183Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 16 Kesä 2012 - 12:22

_Blistex_

_Blistex_

Louizz: Kiva kuulla susta <3 ja hyvä ku reissu on ollu mukava (: Musta tuntuu et jos mä olisin nähny sen mainoksen ni olisin varmaa ajatellu tolleen kans :DD ♥

184Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 17 Kesä 2012 - 3:48

Sarqai

En nyt tiiä mihin tää kuuluis mut laitan nyt tänne(: Elielisiis olin ekaa kertaa elämässäni a) KOULUkisois ja b) Doriksen kaa kisois(: Toi poni on niin nuori, et aattelin et nyt se hyppii pystyy ja nyt se on sit hankkinu ittelens kiiman nii viel herkemmi menee niitte orie luo, no onneks se vaa tyyty kattoo niit sivusilmäl, mut nyt se menee sit saanalle kesäks laitsal(ja kunnon treeneihi ku painaa ohjal), nii kattoo sit kenet se siel ottaa ja kuka sen panee paksuks.. Toivotaa ettei kukaa:D

185Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 17 Kesä 2012 - 4:41

Mileaz

Mileaz

Stypay Nyt pistetää vuosisadan kesäromanssi pystyyn! ♥️
Meillä on suhteellisen samanlaiset elämäntarkotukset:D
Sarqai No hyvä jos meni mutkitta senn heposen kanssa:)

UUUUUUUU mä löysin ehkä maailman söpöimmän mekkotunikaentiiäkumpiseon sellane neonvihree AAAAA rakastuin siihen ja niitä oli jälellä mun koossa enää yks nii olin iha kikseissä:Very Happy ♥️

186Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 17 Kesä 2012 - 5:11

Veeranen

Veeranen

Mileaz uu.. millanen?(:

Kävin kirpparilla ja löysin tollassen kivan hupparin ja 3/4 hihasen paidan, toi huppari on ihana D:

187Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 17 Kesä 2012 - 5:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz & _Blistex_; Aww,ootte ihanii ♥
Stypay; Näin sen ekan kerra laivan leikkipaikassa(siel kidz club summer centeris) ku se oli joutunu kans lapsenvahdiks(nii mäki) ja sit vaihdoin senkaa pari sanaa ku sen pikkuveli pelas pleikkaa mun pikkuveljen kaa(tyylii "voiksä auttaa vähä mun veljee tos ku mä en tajuu tästä pelistä yhtään enempää ku mun velikää" sit se vaa et "voin mä yrittää" mut ei sekää älynny ja me(minä,mun veli,se poika ja sen veli) säädettii sit siin vähä aikaa ja taidettii sekottaa koko pleikka ja sit meiä molempien veljet kyllästy ja häippäs johki(eri paikkoihin) ja mä jouduin mun veljen perään ja se sen veljen perään että).Näin sen sit viel muutaman kerra(ku niitte hytti oli samal käytäväl) jälkee mut ei sit puhuttu enää sen jälkeen muutaku morjenstettiin ku en mä tiiä ees sen nimee. Oli siel kyl muitaki komeit poikii...
Romaani muttei se mua haittaa

Sain mun siskon kutsuu sen kaverisynttäreille mun kaveripojat ♥ en ookkaa nähny niit päättäjäisten jälkeen koska kukaan ei oo ikinä yhtä aikaa kotona,kaikki on matkoilla vähän väliä.Ja todennäköisesti kaikki pääsee viel sillo tänne!
Niin ja äiti ja iskä lupas et seuraavan kerra ku lähetään matkoille ni saan ottaa yhen kaverin mukaan jos se vaan pääsee!

188Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 17 Kesä 2012 - 7:53

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz woah tapaan toisen mentally twinsini !! :---D nii pistetääWink
Louizz aww kuulostaa ihanalt ! :3 oisit ny kysyny nimee ja jotai;) oih kui romanttine paikka ensitapaamisel ! XDD kuvittelen jo teiät ensitreffeil leikkipaikas XD sori !!

ää 2 päiväää ♥️___♥️ ja oon vihdoinki saanu pakattuu vaatteet ja laukkuu jäi himona tilaa ! ja täytin kans lapun jonka vien huomenna sinne lukiolle c: & mulla oli 9lk'llä alle 100 poissaolotuntii ää oikeesti oon innoissani et noi vähä !! ku mul oli 8lk 184 (joo laskin äskö) & 7lk suunnillee 272 että vähä vähentyny .... Very Happy

189Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 17 Kesä 2012 - 8:10

Evee

Evee

Vähän myöhässä mut Mileaz toi sun piirrustukses on ihana!!

190Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 17 Kesä 2012 - 8:37

Mileaz

Mileaz

Veeranen Öö tosi vaikee selittää... pitsinen sellanen öö no joo:D en osaa selittäää
Löysin sen kuvan netistä tällane
Louizz Hei miksei mullakin oo pikkuveljee tai -siskoo nii voisin aina sen usuttaa söpöje poikie kimppuu ja sit voisin tulla siihe niitte luokse ja olla sillei "hei sori tää skidi on vähä tällei outo" ja sit ku oon tosiaanki nii viehätysvoimane nii ne ois heti sillai GRAU:D:D:D:D Okei mitä ihmettä mä just selitin?
Stypay Onks sun pakko lähtee ku sit sä kumminki hehkutat täällä sitä reissua sellasella metrin mittasella viestillä ja musta tulee kateellinen ): Oon kyl jo nyt kateellinen mut se nyt on vaa sivuseikka koko asiassa(: Kauan sä ees oot siellä?
Mun entisellä luokkalaisella oli melkee puolet ysiluokasta poissaoloja koska se lintsas nii paljon, en tajuu ees miten se pääs läpi ysiluokan...
Evee Hih kiitti ja kiva jos tykkäsit:D

Viimeinen muokkaaja, Mileaz pvm Su 17 Kesä 2012 - 11:35, muokattu 2 kertaa

191Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 17 Kesä 2012 - 10:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz anteeks mut todellaki on pakko lähtee ja todellaki aion hehkuttaa kilometriviesteil;)Wink :---D mul on tiistaina lento joskus illal ja perjantaina oon vähä enne 12pm suomes Very Happy:D eli just ja just 3 vuorokaut c: noo ..... mulki on oikeestaa lähes kaikki poissaolot lintsaamisii:D:D seiskal olin melkee joka maanantai pois ku en jaksanu kässää XDXD metalli in my heart <333

Viimeinen muokkaaja, Stypayhoralikson pvm Su 17 Kesä 2012 - 10:47, muokattu 1 kertaa

192Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 17 Kesä 2012 - 10:46

Mileaz

Mileaz

Stypay Noni just mä arvasin tän... Kiduta nyt vielä lisää sitten, kyllä mä kestän ): Höh, ehtiiks tossa ajassa ees tekee mitää? o: Tai siis kokoaja pitää olla menossa ainaskii.
Nii mullaki on kaikki poissaolot lähinnä lintsaamisia, mut siis ku se yks ei ollu yhtäkää kokonaista viikkoo koulussa ysin aikana:D Meillä oli vaa rättikässää seiskalla ku sai valita sen ja puukässän väliltä. Sit otin kässän valinnaiseks kasille ja ysille ja oon tehny siel kaks paitaa, hameen, laukun ja sit sellasen torkkupeiton jonka arvo olis kaupassa lähemmäs sataa euroo:D

Kiva ku mulleki kerrottii et Akselissa eli siis tän nysäpaikan kauppakeskuksessa on siel alakerrassa joku ihmee kirjapörssin tapane, et siel on tosi halvalla kirjoja myynnissä. Löysin sen tänää ja iha kikseissä siel kattelin niitä kirjoja ja löysin vihdoin sen P.S. Rakastan sinua kirjan ja makso vaa 6,90 ♥

193Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 17 Kesä 2012 - 10:49

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz nijoo mut tosiaa, tuun sielt himaa vast lauantaina iltapäiväl/illal ja lähen jo huomenna espooseen, joten oon periaattees melkee viikon pois :-D mut voi olla et pääsen viel tiistaina aamulla tänne, riippue vähä tädin poikaystävän töist c: & vähä siistii! ja joo keretää me siel vaikka mitä, meil on jo aikapaljo suunniteltuna tai no mulla .... XD mut siis ei meil oo muut sovittuna ku london zoo, kiertoajelu, london eye & shoppailuu, mut mul on pari paikkaa jois haluun käyä ja kyl me keretää c: voin lähettää sulle kuvan big benistä? :---D

194Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 17 Kesä 2012 - 10:56

Mileaz

Mileaz

Stypay Muistat sit sen I love big red bus jutun! Ja lähetä vaan mut miten sä sen mulle lähettäisit? :---D

195Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 17 Kesä 2012 - 12:04

Veeranen

Veeranen

Mileaz toi on ihana D:♥

196Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 17 Kesä 2012 - 12:29

vilqu

vilqu

Öö.. OOn käyny forkalla viimeks 1000 vuotta sitte ni en oikeen oo kartalla e tmistä puhutte, mut eiköhän tää taas tästä.. ;D

Sain eilen SUPERMAN paidan!!! Tällä hetkellä se on mun päällä Very Happy Sit oltiin kans uimassa yhellä lammella jossa oli ihan sairaasti nuijapäitäCool Huomenna Saran synttäri bileet!! Toivottavasti saan väsättyy sille huomenna hianon kortin ku ei oo vielä lahjaa.. (:

197Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 17 Kesä 2012 - 22:07

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz (olin vastaas jo itelleni??XDD) joooo muistanmuistan !! no lähetän sitte sähköpostista vaikka ...Very Happy heeeei oot pettäny mut, oot ottanu sen jonku jutun pois josta näin nimes :----(((
vilqu heei vähä kiva !! mä tuun pöllii sen;)

198Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 18 Kesä 2012 - 0:42

Mileaz

Mileaz

vilqu wuu hei mäki haluun! HYI NUIJAPÄITÄ yäk pthyi yöh, mä pienempänä sulloin niitä lasipurkkii ja katoin kui ne kehittyy, sit ku pidin yhtä kädessä nii jollai ihmee konstilla se onnistu rävähtää mun huulille D:
Sty mäki oon välillä vastaamassa itelleni täälläVery Happy hihi tykkääks ku jotkut on ottanu sen sun inhooman nimilyhenteen käyttöö? ((((::::
Nosiis etunimi.sukunimi@live.fi Very Happy

199Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 18 Kesä 2012 - 1:43

vilqu

vilqu

Nukuin viimeyön siskon sängyssä koska se on riparilla ja sen sänky on 1000 kertaa isompi ku mun ja tällä hetkellä olkkarissa (: Sain kavereitaki koiria ku se on sen verran isompi sänky ni ne mahtuu kun oma on niin ahdas ni niille tulee kuuma ja häipyy.. Onneks saan ennen joulua uuden sängyn joka on kai vieläki isompi ku siskon sänky (: Sit luin Nälkäpeliä taas !! ;D

200Hehkutus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 18 Kesä 2012 - 9:35

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz ai ton stypay/sty :DDDDD en inhoo, ootte söpöi ku käytätte sitä ?? :---DD

junamatka meni superhyvi, koko matkal kukaa ei istunu mun vieres enkä eka löytäny mun paikkaa junas XDDD tyhmä vai tyhmä?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa