First topic message reminder :
Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:
Vähä reiluu et yhel on 1. tollasii opeja 2. tollasii kavereita, jotka suostuu tohon 3. tollasia opettajia , Tuun ryöstää teiän opet :')Louizz_tomlinzon kirjoitti:+fysiikan koe meni ihan ok.
+oli kivaa tehä koulus inbetweenersii kavereiden kaa iha huviksee :--D Vaikka muut katto kyl vaa että "mitä noi tos duunaa" yks meiä ope otti siit välkäl kuvan ja laittaa koulun nettiin :--D toivottavasti ei oo ihan kauhee
+Si saatii kässän tunnilla kuunnella musaa ni 1D'tä youtubesta
1.haha noi kaks opettajaa onki tosi kivoi(siis toine otti sen kuvan ja toine anto kuunnella 1D'tä) mutta sitte loput...2.joo mun female kaverit fanittaa 1D'tä ni ei niitä tarvii suostutellaInsku kirjoitti:Vähä reiluu et yhel on 1. tollasii opeja 2. tollasii kavereita, jotka suostuu tohon 3. tollasia opettajia , Tuun ryöstää teiän opet :')Louizz_tomlinzon kirjoitti:+fysiikan koe meni ihan ok.
+oli kivaa tehä koulus inbetweenersii kavereiden kaa iha huviksee :--D Vaikka muut katto kyl vaa että "mitä noi tos duunaa" yks meiä ope otti siit välkäl kuvan ja laittaa koulun nettiin :--D toivottavasti ei oo ihan kauhee
Mul vaa yks eikä sekää hirveesti Mut ihsma, tänää olin koulus 1D hup´pari pääl, ja sit ny kaikki tietää et mä rakastan one directionia, eikä kukaa voi kiistää sitäLouizz_tomlinzon kirjoitti:1.haha noi kaks opettajaa onki tosi kivoi(siis toine otti sen kuvan ja toine anto kuunnella 1D'tä) mutta sitte loput...2.joo mun female kaverit fanittaa 1D'tä ni ei niitä tarvii suostutellaInsku kirjoitti:Vähä reiluu et yhel on 1. tollasii opeja 2. tollasii kavereita, jotka suostuu tohon 3. tollasia opettajia , Tuun ryöstää teiän opet :')Louizz_tomlinzon kirjoitti:+fysiikan koe meni ihan ok.
no mulla 2 että ei se nyt ihan kauheen paljo enempää on.Yritettii saaha poikia siihe sanomalla että INBETWEENERSISSÄ KUULUU olla viis mutta ei ne kehdannu ni piti sit kolmestaaInsku kirjoitti:Mul vaa yks eikä sekää hirveesti Mut ihsma, tänää olin koulus 1D hup´pari pääl, ja sit ny kaikki tietää et mä rakastan one directionia, eikä kukaa voi kiistää sitäLouizz_tomlinzon kirjoitti:1.haha noi kaks opettajaa onki tosi kivoi(siis toine otti sen kuvan ja toine anto kuunnella 1D'tä) mutta sitte loput...2.joo mun female kaverit fanittaa 1D'tä ni ei niitä tarvii suostutellaInsku kirjoitti:Vähä reiluu et yhel on 1. tollasii opeja 2. tollasii kavereita, jotka suostuu tohon 3. tollasia opettajia , Tuun ryöstää teiän opet :')Louizz_tomlinzon kirjoitti:+fysiikan koe meni ihan ok.
HarmillistaLouizz_tomlinzon kirjoitti:no mulla 2 että ei se nyt ihan kauheen paljo enempää on.Yritettii saaha poikia siihe sanomalla että INBETWEENERSISSÄ KUULUU olla viis mutta ei ne kehdannu ni piti sit kolmestaaInsku kirjoitti:Mul vaa yks eikä sekää hirveesti Mut ihsma, tänää olin koulus 1D hup´pari pääl, ja sit ny kaikki tietää et mä rakastan one directionia, eikä kukaa voi kiistää sitäLouizz_tomlinzon kirjoitti:1.haha noi kaks opettajaa onki tosi kivoi(siis toine otti sen kuvan ja toine anto kuunnella 1D'tä) mutta sitte loput...2.joo mun female kaverit fanittaa 1D'tä ni ei niitä tarvii suostutellaInsku kirjoitti:Vähä reiluu et yhel on 1. tollasii opeja 2. tollasii kavereita, jotka suostuu tohon 3. tollasia opettajia , Tuun ryöstää teiän opet :')Louizz_tomlinzon kirjoitti:+fysiikan koe meni ihan ok.
Joo repaa! Möki haluuan 1. tollasii kavereita:D ja 2. tollasii opeja!Insku kirjoitti:HarmillistaLouizz_tomlinzon kirjoitti:no mulla 2 että ei se nyt ihan kauheen paljo enempää on.Yritettii saaha poikia siihe sanomalla että INBETWEENERSISSÄ KUULUU olla viis mutta ei ne kehdannu ni piti sit kolmestaaInsku kirjoitti:Mul vaa yks eikä sekää hirveesti Mut ihsma, tänää olin koulus 1D hup´pari pääl, ja sit ny kaikki tietää et mä rakastan one directionia, eikä kukaa voi kiistää sitäLouizz_tomlinzon kirjoitti:1.haha noi kaks opettajaa onki tosi kivoi(siis toine otti sen kuvan ja toine anto kuunnella 1D'tä) mutta sitte loput...2.joo mun female kaverit fanittaa 1D'tä ni ei niitä tarvii suostutellaInsku kirjoitti:Vähä reiluu et yhel on 1. tollasii opeja 2. tollasii kavereita, jotka suostuu tohon 3. tollasia opettajia , Tuun ryöstää teiän opet :')Louizz_tomlinzon kirjoitti:+fysiikan koe meni ihan ok.
Louizz_tomlinzon kirjoitti:+fysiikan koe meni ihan ok.
http://www.ebay.co.uk/itm/ONE-DIRECTION-AUTOGRAPHED-HOODIE-FREE-TOTE-BAG-/110819229525?pt=Girl_s_Clothing&var=&hash=item5f79f4d668 Toiii Tein koulussa täydellisen munakkaan :'Dvilqu kirjoitti:http://www.ebay.co.uk/sch/Girls-Clothing-/11462/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A6%257C72%253A6119&rt=nc&_trksid=p3286.c0.m14.l1581&_pgn=3 Tuolla on kaikkii IHANIA 1D huppareita ja t-paitoja<3 Löytyy myös Justin Bieberiä, Olly Mursia, Ed Sheerani jne. En oo ehtiny vielä katoon läheskää kaikkee, mä vaan jäin niin kouuu! Mä haluun tuolta jo kun 1D hupparin!<3
Pinski♥Harry kirjoitti:MÄ VOITIN YHESTÄ KILPAILUSTA ONE DIRECTION KALENTERIN, JOSSA ON POIKIEN IHKAOIKEET NIMMARIT, SIIS ET NE ON KIRJOTTANU NE SIIHEN ! JA MÄ OLIN AINOO JOKA OLI SUOMALAINEN VOITTAJA ! ♥ http://cdon.fi/merchandise/one_direction_kilpailu_%E2%80%93_voita_tuotteita_nimmareil/ <---- TUOLLAA ! MÄ OOON NIIN ONNELLINEN, KOSKA EN KOSKAA VOITA MITÄÄ, MUT NYT VOITIN JA SE OLI VIEL SUPER IHANA PALKINTO. ♥ OIKEESTI NIMMARIIIT. HEHKUTAN TÄTÄ SEURAAVAT 6 KUUKAUTTA. joo nyt lopetin hehkuttamisen tässä kirjotukses, kiitti moi !
Onnee !! Vähä mäki haluisin tollasen fuuu oon kateelline mut vähä kiva sulle ! :PinskiHarry kirjoitti:MÄ VOITIN YHESTÄ KILPAILUSTA ONE DIRECTION KALENTERIN, JOSSA ON POIKIEN IHKAOIKEET NIMMARIT, SIIS ET NE ON KIRJOTTANU NE SIIHEN ! JA MÄ OLIN AINOO JOKA OLI SUOMALAINEN VOITTAJA ! http://cdon.fi/merchandise/one_direction_kilpailu_%E2%80%93_voita_tuotteita_nimmareil/ <---- TUOLLAA ! MÄ OOON NIIN ONNELLINEN, KOSKA EN KOSKAA VOITA MITÄÄ, MUT NYT VOITIN JA SE OLI VIEL SUPER IHANA PALKINTO. OIKEESTI NIMMARIIIT. HEHKUTAN TÄTÄ SEURAAVAT 6 KUUKAUTTA. joo nyt lopetin hehkuttamisen tässä kirjotukses, kiitti moi !
MITÄÄÄÄÄÄÄÄH, Miksei mulle oo kerrottu tollasesta kisasta D:, mut onneeee :')Pinski♥Harry kirjoitti:MÄ VOITIN YHESTÄ KILPAILUSTA ONE DIRECTION KALENTERIN, JOSSA ON POIKIEN IHKAOIKEET NIMMARIT, SIIS ET NE ON KIRJOTTANU NE SIIHEN ! JA MÄ OLIN AINOO JOKA OLI SUOMALAINEN VOITTAJA ! ♥ http://cdon.fi/merchandise/one_direction_kilpailu_%E2%80%93_voita_tuotteita_nimmareil/ <---- TUOLLAA ! MÄ OOON NIIN ONNELLINEN, KOSKA EN KOSKAA VOITA MITÄÄ, MUT NYT VOITIN JA SE OLI VIEL SUPER IHANA PALKINTO. ♥ OIKEESTI NIMMARIIIT. HEHKUTAN TÄTÄ SEURAAVAT 6 KUUKAUTTA. joo nyt lopetin hehkuttamisen tässä kirjotukses, kiitti moi !
Pinski♥Harry kirjoitti:MÄ VOITIN YHESTÄ KILPAILUSTA ONE DIRECTION KALENTERIN, JOSSA ON POIKIEN IHKAOIKEET NIMMARIT, SIIS ET NE ON KIRJOTTANU NE SIIHEN ! JA MÄ OLIN AINOO JOKA OLI SUOMALAINEN VOITTAJA ! ♥ http://cdon.fi/merchandise/one_direction_kilpailu_%E2%80%93_voita_tuotteita_nimmareil/ <---- TUOLLAA ! MÄ OOON NIIN ONNELLINEN, KOSKA EN KOSKAA VOITA MITÄÄ, MUT NYT VOITIN JA SE OLI VIEL SUPER IHANA PALKINTO. ♥ OIKEESTI NIMMARIIIT. HEHKUTAN TÄTÄ SEURAAVAT 6 KUUKAUTTA. joo nyt lopetin hehkuttamisen tässä kirjotukses, kiitti moi !
Mä oon niiin kade!! Aidoilla nimmareilla<3 Mäki haluun!Pinski♥Harry kirjoitti:MÄ VOITIN YHESTÄ KILPAILUSTA ONE DIRECTION KALENTERIN, JOSSA ON POIKIEN IHKAOIKEET NIMMARIT, SIIS ET NE ON KIRJOTTANU NE SIIHEN ! JA MÄ OLIN AINOO JOKA OLI SUOMALAINEN VOITTAJA ! ♥ http://cdon.fi/merchandise/one_direction_kilpailu_%E2%80%93_voita_tuotteita_nimmareil/ <---- TUOLLAA ! MÄ OOON NIIN ONNELLINEN, KOSKA EN KOSKAA VOITA MITÄÄ, MUT NYT VOITIN JA SE OLI VIEL SUPER IHANA PALKINTO. ♥ OIKEESTI NIMMARIIIT. HEHKUTAN TÄTÄ SEURAAVAT 6 KUUKAUTTA. joo nyt lopetin hehkuttamisen tässä kirjotukses, kiitti moi !
Wooow, ihan samanlaisetko? O: Vähä kiva, kelpais mullekki :'D Mä näin tänää pojan joka näytti iha Niallerilta, sillee auringonvalossa ja pienellä mielikuvituksenkäytöllä :')Peetu kirjoitti: MULLAKIN ON AIHETTA HEHKUTTAA !! mun ranne ei olekkaan murtunut !! pahaa peläten istuin sairaalassa mutta röntgenet näytti puhtailta nii pääs siinä pieni riemunkiljahdus ja helpotuksen huokaus (: ja pelkkää plussaa oli että mun lääkärillä oli samanlaiset silmät kun Niallilla (;
Peetu kirjoitti:PinskiHarry kirjoitti:MÄ VOITIN YHESTÄ KILPAILUSTA ONE DIRECTION KALENTERIN, JOSSA ON POIKIEN IHKAOIKEET NIMMARIT, SIIS ET NE ON KIRJOTTANU NE SIIHEN ! JA MÄ OLIN AINOO JOKA OLI SUOMALAINEN VOITTAJA ! http://cdon.fi/merchandise/one_direction_kilpailu_%E2%80%93_voita_tuotteita_nimmareil/ <---- TUOLLAA ! MÄ OOON NIIN ONNELLINEN, KOSKA EN KOSKAA VOITA MITÄÄ, MUT NYT VOITIN JA SE OLI VIEL SUPER IHANA PALKINTO. OIKEESTI NIMMARIIIT. HEHKUTAN TÄTÄ SEURAAVAT 6 KUUKAUTTA. joo nyt lopetin hehkuttamisen tässä kirjotukses, kiitti moi !
Wow, onnea todella paljon ! (: viittiks laittaa vähän kuvaa, mä niin haluun nähä millanen se on !
MULLAKIN ON AIHETTA HEHKUTTAA !! mun ranne ei olekkaan murtunut !! pahaa peläten istuin sairaalassa mutta röntgenet näytti puhtailta nii pääs siinä pieni riemunkiljahdus ja helpotuksen huokaus (: ja pelkkää plussaa oli että mun lääkärillä oli samanlaiset silmät kun Niallilla (;
Peetu kirjoitti:
Wow, onnea todella paljon ! (: viittiks laittaa vähän kuvaa, mä niin haluun nähä millanen se on !
MULLAKIN ON AIHETTA HEHKUTTAA !! mun ranne ei olekkaan murtunut !! pahaa peläten istuin sairaalassa mutta röntgenet näytti puhtailta nii pääs siinä pieni riemunkiljahdus ja helpotuksen huokaus (: ja pelkkää plussaa oli että mun lääkärillä oli samanlaiset silmät kun Niallilla (;
KAIKKI KUUKAUDET! Vastasin ny Peetun puolesta, mut mä ainaki haluisin nähä koko kalenterin ...PinskiHarry kirjoitti:Peetu kirjoitti:PinskiHarry kirjoitti:MÄ VOITIN YHESTÄ KILPAILUSTA ONE DIRECTION KALENTERIN, JOSSA ON POIKIEN IHKAOIKEET NIMMARIT, SIIS ET NE ON KIRJOTTANU NE SIIHEN ! JA MÄ OLIN AINOO JOKA OLI SUOMALAINEN VOITTAJA ! http://cdon.fi/merchandise/one_direction_kilpailu_%E2%80%93_voita_tuotteita_nimmareil/ <---- TUOLLAA ! MÄ OOON NIIN ONNELLINEN, KOSKA EN KOSKAA VOITA MITÄÄ, MUT NYT VOITIN JA SE OLI VIEL SUPER IHANA PALKINTO. OIKEESTI NIMMARIIIT. HEHKUTAN TÄTÄ SEURAAVAT 6 KUUKAUTTA. joo nyt lopetin hehkuttamisen tässä kirjotukses, kiitti moi !
joo, voin laittaa kuvaa, haluutko vaa siitä mis on ne nimmarit, vai koko kalenterista, siis niiku kaikista kuukausista?
Insku kirjoitti:KAIKKI KUUKAUDET! Vastasin ny Peetun puolesta, mut mä ainaki haluisin nähä koko kalenterin ...PinskiHarry kirjoitti:Peetu kirjoitti:PinskiHarry kirjoitti:MÄ VOITIN YHESTÄ KILPAILUSTA ONE DIRECTION KALENTERIN, JOSSA ON POIKIEN IHKAOIKEET NIMMARIT, SIIS ET NE ON KIRJOTTANU NE SIIHEN ! JA MÄ OLIN AINOO JOKA OLI SUOMALAINEN VOITTAJA ! http://cdon.fi/merchandise/one_direction_kilpailu_%E2%80%93_voita_tuotteita_nimmareil/ <---- TUOLLAA ! MÄ OOON NIIN ONNELLINEN, KOSKA EN KOSKAA VOITA MITÄÄ, MUT NYT VOITIN JA SE OLI VIEL SUPER IHANA PALKINTO. OIKEESTI NIMMARIIIT. HEHKUTAN TÄTÄ SEURAAVAT 6 KUUKAUTTA. joo nyt lopetin hehkuttamisen tässä kirjotukses, kiitti moi !
joo, voin laittaa kuvaa, haluutko vaa siitä mis on ne nimmarit, vai koko kalenterista, siis niiku kaikista kuukausista?
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa