One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #10

+11
Louizz_tomlinzon
Evee
Sarqai
emmaLOVESnilla
_Blistex_
Veeranen
bO0m
nealoves1D
Stypayhoralikson
vilqu
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 5]

1Hehkutus topa #10 - Sivu 5 Empty Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 10:00

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

nealoves1D kirjoitti:
Peetu,, OIKEESTI ? Kui siistii ! mä oon kuullu vaa kerran ässäs wmyb ja silo olin iha kikseis Very Happy:D mis kapuppakeskukses kuulit sen ?

Espoontorilla olin (:

101Hehkutus topa #10 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 9:01

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

militsii hyvää synttäriä! näin vuorokaus myöhässä, sori :---( ♥
Nea öö no... 1. ku mun piti lähtee iskält skootteril äitil, iskä huomas et siin o jotai vikaa & värkkäs sen kaa jotai 20min ennenku pääsin lähtee 2. pääsen äitil nii isäpuol oli sitä mieltä että joudun menee kylälle skootterilla tai kävellä (5km) ja rupee värkkää mun skootterin kans 3. olin nopeesti napannu iskält vaa muutamii vaatteit mistä mun piti koota asu discoo, mutta olinki napannu väärät eikä mun paita ja legginsit joitte piti olla äitil ollukkaa täälä
bO0m vautsi läheksä sisiliaan DD: mäki haluun! mitä sun vielä pitäis ostaa? :oo
& voi olla että mennäänki vasta kesäkuun alussa.. yhyh. mut aattelin, et ku mennää huomen mummul&vaaril ja täti on siel, nii ehottaisin jos lähettäis Lontoosee :---DD
tulin just jonku aikaa sitte ystävältä, kolmen parhaan ystävän kans juhlistamassa ystävän synttäreit!

https://twitter.com/#!/penguiniam

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa