One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #13

+11
nealoves1D
Sarqai
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
bewareofaino
zehe
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 11]

1Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 0:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

126Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 2 Elo 2012 - 8:29

Evee

Evee

vilqu tää ja tilaan sit samal tänki

127Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 2 Elo 2012 - 9:02

jonskauu

jonskauu

Tänää kun hain postin, niin mulle oli tullu kirje! Siinä luki mun nimi mut siinä ei ollu mitää postimerkkiä, mitä vähän ihmettelin. Olin tietty innoissani, koska mä en ainakaa saa kovin usein mitää kirjeitä tai ylipäätää mitää postia. No tää kirje ei kyllä ollu kovin mukavaa luettavaa..

Siinä vaan haukuttiin mua ja myös vähän mun pikkusiskoo. Mä oon kuulemma hirveen huomionhakunen ja teen kaikkeni että oon keskipisteessä. Mä ja mun pikkusisko kuulemma esitetään olevamme pikku prinsessoja ja me ollaan ärsyttäviä, koska meidän iskä ostaa meille kaiken mitä halutaan. Sitte siinä luki myös kaikkee muuta tosi ilkeetä ja jopa asioita, joita en oo kertonu oikeen kenellekkään ikinä. Sit siinä luki, että mun poikaystävä ei oo tosissaan mun kanssa ja että mulle tulee käymään samalla tavalla sen kanssa kun edellisenkin. Sitte yks pahin valhe itestäni mitä oon ikinä lukenu/kuullu oli se, että mä oon muka maksanu mun opettajalle siitä, että saan hyviä numeroita koulusta ja ylä-asteella sain stipendin niin olen muka lahjonut mun iskän antamaan opettajalle rahaa, jotta mä saisin stipendin.

Tuntuu ihan kauheen pahalta, koska en tiiä yhtään kuka ton ois voinu kirjottaa, mutta ilmeisesti se kuka sen on tehnyt niin on joko hullu tai ihan hemmetin kateellinen mulle. Suurinosa tosta kirjeestä on niin keksittyjä juttuja kun olla ja voi ja se että mä saisin kaiken mitä haluaisin.. jooo jos mä saisin kaiken mitä haluaisin niin en ois luultavasti tässä tällä hetkellä ja keneltä se on pois vaikka saisinkin mitä haluaisin? Tiiän, että aika moni teistäkin varmaan ajattelee mun juttujen perusteella että saan kaiken mitä haluan, mutta se ei oo totta. Mun iskä on tosi paljon poissa kotoo töittensä takia ja se koittaa korvata poissaolojaan mulle ja siskolle ostamalla juttuja meille vaikka me ei ees haluttais.

Millaset ihmiset oikeesti ees jaksaa kuluttaa aikaansa keksimällä tommosia juttuja? Mä kuitenkin päätin että en ollenkaa nyt muistele tätä juttua ja heitin sen kirjeenkin roskiin. Mun pitää kyllä jutella mun kavereiden kanssa, että kuka on kertonu tärkeitä asioita eteenpäin koska ne asiat on nyt tiedossa väärillä ihmisillä.Kerroin tosta äidille ja se on ihan ihmeissään ja sano mulle, että en saa kertoo mitään tosta mun siskolle. Musta tuntuu et vaihan sen mun lentolipun pelkäks meno-lipuks ja jään sinne Barcelonaan loppuelämäkseni.. Aina kun ajattelee et kaikki on täydellistä nii mikää ei lopulta kuitenkaa oo. Mut ihan hiton ilkeetä tommonen ja pilas päivän totaallisesti! Eli sinä idiootti joka pilasit päiväni jos luet tätä niin toivottavasti oot tyytyväinen!! =(

128Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 2 Elo 2012 - 10:18

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu voi ei :--( tuli kauhee paha olo sun takiis! kuka oikeesti keksii tollasii DD: tähä sopis täydellisesti se toy story kuva ja siihe teksti "kateellisia. kateellisia kaikkialla" :-D ja mä en todellakaa aattele sun juttujes perusteella että saisit kaiken :-) sais kyl hävetä DD: aika kamalaa jos joku kaveris on levittäny eteepäi jollekki katkeralle akalle sun asioitas :-( toivottavasti ton tekiä löytyy! tai jos ei, nii mä ainaki kuvittelen kuinka se istuu jossai kiikkustuolissa 60vuotiaana erakkona, jolla ei oo koskaan ollu puolisoo, sadan kissan kans ja mutisee katkeruuttaan vielki sulle koska oot menestyny nii paljo elämässäs!

/ok musta ei tainnu olla apuu :-( :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

129Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 2 Elo 2012 - 10:46

Veeranen

Veeranen

jonskauu vähä törkee ihminen D: en ymmärrä kuinka jotku saa mielihyvää tollassel typeräl käytöksellä!

130Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 2 Elo 2012 - 12:26

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: eikä, hiuka ilkee joku tommonen ihminen, joka sulle ton kirjeen oli kirjottanu :C varmaa oli sulle niin kateellinen et oli pakko vähä aiheuttaa toiselle paha mieli ja ite naureskelee ja miettii et "olinpas mä nyt fiksu ku kirjotin sille sellasen kirjeen, hähää. nyt sille tuli paha mieli, hahhaa" mutsiis, jos on toiselle noin kateellinen ni ei tarttis kuitsekaa tollasta kirjottaa, lapsellista käytöstä -.- Ja jos väittää et sä oot maksanu opettajalle sun hyvistä numeroista ni ei hyvää päivää, kyl toi kirjottajaki varmaa hyvii sais jos lakkais kyyläämäst toisten perään ja alkavan lukee niihi kokeisiin :DD Mut siis, jätä omaan arvoon tommonen kateellinen bitch, tärkeint on et sä ja me tiedetään et nois jutuis ei oo mitää järkee (:

131Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 3 Elo 2012 - 6:18

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

meikä lähtee käymään kampaajalla, että leikkaan vähän otsista ja latvoista sentti ehkä pois. mitä tapahtuu? löydän kirjasta ihan kivan mallin, leikataan vähän sen tyyliin ja yhtäkkii mulla onki lähteny yllättävän paljon hiuksista, minkä tajuun vasta kotona. ja kotona huomaan, että ku se käänsi mun latvat sillee kivasti, nii mun hiukset sojottaa jokaseen suuntaan. mä yritän kääntää ite samaan tyyliin ja näytän kamalalta.
kävin sitte moikkaamassa kaverii läheisellä jätskikiskalla ja ennenku lähen, alkaa sataan vettä. ku mä lähen, nii kelasin että jos vähä laantuis sade. kerkeen skootterille, nii alkaa sataa kaatamalla.
mä oon puolessa välissä himaan, ku huomaan että mun vedenpitävistä housuista ja takista menee vesi läpi. ku pääsen himaan, mä näytän siltä ku toisessa kainalossa olis joku ylihikoiluongelma ja että oisin kussu alleni. so cool.
kaikenlisäks ku oon melkee risteyksessä kotiin, joku ääliö päättää vetää traktorillaan just mun eteen ja sen kaveri virnuilee mulle siinä takana.

hieno päivä + erittäin hieno stoori hermanni.

https://twitter.com/#!/penguiniam

132Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 4 Elo 2012 - 1:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tää voi kuulostaa niinku olisin kauheen mustasukkane mun kaverista mutta mä oon kyseiselle henkilölle menettäny nii monta kaveria että mä en kestä menettää enää yhtäkään! Mun parhaan kaverin äiti on tosi urheiluhullu,ei siinä mitään.En tiiä onks tää totta vai pistääkö mun kaveri vaa äitinsä piikkii oman ideansa.Eli siis se oli kuulemma nähny sen tytön josta oon kertonu jossain tapahtumassa (joka siis on vieny multa monta kaveria ja kiusannu mua 1-3 luokilla(,sen jälkeen aloin puolustautumaan ja olee poikien kaa),se on kääntäny puoli kylää mua vastaan puhumalla musta valheita jotka ei oo totta jopa mulle vieraille ihmisille,ja mun ex-kavereilleki,se on tehny mun koulunkäynnistä totaalisen helvetin(ja tää oli se tiivistetty versio)) ja mun sen kaverin mukaan sen äiti oli käskeny pyytämään tota tyyppiä lenkille sen(siis sen kaverin) kaveriks( Mä en ymmärrä 1. miksen mä kelpaa sen kaa lenkille 2.Onks tää totta,miks sen äiti yrittäis leipoo niitten välei) No se kaveri oli kuulemma sit antanu periks ja eilen ne sit oli lenkillä monta tuntii yhessä ja sen jälkeen sen kaverin oli puhe tulla meille no mun kaveri laitto mulle viestin klo 18.01(ku oltiin sovittu et se tulee meille jo 17.30) et "en pääsekään teille,kastuin lenkillä...sori". Mä pelkään et mä menetän sen ja jos se valehtelee mulle ettei sen äiti sitä pakottanu ja et jos ne rupee käymään lenkillä sen kaa nyt säännöllisesti ja sit mä viimeistään menetän sen tai meiän välit vähintäää etääntyy kauheesti...
mun kaverille : jos satut lukemaa tätä ni älä kerro siitä mulle vaan oo niinku mitään ei olis tapahtunut,koska mä voin unohtaa tän jutun jo iltaan mennessä ja antaa anteeks koska mulla on kananmuisti Very Happy

Mä en ymmärrä miks mun vanhemmat ei laittanu mua ekaluokalle jo 6 vuotiaana koska 1. se kerran on mahdollista ja 2. mä oon ollu samanlaine pienenä ku mun veli nyt ,kauhee nero.Mä oon oppinu lukemaankin jo 4 vuotiaana(mun veli ei kkyllä osaa lukee vaikka se on jo 6 mutta se laskee jo hyvä ettei kertolaskujaki) et äly olis riittäny vaikka jo paljo aikasemminki. Silloin en olis joutunu kiusatuks koska en olis joutunu ton tyypin kaa samaan luokkaan ja näi.Mut koska tulevaa ei voi tietää ni vaikka äiti ja iskä harkinnukki tota ni ne oli päätyny siihe että on se mukavempaa et on toinenki tyttö luokalla(mun vanhas luokassa on vaan minä ja se tyyppi tyttöjä ja muut on poikii) koska mua vuotta vanhemmat on kaikki poikii...No ehkä en olis näin vahva jossei mua olis kiusattu ja nyt ainaki tuo luokka on jo ohi...

133Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 4 Elo 2012 - 2:36

zehe

zehe

Louizz_tomlinzon Eikäää... joo paha tällee sanoo et oliko se sun kaverin idea vai sen äitin, että se lähti lenkille sen tyypin kanssa, mutta jos tollasen viestin sait niin ihan salee se on jatkanu sen shitin jauhamista sun bestikselle. Sun bestiksellä ja tällä tyypillä ei vissiin ollu alkuun kovin hyvät välit ja yhtäkkii kaikki käänty toisin? Mä en ymmärrä tollasii ihmisii jotka ottaa elämäntehtäväkseen pilata toisten elämän! Kokemusta on omaltakin kohalta... Crying or Very sad Tuli mieleen että kai sun bestis ja muutki kaverit tietää millanen toi tyyppi on ja ettei se o kaveeraamisen arvonen? Eikö se mitenkään oo koskaan mokannu itteensä?! En vaan tajua miks tollaset tyypit saavuttaa aina suurimman suosion. Mitä tossa tilanteessa sitte voi tehä, en tiedä... mä törmään kanssa liian usein samantyyppisiin ongelmiin....

134Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 4 Elo 2012 - 4:33

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

zehe ; ei niillä hyvät välit ollu ainakaa,mut en tiiä kuinka huonona ne niitä piti.. Kyllä sen pitäis ainaki tietää millane se on koska mun bestis on tuntenu mut siitä lähtien ku se on syntyny (eli 12 vuotta)...

135Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 4 Elo 2012 - 11:35

Veeranen

Veeranen

Louizz eikää D: toi tollanen on iha kamalaa :c mut jos se nyt jatkuu ni koita puhuu sille ja kertoo et mist sust tuntuu jne. (: Toivottavasti se ei katkase ystävyyttä sun kanssas!

136Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 5 Elo 2012 - 7:30

Sarqai

IHAN NÄIN ALUKS mä oon surkee(siis TOSI surkee) lohduttamaan, mut kaikki ny tsemppii, louizz, ihmiset on k*sipäitä ja jos se jättää sut jonku äärettömän idiootin ja naurettavan tyypin takii nii älä rakas pikkunen hengaa sen kaa, sä ansaitset paljon PALJON parempaa..

JA mua ärsyttää just nyt IHAN kaikki, mun hampaat on fine ja tiiän et te kaikki jaksatte kuunnella mun rautaselityksiä, mut se tunne ku sul on ihan SAIRAAN nälkä ja sä et voi syödä, koska suuhun alkaa sattuu.. Vatuttaa ja pitäis syödä jotai smoothieta tai jtn nii ei satu KINOS[X]

137Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 5 Elo 2012 - 8:38

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

zehe,Veeranen & Sargai ; Kiitti tuesta ,,ootte ihanii ♥

138Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 5 Elo 2012 - 23:31

zehe

zehe

Sarqai mua kinostaa XD mä en pystyny sillo ees sämpylää haukkaa..Very Happy Jos 1D ois ollu olemassa ku mul oli raudat nii vitsit olisin ollu taivais et jee Nialleril on raudat niinku mullaki mut eipä ollu ku jouduin vihaa niit yli kaiken Very Happy

139Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 6 Elo 2012 - 1:14

Evee

Evee

Yääh! Enää viikko lomaa! DD:

140Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 6 Elo 2012 - 1:32

Veeranen

Veeranen

sara muaki kiinnostaa xd oon aina miettiny et millast olis jos ois raudat o.o

AAARGH lomaloppuu, vaikkei se periaattees haitttaa mut kuitenkii :c

141Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 6 Elo 2012 - 1:48

Sarqai

zehe: Haha:D Nomutjuu mä pystyn sentää pureskelee toisen puolen takahampail, mut ei sekää paljoo auta jos haluu esim. banaanii syödä, se pitää ensi muussata ja sit jotenki viäl syödä:d

Veera: Ei kannata hankkii rautoj, nää ei oo kivat.. JA ihan tylsää et loma loppuu, voisin ottaa viel puol vuotta lisää lomaa:D

142Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 6 Elo 2012 - 4:35

Mileaz

Mileaz

Muistanko jotenki väärin mut etkö sä Sara oottanu et saat ne raudat Very Happy ainaki katoin niitä sun juttujas vähä sillei o.ô ilmeellä mutten koskaa sanonu mitääVery Happy

Muut itkee ku loma loppuu mut mulle se meinaa töiden loppumista = taivaassa <3

Mut mun angstaus on se että ton työpaikan hanskat on sieltä ja syvältä, otin kiveytyksestä sammalia pois reunoilta nii ihmettelin et mistä toho kivee tuli verta nii ne hanskat oli menny puhki keskarista ja sen sormen kärki ihan veressä ja rikkoutunu <3 kirvellystä havaiittavissa.

143Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 6 Elo 2012 - 5:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä en enää jaksa yhtään.Mun kaveri ei päässyt sinne Justin Bieberin keikalle jolle mä oon menossa,se olis halunnu tulle ja mä olisin halunnu et se tulee mut sen porukat ei antanu.No sit seuraavana päivänä siitä mun bestiksen äiti laitto viestin meiä mutsille "---ä harmittaa ku se ei pääse siihen konserttiin mutta ollaan niin vanhanaikasia ettei päästetä sitä tuollasii ennenku se on 15,jos tytöt ei kauheasti sitä hehkuttais ku --- petty nii kauheesti ku ei päässy " mun eka reaktio oli sillo et eikö meillä oo oikeus hehkuttaa kui paljo halutaan koska me saatiin liputki ja se on iha normaalii mut sitte et no se pyys iha asiallisesti ni ei sit hehkuteta sitä,ja äiti sano et kyl me muute saahaan JB'sta puhuu normaalisti.. Noh ei sit olla hehkutettu sen viestin jälkee aihetta moneen viikkoon mutta ainaku mainitaan sana Justin Bieber mun kaverista tulee hiljane,välttelevä ja vihasen oloine,tänäänki ku mun veli vaan kysy ku oltii shoppailee et "onks tää musa Justinii" ni se suuttu eikä puhunu enää yhtää koko matkall kotiin.Ei se v*ttu meiän syy oo jossei sen porukat päästäny,eikö meillä oo oikeus kuunnella justinii iha normaalisti niinku ennenki puhumatta mtn siitä keikasta sen aikana.

Sit se puhelimes sano et se saa olla meillä,sen jälkee ku me tultii sieltä neljään v*tut ei se mtn meille tullu vaa lähti kotiinsa heti ku tultii kylältä(eli kahelta),kukaan ei tiedä miks,suuttuko se siitä Justin Bieberistä vai jostain muusta vai eikö se vaan halunnu tulla meille tänäänkään,syy löytyy ylempää jos se siihe liittyy

144Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 6 Elo 2012 - 8:22

zehe

zehe

Louizz voi ei! Sad noi on aina tosi vaikeita! ittelläki on ollu joskus jotain tollasta, että koko kaveriporukka haluu johonkin tiettyyn tapahtumaan, mutta sitte yks ei pääse/sille asetetaan kovat rajotukset et esim. joku vanhempi mukaan, keikoilla ei vaikka permannolle, jollain on kotiintuloaika monta tuntii aikasemmin kun toisella (oon noi kaikki kokenut ja varmaan muutakin mutten nyt muista) etc. Tossa tapauksessa on vähän mahdoton tehä noita kompromisseja ku vanhemmat on sanonu ehdottoman ein ja vissii ne JB liput o jo loppu? en tie ku en fanita sitä Jos mä oisin sä nii teijän täytyy ymmärtää tota kaverii ja lohduttaa sitä. Pystyn hyvin kuvittelemaan kuinka epäreilulta siitä tuntuu, mut ei siin itku auta. Mun mielestä voitte puhuu Bieberistä ihan normaalisti ja kuunnella sitä kuha ette ala puhelee mitään "joo ja sit ku mennää sin keikal nii... JA AINII MUT SÄ ET PÄÄSEKKÄÄ hih hih" tajusit varmaan mitä tarkotan, mutten mä sun juttujes perusteel nyt uskokkaan et niin tekisitte Smile Kyl se sun kaveri täst ajan kanssa selvii, vaikka se mököttäis vielä seuraavat pari kuukauttaki Smile

Mua itteeni ahdistaa tulevat Wanhat! Mulla ei oo tanssiparia ja täs on nyt about marraskuuhun? asti aikaa (millon se kurssi sit alkaakaa, en jaksa tarkistaa) päättää poistanko sen kurssin mun tarjottimelta vai en! Ja varsinaiset tanssiaisethan on helmikuussa ja innokkaimmat tytöt on jo viime vuodenvaihteessa pyytäny pareja tms. ja niitä hyvii pareja ei enää oo!!! Sitte ne on ne mekotki hankkinu, kampaajat ja meikit varannu ja muutenki ihan innoissaan... 1. mulla ei oo sitä paria, enkä uskalla pyytää ketään enkä tiedä kenel ei muka vielä ois parii 2. mutsi maksaa mekosta max. 100e ja perusmekosta täytyy yhteens pulittaa 250-300 (tulee kivaks kukkarolle) 3. parturiajat on kaikki varmaa melkee menny et sais kampauksen tanssiaisaamuna 4. maskeerausajat on ainakin kaikki menny... eli meikin teen ainakin ite, parturin voi saada vielä 20% mahdollisuudella 5. en tykkää/osaa tanssia 6. oon viimeiset puolivuotta nähny ahdistavia painajaisia tästä!

Kannattaako mun siis tanssia??? noh, mulla on yks kaveri jolla ei oo paria (tyttö kans) ja se lupas sumplii kurssitarjottimensa sillee, et se on samassa harjotteluryhmässä ku mä (nyt o tähän asti näyttäny siltä että se on eri) joten me kahestaa nyyhkytetää sitte siellä nurkassa ja toivotaa et jollain ei ois parii et voitais pyytää viime sekunnil (kyllähän sieltä sitte järjestetään pari, jossei saa mut se voi olla vaikka poikien liikkaope ku tyttöi on niin paljon ja sitä en haluu!!) Ja toisaalta haluun tanssii koska 1. kaikki tanssii ja ois outoo jos mä en tanssis 2. ainutlaatune tilaisuus joka tulee vaan kerran elämässä + muistot 3. saa olla kaunis varsinki jossei koskaan mee naimisiin niin elämän ainut päivä ku saa olla prinsessa 4. jatkot on kuulemma sitte vuosisadan bileet joita ei voi missata.... ELI MITÄ MÄ TEEN?!

145Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 6 Elo 2012 - 10:23

Veeranen

Veeranen

zehe ymmärrän sun ahdinkos D: vaikka meenki vasta kasille, mut tääl on ysien tanssit (jotka niinku vastaa niit ku tääl ei oo lukioo Very Happy) ni mmun mielest sellanen periaattees on aika turhaa jne. mut kyl aattelin osallistuu sen kokemuksen jne takii!(: ja uskon et sul tulee olee varmaa hauskaa, ku on vaa avoimin mielin Very Happy

//tiiätteks ku niinku roikut tyylii sellaisis voimistelurenkais sitku käsii tulee ne sellasset jutut mitkä on kipeet :c

146Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 6 Elo 2012 - 11:24

zehe

zehe

^^meil oli yläasteel kasien ja ysien yhteiset tanssiaiset ja molempina vuosina oli PAKKO mennä Very Happy kasil olin ja ysil lintsasin Very Happy

147Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 6 Elo 2012 - 22:58

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

zehe : joo siis ei me nii tehäkkään,eikä me oikeastaan olla paljon JBstä puhuttukaan muutaku mun veli nyt sattu kysymään et "onko tää musa justin bieberiä ku toi naine(nicki minaj) huus tos alus justiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin(beauty and a beat)" Mut eiköhän se pääse yli siitä...ainaki vähäks aikaa.

Mut ymmärrän täysin mitä tarkotat...Hyvin mahdollista että jjoudun ton ikäsenä samaan tilanteeseen koska oon aina vähä myöhässä Very Happy No onneks mulla on jo sopimus valmiina et jos molemmat menee lukioon ja kumpikaan ei seurustele sillä hetkellä ni mä meen mun läheisimmä kaveripojan kaa yhessä mut a)en usko että se menee lukioon ja b)sillä on tod näk sillo jo tyttöystävä c)me ei muisteta sitä enää sillo Very Happy

148Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 7 Elo 2012 - 0:35

vilqu

vilqu

ARRRGGGGH!!! Mulla menee niin hermo mun äitin kaa.. Suutun nyt ehkä vähän herkästä mut mä en vaan jaksa enää! Nyt ku kerta oon 13 ni saisin mennä facebookiin ja haluisin mutta mun äiti... se vaan jutellaan ja jutellaan ja plaa, plaa, plaa!! Joo, jotkut varmaa aattelee "et no mee facebookiin välittämässä sun äidin mielipiteistä ku kerran oot 13" mut se ei mee ihan niin.. Mä oon maailman paras ongelmiin joutumisessa jo pelkästään vaikka en ois ite tehny sen eteen oikeestaa mitään.. Sit mun molemmat jalat särki eilen illalla enkä jaksanu enää yhtikäs mitää!! Itkin vaa sängyssä ja koitin kestää.. Ja sit joku hiton (ups) ötö on pistäny mua pohkeeseen ja ehkä reiteen ja se pohje sit päätti turvota eilen illalla (: JIPPII!!!

149Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 7 Elo 2012 - 3:13

nealoves1D

nealoves1D

Vikku,, ääh eikä :c mut koita viel saaha sun äiti suostumaa, kyl se viel taipuu (: & joo tiiän tunteen .. se on nii syvältä jos jalkoihi särkee nii paljo ettei pysy enää pystyssäkää :s ja noi öttiäiste puremat on perseestä aina ;d mut koita pärjäil sisko c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

150Angstaus topa #13 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 7 Elo 2012 - 5:29

bewareofaino

bewareofaino

Mul on iha mahtava fiilis kaikesta mut mieltä painaa ku riparil oli yks tyyppi johon oli ihan huikeeta tutustuu ja se oli tosi kiva ja se sano samaa mulle ja nii, me ollaan eri koulussa ja asutaan eri puolilla tätä paikkaa ja niin ja se tässä koko jutussa on sairainta ku vihaan luopua niistä ihmisistä ja varsinkin siittä yhestä ja en vaan kestä sitä. Ja se että meijän välillä ois voinu tapahtua jotain nii... asfkjsgklj En haluu maalata piruja seinille mut ei me kuitenkaa olla enää tekemisissä toistemme kanssa vaikka haluttas ja en mä tiiä tää on liian monimutkastaaaaaaa asalkfhalgh :----(

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 11]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa