Louizz voi ei!
noi on aina tosi vaikeita! ittelläki on ollu joskus jotain tollasta, että koko kaveriporukka haluu johonkin tiettyyn tapahtumaan, mutta sitte yks ei pääse/sille asetetaan kovat rajotukset et esim. joku vanhempi mukaan, keikoilla ei vaikka permannolle, jollain on kotiintuloaika monta tuntii aikasemmin kun toisella
(oon noi kaikki kokenut ja varmaan muutakin mutten nyt muista) etc. Tossa tapauksessa on vähän mahdoton tehä noita kompromisseja ku vanhemmat on sanonu ehdottoman ein ja vissii ne JB liput o jo loppu?
en tie ku en fanita sitä Jos mä oisin sä nii teijän täytyy ymmärtää tota kaverii ja lohduttaa sitä. Pystyn hyvin kuvittelemaan kuinka epäreilulta siitä tuntuu, mut ei siin itku auta. Mun mielestä voitte puhuu Bieberistä ihan normaalisti ja kuunnella sitä kuha ette ala puhelee mitään "joo ja sit ku mennää sin keikal nii... JA AINII MUT SÄ ET PÄÄSEKKÄÄ hih hih" tajusit varmaan mitä tarkotan, mutten mä sun juttujes perusteel nyt uskokkaan et niin tekisitte
Kyl se sun kaveri täst ajan kanssa selvii, vaikka se mököttäis vielä seuraavat pari kuukauttaki
Mua itteeni ahdistaa tulevat Wanhat! Mulla ei oo tanssiparia ja täs on nyt about marraskuuhun? asti aikaa
(millon se kurssi sit alkaakaa, en jaksa tarkistaa) päättää poistanko sen kurssin mun tarjottimelta vai en! Ja varsinaiset tanssiaisethan on helmikuussa ja innokkaimmat tytöt on jo viime vuodenvaihteessa pyytäny pareja tms. ja niitä hyvii pareja ei enää oo!!! Sitte ne on ne mekotki hankkinu, kampaajat ja meikit varannu ja muutenki ihan innoissaan... 1. mulla ei oo sitä paria, enkä uskalla pyytää ketään enkä tiedä kenel ei muka vielä ois parii 2. mutsi maksaa mekosta max. 100e ja perusmekosta täytyy yhteens pulittaa 250-300 (tulee kivaks kukkarolle) 3. parturiajat on kaikki varmaa melkee menny et sais kampauksen tanssiaisaamuna 4. maskeerausajat on ainakin kaikki menny... eli meikin teen ainakin ite, parturin voi saada vielä 20% mahdollisuudella 5. en tykkää/osaa tanssia 6. oon viimeiset puolivuotta nähny ahdistavia painajaisia tästä!
Kannattaako mun siis tanssia??? noh, mulla on yks kaveri jolla ei oo paria (tyttö kans) ja se lupas sumplii kurssitarjottimensa sillee, et se on samassa harjotteluryhmässä ku mä (nyt o tähän asti näyttäny siltä että se on eri) joten me kahestaa nyyhkytetää sitte siellä nurkassa ja toivotaa et jollain ei ois parii et voitais pyytää viime sekunnil (kyllähän sieltä sitte järjestetään pari, jossei saa mut se voi olla vaikka poikien liikkaope ku tyttöi on niin paljon ja sitä en haluu!!) Ja toisaalta haluun tanssii koska 1. kaikki tanssii ja ois outoo jos mä en tanssis 2. ainutlaatune tilaisuus joka tulee vaan kerran elämässä + muistot 3. saa olla kaunis varsinki jossei koskaan mee naimisiin niin elämän ainut päivä ku saa olla prinsessa 4. jatkot on kuulemma sitte vuosisadan bileet joita ei voi missata.... ELI MITÄ MÄ TEEN?!