One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #7

+12
Stypayhoralikson
jonskauu
bewareofaino
Sarqai
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
vilqu
emmaLOVESnilla
Evee
nealoves1D
bO0m
Veeranen
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Angstaus-topa #7 Empty Angstaus-topa #7 Ma 16 Huhti 2012 - 21:05

Veeranen

Veeranen

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

2Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 5:57

bO0m

bO0m

Ömm se jätkä mistä kerroin. Se joutuu kai sotaan. Sen maassa on asiat tosi huonosti. Oon ihan _pikkasen huolissani. . .

3Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 6:03

nealoves1D

nealoves1D

b00m, eikää :s minkä ikänen se on & missä se asuu ? Tosi surulllist jos se on nuori et sen ikäset joutuu sotimaa :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

4Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 6:05

bO0m

bO0m

No ei se mikää kauheen nuori oo kun se on 18 mut... en haluu et se joutuu sotaan :(( Jotain muslimi terroristeja vastaan.. Se asuu Makedoniassa. En ollu ikinä kuullukkaa et siel on asiat niin pahasti, se on ittekki ollu mielenosotuksissa mukana. Ihan kauheeta..

5Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 6:29

nealoves1D

nealoves1D

okeei. Mäkää en oo tienny et siel on asiat tollee & meistäkää kukaa ei varmasti haluis et se joutuu sotaa, koska sun 1D siskos ei haluu et sulle tulee nii paljon huolta c: Sota on aina surulline juttu, varsinki jos siel on jotai tutuja mukan :d Mut jos sinne tulee sota ja se jätkä joutuu sinne ni me tuetaa sua nii hyvin ku koskaa pystytää ja toivotaa kaikki et siin käy hyvin.

6Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 6:39

bO0m

bO0m

Sä oot ihana, te kaikki ootte<3 (: Teidän avulla pysyn järjissäni : D Siis massive thanks to u<3

Myös eräitä muita pitää kiittää:
On poikien ansiota että oon ikinä ees löytäny tän foorumin, ilman poikia tätä foorumia ei ees olis, eikä täällä ois näitä upeita ihmisiä. Oon niin paljon velkaa 1Dlle<3

7Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 7:10

nealoves1D

nealoves1D

b00m säki oot ihana syster c: ♥

& komppaan sua ihan täysin ! Tääl foorumilla on nii paljon ihanii ihmisii ja One Directionin jätkät on syy siihen et ne on päätyny tänne ! Sadannetta kertaa ootte ihania c: ♥

8Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 7:22

Evee

Evee

bO0m toi on varmaan tosi kamalaa. mä oon lähiaikoina ollu jotenkin hirveen huolissani maailmasta ku on sotia ja murhia ym. ja sit ku nyt on tääl Suomeski ollu noita perhesurmia D: miks ihmiset on niin tyhmiä?

9Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 8:00

Veeranen

Veeranen

bO0m kirjoitti:Ömm se jätkä mistä kerroin. Se joutuu kai sotaan. Sen maassa on asiat tosi huonosti. Oon ihan _pikkasen huolissani. . .

oiei :c varmaan hirveen olo! mut me ollaan täälä aina sun tukena! (:

10Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 8:05

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

^ voiei.. komppaan muita, varmasti iha kauhee tilanne :c mut toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ! (: täl foorumil on kyl tullu tutustuttuu ihanii ihmisiin ja todellaki on sellanen yhteenkuuluvaisuuden tunne ku kaikki tukee toisiaan ♥

11Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 8:19

vilqu

vilqu

Voimia ja haleja bO0mille! Me tuetaan sua viimeseen asti ja senki jälkeen! Munki täytyy sanoo et oottee kaikki ku mun toinen perhe! Jos kertoisin siitä mun parhaille kavereille (paitsi tietty sarqai on täällä mut koska se on täällä ni sekin kuullu meihin:D) ni ihmettelis kauheest et mikä muhun on menny ja oon ihan sekasin mut oikeesti oon riippuvainen teistä! Tä menee nyt vähän väärään toppaan koska tä on hehkutusta (siis kaikki muu paitsi kaks ekaa lausetta) mut mua ei nyt haittaa.. ootte niin ihania ystäviä ja kiitos 1D:n et tapasi teidät! (taino tapasin ja tapasin, netti tuttujahan me ollaan, vaikka must tuntuu aina et juttelen mun ihanien ystävien kaa jotka tunnen läpikotasesti..) Very Happy En tie kuinka mones kerta : Ootte IHANIA! Very Happy

Tiivistettynä, komppan teitä kaikkia jotka jotain on nyt tähän asiaan kommentoinut:D

12Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 10:48

_Blistex_

_Blistex_

bO0m; aika kamalaa jos noin nuori joutuu sotaan :c Mut toivotaan että kaikki menee hyvin. Paljon haleja täältäpäin sulle ♥ Ja komppaan nyt muita, mut te ootte kaikki mulle ku toinen perhe, vaan vähän isompi ku toinen. :DD te ootte tosi pienessä ajassa tulleet mulle todella tärkeiksi ja rakkaiksi ihmisiksi enkä todellakaan tiedä mitä tekisin ilman teitä. ♥ Ja 1D, ihana 1D, ilman niitä poikia mä en olis nyt tässä. Miten paljon hyvää pojatkin on mulle tehny ♥

13Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 21:41

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

b00m:Kauheeta että silti noin nuorikin voi joutuu sotaan,mutta voimia sulle kävi miten kävi me ollaan sun tukena.
Komppaan muita ootte ihania♥ usein mä tunnen itteni ulkopuoliseks koulus ja näi(mua on syrjitty viel viimeki vuonna(yhteensä 5 vuotta))Mutta sitten ku tuun tänne ni tääl tulee se ihana yhteenkuuluvuuden tunne

14Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 5:09

Veeranen

Veeranen

Mul on ollu kurkku kipee täs näin, ja sitten menin liikkatunnil tänään juoksee ku mentii lenkille, se oli 4km , ja juoksin sen 1 km, koska rupes nii hirveesti ahdistaa. Eihän siinä yhtää ruvennu ottaa päähä tai mitää (:
Ja mun luokka on yksinkertaisesti SYVÄLTÄ tai osa niist ihmisistä. Mä oikeesti oon usein miettiny et mikä ihmeen ongelma ihmisillä on D: Eikä siitä ihmisestä kukaa oikeesti varmaa pidä, ketää ei vaa kiinnosta sen päänaukomiset ni kukaa ei viiti sanoo suoraa sille -. nyt suurinpiirtein hakkaan päätäni pöytään.
Sit pitäs viel jotai läksyi -. KIINNOSTUKSEN KIVIVYÖRY (::

15Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 6:04

bO0m

bO0m

Veeranen Mun luokka oli kans joku 7 vuotta syvältä. Sit sielt otettii kiusattu ja kiusaaja pois ja nyt kaikki on jees. : D Oikeesti teilläki saattais koko luokka muuttua jos yks tai kaks ihmistä otettais pois? (:

Louizz_tomlinson Kauheeta et sua syrjitään :C En ymmärrä sellateita ihmisiä jotka syrjii toisia tahallaan :I Mua ei oo varmaan koskaan syrjitty ja mul on ihania ystäviä, mut tunnen helposti itteni ulkopuoliseks se tulee jotenki luonnostaan. Ei kivaa ):

Ja kerran vielä kiitos kaikille, haluun tukee teitä yhtä hyvin ku te tuette mua<3

Sitte tästä päivästä.. En ois jaksanu tehä yhtää mitää töissä ja just tänää ne oli sit keksiny meille kaikkee hommaa D; Oltii tyylii piilossa mun kaverin kaa jossai varastossa ku ei enää kestetty siivota :DD tota joo.. Mut meille sanottii et huomiselle keksitään jotain kivaa hommaa eikä pelkkää siivoomist. (: Ja täl hetkel taas angsti fiilis iha muute vaa ;s

16Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 6:34

Veeranen

Veeranen

bO0m kyl kävis paremmin kuin hyvi et se siirrettäis meijän luokalt! Viel kaks vuotta pitäs kestään! :c

17Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 6:50

nealoves1D

nealoves1D

Veera,, meil oli ala-asteella kokoajan iha sama luokka mut sen jälkeen ku meijän opettaja vaihtu 3 kerran meijä luokka meni niipahasti porukoihi et meijän luokkahenki oli nii surkee et se koko luokka oli ihan kauhee. Kukaa ei olis halunnu tulla kouluu koska minää päivänä ei selvitty ilman riitoi tms huutamista. Eli se ala-asteen loppu oli kauhee :d seiskalla onneks vaihtu luokka ja nytte oon tosi tyytyväinen toho (: on saanu tuolt nyt puolentoist vuoden aikan 4 sellast kaverii joille voin kertoo kaiken ja jotka tukee mua joka ikises asias ja sen lisäks on puolet luokast meijän 'vanhaa' kaveriporukkaa ala-asteelt, eli oikeestaan meijän luokas on vaa muutama joiden kaa en tuu toimee.

Louizz_tomlinzon,, mä en oo ikinä tajunnu mitä ideaa on syrjimises ym kiusaamises :[ taisiis mun mielest on enemmä vaa säälittävää et joku yrittää tahallee saada jonku toisen tuntee olonsa ulkopuoliseks tahallee :s

b00m,, tuli mielee ku oltii tallilla taksvärkis seiskal ja meijätlaitettii pesee maneesin seinii, siivoomaa torni, pesee ovii, lakasee piha ja haravoimaa ni me vaa jäätii syömää nii pitkäks aikaa ku oli mahollist ku ei haluttu mennä siivoomaa xd mut toivotaa et teil sitte on huomen jotai kivempaa (:

18Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 6:52

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:Veera,, meil oli ala-asteella kokoajan iha sama luokka mut sen jälkeen ku meijän opettaja vaihtu 3 kerran meijä luokka meni niipahasti porukoihi et meijän luokkahenki oli nii surkee et se koko luokka oli ihan kauhee. Kukaa ei olis halunnu tulla kouluu koska minää päivänä ei selvitty ilman riitoi tms huutamista. Eli se ala-asteen loppu oli kauhee :d seiskalla onneks vaihtu luokka ja nytte oon tosi tyytyväinen toho (: on saanu tuolt nyt puolentoist vuoden aikan 4 sellast kaverii joille voin kertoo kaiken ja jotka tukee mua joka ikises asias ja sen lisäks on puolet luokast meijän 'vanhaa' kaveriporukkaa ala-asteelt, eli oikeestaan meijän luokas on vaa muutama joiden kaa en tuu toimee.

Louizz_tomlinzon,, mä en oo ikinä tajunnu mitä ideaa on syrjimises ym kiusaamises :[ taisiis mun mielest on enemmä vaa säälittävää et joku yrittää tahallee saada jonku toisen tuntee olonsa ulkopuoliseks tahallee :s

b00m,, tuli mielee ku oltii tallilla taksvärkis seiskal ja meijätlaitettii pesee maneesin seinii, siivoomaa torni, pesee ovii, lakasee piha ja haravoimaa ni me vaa jäätii syömää nii pitkäks aikaa ku oli mahollist ku ei haluttu mennä siivoomaa xd mut toivotaa et teil sitte on huomen jotai kivempaa (:
'

ku vaihdoin kouluu ennen kutosluokkaa tonne mis olin, niin se luokka tääl oli ihan unelma♥ mut sit se hajotettiin :C

19Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 6:58

bO0m

bO0m

haha hyvä Nea, sama tyyli oli meilläki tnä ;D ja jep lähen sieltä jos joudun viel pelkästää siivoon xD

//jo oho oho heti lähti multaki angsti fiilis ku puhuin sen yhen kaa ;DD

20Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 7:14

nealoves1D

nealoves1D

haha molemmat välttelee parhaansa mukaa kaikkii ei nii kivoi töit ;DD
&& no hyvä ! (:

21Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 7:37

_Blistex_

_Blistex_

Täs on nyt sellanen angsti päällä ku ärsyttää luokkalaiset. :C Ku mua ärsyttää jos luokas tarvii kuiskii toisista paskaaa selän takana eikä voi sanoo suoraan et mikä on ongelma. Niin, tollasia on mun luokan tytöt ja pojat nyt vaan muuten on sellasii ärsyttävii (tosin on ne joskus ihan OK). :pp Mun luokalla on vaan yks ystävä ja sit yks sellanen joka on joskus ihan mukava ja ollaan ihan hyvii kavereita. Ärsyttää vaan ku kutosella oli just paras luokka ja sit meidät erotetaan ja suurin osa mun ystävistä joutu toiselle luokalle. ):

22Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 7:42

nealoves1D

nealoves1D

_Blistex_ munki bestis oli mun kaa eriluokal seiskalla, mut se sai sen luokan vaihto anomuksen läpi ja sai vaihtaa meijän luokalke kasilla. Jos teijän koulussa on vaa mahollista ni voisit yrittää hakee muiden kavereittes kaa samale luokalle perusteena et sul ei oo sun nykyisel luokal kavereita ku kaikki on sil luokal jolle haet (:

23Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 7:45

bO0m

bO0m

Blistex Voi ei varmasti aika raskasta jos omalla luokalla on tollasta ): Millonkohan neki ihmiset kasvaa :s

24Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 7:49

_Blistex_

_Blistex_

nealoves1D: muuten mä olisin jo aikoja sitten pyytäny luokan vaihtoo mut sit mun paras ystävä jäis yksin sille luokalle enkä mä haluu sitä pulaan jättää ): Ja ollaan syksyllä kysytty molemmat lupaa vaihtaa luokkaa mut meille vaan sanottiin että se ei nyt ole mahdollista -.-

bO0m: Jaa-a saa nähä et onks mitään muutost edes sillon ku yläaste loppuu :DD

25Angstaus-topa #7 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 8:24

Sarqai

Hei ootte epäreiluj:I Mua alko itkettää ku luin tota ekaa sivuu
VILKKU JOS OOT KAVERILLA NII LAITA TÄÄ POIS, THANKS<3

Mun pitäis oikeesti mennä lääkäriin. Mua ahistaa nykyään KAIKKI siis pelkään aikuistumista. Se vastuu tulee ihan liian nopeesti. Pelkään et mun kissat kuolee, pelkään et joku noist koirist kuolee, pelkään et mun vanhemmat kuolee, pelkään et mun ystävät kuolee. Oon ihan tosi monta kertaa itkeny itseni uneen, mua pelottaa. Sit oon _oikeesti_ ihan kuses yhteen poikaan. Toisaalta en tykkää siit, mut se on kuiteski ihana<3 Ja nyt mua ahistaa joutuu yläasteel, taisiis mul on niin ihana luokka. Ja mua häiritään koulussa(se ei oo kiusaamist, osaan puolustautuu), taisiis oon jutellu henk. kohtasesti niitten kaa. Ne on mulle ihan hemmetin tärkeitä, siis mun ihanii ystävii<3 Ne ei ymmärrä sitä et ku ne tekee tollast mul tuntuu pahalt, taisiis ne luulee et mäkin ottaisin sen läpällä, mutku ei ihan voi. Viimeeks tänään ne kasteli mun sukat(joo ne pyys anteeks mutsiis kuitenkin) ja kengät, kengät kastu silleen inhottaviks ja sukat läpimärkis. Onneks ne oli lämpimii. No meil oli ulkoliikkaa ja mun opettaja ei kuunnellu ku sanoin et en aijo jumpata noi kengät jalas. Oon useinkin ilman kenkii, ja se on sille okei. Tänää siel oli märkää ja se sano et laitan ne kengät jalkaan. Suutuin mut laitoin ne kyl lopulta. Ja se ilmotti kotiin et "häiritsen tuntia tahalleen", lopulta menin sanomaan sille totuuden, aloin parkuu sit ulkon ku pieni vauva, ja se lupas ottaa pois sen merkinnän ja puhuu niitten kaa siit. En oo uskaltanu sanoo kenellekkään muulle ku Alisalle<3 Toivon et Vilkku nyt ei mee levittää tätä kenellekkään ja et te tajuutte kui paljon multa vaati uskaltaa kirjotta tää.

Ja jos ette jaksanu lukee nii pätekää jossain muualla, sama jos ette tajunnu koska mua se ei kiinnosta vattuakaan

Btw. vatut o hyvii:)

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa