militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.
bO0m kirjoitti:Ömm se jätkä mistä kerroin. Se joutuu kai sotaan. Sen maassa on asiat tosi huonosti. Oon ihan _pikkasen huolissani. . .
'nealoves1D kirjoitti:Veera,, meil oli ala-asteella kokoajan iha sama luokka mut sen jälkeen ku meijän opettaja vaihtu 3 kerran meijä luokka meni niipahasti porukoihi et meijän luokkahenki oli nii surkee et se koko luokka oli ihan kauhee. Kukaa ei olis halunnu tulla kouluu koska minää päivänä ei selvitty ilman riitoi tms huutamista. Eli se ala-asteen loppu oli kauhee :d seiskalla onneks vaihtu luokka ja nytte oon tosi tyytyväinen toho (: on saanu tuolt nyt puolentoist vuoden aikan 4 sellast kaverii joille voin kertoo kaiken ja jotka tukee mua joka ikises asias ja sen lisäks on puolet luokast meijän 'vanhaa' kaveriporukkaa ala-asteelt, eli oikeestaan meijän luokas on vaa muutama joiden kaa en tuu toimee.
Louizz_tomlinzon,, mä en oo ikinä tajunnu mitä ideaa on syrjimises ym kiusaamises :[ taisiis mun mielest on enemmä vaa säälittävää et joku yrittää tahallee saada jonku toisen tuntee olonsa ulkopuoliseks tahallee :s
b00m,, tuli mielee ku oltii tallilla taksvärkis seiskal ja meijätlaitettii pesee maneesin seinii, siivoomaa torni, pesee ovii, lakasee piha ja haravoimaa ni me vaa jäätii syömää nii pitkäks aikaa ku oli mahollist ku ei haluttu mennä siivoomaa xd mut toivotaa et teil sitte on huomen jotai kivempaa (:
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa