One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #7

+12
Stypayhoralikson
jonskauu
bewareofaino
Sarqai
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
vilqu
emmaLOVESnilla
Evee
nealoves1D
bO0m
Veeranen
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Angstaus-topa #7 Ma 16 Huhti 2012 - 21:05

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

26Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 8:39

bO0m

bO0m

Ööö.. Se jätkä (josta oon koko ajan puhunu) on 22 vuotta. haha tota... :DD Ei oltu ikinä puhuttu tarkalleen minkä ikäsiä me ollaan.. xD voi apua nyt tuntuu vähä oudolta :DD Eihän se muuta sitä ihmistä mihinkään mutta.. :DDD niin mitä te ajattelette tästä..? Ja sanokaa vaan jos teitä ei kiinnosta tai häirittee nää mun kohtaukset.. :DD

27Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 8:48

Sarqai

Onko? Oho, nosiis eihän se ikä sitä miinkään muuta. Mut jos sua pelottaa se tai jtn, nii forget it:) Taisiis eihän sun kuulu ittees pakottaa mihinkää mikä tuntuu oudolt, tai sillee? Tajuut:) Et nii kaua ku se SUSTA on OK niin se on meillekkin OK:)

28Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 8:55

bO0m

bO0m

Sarqai hyvä että kirjotit <3
Ekana voin sanoo että mulla oli kans jossai vaihees tota ihan samaa ahistusta, sitä jatku aika pitkään. Kirjotin aina pitkät rivit päiväkirjaan siitä. Ajan kanssa se vaan hävis.

Sitten tosta ihastuksesta sehän on oikeestaan hyvä asia (: jos et haluu lähestyy sitä poikaa nii voit vaan nauttia ihastuksen tunteesta (tai toivoo vedet silmissä et se menee mahollisimman nopeesti ohi kuten mä yleensä teen :D).

Ootko ihan varma että ne on oikeita ystäviä? Tarkotan sillä että jos oot jo sanonu niille aikasemmin tosta niin miks ne ei kuuntele sua. ): Vaikeeta, mä en tiiä miten osaisin auttaa tässä, mutta mä ehkä pitäisin hetken etäsyyttä noihin ystäviin ja kattoisin jos ne sitten ymmärtäis mua.
Toivottavasti musta nyt oli jotain apua, haleja ja voimii sinne<3 (:

29Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:02

Sarqai

Siis tänää puhuin tokaa kertaa. Yleensä se on sellast minkä mäkin otan läppänä, ollaan tunnettu sellanen n 10 vuotta nii tunnetaan toisemme ihan hyvin(jasiis se on se sama tyyppi kehen oon ihastunu, joka tekeeki asiasta nii kamalaa:I) ja se tietää mun huumorin & rakastaa mua just sellasena ku oon. Nyt se vaan meni liian pitkälle, ja pelkään et se ei tajuu sitä, esim. viimeeks se ei tajunnu sitä.. Se luuli et suutuin vitsillä. Chattaan sen kaa just nyt ja se lupas et se koittaa parantaa tapansa, mutsiis ku sen mielest oon muuttunu liikaa nii se ei tiiä mikä menee mulla nykyään yli rajojen.. En vaa tiiä mitä pitäis tehä.

30Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:13

bO0m

bO0m

Aaai olin käsittäny ihan oudosti. Mä ehdottaisin vaan että katot ihan rauhassa pitääkö se lupauksensa. Näin mä tekisin (: Ja jos se nyt sitte oppis tietämään ne rajatki? (

Onko? Oho, nosiis eihän se ikä sitä miinkään muuta. Mut jos sua pelottaa se tai jtn, nii forget it:) Taisiis eihän sun kuulu ittees pakottaa mihinkää mikä tuntuu oudolt, tai sillee? Tajuut:) Et nii kaua ku se SUSTA on OK niin se on meillekkin OK:)

Mua ei sillee pelota vaan ihmetyttää että miten kukaan 22 vuotias kestää puhua tämmötteen 15 vuotiaan kanssa.. :DD Mut en tiiä itekkään onko se musta ok! :DD Mut mitä te niinku aattelette onko liian hämärää ? :DD Käskin sen todistaa et se on viel sama ihminen ja nyt se suunnittelee jotain tuolla mua vähän pelottaa xDD

Viimeinen muokkaaja, bO0m pvm Ke 18 Huhti 2012 - 9:19, muokattu 1 kertaa

31Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:18

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tuntu että tää päivä meni hyvin mutta sitte mun kännykkä hajos arrggh!en tiiä onko takuu voimassa,viiäänkö korjaukseen(saadaanko korjattuu) ostaaks vanhemmat vai minä ite uuden päteekö se takuu vielä jos on voimassa ni saanko rahat takas,maksaaks ne korjauksen,saanko toisen samanlaisen vai mitä?
sekava fiilis ja läksyiki pitäis tehä kaikki käy hermoille ja taidan mennä vaan kuuntelee tonne momentsii mun huoneeseen.Silti mä en saa kotona purkaa vihaa ja raivota koska muute äiti peruu mun synttärit koska ollaan otettu viime aikoina yhteen aika usein.Iskä varmaan suuttuu tosta kännystä koska se on ollu vaan puolivuotta mulla.EN ENÄÄ IKINÄ OSTA NOKIAN KOSKETUSNÄYTTÖÖ!

32Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:20

Sarqai

Joo teen sitten vaikka niin(: Oon monesti jutellu et ei kannata kiusata paljoo koska mul menee helposti hermot. Se ei vaan vielä ymmärrä sitä, se on kyl aika fiksu et uskon et se tajuu joskus, taino toivon, en usko..

Räjähdys hei, ei se oo hämärää, niin kauan ku se on sulle ok niin ei me siihen voida vaikuttaa(: Mun mielestä iällä ei oo väliä, jos vaan se ei ala ahdistelee tai jotai:D

33Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:37

bO0m

bO0m

Ei oo totta se teki musta VIDEON XDDD

34Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:38

Sarqai

Oikeesti? Siis mihin?

35Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:39

bO0m

bO0m

sen koneelle ja sit se lähetti sen mulle apuaa XDD

36Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:40

Sarqai

voitko linkata?

37Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:42

bO0m

bO0m

no hyi kauheeta emmä voi linkata ku se video on pelkästää mun kuvia ;DD Mut siis voin kertoo siinä on musiikki, mun kuvia ja sit siinä lopussa lukee suomeks minä pidän sinusta :''DD

38Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:45

Sarqai

Hei pliiiis, mun pitää mennä vartin pääst, joookoooo?

39Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:50

bO0m

bO0m

eeeei se on siis pelkästää täynnä jotai mun järkyttävii kuvia! :DD

//muute sori tää angstaus topan väärin käyttö )):

Viimeinen muokkaaja, bO0m pvm Ke 18 Huhti 2012 - 10:08, muokattu 1 kertaa

40Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:51

Sarqai

So what, hei pliis

41Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 10:35

nealoves1D

nealoves1D

Sarqai,, tosi hyvä kun kerroit, et me voidaa tukee sua (::

Tosi inhottavaa kuulla että sun hyvät kaverit käyttäytyy tolleen :s Mä varmaan sinuna vielä varmistaisin et ne on tajunnu et oot tosissas ku sanot että ne menee liian pitkälle, ja jos ne sanoo että ne ei tiijä miten pitkälle ne voi mennä ni sano et ei yhtä pitkälle kun ne on lähiaikoina menny, koska tollanen on tosi ärsyttävää jos omat hyvät kaverit ei tiijä sun rajoja. Ja sitten se ihastus,, kannattaa nyt vaan katella miten tää homma jatkuu, koska jos ne ei lopeta tota "härnäämistä", ni luulisin et sullaki pikuhiljaa menee siihen hermot ja se ihastus alkaa hiipumaan(ei välttämättä mut saattaa), mut jos ne taas tajuu alkaa käyttäytyy taas silleen että ne ei mee yli rajojen ni eihän siinä sitten mitään erikoista (: Nauti ihastumisen tunteesta ja unelmoi iltasin ennen ku meet nukkumaa (;

Sitten se ahdistus,, joskus kun mulla ja mun kaverilla oli masista samaa aikaa meijän kaveripojat osas piristää ihan mielettömän hyvin ! Oltiin porukassa pihal sillon ja mietin et mitä tekisin jos ne kuolis tai jotai ja sitte sen kaiken muun angstaamisen keskel aloin vaa pillittää xd no ne kaikki site keräänty siihe ja kyseli et mikä on ja site ku selitin niille ni lopulta minä ja mun se toine kaveri jol oli vähä masista sillon pillitettii :d no ne jätkät sitte taas piristi meit ja lauko sellasii ihanii asioit et ei siin enää ois ees pystyny olla surulline. Sen jälkeen mulle on tullu joskus sellasii ahdistuskohtauksii ku alan miettii miten pahas kuses oisin ilman mun kavereita ja sitte alan taas itkee ku ajattelen et mitä jos ne kuolis. Mut ne menee aina ohi (: varmasti sullaki on vaan tällänen aika jollon kaikki vaan jostai syystä tuntuu hermostuttavan ja huolestuttavan, mut positiivisella ajattelulla(kannattaa aina yrittää ainaki ajatella positiivisesti Smile) ja sun 1D siskojen tuella sä kyllä selviit tästä ! Paljon haleja ja tsemppiä sulle ! ♥️ Oon aika huono auttaa tälläses tilantees, mut toivottavasti täst oli ees jotai hyötyy (:

& b00m, täs iässä jätkänki ikä vaikuttaa vähän enemmän, mut jos ajattelet et ku oot aikuinen ni eihä 7 vuoden ikäero oo jutu tai mikää (: Mun mielestä toi juttu on ihan ok jos se on sun mielestä ok. Ikä on kuitenki periaattees vaa 2 numeroo peräkkäi, enemmän vaikuttaa se mil tasolla on henkisesti (ainaki mun mielestä). Ja aaaw kui söpöö tollanen video (': jotenki tosi sulosta c: muthei,, mikä musa siin oli ? Very Happy && En usko et ne kuvat on järkyttävii,, oot kuitenki tosi nätti ! Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

42Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 10:45

_Blistex_

_Blistex_

Sarqai; Toi on kauheeta kun toiset luulee että joku juttu on kaikkien mielestä vaan läppää vaikka toiselle tulee paha mieli. Kokemusta on ;C Sillon ku mä olin kutosella ja menossa yläasteelle, muaki ahdisti se mut sit ku menin seiskalle, se helpotti. Ja mitä tohon sun ihastukseen tulee, sun kannattaa mun mielestä kertoo sille (ja niille ketä sitä läppää heitti) et se ei tuntunu susta hyvältä ja jos ne ei sitä tajua, niin ne ei oo sun arvosia. Tsemppiä sulle, 1D perhe on sun tukena ♥

bO0m: Mun mielestä sillä iällä ei oo mitään väliä, kunhan te molemmat tykkäätte toisistanne. Ja awww, ihana idea toi videon tekeminen ♥ Musta tuntuu että se OIKEESTI välittää susta eikä sitä haittaa vaikka teillä on 7 vuotta ikäeroo (:

43Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 11:14

bO0m

bO0m

Nea siinä videos oli yks sen lempibiisi en muista sen nimee :DD
Ja kiitos teidän näkökulmista, helpompaa arvioida tilannetta itte kun kuulee muiden mietinnät (:

Sit se pahotteli sitä ettei ollu kertonu sen ikää heti alussa (: Ja tota siis oli todellaki outo tunne kun se kerto olevansa 22 tuntu etten tunne sitä koko ihmistä, et oon koko aika puhunu jollekki ihan vieraalle. Mut sit ton videon jälkee pystyin unohtaan koko jutun -se on se sama ihana ihminen (: Mikään ei oo muuttunu <3

Huhhuh olipa tunteikas päivä, hauskaa huomista kaikille! (;

44Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 21:06

Veeranen

Veeranen

Tänään aamulla herääminen ja sängyst nouseminen ei ollu hyvä idea! Tekis mieli vaa kaatuu takasin sinne ja jatkaa nukkumista. Mun kurkku on hirveen kipee ja sitte ku yskin ni tuntuu et yskin keuhkot pihalle! D: Sitte siit eilisest lenkist on nyt jalat kipeinä. Mua oikeesti ärsyttäää, sit oisin halunnu jäädä kotiii, mut tänään on yks niist päivist mitä ees kestän! 9 aamu ja lopuks 3 tuntii kässää, ja saan kaverilt yhen leffan lainaan. No tää saattaa olla virhe mennä kouluu.. mut eipähän huomenna tarttee

45Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 To 19 Huhti 2012 - 2:47

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sarqai kirjoitti:Siis tänää puhuin tokaa kertaa. Yleensä se on sellast minkä mäkin otan läppänä, ollaan tunnettu sellanen n 10 vuotta nii tunnetaan toisemme ihan hyvin(jasiis se on se sama tyyppi kehen oon ihastunu, joka tekeeki asiasta nii kamalaa:I) ja se tietää mun huumorin & rakastaa mua just sellasena ku oon. Nyt se vaan meni liian pitkälle, ja pelkään et se ei tajuu sitä, esim. viimeeks se ei tajunnu sitä.. Se luuli et suutuin vitsillä. Chattaan sen kaa just nyt ja se lupas et se koittaa parantaa tapansa, mutsiis ku sen mielest oon muuttunu liikaa nii se ei tiiä mikä menee mulla nykyään yli rajojen.. En vaa tiiä mitä pitäis tehä.
Luin noi sun aikasemmat viestit ja tajusin heti millases tilanteessa oot,mulla oli näin vitosella.Mun on vaikee sanoo ainakaan ootko muuttunu vai et mutta sä tiiät sen ite varmaan parhaite voi olla niinki että se tyyppi on ite muuttunut etkä sä tai sit molemmat vähäse.Mut siis mulla oli vuos sit vähän samanlaine tilanne.Jätkä jonka mä oon tuntenu ainakin sen 10 vuotta rupes olemaan just tollane jota oot nois viesteis selittäny(mutta en ollu ihastunu siihe vaan olin kuses sen kaveriin Very Happy)se tilanne meni ohi muttei kyllä parempaaan suuntaan ku se sen kaveri lähti yläasteelle.Eli nykyään mulla ei oo enää tollane tilanne vaan tappelen sen kaa lähes joka päivä.

46Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 To 19 Huhti 2012 - 8:36

bewareofaino

bewareofaino

Voi, tää keskustelu on niin harmillista luettavaa välillä :c tsemppiä kaikille sitä tarvitsiville ja muistakaa että summer is coming!! älkää antautuko angstin valtaan! :)

Oon sinänsä onnekas, että en hirveen usein riitele kavereitteni kanssa enää, ala-asteella meillä oli aina hirveet sodat meneillään kaikki vastaan kaikki... joka ei ollut todellakaan mukavaa. Oon aika varma että se johtu siitä että vietin melki kaiken ajan niitten kanssa ja oltiin tosi läheisiä. Ja se etten riitele nyt niitten kanssa niin usein aiheuttaa sen että sitten jos jotain tapahtuu meijän välillä nii tulee aivan sairaan paha olo. Kun en oo tottunu siihe! ja just tänään kävi nii ja olin ihan maassa. mut onneks aurinko tuli pilvien takaa ja kaiken pitäs nyt olla ok. hope so.

47Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 To 19 Huhti 2012 - 9:03

Sarqai

Oikeesti kiitos<3 En mitenkää ajatellu et tukisitte mua näin paljon<3 Ootte ihanii, oikeesti!

48Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 To 19 Huhti 2012 - 10:19

bO0m

bO0m

Tnä toka vika päivä tetissä, eeei :(( En haluu palata takas normi rytmiin! Töissä on ollu ihanaa, normisti stressaan koulun takia kaikkee, nyt on niin vapaa olo <3 En jaksa oottaa et pääsen oikeesti töihin D;

Ja tä oli ainoo angstin aihe tällä kertaa <3 (:

49Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Pe 20 Huhti 2012 - 3:59

jonskauu

jonskauu

Tää nyt on kyl iha turha angsti, mut huomasin tänää et oon lihonu tosi paljo vuoden aikana Very Happy:D

mut oon kuitenki vielä iha normaalipainonen ja kokonen ni en tiiä miks mua oikee harmittaa! mut kävin vaa'alla äske ja olin iha et woooot painaks mää näin paljo??

50Angstaus-topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Pe 20 Huhti 2012 - 4:03

Veeranen

Veeranen

voi hertsileijaa ku on taas vaihteeks hyvä olo -.
lähin tänään koulust oltuuni tunnin siellä, ja koko se aika tuntu et oisku jossai horrokses tai jotai. Käveli ku unessa xd
Sitte kaveri oli sillai "Veera oikeesti, sun pitää mennä kotiii D:" sitte myönnnyin et oon kipee, sitte se opettaja päästi. MUN NENÄ ON TUKOSSA EIKÄ OO NENÄ SUIHKETTA, hittoviääköön ku on ärsyttäväää ku ei nenän kautta voi hengittää :c mut oonpaha saanu istuu tänää sitte ja kattonu leffan ja sitten vähän gleetä C:<

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa