Sarqai,, tosi hyvä kun kerroit, et me voidaa tukee sua (::
Tosi inhottavaa kuulla että sun hyvät kaverit käyttäytyy tolleen :s Mä varmaan sinuna vielä varmistaisin et ne on tajunnu et oot tosissas ku sanot että ne menee liian pitkälle, ja jos ne sanoo että ne ei tiijä miten pitkälle ne voi mennä ni sano et ei yhtä pitkälle kun ne on lähiaikoina menny, koska tollanen on tosi ärsyttävää jos omat hyvät kaverit ei tiijä sun rajoja. Ja sitten se ihastus,, kannattaa nyt vaan katella miten tää homma jatkuu, koska jos ne ei lopeta tota "härnäämistä", ni luulisin et sullaki pikuhiljaa menee siihen hermot ja se ihastus alkaa hiipumaan(ei välttämättä mut saattaa), mut jos ne taas tajuu alkaa käyttäytyy taas silleen että ne ei mee yli rajojen ni eihän siinä sitten mitään erikoista (: Nauti ihastumisen tunteesta ja unelmoi iltasin ennen ku meet nukkumaa (;
Sitten se ahdistus,, joskus kun mulla ja mun kaverilla oli masista samaa aikaa meijän kaveripojat osas piristää ihan mielettömän hyvin ! Oltiin porukassa pihal sillon ja mietin et mitä tekisin jos ne kuolis tai jotai ja sitte sen kaiken muun angstaamisen keskel aloin vaa pillittää xd no ne kaikki site keräänty siihe ja kyseli et mikä on ja site ku selitin niille ni lopulta minä ja mun se toine kaveri jol oli vähä masista sillon pillitettii :d no ne jätkät sitte taas piristi meit ja lauko sellasii ihanii asioit et ei siin enää ois ees pystyny olla surulline. Sen jälkeen mulle on tullu joskus sellasii ahdistuskohtauksii ku alan miettii miten pahas kuses oisin ilman mun kavereita ja sitte alan taas itkee ku ajattelen et mitä jos ne kuolis. Mut ne menee aina ohi (: varmasti sullaki on vaan tällänen aika jollon kaikki vaan jostai syystä tuntuu hermostuttavan ja huolestuttavan, mut positiivisella ajattelulla(kannattaa aina yrittää ainaki ajatella positiivisesti
) ja sun 1D siskojen tuella sä kyllä selviit tästä ! Paljon haleja ja tsemppiä sulle !
Oon aika huono auttaa tälläses tilantees, mut toivottavasti täst oli ees jotai hyötyy (:
&
b00m, täs iässä jätkänki ikä vaikuttaa vähän enemmän, mut jos ajattelet et ku oot aikuinen ni eihä 7 vuoden ikäero oo jutu tai mikää (: Mun mielestä toi juttu on ihan ok jos se on sun mielestä ok. Ikä on kuitenki periaattees vaa 2 numeroo peräkkäi, enemmän vaikuttaa se mil tasolla on henkisesti (ainaki mun mielestä). Ja aaaw kui söpöö tollanen video (': jotenki tosi sulosta c: muthei,, mikä musa siin oli ?
&& En usko et ne kuvat on järkyttävii,, oot kuitenki tosi nätti !