One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #13

+11
nealoves1D
Sarqai
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
bewareofaino
zehe
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 11]

1Angstaus topa #13 Empty Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 0:15

vilqu

vilqu

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

2Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 0:38

Mileaz

Mileaz

Katos, pääsen taas kirjottamaa ekana tänne:D oonki vissii teistä kaikista se angstisin.

Mä en pääse tänä kesänä uimaa ollenkaa, ei oo aikaa enkä tykkää uia missää pitiksellä tai muuallakaa julkisel paikal. Ja koska meillä ei oo enää mökkiä nii ei sinnekää pääse. Joten, i have to live with it.

3Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 4:39

Veeranen

Veeranen

mä haluisin lähtee mökille, mut se on niin keskellä ei mitään. oon melko varma et ei siel mitää mun ikäsii asu. siel on koulu mut en mä oo ikinä ketää oikee siel nähny Shocked

4Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 5:41

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

kirjotin pitkä valitusviestin mun kesätöistä enkä jaksa enkä kerkee kirjottaa sitä toistamisee - netti heitti ennenku lähetin jote poistu ♥
vihaan mun kesätöitä, oon leikannu iha älyttömästi ruohoo tuol hautausmaalla, tänäänki koko sen 6h leikkasin ruohoo <3<3 en mee kyllä enää ikinä hautausmaalle kesätöihi. kelaan vaa kokoaja jotai pient tekemist ettei tarttis leikkaa sitä ruohoo ja yritän keksii jotai keinoo millä pääsisin sielt vaa pois. kiva olla siellä koko päivän kuumimman ajan porottavassa auringonpaisteessa hikoilla tai sitte jos ottaa pitkähihasen pois nii paarmat puree ♥ mul särkee päätä, jalkoi ja käsii sen seisomise ja ruohonleikkaamise takii. thank god saan tehä huomenna muuta ku leikata ruohoo.

https://twitter.com/#!/penguiniam

5Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 6:39

zehe

zehe

^^ Ite oon perannu mansikkamaal täs koko kesäkuun ja vielä jatkuu, jospa noi mansikat ens viikoks kypsyis:D

Suoraan sanottuna eka viikko oli täyttä helvettii.. vaikka ei tarttekkaa ku 4h päivässä nyppii niitä ruohoja, nii oli se silti tuskaa ku sormii ja selkää särki niin älyttömän paljon.

Me saadaan ite päättää mennäänkö töihin jo aamu kuudelta vai vasta aamupäivällä klo 11 tai millon sitten halutaankaan sillä välillä. Jos menee aamul kuudelta, maa on ihan märkää, kuolee väsymykseen, eikä auta laittaa ku WMYB täysille korviin ja miljoonat hanskat päällekkäin ettei sormet heti kastuis niist läpimärist ruohoist.. puhumattakaa siitä, että työpaikan polvisuojat ei kestä yhtään mitään märkää ja siellä sitte kykitään kurassa ja vedessä.

Jos haluaa nukkua, ja menee vasta klo 8 töihin ni voi olla varma, että tunnin saa työskennellä ja sitte alkaa helvetis kärventyminen Very Happy tänään en pystyny olee töissä ku 3h sen kuumuuden takia, koska olosuhteiden pakosta pääsin vast klo 10 töihin. Jos siellä yrittää vähentää vaatteita nii pää alkaa särkee ja auringonpistos on lähellä + palaminen - puhumattakaan niist lukuisist paarmoist ja hyttysist joitte puremii oon jo täynnä!

Siellä sitten vaan pellolla oon tässä viimisen viikon miettiny millon otan loparit ja miksen voisi elää vaikka päivän Louisin elämää Very Happy

6Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 9:41

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ et arvaa kui monta kertaa mä oon kelannu 2 päivä aikana et jätän ruohonleikkurin paikoillee ja marssin kanslistille ja lyön käen sen pöytää ja sanon kovaa äänee et nyt loppu, mähä en tätä hommaa enää jatka :-D
gosh onneks mä en oo mansikkamaalla tällä hetkellä! okei mä olisin päässy vasta poimimaan mutta mulla on nytte muita töitä nii en jaksais enää mitää mansikkamaata siihe päälle Very Happy

7Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 6 Heinä 2012 - 9:14

bewareofaino

bewareofaino

Oon ehtiny käymään tääl tosi vähän nyt kesällä... Ja sama vissiin jatkuu koko kesän. No jaa, uskon kyllä että pärjäätte ilman mua, tuskin tulee ikävä xdd Mutta käyn nyt sillon tällön, kun ehdin.
Me mökkeillään niin paljon ja kaipaan sivistykseeeeen .__.

8Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 6 Heinä 2012 - 10:03

jonskauu

jonskauu

bewareofaino älä höpötä, tottakai meille tulee ikävä! :-))

9Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 6 Heinä 2012 - 11:45

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

komppaan jonskauuta!!

damn mä vihaaaan tätä. ku mä tulin tänää töistä päivällä mä menin koneelle ja olin siihe asti et lähin taas töihi ja nyt ku tulin töistä nii mä menin koneelle melkee heti. mun mielestä mä oon ansainnu sen, että saisin olla koneella, mutta eei tietty isäpuol ja äiti rupee valittaa "aina ku sä tuut jostai sä meet koneelle ja sitte sä oot ollu koko illan blablablaa" ööh mä oon ollu tänäänki 11h töissä, enkö mä oo ansainnu olla koneella?! ja ku yritän verrata et veli on istunu joka päivä pleikkarii pelaamassa kaikki illat ja päivät ku oon ollu töis nii "ei oo ollu ku oon tullu kotii" ja ku koetan kysyy et mitä mun sitte pitäis tehä nii ei tiietä vastausta.
ahh sitte ku olin tuol töis nii eiköhä noi kuspää akat kasaa mulle & mun mummolle tiskit ja lähtee himaa <3 nice, mähä oon se nuorin nii kestän kaike v*ttuilun, jämähommat ja kaike :--) ja ykski pyys mua tekee jonku homman, kysyin jotai siihe liittyvää nii vastaus "NO MINÄ TEEN SEN!!1" siihe tyylii et aattelee mut täysääliöks jolla ei oo aivoja ja et tekee kauhee uhraukse:DDD

10Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 6 Heinä 2012 - 14:16

_Blistex_

_Blistex_

^^ää, not nice D: kyl mun mielest sä saisit vaiks koko illan olla koneella jos kerran oot noin monta tuntii töissä ollu o.o mut ei äideiltä voi odottaa mitään muuta ku vaan valitusta :D fucckin akat noi, jättää nyt sut ja sun mummos tollee tiskaamaan ku lähtee ite vaan pois -.- kyl tommoset vaan aattelee kun joku kesätyöläinen tai uus tulee et 'jaahas, toi tekeeki sitten kaikki noi loppuhommat ja mä pääsen kotiin aikasemmin, jee' ja mun pointti on se, et noi naiset on ärsyttävii ku noin tekee ja sä oot urhee kun kestät sen (:

ja mäki komppaan jonskauuta! C:

11Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 6 Heinä 2012 - 22:26

zehe

zehe

Stypayhoralikson kirjoitti:ööh mä oon ollu tänäänki 11h töissä, enkö mä oo ansainnu olla koneella?!
^^Todellaki oot ansainnu, ite ansaitsen mielestäni jo 4h työn jälkee Very Happy
Whut mut et siis ruohoo kuitenkaan leikannu siin samas työpaikas noin kauan!? Tost tuli mielee et viime kesänä ku olin puhelinmyyjänä (älkää koskaan kokeilko!) oli pari kertaa kuussa 12h työpäivä klo 9-21. Ite kyllä olin vaan yhessä sellasessa mukana, koska otin loparit 3 viikon jälkeen. Jotenkin kestin sen 16-vuotiaana, mutta olihan siellä 13-14 ikäisiä, ellei jopa 12-vuotiaita työntekijöitä tekemässä yhtä pitkää päivää! Niitten kohdalla jo ainakin todella törkeetä ja reippaasti laitonta...

Mua ärsyttää jälleen kerran uusi asia, eikä ihan vähääkään, koska en luultavasti oo sairastanut vielä vesirokkoa ja tartunta vissiin itää parasta aikaa... Nyt tuntuu siltä, että on pakko ehtiä tehdä näitten seuraavien päivien aikana kaikki mahdollinen mitä en voi kipeenä tehdä ennen ku kuume ja näpyt tulee... Olisinpa sairastanut sen pienenä, ni ei tarttis panikoida etukäteen töiden ja hammaslääkärien järjestymisiä yms.

12Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 7 Heinä 2012 - 5:56

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mua masentaa...mun pitäis olla ilonen ku sain just muuttaa uuteen huoneeseen ja tuli kyllä aika täydellinen(lukuunottamatta sitä että se new york tapetti ei oo viel tullu),äitillä on kaikkiin kalusteisiin ym. kulunu mun ja mun siskon huoneisiin kuulemma joku vähintään 1000€ ja iskällä vissii ainaki 10 000 €,et mun pitäis olla kiitollinen,ja toki oonki.Mutta mä nyt vaan oon väsyny ja mulla on vatsa ja pää kipee enkä jaksa olla kotona ja katella mun sisaruksia.Mulla on kertakaikkiaan huono päivä.En meinaa iskääkään jaksaa yhtään vaikka se on noi paljo panostanu mun ja mun siskon huoneisii.tää mun huono fiilis johtuu menkoista jotka on taas vaihteeks tyylii alkaa tänää tai huomenna ku ne on myöhäs.Musta näkyy harvinaisen hyvin koska mulla on se aika ku oon turhautunu ja tosi äkkipikanen ja vihanen ja sit tietysti ku mul on aina nii rajusti vatsa kipee ni siitä oon iha tuskissani,ja nyt mua harmittaa seki et ne on seuraavan kerra heti ku koulu alkaa ja meen ylä-asteelle ja nyt on näi kuuma et jossen huomenna tai illalla pysty uimaan ku tamponien käyttö ei mun mielestä oo kauheen mukavaa ainakaan ekoina päivinä ku oon nii kipee(btw mulla on alkanu 10 vuotiaana et luulis et oon jo tottunu mutta silti en oo)Harvoin mä valitan siitä et mulla on vatsa kipee jos se on vaan vähän koska se on vähän kipeä aina enkä aina jaksa valittaa mut sitku mä valitan siitä ni se on oikeesti kipee
Ja pian voi alkaa ukkostaa et mun pitäis ehkä tulla pois koneelta

13Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 7 Heinä 2012 - 6:31

bewareofaino

bewareofaino

En nyt tiä onks tää hehkutusta vai angstausta, mutta tasan vuosi sitten oli Deathly Hallows part 2 maailman ensi-ilta ja on kyl ollu aika masentava päivä sinänsä. En vaan voi tajuta että siitä on jo vuosi. Muistan ku katoin sitä netistä ja ne tunteet ja puheet ja Dan ja Jo ja muut, kaikki vaan muistuu mieleen... Sillon tuntu että kaikki loppuu ja sinne katoo mun lapsuus, mutta nyt mä tiedän että se tarina ei lopu koskaan :> ♥

14Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 8 Heinä 2012 - 8:07

Mileaz

Mileaz

Eiääääääh huomenna alkaa kuukauden kestävä kidutus, joka arkipäivä 8-16 jotai namia pusikonkitkentää oikeesti ei luoja! Sit ku luvattu loppukesäks ennätyshelteitä nii kiva kiitti ku joutuu pitämää pitkii housui ja pitkähihasia ku siel puskissa chillailee!
Hirveintä tässä on se, että joudun vissiin mun serkun työpariks Very Happy olis tietty ihan kiva tutustuu siihe vähä paremmi ja näi mut se ei osaa puhua mistään muusta kun KOIRISTA! Vaikka mulla on oma koira, rakastan sitä enemmän kun mitään maailmassa nii mua ei tosiaankaa jaksais kiinnostaa puhua yhteensä 160 tuntia siitä kui sen koira vetää rallytokossa huippuaikoja! D:

Joku tulee pitää mulle oikeesti seuraa sinne ):

+ kun meil ei tässä väliaikaisasunnos oo pakastinta nii ei oo sit mahollisuutta tehhä kunnon eväitäkää ku ei pysty tekee kylmäkalleja kylmälaukkuu! Koko kuukaus sit vaa jollai kämmäsil pilteillä ja ananasmurskilla elettävä.

15Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 9 Heinä 2012 - 0:00

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Eilen petyin moneen asiaan 1.Mun kaveri ei pääsekää meiän mukaan ruotsin laivalle ja gröna lundiin 2.Mulla on bieberfever päällä nyt ton Believen ansiosta ja mummu lupas et se lähtis mun huoltajaks ruotsiin ja se olis sen ajan sen ruotsalaisen kaverin luona ku Bieberillä olis keikka Ruotsissa mutta liput on loppuun myyty(lukuunottamatta viagogoa jossa liput maksaa surkeille paikoilleki 200 € ja parhaille 1000€ mutta se on liikaa)
en oo vieläkään saanu itteeni takas....

16Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 9 Heinä 2012 - 1:18

vilqu

vilqu

^Mäki yritin googlata jottain paikkaa mist sais Bieber lippuja mut se johdatti mut vaan viagogoon.. Tylsää jos et pääse lippujen takii ku sulla ois huoltajaki jo buukattuna Sad

17Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 9 Heinä 2012 - 1:18

Sarqai

Nyt meijän vanhemmat veti NIIIIIIN överiks.. Tää sai mut näkee punasta äsken. Eli kirjauduin ihan perus tähän koneel ja avaan facebookin ja mul pomppaa tämmönen teksti eteen:
Norton™Safety Minder
Et saa käyttää tätä sivustoa
Tämä saattaa olla sinulle uutta, mutta sivuston facebook.com katsotaan kuuluvan luokkaan Verkkoyhteisöt.

Sama tuli mun blogin, mun kaverin blogin, iltalehden, ja feissarimokien kaa, ne ainoot sivustot foorumin lisäks missä käyn. Eli sinä aikana ku oon ollu Vilkun mökillä, noi on käyny näpelöimässä mun konetta ja mä en pääse enää mihinkään. Foorumiki näyttää vammaselta, ne on varmaa tänki sekottanu. Mä tiedän et tietokone ei oo mun koko elämä, mut mä en myöskään ymmärrä et miks se kaikki pitää ottaa multa pois, emmä kuitenkaa useimpina päivinä oo kauaa koneella.. Ja jos mä niitten mielestä oon, nii eiks ne vois vaik sanoo, ne itte aina sanoo et pitää keskustella asioista ensin. Ja sit viel se et ku mun äiti näki et mä avasin tän koneen, se oli ihan poker face eikä ollu moksiskaan ku mä aloin kiroilla tääl tälle koneelle. Jos ne tekee tämmöstä ilman mun lupaa, nii emmäkään aijo tehä mitään mitä ne haluu, esim mennä Joensuuhun huomenna. Ja mistä vetoo et ne on luonu jonku käyttäjän tänne ja stalkkaa mua nytki. MOI ÄITI MOI ISKÄ. Niitten luottamus muhun on nollassa, ja mä en tiedä miks.

18Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 9 Heinä 2012 - 1:43

vilqu

vilqu

Ootko ihan sata varma et toi on sun vanhempien tekosia?? Mut aika kelmi temppu.. Ehkä sun kandeis puhuu nille ja kysyy mitä tää tällanen on.. ? (:

19Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 9 Heinä 2012 - 1:53

Veeranen

Veeranen

Sara onks ne oikeesti laittanu sulle tollassen et sä et pääse ku tänne noist mis käyt useesti? : o mä en ymmärrä miks o.o mä varmaa yrittäisin ettii sen ohjelman ja sit muokkaa tai poistaa tai jotain, koska toi ois viimenen pinna !

20Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 9 Heinä 2012 - 2:00

jonskauu

jonskauu

Mulla oli yöllä hirveen kylmä ja en saanu nukuttua ku mua sattu joka paikkaa. Kävin joskus neljältä kysyy äidiltä et missä meidän särkylääkkeet on ja äiti kokeili mun otsaa ja haki mulle kuumemittarin ja mulla oli kuumetta 38.7! Nytte on enää jotai 38 mut silti iha hölmöö olla kipeenä keskellä kesää :-DD en oo ikinä ollu kesällä kipeenä mut nyt oon ja tää on iha kamalaa Sad

21Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 9 Heinä 2012 - 2:15

Sarqai

Äiti sano et se kysyy papalta et mitä se on taas säätäny mun koneella, mut se saa kyl kuulla pari valittuu sanaa jos se on tehny jottai..

22Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 9 Heinä 2012 - 5:00

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

zehe kirjoitti:Jotenkin kestin sen 16-vuotiaana, mutta olihan siellä 13-14 ikäisiä, ellei jopa 12-vuotiaita työntekijöitä tekemässä yhtä pitkää päivää! Niitten kohdalla jo ainakin todella törkeetä ja reippaasti laitonta...
mitä paskaa, 12 vuotiait?! EIHÄ NE SAIS EES TEHÄ KESÄTÖITÄ vai?? ei herranjestas ... jos mun työnantaja vaatis mua tekee 12veenä jotai 12tuntisii työpäivii nii mä kertoisin vanhemmille ja käskisin tekee ilmotuksen. eikö vanhemmillakaa käy mielessä että toi on laitonta ja tosi väärin? & mä oon joskus harkinnu puhelinmyyjän hommii, mut en tasan rupee jos on jotai tollasta DD::
mutta joo, mä olin eka 6h leikkaamas nurmikkoo ja sitte 5h raveis että en iha ajanu mitää nurmikkoo tota aikaa kokonaa - onneks!
_Blistex_ ne samat akat jätti lauantaina yksi yhe naise tiskivuoren kaa sinne, vaikka se työnantaja sano ettei saa jättää yksi. rakastan ku ei ajatella ku omaa napaa että pääsee ahtaa sen maggaraa täytee ♥
Sarqai mitäää DD: toi on kyllä nii vääri jos ne/kuka tahansa käy säätää sun koneelle estoi, varsinki jos ne ei koskaa sano että oot liikaa koneel!

ahaha tuli taas otettuu äidin ja isäpuolen kans yhtee koneella olost ja muustki. ja sitte ku ne tappelee vielä ♥ onneks saa olla iskäl seuraavat kaks viikkoo DD:

23Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 9 Heinä 2012 - 5:12

zehe

zehe

^^Joo Razz Harvalla tän kaupungin teinillä on hyvii kokemuksii siitä paikasta ja niinku voi arvata nii työntekijät vaihtu tiuhaan tahtiin. Kaiken lisäks siellä oli niitä 13-14 vuotiaita työntekijöitä koulun ohella töissä vielä viime vuoden keväällä, mutta koko toimisto suljettiin sitten heti syksyllä sen jälkeen ku olin lähteny sieltä... en sitten tiiä miten siinä kävi, moni tyyppi uhos haastaa koko höskän oikeutee mut joo :/ Ainakaa kauppaa ei saatu tarpeeks, eikä koko toimiston pito sit enää kannattanu, mut kyl sen täytyi olla jonkinlaisis vaikeuksissaki koko firman, koska siellä oli paljon muitakin epäkohtia ja pimeetä hommaa joka suunnalta, koska palkkojakaa tuskin kellää maksettu nii paljoo ku ois pitäny. Otan nyt esimerkiksi itteni: haastattelussa sanottiin, että pohjapalkka on 4e tunnilta, mutta jo yhest kaupast se nousee tuntuvast ja plaaplaa... sit ekana työpäivän pohjapalkaks ilmotettiinki 2e tunnilta, ja kun sain sen palkan niistä kolmesta viikosta jotka olin siellä, laskin että AINAKIN 400 ois pitäny ropsahtaa tilille, mut eipä tullu... just nipin napin yli 300, ja kaikista tekemistäni tunneista laskin tuntipalkan keskiarvoksi 3.3e! Sen olis pitäny olla monta euroo parempi, ne kusetti kaikkii!

ps. Onneks nyt oon tuolla mansikkamaalla, saa tehdä rehellistä työtä ja sentää palkat maksetaan niinku kuuluu, ei tarvii saattaa ketään hyväuskosta velkahelvettiin ja valehdella, että ne kanavapakettitilaukset saa oikeesti muka joskus lopetettuu, eikä tartte kuunnella sitä shittii mitä sateli korvaan vihasilta asiakkailta...

24Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 9 Heinä 2012 - 5:45

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ ei helvata oikeesti ... nyt tajuun kui hyvi mulla menee ku mul tulee palkat sen suurusina mitä pitää eikä oo läheskää noi alhane, mun parhaimmast työst mä sain (jota jatkan vielä ens syksynä tod.näkösesti) 6,4e enemmä D::
eikö niitä kanavapaketteja saa sitte lopetettuu? oho.. paljo sä muute saat mansikkamaalt?
mun parhaan ystävän isosisko oli puhelinmyyjänä ja sil oli iha hyvii kokemuksii, ne teki jotai oisko 6-8h päivii ja jos sai oliko 6 kauppaa tehtyy, sai lähtee himaa.

25Angstaus topa #13 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 9 Heinä 2012 - 6:13

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypay & zehe; Mä kans kuulin jostai että toi puhelinmyyjän työ on iha kusetusta.Ja palkkaakaan ei makseta kunnolla
Sargai; Miks ihmeessä sulle olis laitettu tollasii estoja sun koneeseen jos ei kerra oo ees kukaan sanonu et olisit liikaa koneella ja noi sivut joilla käyt on silti iha järkevii?
vilkku; Aww ♥ oot ihana ku sä yritit ettii kans paikkaa josta mä saisin sinne liput.
Kai mun täytyy vaan hyväksyä se että olin liian myöhäs(tai en mä ollu,mutta luvan sain liian myöhään),,no toivotaan et tonne listaan ilmestyis viel Suomikin(ku eilen sinne tuli Norja ja Sveitsi jälkeenpäin ja kaikista näistä euroopan maista puuttuu enään vaa Suomi ja Viro(ja sit sellasii nii pienii etten tiiä niitä))

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 11]

Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa