One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #8

+11
Stypayhoralikson
_Blistex_
Pinski♥Harry
Evee
bewareofaino
Sarqai
bO0m
Louizz_tomlinzon
vilqu
nealoves1D
Veeranen
15 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Angstaus-topa #8 Empty Angstaus-topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 8:52

Veeranen

Veeranen

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

Mut vastaan tohon nean juttuun edellises, et mun mielest se vaatii aika paljon et viittii mennä sanoo jollekki aikuiselle, tai et se näkyy päälle päin et kaikki ei oo ok D: Enkä ymmärrä sitä piikittelyyy o.o

2Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 10:17

nealoves1D

nealoves1D

^^niimpä ! En ymmärrä mite se meni siihe ku pitäähä siin olla myös jonku verra rohkeutta et uskaltaa mennä sanoo aikuiselle ...

&& yyyääääh mua oksettaa iha sairaasti !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

3Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 10:30

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:Vatuttaako ees, ostin fridan ja siin ei ollu sitä julistetta-.-
Vatuttaa.. Very Happy

Mulle tuli just tänään selväks et oon kastemato kammonen.. Olin koiran kaa sateessa ulkona ja joka paikassa oli kastematoja ja mua ahdisti ihan sikana. Oon outo tien:D

4Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 5:59

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mua stressaa kaikki tosi paljon .Koulujuttuja ihan liikaa.Sitte ku saat älynväläyksen että 'ai nii joo meillä on huomenna hissan koe,en oo lukenu & kirjat koululla'.Sit viel lisäks harkat,kisat & synttärit ni tuntuu vaan et aika ei riitä vaikka noi onki ihan kivoi juttui

5Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 6:16

bO0m

bO0m

vilqu Joo siis en tiiä mitä mulle on tapahtunu mut nykyään kammoon kaikenlaisii ötököitä _varsinki hämähäkkejä.. D: Joskus pidin niitä tyyli kädessä mut nykyää tyylii juoksen niitä pakoon ihan panarissa. Noloo... xDD en taju mitä on tapahtunu :'DD Ja yök jos pyöräilee sateella ja koko asvaltti koostuu niistä madoista... Dx joo moi oon nykyää iha outo :DDD

Nyt on aika mitään sanomaton olo :c vois tapahtuu jotain jännää!! :DD Ja en ollu koulus tnä ku oli taxvärkki ja jäinki kotii (:

6Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 7:38

Sarqai

Joo muaki ällöttää KAIKKI ötökät, leppäkertutki saattaa olla ällöj. Taisiis mul on fobia et ne hyökkää ja tappaa ja syö ja ja.. Emmätiiä.. Pelkään kans vettä, taisiis ku menee uimaa:I

7Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 7:43

bewareofaino

bewareofaino

Opettajat ottaa niin päähän, jotka huolehtii liikaa sitähän ne tekee työkseen :D mutta anyways! tänäänki matikanope tuli kysyyn että mikäs sulla aino on ku oot ollu tänää niin hiljanen ja onko vaikeuksia. olin vähän whattaaa vaikka kyllä mä toisaalta ymmärrän koska yleensä mä oon aina äänessä siä heittämässä kaikkia välikommentteja ja prostestoimassa ihan kaikesta kesken tuntien mutta KERRANKIN kun mä satun oleen hiljaa, johtuen siittä että olin ihan kujalla ja anqsti meneillää, niin se tulee valittamaan siitä? O.o ja wilmassa kaiken lisäks merkintä "Kivaa, positiivista laskemista" jo on vintti sekasin vanhuksella tai sit oon sen silmätikku tai jotain :D

Ja se ärsyttää viä kun opettajat arvostelee muita koko luokan kuullen :DD esim. "erkki laskee kyllä tänään niin hyvin ja liisaltakin sujuu laskeminen kuin tanssi mutta ainolla ei nyt tänään suju eikä lassillakaan, hirvee pölötys kuuluu, kyllä nyt tietää kenelle tulee ne hyvät numerot. heistä minä pidän mutta noista tuolla perällä en."
ookoooo joo moi onpas huikeet huolenaiheet XD

8Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 7:47

Evee

Evee

Toi sade masentaa Sad
Ja se et Pelicans hävis ja sai vaan hopeeta. Joo, oon lätkäfani Smile

9Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 9:01

Veeranen

Veeranen

whii, en ookkaa ainut joka pelkää ötököitä : D juoksen aina kiljuen pois jos kuulen äänenki D:

ja nyt auttakaa mua keksimään minkä jotenki 1D liittyvän lyhyen tekstin laitan pyyhkeesee o.o

10Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 10:07

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

huomen uskonnon koe, en oo lukenu, enkä aijokkaa + en osaa mitää, koska en kuuntele tunnil Very Happy

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

11Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 10:37

vilqu

vilqu

Mua ärsyttää ihan hirveesti ku kaikki ihmiset meijän luokalla sit jaksaa valittaa jostain, kukin omasta "ongelmastaan". Mun fiilis on nykyään koulussa sellanen et venaan vaan et päivän menee eteen päin, odotan kesälomaa ja 1D:tä ja kaikkea kivaa ja sit vaan haluun aina koulusta kotiin, en mä jaksa valittaa enkä myöskään kuunnella ku nuo eräät valittaa joka päivä jostain..

12Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 10:43

_Blistex_

_Blistex_

Olis niin tehny mieli jäädä aamulla nukkumaan ja nyt tajuun et olis ehkä kannattanutki.. Koulussa oli maantiedon koe joka meni ihan päin persettäää ja sit nukahdin melkein matikan tunnilla ja siitä mulle huomautettiin. :DD Kaiken lisäks mulla oli taas ystävän kaa riitaa eikä ihan pikkunen se sit ollukkaan. ):En tiiä et miten tästä jatketaan, tarvii toivoo et saatais sovittuu. Ja sitten viel riitelin äidin kans koska se oli vaan niin ärsyttävä ja oikeen painosti mua lukemaan tämän viikon kokeisiin vaikka mä osaankin sen asian ihan hyvin. :/ Kaiken tän lisäks mä oon niiiin l-ä-s-k-i et oikein inhottaa kattoo peiliin.. terkkari on kyl sanonu et murrosiässä on hyväki jos vähän painoo tulee lisää mut mulle sitä on tullu hiukan liikaa D:

//jooo, kauhee angsti päivä :DD

13Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 21:38

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:Mua ärsyttää ihan hirveesti ku kaikki ihmiset meijän luokalla sit jaksaa valittaa jostain, kukin omasta "ongelmastaan". Mun fiilis on nykyään koulussa sellanen et venaan vaan et päivän menee eteen päin, odotan kesälomaa ja 1D:tä ja kaikkea kivaa ja sit vaan haluun aina koulusta kotiin, en mä jaksa valittaa enkä myöskään kuunnella ku nuo eräät valittaa joka päivä jostain..
Mulla on kans nii että mä vaan lasken minuutteja että koulupäivä loppuu vaikka olis 6 tunnin päivä ja olis viel jäljellä enemmän ku 5 tuntia(minuuteissa on vaan huono puoli että ne joutuu aina laskee uudestaa seuraaval tunnil ku ne on nii tarkkoi) ja päiviä että koko kevät lukukausi loppuu.

14Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 23:17

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ toivottavasti saat sovittuu kaveris kanssa! mullaki on tosta murrosikä-tulee-lisää-painoa jutust samat fiilikset, vielä ala-asteel olin alipainone nii nytte sitte sitä tulee vaa ku syön ja syön :c mutta se on silti hyvä, että tulee lisää painoo. älä aattele noin, sitte tulee vaa pahempi olo itestään :c ♥

mulla on huono olo, ulkona on huono sää..

https://twitter.com/#!/penguiniam

15Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 23:56

nealoves1D

nealoves1D

_Blistex_,, ei kannata ajatella et oisit läski koska täs iäs pitääki tulla painoo lisää. Mun kaveripojat on opettanu mua ajattelee näi: kehe sä yrität tehä vaikutuksen olemal laihempi ? Poikii ? Kavereihis ? Vastaantulijoihi ? Sitte ku löydät sulle tarkotetun jätkän ni sitä ei kiinnosta et mite paljo painat tai se milt näytät. Sitä kiinnostaa vaa se mite käyttäydyt. Sama kavereissa ja perheessä. Niillekaikki muu on oha sama paitsi se millane oot sisältä ja uskallat olla ittes. Ja loppujelopuks mitä välii on vastaantulijoiden mielipiteil ku ne ei ees tiiä sun nimee. Ne jotka on sulle tärkeitä hyväksyy sut minkä painosen tahansa ja eiks se oo tärkeintä ? C:
&& toivottavasti saat sovittuu sunkaverin kaa ! Riidois olemine ei oo ikinä kivaa .. Paljon tsemppii ja haleja sulle c:

16Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 4:28

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

taas yks syy miks tahon kaveripoikii, Nea sun kaveripojat on ihanii!

17Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 4:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mua vähän pelottaa.Musta tuntuu että yks tyttö jonka kans mä oon aina tikut ristissä, joka on mua joskus kiusannu ja syrjiny(enää en alistu uhriksi) on ihastunut mun kaveriin(poika).Ja oon menettänyt monta kaveria tuolle tyypille ni pelkään että jos se onki kaksipuolista ja menetän mun kaverin sille.Siis ainakin ku keskusteltiin sen kaverin kaa viime viikol ni se tuntu että ei se oo yhtään lämmenny sille tytölle ja tänäänki se kieltäyty(vaikka se olis oikeesti päässy) ku se pyyti sitä koululle hengaa illalla.Mutta mua silti vähä pelottaa että jos se sortuukin ku se tyttö mielistelee sitä koko ajan.
En mä mustasukkainen oo tai mtn koska toi on mulle vaan kaveri mutta oon menettäny niin monta kaverii sille etten haluu menettää totaki

18Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 5:17

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson ja nealoves1D: Kiitos noista sanoista, mulle tuli parempi mieli ♥ Ja nea, mäkin haluisin samanlaisiii kaveripoikii ku sulla on, harmi vaan et mulla ei oo sellasii poikii. ):

Louizz_tomlinzon: Toi on aika harmi jos se vie sun kaverin ): Mut jos se sun kaveri oikeesti pitää susta ja haluu olla sun kaveri niin et sä sitä menetä. Tsemppiä, toivotaan parasta <3

19Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 7:21

bO0m

bO0m

Voi apua kauheesti uusia viestejä ja haluisin vastata jokaselle, mut tällä hetkellä on ittellä niin sekava olo et en oikei saa ajatuksia kokoon ;C Huomenna (+ylihuomenna ja maanantaina) mun paras ei tuu kouluun ja ömm saattaa tulla aika masentava päivä ilman sitä.. ): vammasta...

20Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 8:30

Veeranen

Veeranen

Nea : hngh, miks tääl ei asu tollassii ihmisiä? D: mut ihan totta tuo(:

Louizz_tomlinzon
voi ei! :c toivottavasti niin ei tuu käymään, koska se olo on aika ikävä sen jälkeen, mut jos se pistää välit poikki sun kans, ni ei se oo ollu kunnon kaveri D: mut jos nyt niiden välit rupeekin lämpenee, ni sun pitää puhuu sille sun kaverilles!

21Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 10:10

nealoves1D

nealoves1D

Louizz_tomlinzon,, ouch ei oo kiva tilanne :c mut uskon et jos sun frendis on sun kaveruuden arvone ni se kyl valitsee ennemmin sut kaveriksee ku sen toisen tyttöystäväksee ! && En usko et sitä kiinnostaa se tyttö jos se kerta on kinda of torjunu sen jo kerran (: mut tosi ikävää sitte jos teil menee välit pokki koska kavereita ei oo koskaa kiva menettää :c Toivotaa et toi on vaa ykspuoleista ja sun kaveris osaa tehä oikeen päätöksen !

22Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 20:30

bO0m

bO0m

Eilen oli siis ihan omituinen fiilis. Sit se ömm mun "nettituttu" (:DDD) tuli puhuun mulle niinku normisti. Sit vaan sanoin jotain että mulla on vähä surullinen fiilis. Sit se jtn kysy että miks ja sillee. Sanoin vaan että en tiiä. Se kysy että "whats wrong" ja sit purskahdin äkkiä itkuun! Siis tiiättekö sen jos on huono fiilis ja joku kysyy "mikä on" nii sitte alkaa vaan itkeen? Mulle ainaki tulee näitä.. :DD No mut sit puhuin sen kaa pitkään ja tuli lopulta paljon parempi mieli<3 (:

23Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 21:21

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, mullekki käy aina tollee et alan itkee vast ku joku kysyy et mikä on hätän :d mut hyvä et sul on jo parempi fiilis c:

24Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 To 26 Huhti 2012 - 6:28

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Kiitti teille taas tuesta,oon sanonu tän jo monesti mutte ootte mahtavia♥ Tänäisen jälkeen tuntuu että ei se oo varmaa kiinnostunu siitä tytöstä.Ku siis se tyttö on yrittänyt sitä jo monesti ja aina on torjunut.Mutta aina mulla on sisällä pieni pelko et menetän sille vielä jonku mun kavereista.

25Angstaus-topa #8 Empty Vs: Angstaus-topa #8 To 26 Huhti 2012 - 7:14

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Louizz_tomlinzon mä uskon ton fiiliksen - se on ihan kamala. mäki pelkään kokoajan tota samaa ja sitä pelkää vielä enemmä jos on menettäny jonku kaverinsa jo aiemmi, mä menetin mun sillosen bff'n yhelle tytölle. jos sun kaverit lähtee sen tytön matkaa, ei ne oo oikeit kavereit - nii mä ajattelen vaikka se kuulostaaki tosi pahalta. älä välitä siitä tytöstä, piä hauskaa kavereittes kans äläkä mieti tollasii! Smile

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa