One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #8

+11
Stypayhoralikson
_Blistex_
Pinski♥Harry
Evee
bewareofaino
Sarqai
bO0m
Louizz_tomlinzon
vilqu
nealoves1D
Veeranen
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Angstaus-topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 8:52

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

Mut vastaan tohon nean juttuun edellises, et mun mielest se vaatii aika paljon et viittii mennä sanoo jollekki aikuiselle, tai et se näkyy päälle päin et kaikki ei oo ok D: Enkä ymmärrä sitä piikittelyyy o.o

76Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 10:04

bO0m

bO0m

EEEEI Torsten tippu idolsista :''''(

aloin melkei itkee :'D

77Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 10:12

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:
EEEEI Torsten tippu idolsista :''''(

aloin melkei itkee :'D
Mä saan varmaan kuulla itkua huomenn akoulussa:D

78Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 10:17

Sarqai

yhyhyhyy torsten tippu:c

79Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 10:28

jonskauu

jonskauu

EEEI TORSTEN ♥

80Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 10:34

militsii

militsii

EIII TORSTEN Sad♥️ Okei Diandra on kyl kaikista parhain, mut se toine tyttö jonka nimee en ees muista ku en tykkää sen äänest yhtää, nii se ois saanu tippuu.... Tuntuu et sil on tyylii paljo sukulaisia jotka äänestää, koska Torstenil (ja Diandral) on nii paljo faneja ja ne on mun mielestä paljo parempia D:

http://dream-it-milla.blogspot.com

81Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 11:04

bO0m

bO0m

militsii jep samaa mieltä. :< Se Susanna osas laulaa, mut ei se paljoo auta ku en tykänny sen äänestä :I

Sit ku siinä ihan lopussa näytettii sitä tyttöö joka itki kun Torsten oli tippunu nii muaki alko itkettää. ); Ja ois ollu kauheeta jos ittee ois kuvattu telkkaan ku itkee! D:

82Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 11:31

_Blistex_

_Blistex_

Toi kuva minkä Stypayhoralikson laitto niin sai mut itkemään :c koska oikeesti, mä aloin miettii et miten sit käy kun tullaan vanhemmiksi? Jääks kaikki tää taakse vai? Ja mitä sit tapahtuis jos 1D hajois, mitä sillon tapahtuis? Se on vaan varmaaa et sit kymmenien vuosien päästä meillä jokasella on muistoja tästä ajasta emmekä me koskaan niitä unohda ♥ Mut nyt mä haluun elää tässä hetkessä ja miettiä noita asioita sitten tarkemmin kun sen hetki koittaa. Nyt mä vaan haluun nauttia 1D:n musiikista ja 1D:n pojista ja nauttia täällä foorumilla olosta ja 1D perheen rakkaista ihmisistä. (: <3

Ja sit tohon Idols- juttuun: Mä en oikeen siitä Susannasta välitä,mun mielestä Didi on paras niistä. Mut kyl mä kauheesti Torstenista pidin, olisin halunnu et Torsten ja Didi olis ollu finaalissa ):

83Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 21:53

Sarqai

Didi ja torsten finaaliin pudottakaa se susanna lavalta nii torsten tulee tilalle!

84Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 23:43

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tolle Stypayhoraliksonin laittamalle kuvalle kyllä itkin taas,en haluu ajatella että tää kaikki loppuis joskus

Torsten tippu ): Ajattelin lauantain et vaikka Didi on vähä parempi ni äänestäisin Torstenii koska Didi saa joka tapauksessa ääniä,mutta sitte en ollukaa kotona ennenku äänestys jo loppu ku istuin viel' bussissa matkalla kotiin enkä muistanu niit' numeroita ulkoa.

85Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ma 30 Huhti 2012 - 1:18

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

_Blistex_ kirjoitti:Toi kuva minkä Stypayhoralikson laitto niin sai mut itkemään :c koska oikeesti, mä aloin miettii et miten sit käy kun tullaan vanhemmiksi? Jääks kaikki tää taakse vai? Ja mitä sit tapahtuis jos 1D hajois, mitä sillon tapahtuis? Se on vaan varmaaa et sit kymmenien vuosien päästä meillä jokasella on muistoja tästä ajasta emmekä me koskaan niitä unohda ♥ Mut nyt mä haluun elää tässä hetkessä ja miettiä noita asioita sitten tarkemmin kun sen hetki koittaa. Nyt mä vaan haluun nauttia 1D:n musiikista ja 1D:n pojista ja nauttia täällä foorumilla olosta ja 1D perheen rakkaista ihmisistä. (: <3
totta (: mäki yritän olla miettimästä tollasia asioita, vaikka toi teksti saikin mut kyynelehtimään. Pojat on kyl opettanu mulle (ja varmasti muillekki) nii paljon.. mua ärsyttää kun mun äiti sanoo mulle koko ajan et sä unohat ne joskus puolen vuoden päästä, en oikeesti ymmärrä miten se voi sanoa noin ?! :oo toivottavasti se ajan myötä oppis, et nää pojat on oikeesti muuttanu mun elämän.

Veeranen: voi ei, voimia ja haleja sinne ): ♥ muistan ku sain kuulla viime syksynä, et mu parhaankaverin koira lopetetaan.. Äiti puhu puhelimessa sen mun parhaankaverin äidin kanssa ja ihmettelin ku se koko aja sillee 'voi ei' ja huomasin et se melkee itki.. sitte ku se lopetti se kerto mulle ja mä purskahdin itkuun. Mä jotenki aavistin viime kerralla ku olin sen koiran kans et jokin ei nyt oo hyvin.. pystyin kyl arvata mitä oli tapahtunu ja siks itku tuliki nii nopeesti )': Olin kumminki tuntenu sen koiran ihan pikkusesta asti ja olin ollu tän mun parhaankaverin luona ku se sai sen. Seuraavana päivänä mä menin mun kaverille ja me molemmat vaa itkettii koko aja, onneks sain viel hyvästellä sen niitten koiran ennen ku se lopetettiin ja tiesin et se oli sille parempi (:

86Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ma 30 Huhti 2012 - 1:41

vilqu

vilqu

emmaLOVESnilla, muaki ärsyttää ku kaikki on aina sillen et kohta sun fanitus lopahtaa ja et sä niitä kauaa jaksa ja plaah, plaah, plaah...

Mä rakastan näitä poikia hautaani saakkaa, se on varma!!

On nyt pakko kirjotaa tähän ku muuten unohtuu (ei liity aiheeseen tai agstaukseen mut kuiteski), mun äiti ei tiä mitä on vappuväri! Siis jos sille sanoo et tuo mulle vappuväriä ni se sano et "hä? hiusväriä vai? spraytä? mitä??" Very Happy

87Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ma 30 Huhti 2012 - 5:43

jonskauu

jonskauu

Mun piti tänää olla mun parhaan kaverin kaa, mut hän päättiki sit vaihtaa seuraa, eikä viittiny mulle ilmottaa mitää, mä kuulin tästä ihan joltai muulta ku häneltä iteltää. Ei mua niinkää haittaa se et joudun olee kotona, mut eniten se et kaveri ei kuitekaa voi ilmottaa mitää, ei vastaa puheluihi eikä mitää.

No iha sama, saanpahan tästä hyvän syyn lähtee hirveelle tappolenkille ja opetella sen flash mob tanssin ja muutekki tehä tänäiltana itelle hirvee liikuntarääkki, jos se ärsytys sit vaik lähtis. Mä muute huomasin, et jos itellee tapahtuu jotai tämmöstä ikävää ni alkaa jotenki muistella kaikkee muita vanhoja pahoja juttuja mitä itelle on tapahtunu. Onks kellää muulla tällee? Very Happy

88Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ma 30 Huhti 2012 - 6:08

_Blistex_

_Blistex_

emmaLOVESnilla: mulla on sama juttu, äiti on monta kertaa sanonu että "et sä kuitenkaan niitä kauaa jaksa fanittaa" ja yms. jotain muuta tollasta älytöntä. Siin mä oon sit aina äidille jotain tiuskinu koska mä ite tiiän et mä rakastan 1D:tä aina(:

jonskauu; Mulla on toi sama juttu, aina jos jotain ikävää tapahtuu ni mä alan melkein aina miettii niit vanhoja pahoja juttuja mitä joskus aikoja sitten on mulle tapahtunu. :pp

89Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ma 30 Huhti 2012 - 7:12

Veeranen

Veeranen

jonskauu kirjoitti:Mun piti tänää olla mun parhaan kaverin kaa, mut hän päättiki sit vaihtaa seuraa, eikä viittiny mulle ilmottaa mitää, mä kuulin tästä ihan joltai muulta ku häneltä iteltää. Ei mua niinkää haittaa se et joudun olee kotona, mut eniten se et kaveri ei kuitekaa voi ilmottaa mitää, ei vastaa puheluihi eikä mitää.

No iha sama, saanpahan tästä hyvän syyn lähtee hirveelle tappolenkille ja opetella sen flash mob tanssin ja muutekki tehä tänäiltana itelle hirvee liikuntarääkki, jos se ärsytys sit vaik lähtis. Mä muute huomasin, et jos itellee tapahtuu jotai tämmöstä ikävää ni alkaa jotenki muistella kaikkee muita vanhoja pahoja juttuja mitä itelle on tapahtunu. Onks kellää muulla tällee? Very Happy

et oo ainoo D:

90Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ma 30 Huhti 2012 - 7:46

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ kirjoitti:Toi kuva minkä Stypayhoralikson laitto niin sai mut itkemään :c koska oikeesti, mä aloin miettii et miten sit käy kun tullaan vanhemmiksi? Jääks kaikki tää taakse vai? Ja mitä sit tapahtuis jos 1D hajois, mitä sillon tapahtuis? Se on vaan varmaaa et sit kymmenien vuosien päästä meillä jokasella on muistoja tästä ajasta emmekä me koskaan niitä unohda ♥ Mut nyt mä haluun elää tässä hetkessä ja miettiä noita asioita sitten tarkemmin kun sen hetki koittaa. Nyt mä vaan haluun nauttia 1D:n musiikista ja 1D:n pojista ja nauttia täällä foorumilla olosta ja 1D perheen rakkaista ihmisistä. (: <3
aww näin ♥ onneks mun perhe ei väitä että mun fanitus loppuu jonku puolen vuoden päästä, oon nii onnellinen siitä!

jonskauu joo mullaki on tollai! tollane on ärsyttävää ja ilkeetä :c

oon iha tyhmä ku en kato idolsii tai mitää tollasii, nii en voi suree Torstenin tippumist :c okei suren vaan sen takii et tiiän et se on kokkolast joka on tossa iha lähellä hähää! ja okei myönnän katoin sen yhen biisin, se on super hyvä

https://twitter.com/#!/penguiniam

91Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ma 30 Huhti 2012 - 9:00

Veeranen

Veeranen

argh, naapuri ja sen kaveri menee täst meijän talon ohi koko ajan, sitku toi koira rupee haukkuu koko ajan ja argh. EI TEE YHTÄÄ MIELI MENNÄ SANOO PARI VALITTUU SANAA

92Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ma 30 Huhti 2012 - 9:57

nealoves1D

nealoves1D

oikeestaa ku ajattelee ni vaik se fanitus loppuiski joskus vanhempana ni silti luulen et tää tulee pysyy aina perheenä c: taisiisku jos vaik kelataa et kaikki meist fanittais viel tyylii 5 vuotta ja koko sen ajan kävis tääl ni kyllähä meist tulis sen verra vahva perhe(vaik ollaan sellane jo nytteki) et vaik fanitus alkais lopahtaa ni täst perheest ei pääse eroo ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

93Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ma 30 Huhti 2012 - 11:14

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

okei eka asia (ei oikeastaa) joka pilaa tän päivän fiilist. paras ystävä (parhaist parhai) on mun entisen bff'n & yhe tytön kans sen tytön luona (se siis erotti mut ja mun entise bff'n enkä tykkää siit oikeestaa) ja nyt sitte se mun ystävä alko puhuu fb's. se ei vaikuta yhtää iteltää (mitä se ei todellakaa oo sen tytön seurassa, esittää kauheest.. en tykkää yhtää ku se esittää) ja kirjottaa iha omituisesti ja muutenki iha omituise olone. tiiän kyllä, että ne juo siellä. mua ärsyttää nii älyttömästi että se esittää tollasta kauheeta 'kovista', se tekee vaa itestää pellen tolla käytöksellä. mua vaa pelottaa nyt, että se on vihanen mulle, koska mä piilo (tai no aika avoimesti) vttuilin sille (anteeks kielenkäyttö, en tiiä mite ilmasta tota paremmi...)
sori pakko purkaa johkai, tiiän ettei kukaa ymmärrä tai jaksa lukee ja mulla taas on ongelmat <3

94Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ma 30 Huhti 2012 - 11:26

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson hei tottakai jaksaa lukee, sulla on koko 1D perhe takanas!<3

Tosi tyhmää et se muuttuu toisten seurassa, tiiän tunteen .. ): Ja musta sulla on enemmän syytä olla sille vihanen ku sillä sulle! Yks mulle tärkee ihminen antaa ittestään kans aika erilaisen kuvan esim. fbssä. se häirittee aika pahasti välillä, mut en oo sille kyl mtn sanonu ja tiiän etten tuu sanoonkaa :< Mut tosiaan tulee välillä jotenki hylätty olo kun kattoo kaikkia juttuja mitä se on laittanu, tuntuu jotenki etten tunne sitä ihmistä, vaikka sit kun nähään niin tuntuu että tunnen sen paremmin ku kukaan. Ristiriitasta. Mut siis yritän sanoo että tiedän ton tilanteen, ja toivottavasti sen sun ystävä ei oo _pohjimmiltaan muuttunu ):

95Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ma 30 Huhti 2012 - 11:55

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: Mun mielestä oli hyvä että sait purkaa tota tänne, me kyllä kuunnellaan sua <3 Ja tiedän (valitettavasti) ton tunteen, mun yks ystävä on alkanu olee yhden tytön kans ja aina kun se on esim. koulussa sen kanssa, mä nään miten se muuttuu. Eikä se oo edes meidän kanssa niin usein enään ja sit ku kattoo fb:tä niin siel on sellasii juttuja ne kirjotellu et tulee sellanen ns. hylätty olo. ): Vaikka me ei olla oikeen koskaan oltu niitä ylimpii ystävii niin kyl mä silti siitä välitän. :/ Mut hei, muista että sillä ei oo oikeutta olla sulle vihanen jos se ite muuttuu tollaseks toisten ihmisten seurassa. Pärjäile ♥

96Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ma 30 Huhti 2012 - 12:14

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, hyvä vaa rt purit koska me kyl jaksetaa tukee ja ainaki yrittää auttaa sua parhaamme mukaa c:

Mäki(valitettavasti) tiijän tostunteen. Suoraan sanottuna syvältä, varsinki jos se toine tyttö on muutenkisellane jost tulee "huonoi vaikutteita". Mut ent jos koitat joskus kysyy sun bestikselt et huomaaks se ite et se muuttuu sen toisen seuras. Voi olla hankalaa, mut se sais ainaki toivottavasti sun bestiksen ainaki miettii et mitä tarkotat sil et se muuttuu. Mut tosiaa,, mun mielest sil ei kyl oo mitää syyt olla sulle vihane,,ethä sä periaattees oo tehny sille mitää jos ajatellaa et sehä se on joka oli juonu ja tollee. Toivotaa et sun bestis ei oo muuttunu kokonaa tai ainaki ettei se muuttuis enempää (: tsemppii ja haleja sulle ! Pärjäile c:

97Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 1 Toukokuu 2012 - 3:58

Veeranen

Veeranen

Stypayhoralikson Kyl me tääl aina jaksetaan kuunnella! (:
Mut sitä ei ite oikeesti huomaa jos muuttuu toisten seurassa! D: (itelle kävi näin, ja kadun D:) mut sitte pari kaverii jotka oli jääny taka-alalle, tuli ns. herättää takasin todellisuuteen! Eli koita puhuu sille sillonkun se kolmas likka ei oo siin lähellä, ja kerro sille et oot huomannu jne. (:

98Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 1 Toukokuu 2012 - 7:01

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

(ka)bO0m,_Blistex_, nea & Veeranen aww ootte ihanii, kiitti ♥ oikeesti tuli jokasen kirjotuksen kohalla kyyneleet silmii, ootte oikeesti tosi ihanii ♥ koitan puhuu sille tällä viikolla, toivottavasti en jänistä :c

99Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 1 Toukokuu 2012 - 7:12

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, anytime again sister ♥ säki oot ihana c:

100Angstaus-topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Ti 1 Toukokuu 2012 - 7:44

Sarqai

jonskauu kirjoitti:Mun piti tänää olla mun parhaan kaverin kaa, mut hän päättiki sit vaihtaa seuraa, eikä viittiny mulle ilmottaa mitää, mä kuulin tästä ihan joltai muulta ku häneltä iteltää. Ei mua niinkää haittaa se et joudun olee kotona, mut eniten se et kaveri ei kuitekaa voi ilmottaa mitää, ei vastaa puheluihi eikä mitää.

Tosi ilkeetä:I Mullaki on sillee et alan ajatella jotai vanhoj juttuj ja suutun viäl enemmän:D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa