One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #8

+11
Stypayhoralikson
_Blistex_
Pinski♥Harry
Evee
bewareofaino
Sarqai
bO0m
Louizz_tomlinzon
vilqu
nealoves1D
Veeranen
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Angstaus-topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 8:52

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

Mut vastaan tohon nean juttuun edellises, et mun mielest se vaatii aika paljon et viittii mennä sanoo jollekki aikuiselle, tai et se näkyy päälle päin et kaikki ei oo ok D: Enkä ymmärrä sitä piikittelyyy o.o

26Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 To 26 Huhti 2012 - 7:38

_Blistex_

_Blistex_

bO0m: mulla on sama juttu, se itku vaan sit tulee kun joku kysyy et mikä on hätänä :d Joskus se onkin ihan hyvä juttu et saa purkaa tunteitaan jos vaikka onki pitäny huonoo fiilistä kauan sisällä. Hyvä kun sulla on jo parempi olo (:

27Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 To 26 Huhti 2012 - 9:34

vilqu

vilqu

Te ootte kyllä ihan parhaita ihmisiä!! Kaikki tukee toisiaan ja vaikka mulla ei oo tällä hetkellä mitään suurempia huolia ni tulee heti paljon parempi fiilis ku lukee teijän lohdutuksia muille!! Mua vähän potuttaa se et yks tyyppi johon oon ollu ihastunu koko vuoden (en nyt enää ehkä viimesen kuukauden aikana) ni siitä on tullu joteki tosi outo.. No ei haittaa koska meijän tiet kuitenki eroo ku mä meen yläasteelle ja se jää mun vanhaan kouluun eikä ees tuu sit samalle yläasteelle perässäVery Happy Ja sit sen kaveri on vielä oudompi... mun bestis sano vähän aikaa sit et se ois ihastunu muhun (siis sen oudon tyypin kaveri) ja kai mäki siitä vähän tykkäsin.. oltiin ainaki tosi hyvissä väleissä ja juttu luisti ja mietin et miks just ne kaks ( mun lähes koko vuoden ihastus ja sen kaveri) jää ala-asteelle ja kaikki tyhmät pojat tulee yläasteelle, mut en enää kyll sitäkään ajattele ne kaks on edelleen ehkä kivoimmat pojat meijän luokalla, mut molemmat on nykyään ihan outoja ja se toinen (se ku mun bestis sano et se tykkäis musta) vinkuu ja laulaa silleen ärsyttävällä äänellä koko ajan.. Mulla on nykyään vaan entistä enemmän sellanen olo et YLÄASTE please, jos on pakko käydä koulua, ni ees yläaste:D

Aika ihana romaani:D ei ollu tarkotus kirjottaa näin pitkää mut näköjään tekstiä vaan tuli ja tuli... Smile

28Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 To 26 Huhti 2012 - 9:46

bO0m

bO0m

vilqu voin kertoo et mun elämä on muuttunu täysin ala-aste ajoista, en tiiä onko menny parempaan vai huonompaan suuntaan. Mut sen tiiän et ylä asteella on _paljon kivempaa ku ala-asteella! (: Meidä ala-aste oli melkeimpä laitos, ihan hirvee paikka ja ylä-asteella saa niin paljon vapauksia! (:

Mut yks selkee miinus on. Meidän kaveri pojat etäänty meistä ): En tiiä mitä kävi, ehkä seiskal vaan tulee sellanen vaihe ettei olla niin paljoo poikien kaa (kutosella taas ollaan niitten kaa koko ajan, tää on mun teoriaa, en tosiaan tiiä) mut nyt meidä välit ei oo enää palannu entiselleen. :< Meidä luokka pysy melkein samana, mut mun läheisin kaveripoika meni eri luokalle. Sit vaan erkaannuttiin iha kokonaa! ): Kannattaa oikeesti yrittää pitää yhteyksii yllä noihin sun nykysiin kaveripoikiin vaikkei ne samaan kouluun tuliskaan!
Ja uskoisin ainaki et tapaat ylä asteella lisää kivoja jätkiä, jos se nyt yhtään lohduttaa (:

29Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 To 26 Huhti 2012 - 10:01

_Blistex_

_Blistex_

vilqu: mulla on sama juttu ku bO0milla, mun elämä muuttu aika paljon kun menin ylä-asteelle. Siel on aika paljon kyl vapaampaan ku ala-asteella mut, kuten bO0m sano, niin mäkin olin enemmän kaveripoikien kaa kun nyt. Nykyään, vaikka ollaankin osan kanssa samalla luokalla, ei olla enään niin hyvissä väleissä, tullaan just ja just toimeen. ): Ala-asteella ja varsinkin kutosella oli kivaa ku oltiin silleen kaikki porukassa, niinku mun ystävät ja ne kaveripojat. Mut sit ku tultiin seiskalle niin ei enään puhuttu toisille. ): Mut toivotaan et siel sun yläasteelta löytyy kivoja poikia (:

30Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 To 26 Huhti 2012 - 10:08

vilqu

vilqu

Kiitos teille! Mulla ja bestiksellä on kyllä se tilanne et halutaan jo ihan sikana yläasteelle (jos koulua on käytävä), eikä jakseta enää ollenkaan meijän "vanhaa"/tämän hetkistä luokkaa!! Ei ne kaks mun mittää varsinaisia kavereita oo se toinen oli ennen sellasta kivaa juttuseuraa ja nykyään ihan outo...

_Blistex_, mä oon bongannu jo yhen kivan pojat (siis se oli söpö, en vaihtanu sanaakaan...) se on se josta mä jossain täällä teille jo kerroinki:D

31Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 To 26 Huhti 2012 - 10:37

nealoves1D

nealoves1D

vilkku,, mullaki on ylä asteel iha erilaista ku ala-asteel, mut mul taas päi vastoi et ala-asteel en hengannu jätkien jaa ja nytte ylä-asteel taas mul on tosi tärkeitä kaveripoikii c: Toivotaa et sä saat pidettyy yhteyttä sun nykyisii kaveripoikii vaik ne ei tuliskaa samaa kouluu c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

32Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 To 26 Huhti 2012 - 10:49

Veeranen

Veeranen

kaksi pitkää vuotta. en tiiä selviinkö siitä.
KOSKA OIKEESTI ARGH MÄ INHOON MUN LUOKKAA, tai ainakin osaa niist ihmisistä. Kutosel oli nii ihana luokka :c mut sit hajotettii. kun saatiin tietää se luokkajako tuntu et rakastan luokkaani ja siel kaikki on kavereit ja lalatilaa, mut enää ei oo samat fiilikset. oketsumo meen hakkaa päätäni seinää :c
//tai en sittenkään koska päänsärky (N)

33Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 To 26 Huhti 2012 - 12:54

_Blistex_

_Blistex_

Veeranen kirjoitti:kaksi pitkää vuotta. en tiiä selviinkö siitä.
KOSKA OIKEESTI ARGH MÄ INHOON MUN LUOKKAA, tai ainakin osaa niist ihmisistä. Kutosel oli nii ihana luokka :c mut sit hajotettii. kun saatiin tietää se luokkajako tuntu et rakastan luokkaani ja siel kaikki on kavereit ja lalatilaa, mut enää ei oo samat fiilikset. oketsumo meen hakkaa päätäni seinää :c
//tai en sittenkään koska päänsärky (N)

Mulla on sama fiilis, kaks vuotta pitäis sitä kidutusta vielä jaksaa mut mulla ei oo hajuukaan miten mä siihen pystyn, koska tuo nykynen luokkahenki on suoraan sanottuna pepusta :pp Joskus haluis vaan takasin kutoselle koska siellä oltiin silleen kaikki hyvis väleis ja luokka oli mahtava mut toisaalta taas ylä-asteel on mun mielest hiukan vapaampaa ku ala-asteella. Kauheen vaikeeta tää elämä. :DD Sillon kun kuulin et miten ne luokat meni, mä olin heti silleen et kiva, useimmat mun ystävistä meni toiselle. :C Sit katoin et okei, kolme ystävää on samalla luokalla plus ne kutosen kaveripojat. Aattelin et kyl mä pärjään mut ei, tietty ne kaveripojat ei enään puhuneet meille, ainakaan niin paljoo ku ennen. Huoh, tarvii vaan yrittää kestää..
tsemppii sulle sun luokkas kans (:

/btw, mua väsyttää iha hirveesti mut täällä mä vaan hillun :DD

34Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 3:56

Evee

Evee

Mullaki kävi silleen et ku menin yläasteelle niin kaveripojat ei enää ollukkaan kavereit. Tai no viel seiskal jonkun verran mut kasil ei enää juurikaan puhuttu. Mä ootan niin koulun loppumist et pääsen muualle. Meillä on nimittäin kamalan huono luokkahenki.

35Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 4:05

bO0m

bO0m

Mulla oli tänään matikan koe eikä oo ikinä ennen menny noin huonosti. Huonoin koe numero matikasta on ollu joku 6 mut nyt pelottaa oikeesti et se menee 4 puolelle... En oo ikinä ennen ollu näin pihalla :c

36Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 4:28

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Evee kirjoitti:Mullaki kävi silleen et ku menin yläasteelle niin kaveripojat ei enää ollukkaan kavereit. Tai no viel seiskal jonkun verran mut kasil ei enää juurikaan puhuttu. Mä ootan niin koulun loppumist et pääsen muualle. Meillä on nimittäin kamalan huono luokkahenki.
mulla on täysin sama :c mun tekis mieli kertoo jotai tosta mei luokkahengest mut mua pelottaa vähä et ku ystävä käy kumminki täällä ja sitä vois satuttaa se iha älyttömästi ... :s ootan vaan innolla, että pääsen eroon tosta luokasta, vaikka nyt onki alkanu meneen jo vähän paremmi c:

https://twitter.com/#!/penguiniam

37Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 4:43

vilqu

vilqu

Must on tosi huvittavaa et te kaikki ootte sitä mieltä et kuutosen luokka oli paljon ihanempi ja nykyinen on ihan kamala... No anteeks nyt vaan luokkakaverini, mut tä nyt on mun mielipide et tosta luokasta ei paljon "huonompaa" enää voi saadaa... Kaikki muut meijän luokkalaiset on ihan silleen et me ollaan kun yks kokonainen perhe (minä ajattelen " joo tulkaa 1D foorumille, se on perhe!") ja meillä on niin hyvä luokkahenki ja plaah, plaah, plaah.. Mun ja mun bestiksen mielipide on päinvastanen ja halutaan mahdollisimman pian yläasteelle!! Anteeks, taas:D

38Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 4:55

Veeranen

Veeranen

meil kun oliskin niin et joku aattelis et joku "perhe" , tää on oikeesti pahempaa. D:

39Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 5:04

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:meil kun oliskin niin et joku aattelis et joku "perhe" , tää on oikeesti pahempaa. D:
Voi sua! Koita kestää! Voit tulla meille aina kertoo jos ne on tyhmiä, me tuemme kyllä sinua systeri!! <3

40Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 5:43

Sarqai

rakastan meijän luokkaa ja vihaan yläastetta.

41Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 7:42

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:Must on tosi huvittavaa et te kaikki ootte sitä mieltä et kuutosen luokka oli paljon ihanempi ja nykyinen on ihan kamala... No anteeks nyt vaan luokkakaverini, mut tä nyt on mun mielipide et tosta luokasta ei paljon "huonompaa" enää voi saadaa... Kaikki muut meijän luokkalaiset on ihan silleen et me ollaan kun yks kokonainen perhe (minä ajattelen " joo tulkaa 1D foorumille, se on perhe!") ja meillä on niin hyvä luokkahenki ja plaah, plaah, plaah.. Mun ja mun bestiksen mielipide on päinvastanen ja halutaan mahdollisimman pian yläasteelle!! Anteeks, taas:D
mulla on ihan sataprosenttisesti sama tilanne!Muut mun luokalt(meit on vaa 7) on sillee et 'päästäispä ylä-asteella samaan luokkaan' sit mä oon et 'ei tuu tapahtumaan'.Ku siis joo 1.mä oon aina se pariton ku pitää ottaa pari(vaikka on mul kaks kaveripoikaa samal luokal mut ne on aina keskenää)2.meiän luokal ei oo muit tyttöi ku minä ja yks toine joka on se joka on syrjiny mua ja se on opettajien silmissä joku enkeli muhun verrattuna.3.meiän luokalla on monta sellasta ärsyttävää pään aukojaa 4.Mun luokal olis hyvä luokkahenki jos mua ei olis tai siis sillee et meiän luokassa on monta tyyppii jotka jostain syystä ei pidä musta ja se aiheuttaa paljo eripuraa.Vilkku mä voin tulla ala-asteen viimesiks viikoiks sinne sun kouluun ,,sun luokkaan(missä sitten ikinä se onkaan).Haha kuvittele mite hauskaa meillä varmaan olis Very Happy

42Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 8:53

_Blistex_

_Blistex_

Jokasella on omat mielipiteet ja tietty jokasella on myös erilaiset luokat (: Mun luokalla on (kuten jo sanoin) kauheen huono luokkahenki eikä se tästä varmaan parane. Vaikka tänään oliki yhen entisen kaveripojan kans ihan kivaa ku oltiin samas ryhmäs mut kyl mä tiiän et ei ne välit muutu takasin entiselleen. :C Se on surullista mut tosi asia vaan. ):

43Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 8:56

bO0m

bO0m

Louizz_tomlinzon Oho, miten teitä on vaan seittemän?? :0 En ihmettele jos ihmiset alkaa ärsyyntyä toisiinsa niin pienessä luokassa. Tai siis ainaki mua ärsyttäis nähä aina samat naamat, varsinki jos ei oikei tuu toimeen niiden kaa! :DD

_Blistex_ jep sama täällä, tiiän et mun ja niitten poikien välit ei ikinä palaa entisellee )):

44Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 9:50

nealoves1D

nealoves1D

mul oli taas just päi vastoi ku useimmal teistä,, ala-asteella meil oli hyvä luokkahenki alkuks mut se alko sitte menee kokoaja huonommaks ja kutosella oliki jo aika kauhee .. sitte siirryttii ylä-asteelle ja ajateltii kavereiden kaa et tää luokka on iha syvältä, mut ku alettii tutustuu noihi ni niist tuli mulle tosi tärkeit frendei ja nytte meijän luokkahenki on tosi hyvä ! (:

45Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 10:43

_Blistex_

_Blistex_

nealoves1D kirjoitti:mul oli taas just päi vastoi ku useimmal teistä,, ala-asteella meil oli hyvä luokkahenki alkuks mut se alko sitte menee kokoaja huonommaks ja kutosella oliki jo aika kauhee .. sitte siirryttii ylä-asteelle ja ajateltii kavereiden kaa et tää luokka on iha syvältä, mut ku alettii tutustuu noihi ni niist tuli mulle tosi tärkeit frendei ja nytte meijän luokkahenki on tosi hyvä ! (:

Oo ilonen et sun luokas on hyvä luokkahenki (: Mä niin haluisin et meil olis kans mut ei, mä ja mun ystävät ei vaan tulla toimeen oikeen muiden luokkalaisten kanssa, ne on sellasii jotka puhuu pahaa toisista selän takana ja ynnä muuta tollasta ei niin- kivaa. ):

46Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 12:41

nealoves1D

nealoves1D

_Blistex_,, meil oli tollast kutosella ja se tosiaa ei oo kivaa :s nytte mul on enimmäksee luokas ongelma ku mun 'vanhat' kaverit käy välil hermoille ja sitte ku hengaan mu bestan & kaveripoikien kaa ni ne suuttuu :d taisiis ne alka olee puhumatta mulle tai tiuskii tai huomauttelee siit etten oo niidenkaa. Mut jos mä vaa en jaksa olla yli seittemää vuotta samoje frendie kaa ni eikai niide siit pitäis suuttuu

47Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 21:40

Peetu

Peetu

jos mua ei näy täällä nii syy on että oon hautautunut koulukirjojen alle. menee hermot ihan oikeesti. kokeilkaa kirjottaa vähintään 1200 sanaa aiheesta "ecologically sustainable management in helsinki metropolitan area" nii tiiätte mun tuskan xd

48Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 21:42

jonskauu

jonskauu

Mulle kävi tos yöllä pikku tapaturma! mulla on taipumus raapia itteeni sillonkun oon tosi stressaantunut tai oon surullinen tai ärsyttää tai jotai muuta vastaavaa. Ja toi mun raapiminen tapahtuu aina yöllä ja sitte herään aamulla kun mun paita on veressä Very Happy

noo, mut yöllä olin sit alkanu raapii itteeni ja heräsin yhtäkkii ku sattu ihan älyttömästi ja mun käsi oli ihan veressä ja tyyny. Kävin herättää äitin ja pyysin sitä kattoo et miks mua sattuu ja mistä se veri oikee tulee. Mulla on niskassa luomi ja olin jotenki raapinu sen auki ja ihan verille. Äiti sit laitto mulle toho jonkun laastari jutun, että en koskis siihe enää ja sano et mun pitää varmaa käydä näyttää tätä terkkarille tms että ei kai tähä tuu nyt mitää ja kysyy sit et onnistuisko tän poisto. Nyt mun koko niska on tosi kipee ja en pysty ollenkaa liikuttaa tätä mihinkää suuntaa Sad ja en voi ajaa nyt skootterillakaa ku en voi laittaa kypärää päähä! Mut kaikista enite kyllä säikäytti se ku herää vaa ja jokapaikka on iha veressä :-D

49Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Pe 27 Huhti 2012 - 22:25

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

bO0m kirjoitti:Louizz_tomlinzon Oho, miten teitä on vaan seittemän?? :0 En ihmettele jos ihmiset alkaa ärsyyntyä toisiinsa niin pienessä luokassa. Tai siis ainaki mua ärsyttäis nähä aina samat naamat, varsinki jos ei oikei tuu toimeen niiden kaa! :DD

_Blistex_ jep sama täällä, tiiän et mun ja niitten poikien välit ei ikinä palaa entisellee )):
Haha , ja me ollaan koulun isoin luokka(no toinen isoimmista ku vitosia on yhtä monta) mun koko koulus on 28 oppilasta että asun tositosi pienel paikkakunnalla...Ylä-aste on kyl sitte paljo isompi

50Angstaus-topa #8 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #8 La 28 Huhti 2012 - 0:43

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
bO0m kirjoitti:Louizz_tomlinzon Oho, miten teitä on vaan seittemän?? :0 En ihmettele jos ihmiset alkaa ärsyyntyä toisiinsa niin pienessä luokassa. Tai siis ainaki mua ärsyttäis nähä aina samat naamat, varsinki jos ei oikei tuu toimeen niiden kaa! :DD

Haha , ja me ollaan koulun isoin luokka(no toinen isoimmista ku vitosia on yhtä monta) mun koko koulus on 28 oppilasta että asun tositosi pienel paikkakunnalla...Ylä-aste on kyl sitte paljo isompi
Ei herranjestas 28!!! Mun luokalla on 23:D Mut tuolla edellisellä sivulla Louizz_tomlinzon sanoit et voit tulla meijän luokalle näiks pariks vikaks viikos, ni TERVETUOLOA!! mulla ja sulla ja mun bestiksellä ois varmaan tosi hauskaa:D (mut sä et oikeesti haluu mun luokalle!!!) Trust me!

Angs, sain tietää eilen et oo ehkä banaanille allerginen:( Sattuu ainaski maha ihan sairaasti ku syön yhenki ni 10 min päästä...

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa