One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa

+9
nealoves1D
Niall_Horan_lover
jonskauu
bewareofaino
Peetu
mariaemmma
evveliinna
hennoaa
militsii
13 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 6]

1Angstaus-topa Empty Angstaus-topa Ke 7 Joulu 2011 - 16:19

militsii

militsii

Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

Itseä ärsyttää se, että heräsin äsken 12 aikaan yöstä. Olin siis nukkunut n. viiden tunnin päikkärit, äitikin luuli että oon koko sen ajan tehnyt läksyjä ja lukenut kokeisiin.... Ja huomennahan on sellaset kivat jutut kuin ruotsin sanakoe, bilsan pistot, äidinkielestä sivistyssanojen kyselyä ja myös muut läksyt kuten englannin suomentamiset jne.. Ja perjantaina saksan koe, onneks ei sentään huomenna mutta mun oli tänään tarkotus lukee sitä koska esim. puolet sanoista tulee vasta nyt kun sanakokeissa meillä on vaan mustallapainetut mutta kokeeseen tulee kaikki kappaleiden sanat.. Ja mulla menee hermot perfektiin ja heikkoihin ja vahvoihin verbeihin ja muuhun scheisseen.

http://dream-it-milla.blogspot.com

2Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Ke 7 Joulu 2011 - 23:04

hennoaa

hennoaa

militsii kirjoitti:Itseä ärsyttää se, että heräsin äsken 12 aikaan yöstä. Olin siis nukkunut n. viiden tunnin päikkärit, äitikin luuli että oon koko sen ajan tehnyt läksyjä ja lukenut kokeisiin.... Ja huomennahan on sellaset kivat jutut kuin ruotsin sanakoe, bilsan pistot, äidinkielestä sivistyssanojen kyselyä ja myös muut läksyt kuten englannin suomentamiset jne.. Ja perjantaina saksan koe, onneks ei sentään huomenna mutta mun oli tänään tarkotus lukee sitä koska esim. puolet sanoista tulee vasta nyt kun sanakokeissa meillä on vaan mustallapainetut mutta kokeeseen tulee kaikki kappaleiden sanat.. Ja mulla menee hermot perfektiin ja heikkoihin ja vahvoihin verbeihin ja muuhun scheisseen.

Voi ei, mulle on käyny samalla tavalla mut ei sentään ihan noin pahasti. Tsemppiä!!

Mua itteä ärsyttää se, että oon kuumeessa ja kauheessa flunssassa. Huomenna ois yks keikka ja lauantaina pikkujoulut kavereiden kesken, joten täytyisi nopeasti tervehtyä..... Lisäks mulle jää kauheesti koulujuttuja tehtäväks, mut eipä voi mitään :<

http://www.hennoaa.blogspot.com

3Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa To 8 Joulu 2011 - 6:50

Vieraili

Vierailija

sain tänää kuulla et ussankoe on maanantaina viidennel tunnil, mä tietty lähen koulust heti 4. tunnin jälkee D: helsinkii
ja aarg vois loma alkaa, onneks enää alle kaks viikkoo

4Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa To 8 Joulu 2011 - 10:43

Vieraili

Vierailija

ääää en kestä kattoo dokumenttii ku siin on nii paljo fanei jotka on nähny pojat, määki tahon )::

5Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa To 8 Joulu 2011 - 11:20

Vieraili

Vierailija

Ärsyttää, että poika (tai mies) jota rakastan enemmän kuin melkein mitään muuta, sano pari viikkoa sitten että sillä on vielä tunteita mua kohtaan ja rakastaa mua aina mutta ettei me tulla koskaan olee yhdessä ja et se haluu olla sinkku ja VITUTTAAAAA ku en tiiä mitä se ajattelee musta ja haluan vaan olla sen kanssa :/ ja mennä naimisiin ja saada lapsia ja äööääöä.

Ja nään sen koko ajan flirttailevan sen yhden toisen kanssa. Tekee mieli itkeä.

6Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Pe 9 Joulu 2011 - 10:23

militsii

militsii

laurao kirjoitti:Ärsyttää, että poika (tai mies) jota rakastan enemmän kuin melkein mitään muuta, sano pari viikkoa sitten että sillä on vielä tunteita mua kohtaan ja rakastaa mua aina mutta ettei me tulla koskaan olee yhdessä ja et se haluu olla sinkku ja VITUTTAAAAA ku en tiiä mitä se ajattelee musta ja haluan vaan olla sen kanssa :/ ja mennä naimisiin ja saada lapsia ja äööääöä.

Ja nään sen koko ajan flirttailevan sen yhden toisen kanssa. Tekee mieli itkeä.

Voi ei, yritä pärjäillä :/ ♥ ! Ihan liian ilkee fiilis varmasti.. En oikein muuta osaa sanoa kuin että yritä pärjäillä :(

Itseäni ärsyttää huominen koulun myyjäiset/yrittäjätori, koska tänään loppupäivä koulussa suunniteltiin sitä ja järjestettiin luokkia ja tehtiin mainoksia jnejnejne, ja luokkamme pojat osoittivat taas kypsyytensä olemalla tekemättä mitään♥ Tuli koko loppupäiväksi vittuuntunut fiilis, ja pitäis viel jaksaa tehdä juttuja huomiseksi...

7Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Su 11 Joulu 2011 - 5:45

Vieraili

Vierailija

*kaveri alko seurustella mun pitkäaikasen ihastuksen kanssa vähän aika sitten. jees.
*mua koskee päähän
*ja korvaan

8Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Su 11 Joulu 2011 - 6:37

Vieraili

Vierailija

Mun kaveri on tosi ärsyttävä. Ainaku yritän sanoo sil miltä musta tuntuu sen kohtelu nii se AINA väittää et se on mun vika ja sit ku en puhu sille sen jälkee enää ku en tiiä mitä järkee siin ois sit enää sanoo mitää nii sit tää alkaa tökkii mua ja kirjottaa mun vihkoo miljoona anteeks pyyntöö ja sit ku en vastaa niihin nii se on iha maansa myyny. Ku kyl mulki on oikeus joskus olla oikeessa jne. Ja sit tää ku se väittää aina et se saa mistä tahansa kokeesta 4 ku se ei muka oo lukenu ja sit se vetää siit kummiski jonku 7-8 ja ku mä oon lukenu aika paljon ja vedän samaisesta kokeest 4-5 nii sit se esittää yllättynyttä ku pääs omastaa läpi ku mä joudun menee uusii... Ku mä tosissani haluisin ees joskus tehä jotai paremmi ku se.... Ja sit ku tää sama kaveri piirtää mun kaikki vihot ja kirjat täytee kaikkee paskaa ja sit ku mä yritän tehä sen takas et töhertelen kaikkee sen vihkoihi ja kirjoihi nii sit se repii tavaransa takas, ihanku se ois ainoo ketä saa piirtää toisten tavaroihi. Nyt oon kyl alkanu tekee sillai et revin siltä vihkoni/kirjani pois tai siirrän tavarani nii kauas siitä ettei se yllä ja sitte ollaa niin möksmöks. en voi kyl pistää välejäkää poikki ku meil kummiski synkkaa sen verran hyvin mut tapellaan silti koko ajan. Ja mun toisel kaveril on TÄSMÄLLEEN samat fiilikset tästä kaverista. Nii ja sit jos meen sen mun toisen kaverin vieree (siis ei tän kuka mua ärsyttää) istuu nii tää toine menee ja suuttuu ja sanoo aina " *toisen kaverin nimi* puhu mulle ku mä en puhu lovelouisille" Siis ku se ei vaa näköjää kykene ikinä tekee mitää yksin.

9Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Su 11 Joulu 2011 - 8:33

Vieraili

Vierailija

lovelouis kirjoitti:Mun kaveri on tosi ärsyttävä. Ainaku yritän sanoo sil miltä musta tuntuu sen kohtelu nii se AINA väittää et se on mun vika ja sit ku en puhu sille sen jälkee enää ku en tiiä mitä järkee siin ois sit enää sanoo mitää nii sit tää alkaa tökkii mua ja kirjottaa mun vihkoo miljoona anteeks pyyntöö ja sit ku en vastaa niihin nii se on iha maansa myyny. Ku kyl mulki on oikeus joskus olla oikeessa jne. Ja sit tää ku se väittää aina et se saa mistä tahansa kokeesta 4 ku se ei muka oo lukenu ja sit se vetää siit kummiski jonku 7-8 ja ku mä oon lukenu aika paljon ja vedän samaisesta kokeest 4-5 nii sit se esittää yllättynyttä ku pääs omastaa läpi ku mä joudun menee uusii... Ku mä tosissani haluisin ees joskus tehä jotai paremmi ku se.... Ja sit ku tää sama kaveri piirtää mun kaikki vihot ja kirjat täytee kaikkee paskaa ja sit ku mä yritän tehä sen takas et töhertelen kaikkee sen vihkoihi ja kirjoihi nii sit se repii tavaransa takas, ihanku se ois ainoo ketä saa piirtää toisten tavaroihi. Nyt oon kyl alkanu tekee sillai et revin siltä vihkoni/kirjani pois tai siirrän tavarani nii kauas siitä ettei se yllä ja sitte ollaa niin möksmöks. en voi kyl pistää välejäkää poikki ku meil kummiski synkkaa sen verran hyvin mut tapellaan silti koko ajan. Ja mun toisel kaveril on TÄSMÄLLEEN samat fiilikset tästä kaverista. Nii ja sit jos meen sen mun toisen kaverin vieree (siis ei tän kuka mua ärsyttää) istuu nii tää toine menee ja suuttuu ja sanoo aina " *toisen kaverin nimi* puhu mulle ku mä en puhu lovelouisille" Siis ku se ei vaa näköjää kykene ikinä tekee mitää yksin.
huh, kestämisiä sulle o.o mullakin on kaveri, joka säikyttelee, kiusaa, vetelee housuja jalasta siis muilta, yrittää aina nolata meidät muut kaverit ja sitten kun häntä yrittäs vähän leikillään piikitellä niin sit ollaan ihan että "toi ei oo kivaa !!!1!!!1"

10Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Ma 12 Joulu 2011 - 13:16

militsii

militsii

Huomenna on terveystiedon koe ja tää päivä jotenkin yhtäkkiä vaan meni 1D:tä kuunnellessa ja videoita katsellessa, ja taas kerran tuntuu etten osaa mitään.. Ja mä kun oon aina saanut terveystiedosta ysejä ja kymppejä, niin nyt jänskättää.

11Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Ma 12 Joulu 2011 - 21:32

evveliinna

evveliinna

jooo, meil on huomenna äikässä ryhmätetti kirjallisuuden lajeista. kivat vaa ko ne ryhmät saa tietää vasta sillon tunnin alussa, ja mun tuurilla saan sellasen ryhmän, joka ei oo lukenu yhtää.. sit torstaina meillä vissiin on ruottin pistari vaatteista.. ja perjantaiks pitäis saaha luettua yhestä kirjasta vielä 280 sivua-.- ja vielä viimisen viikon maanantaina meillä on matikankoe. ihanaa ♥

12Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Ti 13 Joulu 2011 - 6:53

Vieraili

Vierailija

aaaarg nenä iha tukos ja muutenki oon iha kuollu, en ihmettelis jos kuume ny nousee -.- huome se ussankoekki, kokeet kasaantuis mukavast

13Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Ke 14 Joulu 2011 - 7:44

Vieraili

Vierailija

mul on huomen bilsan koe ja oon lukenu vihkoo iha vhä vaa... ja siis se on uusintakoe ku failasin sen varsinaisen ja on pakko päästä läpi jos en haluu käydä koko kurssii uusiks <3333 I ♥ LUKIO

14Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Pe 16 Joulu 2011 - 12:28

Vieraili

Vierailija

Mun kone osottaa hajoomisen merkkejä ;_; en kestä jos tää hajoo NYT koska noil ei oo rahaa ostaa mulle iha heti uutta... I ♥ HP (siis ei Harry Potter)
Mut tästä on hajonnu jo äänet enkä saa niitä millää ilveel takasi, oon käynnistäny tän uudellee monta kertaa ja sit yrittäny säätää asetyksii mut ei auta ku niis on kaikki kunnos. Ei kuulu ees sitä ääntä ku koneen avaa, siis sitä ti di ding ya know ;D. Ja tänää ku tulin kotia ja olin menos koneelle nii tää ei meinannu mennä päälle, painoin joku reilu 5 kertaa tosta käynnistä napista ja se meni päälle mut sekunti sen jälkee sammu mut sit onneks sain tän päälle!

15Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa La 17 Joulu 2011 - 3:41

evveliinna

evveliinna

lovelouis kirjoitti:Mun kone osottaa hajoomisen merkkejä ;_; en kestä jos tää hajoo NYT koska noil ei oo rahaa ostaa mulle iha heti uutta... I ♥️ HP (siis ei Harry Potter)
Mut tästä on hajonnu jo äänet enkä saa niitä millää ilveel takasi, oon käynnistäny tän uudellee monta kertaa ja sit yrittäny säätää asetyksii mut ei auta ku niis on kaikki kunnos. Ei kuulu ees sitä ääntä ku koneen avaa, siis sitä ti di ding ya know ;D. Ja tänää ku tulin kotia ja olin menos koneelle nii tää ei meinannu mennä päälle, painoin joku reilu 5 kertaa tosta käynnistä napista ja se meni päälle mut sekunti sen jälkee sammu mut sit onneks sain tän päälle!
toivottavasti sun konees ei hajoa! (: mullaki yhessä välissä tässä koneessa ei toiminu äänet, ja sitten yhtäkkiä ne toimiki Very Happy jos sulla on koneelllas jotai kuvii tms. kannattaa ne mahollisimman äkkiä laittaa jollekki tikulle tai ulkoselle kovalevylle, ettei ne katoa kokonaan! (:

16Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Su 18 Joulu 2011 - 3:32

hennoaa

hennoaa

Purin just mun huulen halki.... auts

http://www.hennoaa.blogspot.com

17Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Su 18 Joulu 2011 - 13:01

militsii

militsii

Mun selkä on ihan jumalattoman kipee... Pelkkä paikoillaan oleminenkin sattuu vähän, mutta ei perkule sitä kipua kun vähän käännyn tai siirryn kävelystä puhumattakaan... Luultavasti tullut siitä kun eilen kaaduin kaverin pihassa ennenkö mentiin..bilettään.. mutta en toki varma oo. Tää on ihan kauheeta, en tiiä miten pääsen aamulla ylös sängystä tai jaksan kävellä kouluun tai pystyn ees oleen koulus! Panadolkaan ei auta..

18Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Ma 19 Joulu 2011 - 20:30

mariaemmma

mariaemmma

haluun takas bondi beachille ):

19Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Pe 23 Joulu 2011 - 21:22

Vieraili

Vierailija

ärh mun levy ei oo vieläkää tullu vaik sen piti tulla jo viimeistää 21pv .. on varmaa jotai joulukiireit tai semmosii? ärsyttää koska oisin halunnu kuunnella sitä näi jouluna ... sisko herätti äänellää mut näi aikasi ja oon ku karhu joka o heränny talviunilta, ja nyt se käy mun hermoille ja kyselee tyhmii kysymyksii .

20Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa La 24 Joulu 2011 - 1:32

evveliinna

evveliinna

iidaellaa kirjoitti:ärh mun levy ei oo vieläkää tullu vaik sen piti tulla jo viimeistää 21pv .. on varmaa jotai joulukiireit tai semmosii? ärsyttää koska oisin halunnu kuunnella sitä näi jouluna ... sisko herätti äänellää mut näi aikasi ja oon ku karhu joka o heränny talviunilta, ja nyt se käy mun hermoille ja kyselee tyhmii kysymyksii .

Harmi. ): toivottavasti sun levys tulee alkuviikosta, niin voit uutena vuotena popittaa sitä Wink

21Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Ma 26 Joulu 2011 - 5:07

mariaemmma

mariaemmma

onkoha mul jotai angstattavaa nyt .. hmm, no ehk ainoo asia mikä täl hetkel ärsyttää on se et mun pikkuveli kattoo iha liia koval lefffaa, etten pysty oikee keskittyy tähä sarjan kattomisee Very Happy:D

22Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Ti 27 Joulu 2011 - 0:40

Peetu

Peetu

- meillä on sähköt poikki
- mulla on nälkä enkä saa avata jääkaappii ettei se lämpene
- netti meni sähköjen kaa, thank god kännyssä on netti !
- ... mutta tää kännystä dataaminen on ärsyttävää.
- koneestaki kohta loppuu akku eli heihei musiikki
- ... huomasin just että kännystäki loppuu kohta
- iPodista akku loppu jo eilen
- ja mitään noita ei pysty lataamaan koska ei ole sähköä
- Criminal Minds jäi pahaan kohtaan kun sähköt meni ja tuun kohta hulluksi koska haluuun tietää mitä siinä tapahtuu !!
- Heartbeat ei menekkään nauhalle kun digiboksissakaan ei ole sähköä
- eilinen valmennus jouduttiin perumaan sähkökatkoksen takia ja sitten pidettiin teoriaa kynttilänvalossa
- muuten kivaa mutten nähny kissaa joka meni mun paikalle kun valmentaja korjas mun ryhtiä omalla paikallaan ja kun palasin istahin melkeen sen kissan päälle.

23Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa Ti 27 Joulu 2011 - 0:45

mariaemmma

mariaemmma

- TOI SÄÄ PERKELE ):

24Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa To 29 Joulu 2011 - 9:31

militsii

militsii

-näin liian ihanaa unta zaynist ja heräsin = paluu todellisuutee, tuli angst-olo et vihaan mun elämää ja muuta koska haluun sen unen takas koska siin kaikki oli täydellistä ja ZAYN <3

25Angstaus-topa Empty Vs: Angstaus-topa To 29 Joulu 2011 - 9:57

mariaemmma

mariaemmma

militsii kirjoitti:-näin liian ihanaa unta zaynist ja heräsin = paluu todellisuutee, tuli angst-olo et vihaan mun elämää ja muuta koska haluun sen unen takas koska siin kaikki oli täydellistä ja ZAYN <3

EIIIH, vihaan herätä tommosist unist ! ):

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 6]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa