One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa

+9
nealoves1D
Niall_Horan_lover
jonskauu
bewareofaino
Peetu
mariaemmma
evveliinna
hennoaa
militsii
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 6]

1Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Angstaus-topa Ke 7 Joulu 2011 - 16:19

militsii

militsii

First topic message reminder :

Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

Itseä ärsyttää se, että heräsin äsken 12 aikaan yöstä. Olin siis nukkunut n. viiden tunnin päikkärit, äitikin luuli että oon koko sen ajan tehnyt läksyjä ja lukenut kokeisiin.... Ja huomennahan on sellaset kivat jutut kuin ruotsin sanakoe, bilsan pistot, äidinkielestä sivistyssanojen kyselyä ja myös muut läksyt kuten englannin suomentamiset jne.. Ja perjantaina saksan koe, onneks ei sentään huomenna mutta mun oli tänään tarkotus lukee sitä koska esim. puolet sanoista tulee vasta nyt kun sanakokeissa meillä on vaan mustallapainetut mutta kokeeseen tulee kaikki kappaleiden sanat.. Ja mulla menee hermot perfektiin ja heikkoihin ja vahvoihin verbeihin ja muuhun scheisseen.

http://dream-it-milla.blogspot.com

51Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa Ma 16 Tammi 2012 - 10:04

mariaemmma

mariaemmma

tänää oli hirvee päivä Shocked

52Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa Ti 17 Tammi 2012 - 9:54

Peetu

Peetu

mä kirjoitan huolestuttavan usein tänne :DD mutta siis mua ketuttaa kun mä en pysty kävelee koska onnistuin telomaan itteni liikkatunnilla ja nyt mulla on joku lihas jalkapohjassa vaurioitunut pahasti ja sen takia klenkkaan ihan ihmeellisesti. argh.

53Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa La 28 Tammi 2012 - 8:15

mariaemmma

mariaemmma

- synttärit vietin sitte tuol vantaalla pelaille korista Very Happy:D
- sit kaike lisäks pelattii kaks iha paskaa pelii
- eli kaks häviöö takan

54Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa La 28 Tammi 2012 - 13:52

bewareofaino

bewareofaino

Kaverit jossain kuusessa ja huomiselle hirveesti läksyjä.Joka ei ole toki mun syy että jätin ne tänään tekemättä. Mutta se hissan essee kuitenki raastaa mun aivot.

55Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa Su 29 Tammi 2012 - 7:25

militsii

militsii

Luulin et pääsin tästä flunssasta jo eroon mut ei, kauhee nuha & yskä & kurkkukipu Sad.. Ja varsinki aina aamuisin ku herää nii ei millää jaksa nousta ku sillon olo on kaikista kauhein.

http://dream-it-milla.blogspot.com

56Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa Ma 30 Tammi 2012 - 10:57

bewareofaino

bewareofaino

Aika tai siis very awkward noitten saksalaisten kanssa. Ylimielisiä -,- sit ne on tollasia jättiläisiä, metrin pidempiä kaikki ja ne ei puhu mitään ääh. miks ne ees tuli tänne.

mutta oli kyllä hyvännäkösiä, varmaan koko koulu pyörtyy ku näkee ne huomen XD

57Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa To 2 Helmi 2012 - 4:23

jonskauu

jonskauu

Oon varmaa miljoonatta kertaa tänä vuonna kipeenä ja mulla on just työharjottelu menossa ja siellä ei katota hyvällä näitä mun poissaoloja..enkä oo suunnitellu mun näyttöö ollekaa ja suunnitelma pitäis olla huomiseks tehty! Ja mä joudun vielä kipeenä menee kouluu et voin näyttää sen suunnitelman mun opelle ja sit tuun takas kotii. Ja herätys olis kello 5.30!! vähä ärsyttää ku pitää tyylii viiden minuutin takii herää kouluu.

Nooh, katotaa sitä vitutuksen määrää sit huomen aamuna ♥

58Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa To 2 Helmi 2012 - 5:05

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Joo kaikki pitää tätä varmaan tyhmänä syynä angstata, mutta kun ketuttaa kun tuohon leikekirjaan ei ole tullutkaan niin paljon juttuja kuin olisin tarvinnut Sad

59Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa To 2 Helmi 2012 - 5:24

mariaemmma

mariaemmma

Niall_Horan_lover kirjoitti:Joo kaikki pitää tätä varmaan tyhmänä syynä angstata, mutta kun ketuttaa kun tuohon leikekirjaan ei ole tullutkaan niin paljon juttuja kuin olisin tarvinnut Sad

multa tulee vielä ! insipraatioo ei oo vaa ollu ):

60Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa To 2 Helmi 2012 - 11:30

bewareofaino

bewareofaino

Niall_Horan_lover kirjoitti:Joo kaikki pitää tätä varmaan tyhmänä syynä angstata, mutta kun ketuttaa kun tuohon leikekirjaan ei ole tullutkaan niin paljon juttuja kuin olisin tarvinnut :(
heeei, älä ny vielä angstaa, täältä ainakin tulee viä! :D

61Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa To 2 Helmi 2012 - 11:35

nealoves1D

nealoves1D

Niall_Horan_lover kirjoitti:Joo kaikki pitää tätä varmaan tyhmänä syynä angstata, mutta kun ketuttaa kun tuohon leikekirjaan ei ole tullutkaan niin paljon juttuja kuin olisin tarvinnut Sad

multa tulee iha just niit kuvii (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

62Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa Pe 3 Helmi 2012 - 5:01

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

nealoves1D kirjoitti:

multa tulee iha just niit kuvii (::

Okei :DDDDD Mutta mulle ei oo ainakaan vielä tullut viestiä sähköpostiin, eli lähetä toisen kerran jos olet jo lähettänyt koska se ei ole tullut perille Smile Ja jos en vastaa mitään viestiisi niin lähetä uudestaan niin monta kertaa että vastaan (siis sähköpostilla) koska mulle ei tuu aina kaikki viestit Smile

63Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa Pe 3 Helmi 2012 - 6:12

bewareofaino

bewareofaino

Saksalaiset lähti :< mut hyvä juttu on se että nään ne jo toukokuussa uudestaan, täytyy vaan toivoo että saan isäntäperheen ! Smile

64Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa La 4 Helmi 2012 - 10:53

Vieraili

Vierailija

Mua ärsyttää tällä hetkellä eniten se, et joudun tuhlaamaan mun viikonlopun tääl metsässä, ku oisin voinu olla kavereiden kans KOKO viikonlopun .______. Ja sit en pystyny kattoo Putoust ku noi ihanat kakarat rääkyy tuol ♥♥ Mä tunnen itteni niin pieneks tääl teiän keskel ku te ootte kaikki jotain 14, 15 tai 17-vuotiai ja mä vast 12 ):

65Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa Su 5 Helmi 2012 - 1:12

bewareofaino

bewareofaino

Olo on ihan kauhee. Jos tuun kipeeks, niin kuolen.
Ja kaiken lisäks on liian paljon ihmisiä joille voisin sanoo tän niin suoraan sydämestä...
Angstaus-topa - Sivu 3 1569ypy

66Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa Su 5 Helmi 2012 - 1:43

mariaemmma

mariaemmma

bewareofaino kirjoitti:Olo on ihan kauhee. Jos tuun kipeeks, niin kuolen.
Ja kaiken lisäks on liian paljon ihmisiä joille voisin sanoo tän niin suoraan sydämestä...
Angstaus-topa - Sivu 3 1569ypy

i feel ya bro

67Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa Su 5 Helmi 2012 - 3:38

Vieraili

Vierailija

Hmhm... Nyt ei kyllä mitään angstattavaa, paitsi matikan kokeest 7½ ): Äiti taitaa olla vihane ku annan huome sil sen kokee, koska en ny viittiny ku se ei välttist ois antanu mun olla koneel tääl.

68Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa Ti 7 Helmi 2012 - 0:02

bewareofaino

bewareofaino

En oo koskaan ollu näin kipee, porukatki sano mulle noin... vaikee kuvitella oloo tätä surkeemmaks. Tää on vissii se influenssa tai jotain Sad

69Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa Ti 7 Helmi 2012 - 10:21

nealoves1D

nealoves1D

bewareofaino kirjoitti:En oo koskaan ollu näin kipee, porukatki sano mulle noin... vaikee kuvitella oloo tätä surkeemmaks. Tää on vissii se influenssa tai jotain Sad

eikääää Sad koita parantuu nopeesti Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

70Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa Ke 8 Helmi 2012 - 0:26

bewareofaino

bewareofaino

nealoves1D kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:En oo koskaan ollu näin kipee, porukatki sano mulle noin... vaikee kuvitella oloo tätä surkeemmaks. Tää on vissii se influenssa tai jotain :(

eikääää :( koita parantuu nopeesti :)
kiitti :')! kyllä tää tästä musiikin, pottereiden ja lääkkeiden avulla viä voitoks kääntyy...

71Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa Ke 8 Helmi 2012 - 5:33

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mindubanaani kirjoitti: Mä tunnen itteni niin pieneks tääl teiän keskel ku te ootte kaikki jotain 14, 15 tai 17-vuotiai ja mä vast 12 ):
noh mä tulin tänne sun kohtalontoveriks : D

-Koulussa tyyliin koko luokka vihaa mua enkä tiiä miks /:
-en jaksais lähtee harkkoihin mutta niistä ei voi olla pois jos ei oo oikeesti sairas

72Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa Ke 8 Helmi 2012 - 10:38

jonskauu

jonskauu

Stressaan iha liikaa koulujutuista ja kaikesta muustakin. Aika vois hetkeks pysähtyy nii mä kerkeisin tekee kaiken eikä tarviis käyttää puolta yötä kouiujuttuihin.
Millon mä opin, että kaikki jutut vois hoitaa heti kun ne tulee eikä jättää niitä viimeseen iltaan? En varmaan ikinä.

okei nyt mä lähen tekemään tuskallista kuolemaa kouluvihkon ja lyijykynän kanssa.

73Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa To 9 Helmi 2012 - 10:41

Vieraili

Vierailija

näin suoraan sanottuna v*tuttaa koska luulin et pääsisin pitkästä aikaa pe eli huomen koulusta jo 14.30 mut paskat! Meil on vanhojen oma tanssi treenit 13.15-> aina siihen asti että kaikki varmasti osaa oman tanssin kokonaan ja siis tän takia mun perjantai meni pilalla koska sit en ehi tekee mitää enää ku tuun kotii ja sit la pitää taas lähtee johonki (=helsinkii aamul hoitamaa pari kiireellist asiaa, myymää kirjoja ja sit viel uusiks directioner miittii koska siel oli eilenki nii siistii =)) ja su onneks ei oo mitää ja saan nukkuu. mut sit ens viikol on jo vanhat et meil on vaa puol viikkoo normii kouluu ja sit to on vaa 13.00 asti kouluu vaik normisti ois 16.00 asti, ja siis meil loppuu koulu noi aikasi koska sit pitää kerkee kampaajalle kolmeks ja sit viel koululle takas kuudeks ku meil on vanhojen eka näytön sit seittemältä. ja sit pe meil ei oo ollenkaa tunteja ku koko päivä menee vanhojen järkkäämisee ja muuhu sählinkii+ meil on viel sit koululle viimenen näytös ja sit päästää kahen jälkee VIHDOINKIN hiihtolomalle ja sit ei oo myöskää ENÄÄ IKINÄ vanhoja <3
taas mä kirjotin kauheen romaanin

74Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa To 9 Helmi 2012 - 11:07

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Se tunne ku joku vtun kusiaivo varastaa mun idean leikekirjasta <333333333333333333333333333333333333333333333333333

75Angstaus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa To 9 Helmi 2012 - 12:21

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
mindubanaani kirjoitti: Mä tunnen itteni niin pieneks tääl teiän keskel ku te ootte kaikki jotain 14, 15 tai 17-vuotiai ja mä vast 12 ):
noh mä tulin tänne sun kohtalontoveriks : D

-Koulussa tyyliin koko luokka vihaa mua enkä tiiä miks /:
-en jaksais lähtee harkkoihin mutta niistä ei voi olla pois jos ei oo oikeesti sairas
Minä myös:)

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 6]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa