One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa

+9
nealoves1D
Niall_Horan_lover
jonskauu
bewareofaino
Peetu
mariaemmma
evveliinna
hennoaa
militsii
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 6]

1Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Angstaus-topa Ke 7 Joulu 2011 - 16:19

militsii

militsii

First topic message reminder :

Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

Itseä ärsyttää se, että heräsin äsken 12 aikaan yöstä. Olin siis nukkunut n. viiden tunnin päikkärit, äitikin luuli että oon koko sen ajan tehnyt läksyjä ja lukenut kokeisiin.... Ja huomennahan on sellaset kivat jutut kuin ruotsin sanakoe, bilsan pistot, äidinkielestä sivistyssanojen kyselyä ja myös muut läksyt kuten englannin suomentamiset jne.. Ja perjantaina saksan koe, onneks ei sentään huomenna mutta mun oli tänään tarkotus lukee sitä koska esim. puolet sanoista tulee vasta nyt kun sanakokeissa meillä on vaan mustallapainetut mutta kokeeseen tulee kaikki kappaleiden sanat.. Ja mulla menee hermot perfektiin ja heikkoihin ja vahvoihin verbeihin ja muuhun scheisseen.

http://dream-it-milla.blogspot.com

26Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa La 31 Joulu 2011 - 9:26

militsii

militsii

mariaemmma kirjoitti:
militsii kirjoitti:-näin liian ihanaa unta zaynist ja heräsin = paluu todellisuutee, tuli angst-olo et vihaan mun elämää ja muuta koska haluun sen unen takas koska siin kaikki oli täydellistä ja ZAYN <3

EIIIH, vihaan herätä tommosist unist ! ):

Mä myös, se on iha liia kauheeta :(

- mun uuden vuoden suunnitelmat kusasi oikein mukavasti...

27Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Su 1 Tammi 2012 - 4:28

mariaemmma

mariaemmma

- hyvä olo ja sillee .....

28Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Su 1 Tammi 2012 - 6:02

militsii

militsii

- uv meni aikalailla päin peppua
- tiistaina yhteiskuntaopin koe....<3 en osaa mitää

29Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Su 1 Tammi 2012 - 6:25

Peetu

Peetu

-väsyttää pikkasen liikaa....

30Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Ma 2 Tammi 2012 - 0:49

mariaemmma

mariaemmma

- treeeeeenit enkä ollenkaa jaksais ..

31Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Ma 2 Tammi 2012 - 4:39

bewareofaino

bewareofaino

En jaksaaa... Pitäs lähtee pohjoseen kattoon sukulaisia huomenna, eikä nyt kiinnostais yhtään -.- Se on niin korvessa se paikka ja niin kaukana sivistyksestä. Ja sitte helvetti! missasin eilen Coldplayn glastonburyn keikan alkupuolen. Kiitos noille jotka sitä katto mutta ei sitte viittiny mulle kertoo että se alko jo. Huoh.

32Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Ma 2 Tammi 2012 - 5:04

evveliinna

evveliinna

mun puhelin onnistu ite poistamaan kaikki kuvat -.-
nyt pelkään jo musiikkien puolesta, mutta kone ei suostu vastaanottaan niitä -.-
enkä jaksais lähtee ostaa uutta puhelinta, jos en pistä sitä samaan tilaukseen ko ipodia.

33Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Ma 2 Tammi 2012 - 11:23

bewareofaino

bewareofaino

evveliinna kirjoitti:mun puhelin onnistu ite poistamaan kaikki kuvat -.-
nyt pelkään jo musiikkien puolesta, mutta kone ei suostu vastaanottaan niitä -.-
enkä jaksais lähtee ostaa uutta puhelinta, jos en pistä sitä samaan tilaukseen ko ipodia.
Mä niin tiiän ton tunteen! Itekki poistin kaikki vahingossa kerran ja sinne meni sitte sellaset 400 kuvaa taivaan tuuliin...

34Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Ti 3 Tammi 2012 - 5:00

Peetu

Peetu

-tulin tallilta aikaseen kotiin jotta voin osallistua siihen NRJ:n kisaan ja sitten siitä pääseekin läpi joku joka oli soittanut 20min aikasemmin... mä taidan alottaa sen soittamisen nyt niin ois mahikset päästä läpi.

35Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa To 5 Tammi 2012 - 3:19

bewareofaino

bewareofaino

Jeijj, lensin alas portaita. Sattuu. Ja paljon.

36Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Pe 6 Tammi 2012 - 0:14

Peetu

Peetu

bewareofaino kirjoitti:Jeijj, lensin alas portaita. Sattuu. Ja paljon.
auts. tiiän ton tunteen, mäki harrastan tota aika paljon.

37Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Pe 6 Tammi 2012 - 6:42

Vieraili

Vierailija

Mä en pysty kattoo niit poikie keikoilt otettu videoi koska mua rupee vituttaa ja tuun iha angstiseks ku mä en oo siel, enkä pääse niitte keikol paitsi jos ne tulis ruotsii tai suomee Sad(

38Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Pe 6 Tammi 2012 - 11:19

Vieraili

Vierailija

Jenni:) kirjoitti:Mä en pysty kattoo niit poikie keikoilt otettu videoi koska mua rupee vituttaa ja tuun iha angstiseks ku mä en oo siel, enkä pääse niitte keikol paitsi jos ne tulis ruotsii tai suomee Sad(

mäki katon niit vaa ain sillo ku oon yksin ku alkaa väkisinki itkettää jos vähänki kattoo ajatuksen kanssa. Tai oikeestaan mua alkaa eka itkettää ja sit tulee semmone hysteerinen itkunaurupurkaus Very Happy ja mulle ei ikinä tuu kenenkää muitten livevideoist tommost ni mua vähä pelottaa miten reagoin sit ku nään ne oikeesti livenä Very Happy

39Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Pe 6 Tammi 2012 - 11:38

Vieraili

Vierailija

nana kirjoitti:
Jenni:) kirjoitti:Mä en pysty kattoo niit poikie keikoilt otettu videoi koska mua rupee vituttaa ja tuun iha angstiseks ku mä en oo siel, enkä pääse niitte keikol paitsi jos ne tulis ruotsii tai suomee Sad(

mäki katon niit vaa ain sillo ku oon yksin ku alkaa väkisinki itkettää jos vähänki kattoo ajatuksen kanssa. Tai oikeestaan mua alkaa eka itkettää ja sit tulee semmone hysteerinen itkunaurupurkaus Very Happy ja mulle ei ikinä tuu kenenkää muitten livevideoist tommost ni mua vähä pelottaa miten reagoin sit ku nään ne oikeesti livenä Very Happy

Joo mul tulee kans sellasii itkunaurupurkauksii ja sit mun isoveli aina nauraa mul niist Very Happy:D ! ja ei mullekkaa tuu muitten mut aina ku katon noitte ni tulee itkukohtaus ja raivokohtaus ja kaikki maholliset ! Ja oon miettiny iha samaa et mitä sit ku nään ne liven ni millane kohtaus mul sitte tulee !

40Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Su 8 Tammi 2012 - 0:03

Peetu

Peetu

Mulla on kurkku kipee eikä tuu ääntä. Nice.

41Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Su 8 Tammi 2012 - 3:53

bewareofaino

bewareofaino

Kouluun huomenna... eii. Siis kyl mä pystyn sinne menee, mutta hyvä ku pääsin ylös tänään yheltätoista. Ja huomenna pitäs nousta 6.30. Törkeetä et koulu alkaa loman jälkeen kaheksalta ja sitten bussikin tulee niin epäinhimilliseen aikaan. Ja nyt päätä särkee, koska väsyttää, enkä voi mennä nukkumaan. Just tällästä vikan lomapäivän fiilistä -.-

42Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Su 8 Tammi 2012 - 10:49

Vieraili

Vierailija

Mulla on tällä hetkellä se jokaikinen sunnuntai oleva masennus:D Elikkä kun joutuu huomenna kouluun.. Haluisin vaan nukkua, ja mulla on muutenkin unirytmi ihan sekaisin, mut kai se tästä sit!
Nyt on 5kk kovaa työtä ja sitten sen jälkeen hyvästi peruskoulu!Smile

43Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Su 8 Tammi 2012 - 11:34

evveliinna

evveliinna

huomenna kouluun -.- unirytmiki sen verran sekasin, että saan varmaan vasta joskus yhen jälkee unen, ja pitäs nousta 7.45 ylös, että ehtii 9 kouluun, ko oon niin hidas, ja pitää käydä suihkuski.

44Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Su 8 Tammi 2012 - 11:56

Vieraili

Vierailija

itelläki vähä masentaa toi huominen koulu ja plus haluisin vaa istuu himas, kuunnella NRJ:tä ja yrittää bongaa sitä wmyb:tä ! Very Happy

45Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Su 8 Tammi 2012 - 11:58

mariaemmma

mariaemmma

asdfghjkll onneks tääl o tää topa ♥
- vittu
- koulu huome
- vittu
- asdafghjk ikävä kaikkkii vanhoi jutttui

46Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Ma 9 Tammi 2012 - 5:03

bewareofaino

bewareofaino

Ruotsinsijaisella oli mua kohtaan taas vakavia ongelmia.

47Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Ti 10 Tammi 2012 - 1:04

Peetu

Peetu

Mun ääni vaihtelee möreästä bassoäänestä Mikki Hiireen.

48Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Ma 16 Tammi 2012 - 0:02

Peetu

Peetu

mä olen umpijäässä koulussa semikevyt ketutus päällä.

49Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Ma 16 Tammi 2012 - 5:03

bewareofaino

bewareofaino

Jäätävän kylmä, teorialäksyt ei hirveesti innosta ja koko viikon ruotsinsijaisena se sama idiootti.

50Angstaus-topa - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa Ma 16 Tammi 2012 - 5:38

evveliinna

evveliinna

pää kipee, paljon läksyjä, nälkä, huomenna kemian pistari jostai ihme jutuista mitä en tajua, vissiin enkustaki pistari.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 6]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa