One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #9

+10
jonskauu
Evee
Sarqai
Veeranen
Stypayhoralikson
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
_Blistex_
bO0m
vilqu
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 4]

1Angstaus topa #9 Empty Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 10:59

vilqu

vilqu

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.
Edellisessä yli 100 viestiä.. http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t172p105-angstaus-topa-8

2Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 11:06

bO0m

bO0m

Pakko ny angstata tai räjähdän kohta ku en voi muuallekkaan purkaa.......

Se mun fb ystävä jätkä ei oo ollu kahteen päivään mun kaa samaan aikaan koneella ja mulla on...kauhee ikävä ): Tuun oikeesti hulluks tänäänki kävin koneella monta kertaa vaan et näkisin onks se online, oon kai vähän sekasi ): Tää on pelottavaa kuinka paljon tartten sitä nykyää! Äääääääää en kestä......! x(

3Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 11:15

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:Pakko ny angstata tai räjähdän kohta ku en voi muuallekkaan purkaa.......

Se mun fb ystävä jätkä ei oo ollu kahteen päivään mun kaa samaan aikaan koneella ja mulla on...kauhee ikävä ): Tuun oikeesti hulluks tänäänki kävin koneella monta kertaa vaan et näkisin onks se online, oon kai vähän sekasi ): Tää on pelottavaa kuinka paljon tartten sitä nykyää! Äääääääää en kestä......! x(
Onneks me ollaan tällä tukemmassa sua, koita kestää systeri!! Kyllä se taas tulee (toivottavasti:D) Smile

4Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 11:19

_Blistex_

_Blistex_

bO0m; Harmi ): Mut nyt sä ainakin tiedät varmasti että sä pidät siitä tositositosi paljon (: Kyllä se toivon mukaan sinne pian tuleee, pärjäile sister! (:

5Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 11:20

bO0m

bO0m

NO NYT SE TULI <3 XD mut kiitos rakkaaat<3

6Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 11:35

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, no hyvä ! C:

&& kirjotin tänne hienon stoorin mut se ei jostai syyst tullukkaa tänne. Ärsyttääkö ? Kyllä.

Mutta siis,, täl hetkellä angstin sitä et mun kaks kaverii on mulle vihasii ku en oo ollu niiden kaa ja syynä on se et en vaa yksinkertasesti oo jaksanu niitä. Molemmat on tosi lapsellisii ja mul keittää yli ku ne puhuu iokoaja vaa itestää ja jos niille kertoo jotai omii huolii ne vaa sanoo et "aha, oke. Onneks mul on asiat hyvin" ja siit tulee tosi huono fiilis. Elisiis kun ne on tunkeutunu seuraa oon käyttäytyny niit kohtaa aik vittumaisesti(sori en osannu muotoilla sivistyneemmi) ja tunnenitteni nii kusipääks koska en oikeestaa voi pyytää anteels sitä et oon käyttäytyny noi, koska tajusin etten oikeestaa kadu sitä D: ja nytte angstin ku pelkään et muutun pysyvästi tollaseks .. (Joo, oma vikani. Joo, ketää ei kiinnostanu. Joo, toi on vituttavampaa ku milt kuullostaa. Joo, oon ollu inhottav. Mut ei, en oo yleensä näi kusipää)

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

7Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 11:42

vilqu

vilqu

Nea sun täytyy ottaa itseäsi niskasta kiinni, jos et haluu olla tollanen ni ota vanha Nea takas ja muista et me tuetaan sua what ever happend syster!! <3 Mä oon nyt tosi huono antaa neuvoo nytte oon pahoillani.. Mut sen voin sanoo et ei noi sun kaverit nyt sua kohtaan vaan reiluja oo, jos niitä ei kiinnosta mitä ajattelet!! Tuu sit vaan kertoo meille!! <3

8Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 11:48

nealoves1D

nealoves1D

kiitos vilkku c: tuun joka kerta nii paljo ilosemmaks ku luen täält et jaksatte tukee ja ainaki yrittää auttaa ! <3 & joo oon yrittäny mut en vaa ikinä onnistu olee ystävälline sillo ku mul keittää yli ja yleensä mul keittää yli jo heti siin vaihees ku ne kävelee paikalle .. :s

9Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 11:48

_Blistex_

_Blistex_

nea: kyl mä tajuun et joskus menee vaan hermot joihinki kavereihin eikä siks oikeen jaksais niitä. Mut sun kannattaa puhuu niille ja kertoo mitä mieltä sä oot esim. ku kerroit et jos sulla on huolii niin ne vastaa tolleen. Mut sen mä tiiän et ei kannata riitautuu kavereiden kanssa vaan asioista tarvii puhuu, muuten jää kaikille huono fiilis. :C Ääh, en mä oikeen enää mitään osaa sanooo, toivottavasti tää jotenki autto. (: Ja hei, jos sä et kadu sitä, niin ei sun tarvii mitään pyytää anteeks. Mä meinaan aattelen niin et jos ei oo oikeesti pahoillaan niin miks sit menis valehtelemaan? Meinaa toi valehtelu ei johda mihinkään hyvää, siitä seuraa vaan huonoi juttui :C Pärjäile <3

10Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 20:29

bO0m

bO0m

Anteeks tota sekosin eile totaalisesti sit ku se äkkii tuliki paikalle... :DD Nii siis se oli ollu kipeenä ;D haha keksin vaik mitä kaikkee ku sitä ei näkyny, et mikä sillä on xD.... mut joo ei siitä sen enempää : D Ja muuttu pikkasen ilta siitäki hyvästä ku eka olin iha angst ja sit ku menin nukkuu nii en meinannu saada unta ku sydän lensi ;DD

Mut Nea, sua on vaikeeta aatella minään kusipäänä! Tääl oot nimittäin ihan korvaamaton<3 (: Mut nii mietin vaa et ehkä noi sun kaverit oikeesti ansaitsee sen? Jos ne miettis vaikka hetken sitä omaa käytöstään sua kohtaan! Ootko sanonu niille mikä sua niissä ärsyttää? (:

11Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 21:32

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Nea:Tietääkö ne sun kaverit että sua ärsyttää niiden käytös?Ei sun(mun mielestä) ainakaan anteeks tarvii pyytää josset kerra kadu sitä(en mäkää katuis).Siis mä ainaki ite inhoan sanoo anteeks jossen tarkota sitä.

12Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 21:54

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m kirjoitti:Mut Nea, sua on vaikeeta aatella minään kusipäänä! Tääl oot nimittäin ihan korvaamaton<3 (: Mut nii mietin vaa et ehkä noi sun kaverit oikeesti ansaitsee sen? Jos ne miettis vaikka hetken sitä omaa käytöstään sua kohtaan! Ootko sanonu niille mikä sua niissä ärsyttää? (:
näin ♥ ja niinku Blistex sanoki, nii ei kantsi pyytää anteeks jos ei tarkota sitä. sun kannattaa puhuu niitte kans. muaki ärsyttää tollane, jos pitäis vaikka kuunnella kaverin ongelmii ja auttaa, mut sitte jos yrittää kertoo omistaan sille, nii se vaa häippäsee paikalta tai ei kuuntele...

bO0m hihii vähänkö ihanaa että se tuli kumminki paikalle :---) naww vähänkö olis ihanaa jos mullekki tulis tollane tunne (pitkästä aikaa) ettei pysty oikeestaa tekee mitää ku sydän vaa lentää :--D

https://twitter.com/#!/penguiniam

13Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 3:59

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson haha toivotaan et sullekki tulis pian (; Ja mun piti oikeesti kiljuu tyynyyn... ku kaikki muut nukku ja mun teki mieli vaa huutaa ilosta xD Ja oisin voinu lähtee juokseen maratonin, ainaki jos oisin voinu juosta ja chatata samalla ;DDD Kyl tunteet on kummia... :DD

14Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 4:06

Veeranen

Veeranen

Nea Mee puhuu niille, ja sano niille selkeesti ja rauhallisesti sun mielipitees. Jos ne suuttuu siitä et sä oot rehellinen ni huhhuh D:

Tänää ei oo mun päivä. Olin eka rupee itkee keskellä ruokalaa, sitte liikassa meil oli suunnistusta (hngh) ja sitte meijän piti kävellä yli 5 km sinne purtsille, ja siel oli ihan hirveen kuuma ja laukku paino ja ahuefvlef. Onneks ei tarvinnu kävellä takasin sielt. Ei houkutellu se 7 kilsaa kotii -.
Sit mua ärsyttää yleisestikki tänää vähä kaikki D:

// ei oltu eksyy sinne mettään, mun suuntavaisto ei oo hirveen hyvä D:

15Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 5:01

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä en jaksa enää tätä luokkaa ja koulua.Meillä on vielä pulpettijärjestys ja ainaku se arvotaan ni se tunne että tiiät et pääset taas jonku kusipään viereen ♥ Nyt sitte loppukuukausi sen vieressä joka oli mun kaveri vauvasta 11 vuotiaaseen asti ja sit se on kääntyny mua vastaan siks koska se rupes kaveeraamaan sen kaa joka kiusas mua siihen 11 vuotiaaseen( siihe asti että mä rupesi panee vastaan että tilanne käänty jokapäiväseks tappeluks).Sit just toi viimeseks mainittu on mun eessä.Ja mä oon niin katkera näille molemille etten pysty puhumaan niille lukuun ottamatta pään aukomista ym.Sit viel bilsas iso ryhmä työ viereisen henkilön kanssa ei v*ttu.Ja huomenna maastojuoksua,hate it.

16Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 5:19

vilqu

vilqu

Oikeesti mulla on lähes sama tilanne ku Louizz_tomlinzonilla. Meijän luokassa on yksi ihminen jota mä kestän ja sitää mä enemmän ku kestän koska se oon mun bestis (mulla on siis kaks muutaki bestistä mm. sara, mut tää yksi on vaan ainoo mun bestis joka on samassa koulussa) mut ne kaikki muut 22 mun luokkakaveria on niin jostain suonesta ja syvältä sieltä, mä en jaksa enää sekunttiakaan!! Tänään oli vielä just sellanen päivä et otti kaikki pottuun ja mun teki ainaki 2000 kertaa mieli huutaa kaikille meijän luokkalaisille (paitsi mun bestikselle) päin naamaa!! ARK!! Onneks koulua ei oo enää paljoa ettei tarvii kestää tota sika maista luokaa enää hetkeäkään!!

Romaani Very Happy

17Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 5:23

Veeranen

Veeranen

voi ei! D: mä muistan ku arvottiin ne parit, sit sait jonku vähemmän kivat sit kaverit naljaili aina D:
mut nyt meil on niis aineis mis arvotaa ni sellasset yksittäiset tai sillai c:

18Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 6:38

Sarqai

Oivoi teitä(: Mutmut muistakaa et täällä on aina tukee<3 Tulkaa tänne forkalle, taisiis me tuetaan teitä niiiin paljon sisters<33

19Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 6:50

nealoves1D

nealoves1D

_Blistex_, b00m, Louiz_tomlinzon, Stypayhoralikson & Veeranen,, kiitti siskot ! Teistäki jokaine on korvaamaton ♥ (: mut joo, koitan saada puhuttuu niiden kaa täs joku päivä kunha vaa pystyn

&& Noihi istumajärjestyksii,, yleensä mullaki käy nii huono tuuri tollasis(istun kaikkkien sellasen vieres joit en kestä), mut täl hetkellä oon mun kaveripojan vieres ja oikeesaa siin ei oo lähel ketää hirveee ärsyttävää ihmistä ;oo Mut meil on istumajärkkä jaa mantsan tunneil xdxd vaik oikeestaa meil on kaikil sellaset vakiintuneet paikat aina tietyis luokis, mut ne ei oo mitkää määrätyt

20Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 6:51

Sarqai

Haha meil on omat pulpetit viälD:

21Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 7:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sarqai kirjoitti:Haha meil on omat pulpetit viälD:
meilkii

Vaikka meil arvotaan ain sit joka kuukaus uuet parit(joskus on yksittäinenki järkkä) ,,mä en koko lukuvuon päässy mun kaverin vieree ja vaan kerran oon ollu siihe parii tyytyväine(sillonku olin sellasen kouluneron vieres Very Happy) sit loput kerrat oonki saanu olla jonku kusipään vieres
Sit ku viel meiän opettaja on sillee että tästä ei sitte vaiheta paikkaa(vaikka sillo se vaihtaa jos sen joku lellikki valittaa että huono järjestys).Paitsi kerran se joutu vaihtaa ku kenenkää opiskelusta ei tullu mtn ku mä tappelin yhen pojan kaa koko ajan Very Happy¨
mulla on maailman huonoin arpaonni ihan oikeasti
Vilqu:Ala-asteen viimeiset viikot on tosi tuskallisia...D:

22Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 7:38

bO0m

bO0m

Muistan vieläki sen fiiliksen ku oli kutosen kevätjuhla! Meille laulettiin se joku Turvallista matkaa-laulu ja aattelin eka et mua alkais itkettään, mut yllätän aina itteni, mä nimittäin nauroin :DDD Ja muutenki se fiilis ku pääs vapaaks sieltä laitoksesta! <3 Se on muute vrm yks mun elämän parhaista päivistä >:D

23Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 8:01

Evee

Evee

Mul ei tuntunu ala-asteelta pääsy miltään ku jatkoin samas koulus. Tai no sillee oli kivaa ku pääsi siitä kamalast opest eroon ja muutenkin vähä vapaampaa opiskeluu. Nyt tuntuu niin ihanalta ku pääsee siitä rakennuksesta pois lopullisesti <3 Toivottavasti nää vikat viikot menee nopeesti

24Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 8:05

Sarqai

Mul on just ihuna luokka, en niiiin haluu yläasteel:I

25Angstaus topa #9 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 8:08

bO0m

bO0m

^Mullaki oli kiva luokka, mut se paikka kusasi aika pahasti ... opettajien kanssa ei tullu meidän luokka oikei toimeee :DDD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 4]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa