One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #12

+9
Evee
nealoves1D
Veeranen
bO0m
Sarqai
_Blistex_
Stypayhoralikson
Mileaz
vilqu
13 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 9]

1Angstaus topa #12 Empty Angstaus topa #12 Ma 4 Kesä 2012 - 11:58

vilqu

vilqu

Edellisessä lähes 200..

2Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 4 Kesä 2012 - 22:25

Mileaz

Mileaz

Mua kuvaa tällä hetkellä tasan kaks sanaa: eläväkuollut zombie .___.
pidin taas vähä elämöintiä iteksiään illalla ku rakentelin mun 1D -seinää, jäi unet vähii ku en malttanu mennä nukkumaa ):
Mut on se hiano nyt!

3Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 4 Kesä 2012 - 23:59

vilqu

vilqu

Mileaz, laita kuva (siitä seinästä Very Happy)!! Wink Mä kyll uskon et oot kaunis vaikka kuinka zombie oisitki Smile

4Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 5 Kesä 2012 - 1:50

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

toho edellisee topaa: mun veljee ei kyllä yhtää naurata, et vaiks mä rääpisin tai mitää koska se on mua melkee 2v vanhempi, nii ei se oo kauhee paljoo mua voimakkaampi. ja monesti äiti on se, joka uhkailee mua pahoinpitely syytteel, esim just viime yönä koska veljelle oli tullu mustelma siitä tuolilla tönäsyst.
ja Mileaz mul ei oo hajuukaa et paljo mul maksaa mut mä joudun tankkaa ton suurinpiirtei viikon välei, joskus jopa kahest viikos D:

eile me grillattii, meiä (minä+3parast ystävää) oli puhe mennä kauppaa yhes ostaa lihat sun muut ruuat mut sit ku soitetaa sen parhaimma ystävän kaa yhelle toiselle tytölle, nii se ei ookkaa valmis ja sanoo lähtevänsä puolen tunnin kuluttuu. sit me soitetaa jonku puolen tunnin pääst uusiks, nii se sanoo lähtevänsä viimeistää kolmelt. me alettii kolmelt sit grillaa ja se tyttö tuleeki se toine tyttö kyyillää vasta neljältä jolloi me ollaa syöty jo jonku verra ja grillattu kaikki. sit ku me pyyettii, et jos se toine tyttö vois tuua salaattitarvikkeit, nii se vastaa "öö en mä tiiä onko meillä" ystäväl meinaa mennä hermot ja meinaa vastata et "kaupat on keksitty" mut se vaa laittaa jotai et jos ne vois käyä kaupast ostaa, tulee vastaus et se tulee sen toise tytön kyyil ja lopult se sitte käviki kaupas ja minä ja parhai ystävä saatii kahestaa grillata ja tehä salaatti ja kaikki. ne kaks ei ees tarjoutunu auttaa salaatis ja aargh muutenki ärsyttää iha sikapaljon toi et me tuhlataa 20e lihaan vaikka tarkotuksena olis ollu ostaa neljään ne ja piti grillata yhes nii sitte ne tuleeki vasta jotai 30min päästä siit ku oltii grillattu ne lihat -.-
ja joo, me pyyettii sitä yhtä tyttöö tuomaa salaattitarvikkeit, koska ku sillä oli synttärit, nii se laitto viestin että "voitte tuua jotai jos haluatte:)" nii me sitte vietii jätskii ja kaikkee ja mä kuvittelin et me syötäis niit jätskeiki paljo ku vein 2 litran pakettii nii ei syöty toisest ku puolet -.- ja ku toi toine tyttö oli hommannu sipsei, dippii ja kermaviilin nii aateltii että me pyyetää tota toista tyttöö tuomaa jotai että ei olis reiluu jos kaikki muut tuo jotai mut se ei mitää - eikä se olis tuonukkaa mitää jos ei oltais pyyetty.
kilometrivalitus <33

https://twitter.com/#!/penguiniam

5Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 5 Kesä 2012 - 4:31

Mileaz

Mileaz

vilqu laitan valovuoden päästä joskus (:

Stypay sullahan on sit kunno syöppökone siellä o: Tosi inhottavaa jos teiä toi päivä meni tollein ja tollane on toosi ärsyttävää jos ihmiset ei osaa ajatella peltiaivoillaa ja niille joutuu just vihjailemaa et olis kiva jos säkin toisit jotain!!

6Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 5 Kesä 2012 - 6:40

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: Tommoset kaverit on niin ärsyttäviä ku ei vaan tajuta et jokasen kuuluis kantaa kortensa kekoon :/ mut koita pärjäillä sen kanssa. C:

7Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 5 Kesä 2012 - 8:10

Sarqai

Stypayhoralikson: Niin ärsyttävää ku ihmiset on tommosii:I

Yhyy huono olo ja väsyttäää:d

8Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 5 Kesä 2012 - 11:01

bO0m

bO0m

Tänää oli ihan hirvee päivä

Aamul oksetti, olin koko päivän kaupungilla ja oli ihan hirvee olo. Nukuin jonku tunnin ja kuumetta 38.3 että näi. Ihan hirvee olo... Ja Sisiliaan lähtö ois tossa ens maanantaina..... -.- Ois ollu kiva nähä sitä yhtä kans mut emmä mihinkää keskustaa tietenkää nyt voi mennä toivoon et se tulis vastaa. Sil on huomenna synttäritki ): Huoh kohtalo on p**seestä joskus, u know?

9Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 5 Kesä 2012 - 11:30

Veeranen

Veeranen

mul on hirvee oloo, väsyttää heräsin aamul 7 mun nenä on tukos silmii kutittaa sit mul on koko ajan kuuma D: oon tääl silläi sdjflsdfjvks enjaksaaa

10Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 5 Kesä 2012 - 12:08

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, äääh ;d tosi ärsyttävää tollaneet sovitaa jotai ja joku ei sitte viitikkää toimii suunnitelman mukaa :d tosi tyhmää et teijän alunperin kivan kuullone päivä meni sitte pilalle tollasten idioottien takii :c

b00m,, yes i know the feeling ... Ärsyttää jos on suunnitellu jotai mut tuleeki kipeeks just väärää aikaa ;d mut toivotaa et näät sen joskus toiste (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

11Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 5 Kesä 2012 - 13:12

_Blistex_

_Blistex_

bO0m: Voi ei :c Koita ny parantuu ennen maanantaita ja toivottavasti näät sen pojan viel joskus. (:

Veeranen: Koita sääki nyt parantuu, toivottavasti tulee pian parempi olo (:

12Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 5 Kesä 2012 - 13:25

Mileaz

Mileaz

bO0mille ja Veeralle pikasia paranemisia!

Jes... mahtavaa keliä luvattu taas lauantaiks ku oon sinne Linnanmäelle menossa, pitäis ton mukaa sataa kahella pisaralla... Sit tietenki perjantaina ja sunnuntaina aurinko paistaa ja sää mitä mahtavin, mut miks just lauantaina pitää sataa?! Ei kiesus.
Mut hyvä, et teille miittiläisille tulee hyvä sää (:

13Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 5 Kesä 2012 - 22:27

vilqu

vilqu

Mileaz tien tunteen ku on sadepäivä just sillon ku itse tekis jottain hauskaa ja sit sen päivän molemmin puolin olevat päivät onn mitä hienompia!! :/ ei kiva
bO0m, Veeranen ja Sara, pikasta paranemista ja iso hali! <3
Staypayhoralikson tollanen ei oo yhtään kivaa, siinä menee monen ihmisen päivä pilalle ja sit varsinki ku on suunnitellu täst tulee just hauskaa ni jotkut menee ja pilaa.. :/

14Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 0:31

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz mm niinpä :c &toivotaa nytte vaa että lauantaina ei sataiskaa, ei sitä koskaa tiiä ku sää on kuitenki nii ailahtelevaist c:
_Blistex_ haha juu koitan c:
Sarqai tosi ärsyttävää :c & etkai oo sairaaks tulos vai väsyttiks sua vaa?
bO0m voi hitsii :c parane pia ♥ jutelkaa netissä enemmä ja sitte ku meet ens kerra Jyväskylää nii tapaat sen sitte? parempi ettet lähe mihkää keskustaa tossa olossa. ja ton taudin on paras mennä pois enne sun Sisiliaan lähtöö, mrr...
Veeranen vooi parane pia ♥
Nea & vilqu mm niinpä! mua ärsyttää noi vieläki iha sikana vaikkei pitäis kyl miettii mitää tollasii vaa nauttii kesäst ja täst hetkest:D

taas ottaa äiti niii päästä.eile se tuli kotii ja olin just laittanu kiehuu nakkikeiton jonka tein omast vapaast tahost nii eiköhä heti ala "laitoiks sä tähä mitää mausteita?" "tässähä on iha liikaa lientä" "sä teit tätä liian vähän, aatteliks sä yhtää et täst pitäis riittää meille töihinki" ja minä ja veli ollaa himas päivät ilman mitää ruokaa, ainoo mitä voidaa syödä on jokku murot tai leipää, ei äiti kelannu et mitä me syödää päivisi?:DD si ku laitoin viimeinki sen kynnet ja asiallisesti kysyn siitä miitist nii "sä oot liian nuori blaa" mulla pimahti siin vaihees ja aloin huutaa sille et mite voin olla liian nuori ja näi.
ja mun 9 vuotias pikkusisko yrittää komennella mun elämää? ku kokeilin Sodikses yhtii conversei nii se tulee "et sä saa ostaa conversei sähä just sait" ja mun conssit on sellaset talvi. si ku yritin keskustella viime viikol iskän kaa ruokapöyäs et jos saisin synttäri&päättärilahjaks kengät nii sisko siihenki "et sä mitää uusii kenkii tarvi, sähä just sait kengät" se vertas niihi consseihi. mun vansit meni just rikki, mun lacostet on osittai rikki ja siihen jääki kengät joita yleens käytän. si eilen ku keskustelin siit miitist nii se puuttuu "sä oot eve liian nuori lähteen, et sä saa lähtee sinne" se siis on mua joku kaks kertaa pienempi ja nuorempi ja yrittää ohjailla ja päättää mun elämäst eikä mun porukat sano mitää sille! aina ku yritän asiallisest keskustella toisen kaa jostai nii eiköhä tää tuu jotai huomauttelee välii. ja mun mielest mul on oikeus huolehtii siitä ja päättää et mitä se tekee jos me olla kahestaa siskon kaa.

15Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 1:11

Veeranen

Veeranen

Stypayhoralikson mä tiiän kui ärsyttävää ku oot aatelle et teenpä näin ja näin iha äiti mieliks sit se vaan valittaa. Ja aina kun mun pikkusisko rupee viisastelee tokasen et pitää huolen vaa omista asioistaan sit se aina menee hiljaseks ja mulkoilee, ainaki on hiljaa

16Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 1:13

vilqu

vilqu

Staypayhoralikson sun siskos on aika yli huolehtivainen tai sit se vaan yrittää olla iso.. varsinki jos seki oon huomannu et vanhemmat ei välitä :/ Mä en kyll vieläkään ihan ymmärrä tota et sä oot liian nuori koska mä sain lähtee, no en mä tie.. Smile Koita pärjäillä systeri<3

17Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 1:54

bO0m

bO0m

Hei oikeesti saitte mut itkemään :') Kiitos kun ootte noin ainutlaatusii murut<3 (:

No mut juttelin sen jäbän kaa eile yli 2h taas ja oli tosi kivaa :DD Kaduttaa vähä ku tuli puhuttuu ehkä liianki avoimesti ku olin nii kuumes.. xD Mut se on oikeesti ihana ihmine (:

Stypayhoralikson voieei :< Toi on nii ärsyttävää jos on nähy vaivaa jonku jutun eteen ja sit kun oottais siitä kiitosta nii vaan valitetaan! ): Ja munki äiti käyttää tota "sä oot liian nuori" vaik mihin! ö.ö Oon varma et se on vaan tekosyy jonku oikeen syyn tilalle, en vaa oo keksiny mikä se oikee syy sit ois ://

18Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 3:26

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Veeranen onneks tollasii äitei löytyy vaikka ei sekää oo kauhee hyvä asia. voi kumpa munki sisko lopettais sitte ton ku käsken sitä olla hiljaa! se vaa jatkaa :---D no emmä siitä välitä, ärsyttää vaa ku puuttuu kaikkee.
vilkku no sä asut vähän lähempänä mut onneks sä pääset kumminki! c: kohta mä oon nii iso että don't give a fuck mitä äiti sanoo:D kiitti ♥️
bO0m voooi ♥️ mitäs sille sitte paljastelit (;; Very Happy &mä en ees muista, koska viimeks äiti on kieltäny multa jonku asian tolla "sä oot liian nuori" ! D: varmaa joskus tyylii 10v tai nuorempana? että joo tuli aika yllätyksenä D: selvästikkää äidit ei keksi kunnon syitä ku tahtoo lapsensa pysyvän himas -.-

kävin ostaas pullaa kaupasta, saa nähä tuleeko siitäki valituksii vai mitä. ja äiti käski et me joudutaa ottaa marjapensaide alta rikkaruohot tänää pois, nii me leikattii ruohonleikkurilla ne välit ja otettii jonku verra saksil ja muutenki pois. saa nähä valittaako siitä vai ei, mutta jos se ei valita, nii mä vaadin rahallista korvausta tosta työstä ja jos valittaa nii en kyllä aio tehä uusiks mitää, hähä

19Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 3:34

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson Nauroin tolle "hähä" tos lopus xD Oikeesti vois ne ees perustella kunnolla, eikä mitään tota ikä juttuu.. :I
Ja öö emmä oikeen tiiä .. Olin ehkä vähä liian ömm kiinnostunu xD Tai siis puhuin ehkä vähä liian läpinäkyvästi :DDD Ja suunnitelti jo yhteistä espanjan matkaa ;D

Kuolen oikeesti tänne tylsyyteen :DD Kuume siis laski, oon tämmöne pikasairastelija :DD Korkeimillaa se oli eile 38.9 mut nyt ei enää mitää (: Mut siis huono olo vieläki. Ja toi jätkä ois paikalla fbs mut se saa itte alottaa keskustelun jos huvittaa : P Ärsyttää ku mun pitäis aina alottaa :DD

20Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 3:41

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m anteeks mutten pysty lopettaa nauramist tolle yhteiselle Espanjan matkal XDDDDDD ok koskas loma suuntautuu ja mitä poika oli mieltä Wink & no sehä o hyvä että alat tervehtyy c:
mä oon tartuttanu 'vissii' ja 'hähä' mun ystävään nii se aina sitte mulle noit:DD

miksi, oi miksi olen köyhä ja porukat tyhmiä? ginassaki kaikkee ihanaa ja kuka kuolaa kaikkie ihanii shortsi-ostoksii blogeis ja haaveilee ostavansa sellaset vielä mutta no money

21Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 3:47

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson Haha se matka oli sen idea :DD Eiku se oliki et muutetaa espanjaan koska ei kestetä suomen talvee ;D ja ajankohta ei oo viel iha selvil (;; hähähä

ja mul ois viel satanen rahaa jäljel, mut tääl sitä vaa pakko hilluu kämpillä ://

22Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 3:56

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m haha aijaa;) mä muuttaisin egyptii talvee piiloo ♥ no sulla säästyy satanen:DD

23Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 4:48

Mileaz

Mileaz

Mun älykkyysosamäärä alkaa olemaa oikeesti jo hälyttävää tasoa...

Kaveri soitti!
Mä: mooii
Kaveri: hei, olen posteljooni petshkin, toin teille pörriäisen
Mä: täh?
Kaveri: tiesiks et tänää tuli maailmanloppu kello 13.05?
Mä: oikeesti? Kuolitko??!
Kaveri: *hetki hiljaa* milla hei pliis, ethä ollu tosissas?
Mä: *mietin hetken* oho...
):

24Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 8:01

Evee

Evee

Mileaz: nauroin, sori Sad
Ja taas yks työpäivä ohi ja jalat ihan älyttömän kipeet. Miks menin kauppaan töihin? Ja tulipas sit tiputtuu hevosen seläst...

25Angstaus topa #12 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 9:07

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: Tiiän ton tunteen ku äiti valittaa kaikesta ja vaikka olis jonku jutun tehny vapaaehtosesti ni sekään ei oo tarpeeks hyvä, ei kivaa :// Ja mullekki ollaan sanottu joskus syyksi et oot vielä liian nuori. Sad

bO0m: Noniin, hyvä ku ei oo enään kuumetta (: Ja kyl sä sen jätkän sit viel joskus näät C:

Mileaz: Mäki nauroin, anteeksi. :C

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 9]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa