toho edellisee topaa: mun veljee ei kyllä yhtää naurata, et vaiks mä rääpisin tai mitää koska se on mua melkee 2v vanhempi, nii ei se oo kauhee paljoo mua voimakkaampi. ja monesti äiti on se, joka uhkailee mua pahoinpitely syytteel, esim just viime yönä koska veljelle oli tullu mustelma siitä tuolilla tönäsyst.
ja Mileaz mul ei oo hajuukaa et paljo mul maksaa mut mä joudun tankkaa ton suurinpiirtei viikon välei, joskus jopa kahest viikos D:
eile me grillattii, meiä (minä+3parast ystävää) oli puhe mennä kauppaa yhes ostaa lihat sun muut ruuat mut sit ku soitetaa sen parhaimma ystävän kaa yhelle toiselle tytölle, nii se ei ookkaa valmis ja sanoo lähtevänsä puolen tunnin kuluttuu. sit me soitetaa jonku puolen tunnin pääst uusiks, nii se sanoo lähtevänsä viimeistää kolmelt. me alettii kolmelt sit grillaa ja se tyttö tuleeki se toine tyttö kyyillää vasta neljältä jolloi me ollaa syöty jo jonku verra ja grillattu kaikki. sit ku me pyyettii, et jos se toine tyttö vois tuua salaattitarvikkeit, nii se vastaa "öö en mä tiiä onko meillä" ystäväl meinaa mennä hermot ja meinaa vastata et "kaupat on keksitty" mut se vaa laittaa jotai et jos ne vois käyä kaupast ostaa, tulee vastaus et se tulee sen toise tytön kyyil ja lopult se sitte käviki kaupas ja minä ja parhai ystävä saatii kahestaa grillata ja tehä salaatti ja kaikki. ne kaks ei ees tarjoutunu auttaa salaatis ja aargh muutenki ärsyttää iha sikapaljon toi et me tuhlataa 20e lihaan vaikka tarkotuksena olis ollu ostaa neljään ne ja piti grillata yhes nii sitte ne tuleeki vasta jotai 30min päästä siit ku oltii grillattu ne lihat -.-
ja joo, me pyyettii sitä yhtä tyttöö tuomaa salaattitarvikkeit, koska ku sillä oli synttärit, nii se laitto viestin että "voitte tuua jotai jos haluatte:)" nii me sitte vietii jätskii ja kaikkee ja mä kuvittelin et me syötäis niit jätskeiki paljo ku vein 2 litran pakettii nii ei syöty toisest ku puolet -.- ja ku toi toine tyttö oli hommannu sipsei, dippii ja kermaviilin nii aateltii että me pyyetää tota toista tyttöö tuomaa jotai että ei olis reiluu jos kaikki muut tuo jotai mut se ei mitää - eikä se olis tuonukkaa mitää jos ei oltais pyyetty.
kilometrivalitus <33