Jaa'a, mistähä kohtaa mun äidillä tänää on oikee puristanu ku on noi veemäinen? Ilmeisesti jostai iha muualta ku kengästä.
Tänää siivosin huoneeni ja pyyhin keittiön tasot rätillä, laitoin tiskikoneen ja sit hain postin, vaikkei noista mitää ollu pyydetty mun tekevän. Halusin siis vaa ilahuttaa mun vanhemmat. Postissa tuli meiä perheen puhelinlaskut ja koska mun lasku on iskän nimillä nii halusin nähhä ekana sen mun laskun suuruuden, nii summa mutikassa avasin yhen niistä kirjeistä, joka oli iskän nimillä ja se oli just mun nii en avannu muita.
Joo, sit kun äiti ja iskä tulee kotiin nii ekana ne oli sillai "mooi, mite päivä meni" mut sit ku äiti näki sen avatun puhelinlaskun nii alko hirvee rage etten sais kattoo niitä laskuja ilma lupaa, sit mumisin siihe jotai et olipas taas hirveetä, nii siitä se sit vissii jotenki otti itteensä ja se on oikeesti kuittaillu mulle kaikesta koko loppupäivän. Mun olis muka pitäny tietää, et onks mun veli käyny kotona sillä aikaa, ku olin koirani kanssa lenkillä, olin täyttäny tiskikoneen hänen mukaansa väärin (vaikka se oli täysin oikein täytetty), mun keltaset housut on nykyään hirveet, mulla ei saa olla mielipidettä ja et mun seinät on täynnä jotai rumia jätkiä jotka ei osaa ees laulaa. Kaiken huippu oli se, että mulla on kotontapoistumiskielto perjantaihin asti, koska käyttäydyin niin rumasti. Kukahan se tässä rumasti ja ilkeesti oikee käyttäytyy? -___-
Tekis mieli karata loppuviikoks mummolle ja papalle.