One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #12

+9
Evee
nealoves1D
Veeranen
bO0m
Sarqai
_Blistex_
Stypayhoralikson
Mileaz
vilqu
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 9]

1Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Angstaus topa #12 Ma 4 Kesä 2012 - 11:58

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä lähes 200..

151Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 17 Kesä 2012 - 3:36

Sarqai

NEA Joo mä tiiän tunteen, se ku sä oot ihmisten kaa tullu läheiseks ja sit joudut jättää ne:d Eikivaa:c

152Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 17 Kesä 2012 - 5:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun puhelinlasku oli 103€ ,mun (mua vuotta nuoremman) siskon oli 7 €... eihä siinä oo ku 96€ eroa.
Äiti ei tykänny ku heti ku tultiin kotiiin ni se lasku ootti tuola postilaatikossa.Nyt se huutaa että mitä mä oon oikeen meinannu...
En oikeesti tiiä mistä se on tullut noi isoks,enmä ny nii paljoo oo käyttäny kännyy.Kai äitin on nyt pakko vaihtaa liittymää halvemmaks ja nettiyhteys halvaks(siis joku sellane paketti) koska nyt tuolla reissussa taas tuli nii paljo soiteltuu/tekstailtuu ulkomail et laskussa varmasti näkyy eli seuraavastaki laskusta tulee iso,tai sit lopetan loppu kuukaudeksi kännykän käytön iha minimi määrään ja kännyllä netis käyminen täytyy lopettaa kokonaan.Voi ***** miten mä kestän?

153Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 17 Kesä 2012 - 5:48

_Blistex_

_Blistex_

Louizz: Voi ei :/ noo, yrität sitte vaan tulla mahdollisimman usein koneelle jos et kännykällä voi mennä nettiin. Tonne ulkomaille soitteleminen/ tekstaileminen kyl tulee aika kalliiksi, oon kans huomannu :C Mut koitas pärjäillä, kyl sun äiti siit sit rauhottuu c:

154Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 17 Kesä 2012 - 8:43

Mileaz

Mileaz

Mut ei ne tekstarit ja puhelut Euroopan sisällä oo oikeesti ees kauheen kalliita koska operaattorit ei saa pulittaa hirveitä summia. Mä en tiiä kuuluuks Kanarian Saaret tähän Eurooppaan vai sitten luetaanks ne Afrikkaan, mut siellä ainakin viestit muihi maihin makso jotain 0,14€/kpl ja puheluist en tiiä ku en soitellu. Mä kuitenki tammikuus ku oltii siel nii tekstailin tooooosi paljon muttei se lasku kuitenkaa ollu ees kolmeekymppii, nii mä vähän veikkaan että Louizz sulla on jääny netti päälle kännykästäs jos sulla kerta ei oo nettiliittymää.

155Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 17 Kesä 2012 - 10:19

Sarqai

No kato siitä laskusta, siinähän se lukee et mistä ne maksut on tullu?

156Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 17 Kesä 2012 - 12:30

vilqu

vilqu

Louizz oho!! Sun ja sun siskon laskuissa on pieni ero, ei suuri, PIENI ;D

157Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 17 Kesä 2012 - 23:25

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

No siis katoin viel eile illalla sitä laskuu ni siitä oli yli puolet sillä netissä olemisesta,itseasiassa mä en kauheesti puhelimella oo datannu( ku tiiän et se maksaa nii paljo)(esim joulukuussa oon yhtäpaljon / enemmän mutta lasku on pysynyt kohtuun rajoissa) mutta mun pikkusisko(4 vuotta) on laittanu sen parikertaa nettiin nii et se on ollu siel monta tuntia ennenku oon huomannu.No sanoin sit äitille miten asiat on ja se sano et se laittaa mulle eston nii ettei pääse sillä nettiin kesän ajaks ja syksyllä sit katotaan hommataanko joku nettiliittymä tai semmone.

158Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 18 Kesä 2012 - 1:45

vilqu

vilqu

Pitäis siivota huonetta.. Plaah!! ):

159Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 18 Kesä 2012 - 10:12

_Blistex_

_Blistex_

Louizz: Mulle on ainaki hankittu kännykkään sellanen nettiliittymä eikä se maksanu ku jotain 5e/kuukausi tai joku tämmönen se oli (: Ei oo mun mielestä edes hirveen paha jos miettii et muuten se voi tulla tosi kalliiks C:

160Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 18 Kesä 2012 - 22:02

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Louizz mulla joskus vuosii sitte tuli maksaa 50e liittymä, nii sain tekstaripaketin ja siit joku vuos eteepäi nii mulla makso eka jotai 114e lasku ja seuraavana kuukautena 220e nii sain saldon :----D mä olin toivonu sitä tekstaripakettii, mutten saanu ennenku lasku oli noi kallis ..... mut rupeet loppukesästä puhuu kokoaja, että kui sä tarvisit kouluu varte nettiliittymä et voit kattoo jotai koulujuttui keske koulupäivä jos tarvii c:

https://twitter.com/#!/penguiniam

161Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 19 Kesä 2012 - 1:14

Mileaz

Mileaz

EIIIIIIII ITKEN TÄÄLLÄ .______________. Liamilla oli tänää twitcamera jajajajaja mä sain tietää siitä liia myöhää :cc

162Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 19 Kesä 2012 - 3:33

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz kirjoitti:EIIIIIIII ITKEN TÄÄLLÄ .______________. Liamilla oli tänää twitcamera jajajajaja mä sain tietää siitä liia myöhää :cc
voi eeeeeeeeeeeeeeeei,mäki missasin sen :'(

163Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 19 Kesä 2012 - 4:09

vilqu

vilqu

Plöö.. Taas pitäis siivot, mursu!! Ja pitäis mennä koiran kaa joku 1000 km lenkki ja näin eikä yhtään huvittais mittää muutaku käydä ratsastustunnilla ja ruveta pakkaamaan ku lähen perjantaina mökille (: En siis oo tosiaankaan pakkaamassa vielä mut voisin pakata ja lähtee jo vaiks huomenna ni ei tarvis enää olla kotona, boring..

164Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 19 Kesä 2012 - 8:20

_Blistex_

_Blistex_

Masentanu tänää ku on ollu tämmönen synkkä päivä :C Aamul heräsin siihen kun kuulin et sade ropis kattoon ja sitä sit vaan jatku ja jatku :/ Onneks nyt ei sada mut silti ei tunnu et olis kesä D:

165Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 19 Kesä 2012 - 9:46

Veeranen

Veeranen

Mua ärsyttää ku sain tietää siit twitcamist sillai puoles välis sitä :c

166Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 19 Kesä 2012 - 11:31

vilqu

vilqu

Ratsastustunti ei menny mitenkkään parhaiten.. Oli ihan hyviä pätkiä mut njaa.. Sit ku sille pollelle piti viell tehä sellanen ihme fysioterapeutti ohjelma ja laittaa ihottumaloimi ja sit se joka toinen sekuntti hinkkas itteään johonki ku sillä on sitä ihottumaa.. siinä meni hermo sekä ponilla anteeks, suomenhevosella että mulla... No ens kerralla ku ratsastan ni se on sit maanantaina ratsastusleirilllä!! (: Toivottavasti siellä on kivoja polleja!! (:

167Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 20 Kesä 2012 - 10:04

Mileaz

Mileaz

Jaa'a, mistähä kohtaa mun äidillä tänää on oikee puristanu ku on noi veemäinen? Ilmeisesti jostai iha muualta ku kengästä.

Tänää siivosin huoneeni ja pyyhin keittiön tasot rätillä, laitoin tiskikoneen ja sit hain postin, vaikkei noista mitää ollu pyydetty mun tekevän. Halusin siis vaa ilahuttaa mun vanhemmat. Postissa tuli meiä perheen puhelinlaskut ja koska mun lasku on iskän nimillä nii halusin nähhä ekana sen mun laskun suuruuden, nii summa mutikassa avasin yhen niistä kirjeistä, joka oli iskän nimillä ja se oli just mun nii en avannu muita.
Joo, sit kun äiti ja iskä tulee kotiin nii ekana ne oli sillai "mooi, mite päivä meni" mut sit ku äiti näki sen avatun puhelinlaskun nii alko hirvee rage etten sais kattoo niitä laskuja ilma lupaa, sit mumisin siihe jotai et olipas taas hirveetä, nii siitä se sit vissii jotenki otti itteensä ja se on oikeesti kuittaillu mulle kaikesta koko loppupäivän. Mun olis muka pitäny tietää, et onks mun veli käyny kotona sillä aikaa, ku olin koirani kanssa lenkillä, olin täyttäny tiskikoneen hänen mukaansa väärin (vaikka se oli täysin oikein täytetty), mun keltaset housut on nykyään hirveet, mulla ei saa olla mielipidettä ja et mun seinät on täynnä jotai rumia jätkiä jotka ei osaa ees laulaa. Kaiken huippu oli se, että mulla on kotontapoistumiskielto perjantaihin asti, koska käyttäydyin niin rumasti. Kukahan se tässä rumasti ja ilkeesti oikee käyttäytyy? -___-
Tekis mieli karata loppuviikoks mummolle ja papalle.

168Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 20 Kesä 2012 - 10:22

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz; Sun äidillä on tainnu tänään ollu vähä huono päivä ja ny sit purki sen suhun, niiin ei sais olla mut munki äiti tekee nii et jos sil on ollu huono päivä ni mulle sit valittaa kaikesta ja et mä teen kaiken väärin, not good :/ mut sä et oo tehny mitään väärin, sähän teit omasta vapaasta tahdosta kaikkii noit kotitöitä. ei sun äidin kuuluis sulle antaa mitään kieltoo siitä et se ite on ragennu sulle ja sä oot vaa sanonu vähä vastaan. o: äideistä ei saa välillä (koskaan ) selvää mut silti niit joutuu kestämään. :c koita pärjäillä sun äidin kans <3

169Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 20 Kesä 2012 - 10:22

jonskauu

jonskauu

Mileaz tuttu tilanne... tiiän oikeesti kokemuksista että tommonen on ihan hiton rasittavaa ja vielä kun on oikeesti parhaansa yrittäny ja tarkottanu tekemisellä vaa kaikkee hyvää, mut silti mikää ei kelpaa. mut mun mielestä on kyllä aika kohtuutonta sun äidiltä tollanen! suosittelen että lähet sinne sun mummolle ja papalle Wink

170Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 21 Kesä 2012 - 0:26

Sarqai

Mileaz AI EI OSAA LAULAA VAI, missäs te asutte?!? Noei mut tsemppii hei se on rasittavaa ku vanhemmat ei tajuu et teit jotain hyvää&omasta tahostas

171Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 21 Kesä 2012 - 1:10

Veeranen

Veeranen

Hii, mikä ihana fiilis tää on kun et tiiä mitä sä voit tehä ilman että iskä rupeis valittaa, se on nyt pari päivää ollu täs hirvee äkäne koko ajan, ja nytku se jäi lomalle ni mun pitää kestää sitä koko päivän. Sitkun se valittaa kaikesta. Mun on niin monta kertaa tehny mieli rupee huutaa sille.D:

172Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 21 Kesä 2012 - 2:18

Evee

Evee

Mileaz: toi on niin inhottavaa ku äitille ei kelpaa mikään mitä tekee ihan hyvää hyvyyttään D:
Veeranen: mites se ny sillai o.o

Yhyy! Greyn Anatomia jäitauolle Sad

173Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 21 Kesä 2012 - 5:00

Veeranen

Veeranen

Eve tietäisinki :c

174Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 23 Kesä 2012 - 3:31

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz kirjoitti:EIIIIIIII ITKEN TÄÄLLÄ .______________. Liamilla oli tänää twitcamera jajajajaja mä sain tietää siitä liia myöhää :cc

ÄHÄHÄHÄHÄ MÄ KATOIN SEN _KOKONAA
ja jees ku äitis otti ton arestin pois kumminki si !!

sain mun tädin vihaan 1D'tä ?? käytii nando's 'is syömäs ja otettii si tortillat jotka oli iha sairaa pahoi - niis oli vaa tortilla, 3/4 salaattii ja loput kanaa. jos söi salaatin kaa, ainoo mikä maistu oli salaatti. jos otti salaatit pois, oli iha super kuivii. ja ku kerroin, et Niall rakastaa Nando's 'ii, nii nyt sitte se ei tykkää yhtää 1D'st <333 si ku mä ostin 1D julisteen ja sen jälkee viel ton dvd'n nii jo dvd'n kohal se oli sillai etten sais ostaa. ja se kiels mua ostamasta 1D lehen kaupasta koska se vei mut kaupungille shoppailee, ei ostaan vaa "jonku poikabändin tavaroita" ??
+ täti lupas et jos ostan iPhonen nii se ei puhu mulle kahtee vuotee.

https://twitter.com/#!/penguiniam

175Angstaus topa #12 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 23 Kesä 2012 - 23:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Voi eeeei riitelin eile iskän kaa just ennenku meiä vieraat tuli ja sit äiti tuli pakottaa mut "mun huoneesta" pois vaikka ne ei oo ees mun kummei.Sit tulin sieltä sisälle ni heti ku ne näki mut ni ekat sanat oli "Ootpas sä isäs näköinen" xd kohtalon ivaa
En kylläkään omasta mielestäni oo iskän näköinen ja äitin mielestä mä oon iskän äidin näköne(eli mun mummun).

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa