One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #12

+9
Evee
nealoves1D
Veeranen
bO0m
Sarqai
_Blistex_
Stypayhoralikson
Mileaz
vilqu
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 9]

1Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Angstaus topa #12 Ma 4 Kesä 2012 - 11:58

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä lähes 200..

51Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 1:01

vilqu

vilqu

Okei thanks, muitten ei sit tarvii enää kommentoida tähän asiaan, kiitos! No ainaki tän jälkeen tiedän et jos oisin kysyny luokkalaisilta ni mua ei varmaan oikeesti enää ois.. :/ Kerran kysyin yhtä juttua yheltä tyypiltä, se rupes sit kivasti nauraan ja kerto sit tietty heti kaikille muillekki ku ne kysys et miks se nauraa niin kovasti no olin siinä sit nauran alasena, eikä ne ees viittiny kertoo sano vaan et mee näyttää noin Sakulle (nimi muutettu henkilö oli mun silloinen ihastus) sit olin silleen et no en aatellu.. No sain sit tietää mun bestikseltä joka sekään ei aluks tienny mut kysy sit yhel rinnakkais luokkalaiselta.. Smile et KIITOS Smile

Tästä asiata ei sitten enempää Wink

52Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 2:56

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson;No sen hiljaa oli sillo niinku normaalin ihmisen normaali ääni.Eka toine intti kauan et kerro ny ja sit se kerto.Ei kyllä varmaa kertois enää mutta sillo muutama vuos sit kaikki oli nii kaikkitietäviä mun luokalt

53Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 2:57

nealoves1D

nealoves1D

zsxdcfyghj auttakaaa :d mun kännykkä tippu yöllä verkosta eikä toho oo tullu yheyttä vieläkää ja mun pitäis saada kyydit sovittuu pelii mut en voi soittaa kellekkää. Meijän pitäs lähtee reilun puolentunnin pääst mut en tietenkää saa ketää kii ku toi ei toimi. Oon oottanu koko päivän et faija tulee himaa syömää niiku se on käyny jokapäivä täl viikolla et saisin soitettuu sen puhelimel mut tänää se ei sitte tietenkää oo tullu. Kukaa ei oo koneella ja asdfghjklöä D:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

54Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 3:32

Sarqai

stypayhoralikson, ooksä howrses? Mikä sun nimi o? jaja mul ei oo angstattavaa tulit tänne vaa kattoo mitä tääl tapahtuu:I

55Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 4:26

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Iskä tuli äsken pätemään vaikka oli ollu kotona 5 min että en oo tehny tänään mitään järkevää ku laiskotellu.Vaikka keräsin roskat remontin jäljilta(ne on kerättävä joka päivä mutta tältä päivältä se on tehty) ja moppasin koko meidän tosi ison verannan siskojen kaa,pyyhin kaikista pihakalusteista pölyt ja muut liat,autoin äitiä pesee ikkunoita,vahdin pikkusisaruksia 2h ja toiset 2 tuntia joudun vahtia viideltä viel ja tällä hetkellä vapaaehtoisesti leikin 6v pikkuveljen kaa.Koko päivänä ei oo ollu kotona ja kehtaa väittää et oon laiskotellu koko päivän.Se ei uskonu vaikka mä sanoin et en kyllä oo ja kerroin mitä kaikkee oon tehny(asialliseen äänensävyyn).Sit ku se ei uskonu ja menetin hermoni huusin sille et menis kattomaan mutta ei voinu mennä ku on nii väkitukko eikä haluu myöntää olevansa väärässä.Mun mielestä olisin saanu vähä hengähtää ja ottaa rennosti ees vähä aikaa ku kesäloma on ja silti tein noin paljo töitä...

56Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 5:22

Veeranen

Veeranen

bO0m no aijjaa xd mä en pysy peräs enää Very Happy

käytii tänää kirpputoreil, sitku löyty kivaa ni 20 euroo tuli sillai eiiasdfgh D: sit mun sisko löi mua kylkee kyynärpääl, koska keltanen auto (Very Happy) nyt se on kipee ;c

57Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 6:43

nealoves1D

nealoves1D

Louizz,, tuttuua täälläki ;d tosi ärsyttävää varsinki lomalla. Sillo ku mun vanhemmat tulee toleee aukoo päätää ni mä meen vessaa ja laitan ove lukkoo(meil on kaks vessaa ni mun linnottautumine ei haittaa) ja oon siel kännykän kaa ja datailen,, kuuntelen musaa yms

Arvatkaa *ituttaako(hyihyi minä :c ei sais kiroilla) ku pelattii tasan ainoo peli jota lähettii voittamaa koko turnauksessa. Oikeesti asdfghjk tasan ! Ei tää muute ärsyttäis muttaku tää oli ainoo peli joka oikeesti oltais haluttu voittaa !

58Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 10:59

Peetu

Peetu

59Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 11:50

Veeranen

Veeranen

Peetu kirjoitti:en jaksa mitää enää. elämä pilalla. http://www.ratsastuskeskus.com/asiakastiedote-nuuksion-ratsastuskeskuksen-asiakkaille/

voieii D: uskon et täl hetkellä sua ärsyttää ihan tajuttomasti! miks sen omistaja vaihtuu ? : o

60Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 12:06

vilqu

vilqu

Voi Peetu!! Oon kokenu saman olin kylläki aikas pieni mut mä itkin ku jouduin hyvästelee yhen ponin, mut sit se seuras mua vähän aijan päästä toiselle tallille Smile Ei se sielläkään enää oo vaikka mä oon mut tien miss se on ja sillä on hyvät oltavat ja voin käydä kattoo sitä! ja se tulee meijän tallille kesällä ku sen tallin kaikki hepat tulee:)
Louizz, toi kyll ei oo reilua!! no pääasia et sä teit sen ja voit olla ylpee itestäs ja sun äiti tietää joten se on sun todisteenas:)

61Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 13:19

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,, eikä ! Voin uskoo mikä fiilis sulla on nytte :c te olitte sen Diplon kaa nii kiva pari ja kaikkee (ku eiks se ollu tuolta ?) ! Oikeesti mä melkee itken sun puolestas :c toi fiilis on se ku tuntuu et koko maailma tippuu niskaa ja ei vaa jaksa enää. Voisitha sä ees yrittää ehottaa vanhemmilles jos pystyisit ostaa sen Diplon tai jos joku tuttus on hankkimas hevosta ni suositella sitä sille. Usko pois, mä tiijän ton tunteen ! Mult on lähteny ratsastuskouluilta paljo tärkeit hevosii ja oon joutunu vaihtaa 2 kertaa tallii(oon ridannu yhteensä reilun 3,5 votta) ja vanhoille talleille on jääny paljo tärkeit hevosii ja ihanii talliporukoita. Eihä se tietenkää oo iha sama asia, mut tärkeen hevosen ja talliporukan menetys tuntuu aina melkee yhä pahalta :c Paljon voimii ja isoja haleja sulle sisko ! Koita kestää :'c <3

62Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 14:16

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu voi ei, koita kestää !! :---(( tuleeks tosta joku niitte oma talli vai eiks ne uuet aio jatkaa mitää hevostoimintaa? ja miks se omistaja vaihtu?

lolol taas yks yö ku äiti ja isäpuol riitelee yli puolenyön:DD uus(io?)perhe on iha perseest varsinki jos molemmil vanhemmil on mukuloit aikasemmist suhteist !! isäpuol raivoo pää punasena sen pojalle, uhkailee yms eikä sitte toteuta mitää. äiti raivoo mulle mutta toteuttaa kaike. oikeest sen poika on 200x pahempi versio musta:D si ne riitelee just tost kasvatusmetodeist, isäpuol vetää kui me (=minä ja veli) ei tehä yhtää mitää ja istutaa vaa pelaamas mutta sen kakarat tulee tänne, syö mun safkat, jättää tavarat hujan hajan ja nousee kuuelt aamul pelaa ja herättää mut tappeluissaa et kuka saa pelata <33 si saa'aa kuulla velje kaa et kui ei tehä oma-alotteisest mitää vaikka just eile leivoin, tein ruuan ja tyhjensin tiskikoneen ja isäpuol vaa valittaa niistki mitä tehää. eihä sen pentuje tarvi tehä mitää koska ne on nii h*lvetin urheilullisii ja täydellisii <3 sen pennut saa kaike mitä ne ikin tahtoo ja si isäpuol kieltää äitii antamast meil mitääVery Happy oikeest voisin jauhaa niist nii paljo p*skaa mut kukaa ei viittis kuunnel:D
ainii äiti sano että mun käytös on taas parantunu viikon loppuu kohti nii jos mä uskaltaisin kysellä uuest puhelimest & viikkorahast tänää !! mut silti vaik asuisin stadis nii en sais lähtee sunnuntain sinne miittii koska oon ollu alkuviikol paha lapsi.

https://twitter.com/#!/penguiniam

63Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 14:29

nealoves1D

nealoves1D

^^ voin kuvitella mite paljo tollane ärsyttää ! Mua ärsyttää jo yksinää seki et mun sisko on olevinaa nii h**vetin täydelline joka asias ja mä en kuulemma osaa mitää jos vanhemmilt kysytää. Mut koita pärjäillä siko c:

64Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 22:51

Peetu

Peetu

hei kiitos kaikki ihanuudet ♥ täs nykymaailmassa kun raha ratkasee niin kuulin et tosta tallista ja sen alueista oli tarjottu tähtitieteellisiä summia niin sitten lopun voi vaan päätellä. huhujen mukaan siitä tulis joku valmennustalli jossa tallivuokrat ois semmonen reilu 1000 e kuussa eli maalikoiden kielellä snobitalli.

ja Nea, jep, kyllähän Diplo asuu tuolla. mä olen yrittäny saada äidin ja iskän tajuumaan että tarviin sitä hevosta, mä oon velkaa sille niin paljon että mä en voi ikinä antaa ittelleni anteeks jos se päätyy huonoon kotiin. se hevonen on täyttä kultaa, aina kisoissa kun mua jännittää ja oon ihan kamala, en pysty puhumaan, pompin hevosen selässä, turhaudun kaikkeen nii toi hevonen jaksaa olla rauhallinen ja sitte kun mennään radalle niin ainoa asia mitä mun tarvii muistaa on rata, hevonen sitten hoitaakin kaiken muun. se on jo 15 v ja se on ollut melkeen 2 vuotta tuntihevosena niin en oleta että voisin ratsastaa täysillä vielä seuraavat 10 vuotta, en ees välttämättä 5 vuotta. mutta mulle riittäis se että toi maailman hienoin hevonen sais elää loppuelämänsä hyvässä kodissa. täs on vaan se ongelma että jos pian ei ala tulemaan lottovoittoa niin rahat ei oikeen riitä hevoseen ja sen elättämiseen.

toinen asia mikä mua huolettaa on noi mun hoitohevoset Citruss, Wilton ja Roo. Okei, Wilton ja Roo on siinä mielessä suht selviä kun niiden omistaja yrittää ostaa jonkun talli takapihalla -systeemin, mutta toinen asia on että mistä. jos se on jostain Kirkkonummen takametsistä niin mun tallimatka pitenee helposti moninkertaiseksi. sen vielä kestän, mutta sitten on vielä Citruss. en tiiä mitä sen omistaja aikoo tehdä, koska nyt kun se hevonen on taas ollut tän viikon mun vastuulla ja näin oon huomannu miten hyvin meillä taas menee ratsatuksellisesti. yleensä kun en oo ollu muutamaan viikkoon seläss nii se on aluksi lähinnä hirven näkönen, mutta eilenkin sain sen niin hienoksi että vaikka itkin surusta niin tuli semmonen fiilis et voisin hetken itkee ilosta kun se hevonen on niin hieno halutessaan ♥

sitten nää kaikki ihmiset. kun ollaan suuressa yhteisössä, juoruilta ei voi välttyä, mutta silti kaikki asiat on ratkaistu ja meidän tallihenki on huippuluokkaa. tallille on nii ihana tulla kun matkalla parkkikselta talliin kaikki vastaantulijat moikkaa ja kun astuu ovesta sisään joku hyppää kahvihuoneesta sun eteen ja sitten halaillaan ja jutellaan ku ei oltais nähty vuosiin. kaikki opet on kannustavii, ne löytää aina jotain positiivista sun tunnista. vaikka vaan se yks siirtyminen mutta jos se on menny hyvin sitä kehutaan ja sitten aina annetaan seuraavalle tunnille joku haaste, esim. ens tunnilla yrittää oikeen tsempata että vaikka kädet pysyisivät omilla paikoillaan.

tää fiilis on niiku ihan sanoinkuvaamattoman kamala kun oon kuiteski ollut tuolla viimeset 7 vuotta ja kaiken mitä oon oppinu hevosista oon oppinu sen tuolla. toi on mulle niiku toinen koti, mä oon aina voinu mennä sinne ja sieltä on aina saanu tukee ja turvaa. mulla on niiku suunnitelmat nyt ihan auki: mitä teen, minne meen...

anteeks romaani.

65Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 9 Kesä 2012 - 0:19

Sarqai

Peetu voiei:I Mul ei onneks oo samaa ongelmaa koska Doris ei oo tuntihevonen(: Se on yksityistallilla ja vaikka se talli lopettais nii sit vaan siirrän sen toisel tallil, easy. Mullakin on ollu tollee et talli lopetti, mut sillon se ei häirinny mua koska se mun hoitsu oli kuollu. Se oli bad feeling mutmut mä tiedän et sä pääset tosta yli, ja uusii tallej löytyy, ja uusi hevosii kans.

66Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 9 Kesä 2012 - 0:24

vilqu

vilqu

Peetu, mä oon niin pahoillani!! Mä tosiaankin uskon et toi on iso menetys Sad Mut siis asutko sä Kirkkonummen lähellä? En nyt oikeen tie mitä sanois, mäkin tosin oon kokenu ton kerran mut olin sillon sen verran pieni et en oikeen tajunnu et mä jätän sen kaiken taakse ku olin mä kuiteski siellä alottanu ratsastuksen. Ootko alottanu ratsastuksen tuolla tallilla? Koita pärjäillä syster!! <3

67Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 9 Kesä 2012 - 1:03

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson ; Aika helppoa arvata kui paljo toi sua ärsyttää!,mun iskä jaksaa aina valittaa ku en muka tee mitää ku istu koneella ja mua ärsyttää seki et mun sisko(mua vuotta nuorempi) ja mun veli(täyttää kesäl 6 vuotta) on vanhempien silmis nii täydellisiä(ja se pikkuveli vaa siks että se on ainoo poika),ja sit mä ja mun nuorempi pikkusisko(se 4 v (elokuus 5)) ollaan niitä vähä huonompii jotka ei osaa käyttäytyy..

Mua ei angstaa nyt kauheesti mikään muutaku että äiti käski mun imuroida ja imuroin(kiltisti :D) ni sit se tulee kotiin ja sanoo et "sunha piti imuroida" vaikka mä olin jo imuroinu ja sanoin sen sille ni se oli sillee et "eipä näytä siltä".ja et äiti ja iskä rupes valittaa ku nukui tänään kymmenee(olisin nukkunu myöhempäänki mut mun sisko tuli herättää) et mun unirytmi on ihan perseellään ku valvotaan ja nukutaan myöhään.Enkä mä oo ees valvonu kauheen myöhään,ominsanoin mä vaan otan mun kouluväsymystä ekat viikot vaan takasi. No enpä jaksa suuttua vielä kummastakaan kovaa.

68Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 9 Kesä 2012 - 1:21

vilqu

vilqu

Mun ranne on tosi kipee Sad Tähän ois kiva joku tuki tai sellanen!! Ei niinku mihinkän suntaan voi pyörittää ku naksuu ylipaljon ja oudosti ja sattuu!!

69Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 9 Kesä 2012 - 1:59

Sarqai

Hei mul on tuus tänne:)

70Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 9 Kesä 2012 - 2:03

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,, jos asut kirkkonummen lähel ni käy ihmees joskus Palmun Ratsutalilla. Ei oo mikää hirveen siisti paikka, mut hevoset on ihan mielettömät ja opetus on tosi hyvää ! Very Happy

Mutjoo edellee melkee iten sun puolestas :d niiku jo sanoinki ni toi fiilis on ihan kauhee :'c mut paljon haleja ja voimia sulle ! Toivotaan että noi hepat pääsee hyvi koteihin ja pääset viel ratsasteleen niillä c:

71Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 9 Kesä 2012 - 2:28

jonskauu

jonskauu

Peetu Voi ei vähä kamalaa! =(( mut koita jaksella ♥

72Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 9 Kesä 2012 - 2:52

vilqu

vilqu

Sara are you seriously!? No mä tuun teille kuiteski kohta Smile

73Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 9 Kesä 2012 - 8:39

_Blistex_

_Blistex_

Peetu: Voi ei Sad Koita pärjäillä, voimia sulle <3

74Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 9 Kesä 2012 - 9:11

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

nea inhottavaa jos ei vanhempie mielest osaa yhtää mitää :---( noi sentää onneks aattelee et oon hyvä laittaa ruokaa ja leipoo. kiitti & halei ♥️
Louizz typerää pitää veljees parempana vaa siks et se on poika! mun pappa yritti lellii mun veljee koska se oli sen eka lapsenlaps joka oli poika mut äiti kiels sen. öö mun mielest toi 10 ei oo ees paha? DD: mut pärjäile siel ♥️
vilqu auuts voi että! onks se ollu pitkää kipee/onks enää?
Peetu voi eeii Sad( pärjäile ♥️

mun yks paras ystävä oli voittanu gigantist nokia lumia 800 ja sillä on iha älyhyvä puhelin itelläänki! oikeesti ää angstittaa toi koska en ite voita mitää ja se voittaa vähä välii kaikkee siistii ja en ees kehtaa kysyy silt et jos se myis sen mulle :---( ok toisaalt pitäs olla superilone sen takii mutku ärsyttää että miksei mulle käy ikinä mitää tollasta?!
& mun mielest äiti on nyt se joka käyttäytyy huonost enkä minä:DD aamulla herään&nousen ylös nii meen sitte kattoo ku se lukee lehtee ja kyselen ilosesti jotai nii se jättää joko vastaamatta tai sitte vastaa tosi ilkeen kuulosesti, valittanu mulle vähä välii ja vaikka mä puhuisin asiallisesti nii ei tuu asiallista vastausta:D

https://twitter.com/#!/penguiniam

75Angstaus topa #12 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 9 Kesä 2012 - 23:09

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä oon muute ihan hyväl tuulel ja äiti lupas laittaa mun hiuksii tänää mutta olin yöllä nähny pahaa unta(mun luokkakavereista xd) ja olin nukkuessani nii vihane et olin purru huuleen haavan,nyt se on iha kipee ja aika verinen..Sit mun keuhkot on jostain syystä kipeät ja hengittäminen sattuu ja tuntuu et pian rupeen yskimään verta.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa