One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #12

+9
Evee
nealoves1D
Veeranen
bO0m
Sarqai
_Blistex_
Stypayhoralikson
Mileaz
vilqu
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 9]

1Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Angstaus topa #12 Ma 4 Kesä 2012 - 11:58

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä lähes 200..

126Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 14 Kesä 2012 - 4:23

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz meet sinne vaan, sä tuut saamaan uusii kavereit sielt! mä en oo mikää kauhee sosiaaline ja oon iha kuset housus koska joudun iha uutee kouluu iha uutee ympäristöö, mutta mä aion pärjätä siellä ja hommata kaveripiirin siel :--) ja ONNEA !! ♥️

/ veli söi mun lihapullat Sad( nyyhqis
// en saanu ruohonleikkureita käyntiin ku lähin ajaa sitä ruohoo, yritin yhteensä yli 30min niitä -.- enkä voinu ees soittaa ketää apuu koska akku lähes tyhmä. ja yhtä asukasta pyysin auttaa eikä sekää saanu sitä ruohonleikkurii käyntii! kaike lisäks ku lähin sieltä nii alkaa sataa kaatamalla... no, meen huomenna ja pyyän isäpuolen isää tulee auttaa c:

https://twitter.com/#!/penguiniam

127Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 14 Kesä 2012 - 4:53

Sarqai

se on niiiin rasittavaa ku akku lähes tyhmä:d sit ei voi soittaa ja aina sopivasti just sillo PITÄIS soittaa:d

128Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 14 Kesä 2012 - 5:23

jonskauu

jonskauu

Tänää ei tosissaa oo mun päivä! ekaks, myöhästyin laulutunnilta 15minuuttii, onneks se opettaja on rento niin se ei suuttunu tai mitää. Sit olin ajamassa kotii ni eikös ala sataa vettä ja rakeita! äske tulin kotii ja tsekkasin et pääsinkö Kallion lukioo, no mut eipähä mun nimee näy siellä Sad tää oli jo toinen kerta kun hain sinne, mutta musta tuntuu että en hae enää kolmatta kertaa. Nyt pitäis keksii joku varasuunnitelma sit. Mulla alkais treenitki tunnin päästä, mut täällä sataa kaatamalla vettä eikä ketää oo kotona että en kyllä yhtää tiiä et millä meen hallille ja kaikenlisäks en oo syöny koko päivänä yhtää mitäää ja jääkaapissa on vaan valo :-) hyvää loppuelämää teille musta tuntuu et räjähdän kohta!

129Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 14 Kesä 2012 - 5:33

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Sarqai niinpä!! mun puhelin on lisäks nii pska että ku soitat yhen puhelun täydel akul nii seuraavan puhelun aikana ilmottaa "akku lähes tyhmä" ja ku lopettaa puhelun ja venaa hetke ni eiköhä oo taas lähes täys <33
jonskauu vooi ettäSad onneks lauluopes ei suuttunu! mun kaveri pääs kallioo vaikka usko että ei pääse DD: mitä alaa sä muute opiskelet, ku ekkös sä puhunu et sulla loppu jo sillo maanantaina tai joskus ku meil vast lauantaina? onks kallio ainoo jonne sä haluisit oikeest?

130Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 14 Kesä 2012 - 11:58

vilqu

vilqu

jonskauu oon tosi pahoillani ja kadun jo nyt sitä mitä aijon sanoo seuraavaks joku järkevämpi pitäis suunsa kiinni (mutku mä en oo se järkevämpi..) mut repesin tolle " jääkaapissa on vaan valo" ja "hyvää loppuelämää teille musta tuntuu et räjähdän kohta".. SORI!! oli vaan yksinkertasesti pakko sanoo (: Mut oon oikeesti tosi pahoillani!! <3 enkä vaan siitä mitä sanoin äske (:

131Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 14 Kesä 2012 - 13:15

jonskauu

jonskauu

Stypayhoralikson joo siis opiskelen sosiaali- ja terveysalalla ja sit teen samalla lukioo :-) ja halusin koko ylä-asteen tonne Kallioon ja haluaisin sinne edellee, mut musta tuntuu et koitan vaa hakee sit kahen vuoden päästä teatterikorkeesee, vaikka sinnekki on tosi vaikee päästä :s ja Kallioon siks koska se on ilmasutaito painotteinen ja sieltä ois ollu hyvä jatkaa teatterikorkeesee.

vilqu pyhh, äläkä oo pahoillas :-D itseasiassa muaki alko naurattaa nytte. Onneks mun päivä vähä parani ku treenit meni taas hyvin ja Espanja voitti jalkapallossa ♥

132Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 14 Kesä 2012 - 23:34

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu aa okei:) tuli huomattuu et Kallioo on aika vaikee päästä ku sen mun kaverinki piti tehä kaikenmaailman äikän juttuja ja kaikkee sitä varten :-D mutta kyllä sä sinne teatterikorkeesee pääset jos yrität tarpeeks!!

133Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 15 Kesä 2012 - 0:23

Mileaz

Mileaz

Kuka sano täällä joskus aikoja sitte kolme raitaa a-di-das koska nyt se soi mun päässä kokoaja ja aaaaaaaaaaaaaaa haluun eroo siitä =(

Mun hiukset on ihan hirveet taas, en haluu kammata niitä koska sit ne menee sellai whum ku olisin saanu sähköiskun ja sitten ilman kampaamista nää näyttää ihan hirveille kanssa.... Miks mä menin ottamaa korkkiruuvit?!

Veli on 18 tunnin työvuorossa ja eile se oli 16 tunnin, hullu mies joka juoksee rahan perässä. Mut se lupas et me mennää kaupungille kattoo mulle Adidaksen Firebird takkeja tai siis et mikä koko on se mun koko ja sit tilataa netistä halvemmalla. Mut eipä noilla työvuoroilla paljoo kaupungille ehitä ku tänääki se on aamu neljästä ilta kymmenee...

134Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 15 Kesä 2012 - 3:09

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz; Woooou, aika kovat työtunnit sun veljellä O: Saanko kysyy et missä se on töissä ku noin kauan tarvii töissä olla? c:

Tuli sit itkettyy yöllä jotain puol tuntii C: Ku luin Nälkäpelin viimisen osan ja olin jo parkunu erittäin monta kertaa ennen sitä loppua ja sit ku olin viimisellä sivulla ni tajusin et tän sivun jälkeen ei oo enään sivuja. Aloin siinä pillittää. Sit ku olin lukenut sen, mä vaan pidin sitä kirjaa kädessäni ja itkin o: Oonko yhtään herkkä tai mitään? Very Happy Mut oli kyllä eka kerta kun kirjasarjan lopussa alan itkemään joten sekin taitaa kertoa jotakin niistä kirjoista. ♥️

135Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 15 Kesä 2012 - 3:31

nealoves1D

nealoves1D

^^ joo tiijän tunteen xd mul oli iha sama juttu ja nukun edellee ne kirjat kädes ku luen niit illal ja en haluu laittaa niit lattialle ku oon lopettanu xdxd nolifeko ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

136Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 15 Kesä 2012 - 3:37

Sarqai

Byhyyy:c Mä oon menos kisoihin(kuten oon sanonu), se on kaheksan tunnin kisat, ja mun lähtö on EKANA. EKANA KOKO KISOISSA:d Arvatkaa jäniitääkö, en ees haluu enää mennä niihi:d

137Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 15 Kesä 2012 - 3:41

_Blistex_

_Blistex_

Nea: Mä vasta yks nolife oonki ku mun tekis mieli vaan alottaa lukemaan niit uudestaan ihan ku mulla ei muuta elämää ois :c Mut ää, kannattaisko mun pitää pieni väli niiden lukemisessa vai alotanko ne vaan heti uudestaan? Very Happy

Sarqai: Kyllä se hyvin menee, mä pidän täällä ruudun toisella puolella peukkuja pystyssä (:

138Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 15 Kesä 2012 - 3:43

nealoves1D

nealoves1D

^^ kyl se menee varmasti iha hyvi (: mitkä kisat sul on ja mikä luokka ? Mutjoo onnee kisoihi c:

139Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 15 Kesä 2012 - 3:49

Sarqai

Ratsastuskisat sunnuntain, meen raviohjelmaa ja Saana menee sit Doriksel b-luokkaa, ku itte en oikee a)uskalla tai b) saa sitä ponia liikkumaan niin kunnol :d Mutmut eile illal aattelin et jos joku mun kaveri menis tonne, ja ois eka nii mitä sanoisin sille ja muistelin miten itte aattelen niist jotka joutuu menee eka, sit jotenki rauhotuin.. Tajusin et parempi vaa et se on nopeesti ohi ja sitäpaitsi kaheksan tuntii, cmoon. Kukaan muista enää kaheksan tunnin pääst miten mä menin sen radan:D

140Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 15 Kesä 2012 - 5:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz minä sen sanoin sillo :-D kauheet työtunnit sun veljelläs!:oo mitä se tekee?

kävin tänää leikkaas sitä ruohoo, leikkasin yli 3h yhteensä ne kaks pihaa, toises oli puita joka puolel ja toises ku olin leikannu talon pääyn nii yks asukas tuli ja kerto ettei mun tarvis sitä leikata -.- mun käet on ylikipeet, hyvä et sain ajettuu himaa. selkä ja jalat kans kipeet, ötökät puri jokku kohat verille ... <3 no rahaa vaa

141Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 15 Kesä 2012 - 7:17

Mileaz

Mileaz

_Blistex_ & Stypay tiiättehän Järvi-Suomen Portin? Nii se on siellä kesätöissä ja sillä on normaalisti siis 6-14 tai 14-22 mut tällasina hellepäivinä kun menee kaikkee grilliruokaa hirveesti nii tarvitaa lisätyövoimaa. Se pakkaa lihoja:D

Stypay SINÄ! Sun syytäs sit tää mun sietämätön replay aivokopassa !! Tullu huomattua et ihminen kärsii rahan takia yllättävän paljon asioita:D Noh, eipähä meitä ainakaa oo järjellä pilattu, siis ihmisiä.

142Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 15 Kesä 2012 - 10:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz silti, ei herranjestas mikkä tuntimäärät veljelläs! ahahaha oleppas hyväWink nojoo, saa nähä kui kauan mä tuota kestän.. :-D

päätin että tää oli mun eka ja viiminen kesä ku leikkaan ruohoo kesätöikseni ! ennemmi meen vaikka rahattomana ku leikkaan tuota.
iha järkyttävä hedari, ollu siit lähtie ku tulin himaa ja vaa voimistunu -.- äskö vein roskat ja joka askeleel tuntu et aivot hyppää ylös alas. ja äiti viel ootti että mä oisin lähteny istuttaa mummulle ja vaarille jotai porkkanoita - no way! si ku sanoin sille etten jaksa lähtee nii heti alkaa "mä oon ollu 12 tuntii hereillä ja 8 tuntii töissä" ööö se vaa istuu jossai konttoris, ei se aja jotai nurmikkoo?

143Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 15 Kesä 2012 - 13:03

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: Mä tiiän, mulla meni jotain kaks tuntii yhen pienen pihan ajamisessa ku siellä oli niin paljon niitä suatanan marjapensaita ja puita. :/ Onneks saan joka kerrasta 20 xD

144Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 15 Kesä 2012 - 13:17

nealoves1D

nealoves1D

_Blistex_ kirjoitti:Nea: Mä vasta yks nolife oonki ku mun tekis mieli vaan alottaa lukemaan niit uudestaan ihan ku mulla ei muuta elämää ois :c Mut ää, kannattaisko mun pitää pieni väli niiden lukemisessa vai alotanko ne vaan heti uudestaan? Very Happy

Miks hiomasin tän vast nytte ? O.o mutjoo mä alioin heti lukee uudestaa ja tulos oli et luin ne kahes viikos melkee 4 kertaa läpi. Vaa matkijanärhen loppu jäi :c

Äääää ristiriitane tunne ! Mua *ituttaa(anteeks anteeks ei saa kiroilla. Hyi minä) nää ihmiset tääl ja ne oikeesti on tosi ärsyttävii jnr, mut en silti haluis lähtee täält viel huomen ! Taisiis ny ku on yö ni periaattees meil on kyl melkee kaks päivää aikaa mut en haluu lähtee ! Mijän isoset on parhaat ikinä ja mul tulee niit hirvee ikävä (varsinki Eetuu, Suskii ja Liinusta :c) ! Oikeesti ääääääää en haluu lähtee koska on jo valmiiks ikävä noit :c

145Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 15 Kesä 2012 - 13:29

Veeranen

Veeranen

on yskä sitte kiva asia Smile ja linnut D:

146Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 16 Kesä 2012 - 0:27

vilqu

vilqu

Nea, voi.. Pyydä niitten numeroo tai jotain.. (: En mä tei mut pysy hengissä ja pärjäile <3

147Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 16 Kesä 2012 - 12:36

nealoves1D

nealoves1D

Hukun mun kyynelii !

En osaa selittää tätä fiilist sillee et ymmärrätte mut tää vika yö tuntuu liia lopulliselt .. Oikeesti nää laiskat laamat(jotka vituttaa mua enemmän ku paljon) teki täst leirist jotai parasta ! Ja meijän isoset ♥ en voi ees kuvailla kui ihanii ne on ! Ne homokalat löys tien mu sydämee eikä oo koskaa enää pääsemäs sielt pois ! Ja muutenki tää ripari ♥ en osaa selittää koska sanat loppuu ja en nää koht enää korjottaa koska itkemine sumentaa pään :'c

148Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 La 16 Kesä 2012 - 15:23

_Blistex_

_Blistex_

Nea: Voi ei :C Se tuntuu varmaan ihan hirveeltä lähtee sielt pois :'( Mä en osaa muuta sanooo, toivottavasti sä pystyt pitää niihin yhteyttä ja onha sul aina mielessäs ne ihanat hetket mitä sä siellä koit ♥

149Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 17 Kesä 2012 - 1:05

vilqu

vilqu

En voi Nea nyt muuta sanoo ku et komppaan _Blistex_iä nyt lohduttamisessa!! Pärjäile ja ISO hali <3

150Angstaus topa #12 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 17 Kesä 2012 - 2:24

nealoves1D

nealoves1D

^^ kiiti tuest siskot c:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa