One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #12

+9
Evee
nealoves1D
Veeranen
bO0m
Sarqai
_Blistex_
Stypayhoralikson
Mileaz
vilqu
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 9]

1Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Angstaus topa #12 Ma 4 Kesä 2012 - 11:58

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä lähes 200..

26Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 9:42

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz;Mun älykkyysosamäärä on kans todella suuri
kaveri selitti jotain ; "se heppa söi tosi oudosti "
mä todella viisaana ; "no ehkä koska se ja hepat yleensäki märehtii"
sit se; "täh? mistä sä ton vedit?lehmät märehtii ei hevoset"
ja tietenki mä olin sillee et ; "eikö hevoset muka märehdi?mä oon aina luullut nii" ja tällästä on ilmaantunu paljo tänään

Pieni juttu joka ärsyttää;löysin tänää hienot bikinit mutta empä taida hetkeen pystyy uimaan(ymmärrätte varmaan miksi) ja sit vähän suurempi:sil mun sukulais pojalla jolla on leukemia kaikki alussa alko paranee tosi hyvin mutta nyt sille on tullut selkäytimeenkin syöpäsoluja ja lääkitystä joudutaan vahventamaan(mähä puhun jo niinku lääkäri)eli se menee vielä huonompaan kuntoon.Ja kyllä yleensä ne saadaan pois mutta riski on että ne tulee takasi ja sellasiaki soluja kuolee joita tarttis

27Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 11:54

Mileaz

Mileaz

Nukkumatti, nukkumatti lasten, illoin kulkee heittää unihiekkaa...
Harmi, etten lukeudu Aurinkomatkoilla enää lapsii nii en sit vissii oo nukkumatin hiekkalistoilla ): haluannukkua

Louizz Hui kauhia o: Toi on ihan hirveetä, onks se kui vanha se poika?

28Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 13:06

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz eikää! :DDD mul oli suuripiirtei samantyyline tilanne joskus kk sitte ku kysyin äitilt että mitä kaikkee kasvihuoneesee tulee
äiti "tomaattia ja kurkkua, yrttejä tuonne ja sitten laitetaa vielä viiniköynös"
mä "mitä siitä viiniköynöksest tulee?"
äiti "jos siitä kasvaa nii saatais ite viinirypäleit"
mä "mut nehä tulee rusin...."
ja mun kaverit ei tykkää ku kerron niitte blondeist tai muutevaa höpsöist jutuist äitil koska ne aattelee et äiti aattelee ne iha typeriks mut ainoo kenen älykkyysosamäärää mun kaveripiirist se epäilee on mun:DD

Louizz voi eii kui hirveet :cc kui vanha toi sun sukulaispoika on? ja leukemia on iha kamalaa :c

https://twitter.com/#!/penguiniam

29Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 13:41

Mileaz

Mileaz

MITÄH XD kasvaaks viiniköynnöksessä viinirypäleitä?!?! Mä luulin et ne kasvaa sellasissa puissa sellasina terttuina! Very Happy:D:D:D:D:D:Very Happy:D

30Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 13:48

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz emmätiiä mut jossai köynöksis ne kasvaa mut terttuin vissii! si meen aina niille kylää "oi hyvää päivää Terttu, mites tänään pikkuiset rypäleet jaksavat? oijoi ovatpa kasvaneet isoiks annappas nyt kun vähän nipistän tuosta poskesta" ja hotkasen kaikki kerralla hähää!

okei se olis surullist koska äiti ei tykkäis jote angst :---( toivottavasti en syö kaikkii mei mansikoit

31Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 23:33

vilqu

vilqu

Louizz, toi kuulostaa tosi hurjalta! Kysyn samaa ku jotkut edelliset, minkä ikänen tää poika on?
Mileaz, jotenki helpottava olo, mä en oo ainoa vähä-älyinen!! Tai ehkä pahin (siis vähä-älyisin) mut en ainoo!! Sara tiettää kuinka tyhmä oon Smile Siitä oon kyll aika ylpee et mä tajusin ton sun aurinkomatka juttus vaikka aluks olin sillee, häh!? Smile

32Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 6 Kesä 2012 - 23:38

Veeranen

Veeranen

OIKEESTI kuka on vapaaehtonen selittää 15 minuuttii jostai huuhaa tuotteesta D: ostos-tv(N)

Louizz voi ei : o kui vanha se poika on?

33Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 7 Kesä 2012 - 4:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Kaikille jotka sitä kysy ni se poika on vasta 5 vuotta täyttäny aika hiljattain..

Enkä nukkunu viime yönä paljo yhtään.Se tunne ku oot kavereiden kaa samas huonees yötä ja muut nukkuu ,sit yrittää iha tuskissaa nukkua mutta makaaki 3 tai 4 tuntia sängys ennenku nukahtaa

Ja noihin teiä vähä-älyisyys juttuisin sanoisin että mä joko värjään hiukset vaaleiks et saan laittaa tän tyhmyyden blondiuden piikkiin tai sit ostan sellaset 'professorin lasit' vaikken silmälasei tarviikaa ja näytän oikee ubernerolta ni kaikki luulee et oon viisas vaikken ookkaa

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm To 7 Kesä 2012 - 4:59, muokattu 2 kertaa

34Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 7 Kesä 2012 - 4:55

Sarqai

Haha mul on tylsää ja pläääh.. Tähän teijän vähä älyisyyteen, mun kaveri oli menos hautajaisii ja alko selittää et mihin se tyyppi kuoli, ku se lopetti olin sillee "oho, no kuoliks se"-.- Jaja puol vuotta sitten tiesin tasan viis euroopan maata, ja luulin et ranska on pariisin pääkaupunki, ja englanti on lontoon pääkaupunki, ja ennen tota luulin et englanti on yks maanosa.. Onneks voin laittaa kaiken tähän blondeuden piikkiin:D Twisted Evil

35Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 7 Kesä 2012 - 6:25

vilqu

vilqu

Joo Sara, täytyy kyll sanoo et noi sun maanosa ja pääkaupunki jutuissa sä oot aikas tyhmä sori Smile ja repesin tossa "oho, no kuoliks se" ..
Louizz, voi kuinka nuori pikku poika!! Käy sääliks.. Rolling Eyes

36Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 7 Kesä 2012 - 7:03

bO0m

bO0m

Louizz Voi ei, vihaan tollatteita tauteja, ne on vaan niin väärin... :'<

Veeranen Mä rakastan ostos tvtä!! 8D Jään aina kattoon sitä, ja aaaaa ne kaikki ihanat tuotteet <3 XD Sit mainostan niitä kaikkii aina mun äidille, en oo kyl ikinä saanu ostaa sielt mitään ="( Onks kukaan ikinä ostanu sieltä mitään, toimiiko? :DD
Mun lemppareit on H2O mop x5, Salad chef ja Ceramic core :DDD Joo pitäkää vaan mua pimeenä x)

37Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 7 Kesä 2012 - 7:08

nealoves1D

nealoves1D

Louizz,, eikä ! iha kauheeta tollane :c varsinki ku se poika on vast noi nuoriki ja kaikkee :'c voimii sulle & muille sukulaisille ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

38Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 7 Kesä 2012 - 7:11

Mileaz

Mileaz

Louizz Nyyh noi piän vielä ):

Ostos-tv kipeänä ♥ Ehkä parasta viihdettä ikinä!
Musta Salad Chefissä on hauska se kohta missä se alkaa latoo niitä mitä sil voi tehdä vai et mitä sillä voi pilkkoa, ku ne jotenki rimmaa ihanasti keskenää 8D
Mä haluisin sen Slim'n'liftin, en tiiä miks mut haluun sen silti :D Mut ei ne tuotteet kuulemma toimi oikee kunnolla ):

39Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 7 Kesä 2012 - 8:45

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Kiitti kaikille tuesta.

Mä oon tosi väsyny nyt,ja mua ärsyttää yhet tyypit ja joudun huomenna lastenvahdiks taas

40Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 7 Kesä 2012 - 9:27

Veeranen

Veeranen

bO0m kuin monta h2o moppii oikee o? : D
mä katoin tänää siit sellast juttuu jonka pitäis nuorentaa sua ja vaikka mitä D:

41Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 7 Kesä 2012 - 9:34

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m mun täti ja sen poikkis on vissii ostanu ton h2o mopin!! :DDDD

jäin viimeyön koukkuu howrsee yhyhyy :-----((

42Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 7 Kesä 2012 - 10:14

_Blistex_

_Blistex_

Louizz: Voi ei! Kamalaa tommonen ja viel ku se on noin pieni Sad Mut voimia! ♥️

Jotku niistä Ostos-tv:n tuotteista on sellasii et ei oikein tiiä et toimiiks toi oikeesti. Mut salad chef, sitä on kiva katella :DD

43Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 7 Kesä 2012 - 12:23

vilqu

vilqu

Mä jään aina välillä koukkuun ostos-tv:seen ja oon silleen et "hei toi on just siisti juttu!!" Very Happy Meijän naapuri on ihan innoissan salad chefistä ku se tykkää hirveesti kokata ja haluu kokiks Smile miten tähän keskusteluun päädyttiin.. eihän tä oo agstausta?

44Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 7 Kesä 2012 - 12:58

nealoves1D

nealoves1D

mulla on ärsyttävii kutisevii mäkäräisen tms hyönteisen puremii 13 mun polven yläpuolella oikees jalassa ja viel yks sääressä vasemmas jalassa :c mymh ei oo kivaa ku ne on ärsyttävii ja kutisevii ja kaike lisäks ne kutisee jä ärsyttää :c

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

45Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 7 Kesä 2012 - 15:09

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

nea auuts! :c "ei oo kivaa ku ne on ärsyttävii ja kutisevii ja kaike lisäks ne on kutisee ja ärsyttää" anteeks ku nauran!:'D koita laittaa jotai kortisoonii tai jotai? mullaki hyttyne pisti toissapäivänä hanskan läpi kätee :cc

mun beba on buutunu tänä yönä ei menny lujaa (paitsi demin&karhun suhtee DD:) mulla on nälkä en jaksa pestä hampaita nean viestie lukumäärä loppuu 69 ja oon väsyny mutten jaksa nousta. ja vr'n nettijuttu alkaa toimii vasta kello 6am ja haluisin nähä juna-aikataului mrr

46Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 0:15

vilqu

vilqu

Älkää tappako mua!! Ja Sara älä pliis rupee taas haukkuu mua ihan tyhmäks, pliis! Mä tiedän olevani asunu kivenkolossa ja tän perästellaa syväällä siellä.. mä en nyt oikeen tie kehtaanko kysyy, no kysyn silti Smile Mikä on 69? Siis ku meijän luokkalaiset puhu siitä kerran ja ne aina naureskeli sille ja jos niiltä oisin kysyny ni mua ei enää ois tässä kysymässä teiltä, toivottavasti kiltimmiltä ihmisiltä koska oisin kuollu sinne nurun alaiseks.. :/ Älkää siis tuomitko mua Smile

ja nyt sit miten et painanko lähetä painiketta vai en.. ÄLKÄÄ TUOMITKO MUA, VARSINKAAN SARA!!

47Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 0:36

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu :DDDDD sori pakko nauraa mutta no joo kaikilleha toi selviää ennemmi tai myöhemmi ja öö no mites tää nyt selittäis. se on seksiasento ja voi kuvitella vaikka että nainen on 6 ja mies on 9 ja ku toi ympyrä on pää nii pää on toisen jalkovälissä. ja mite tollasesta kysymyksesta voi tappaa? btw iha hyvä ettet kysyny luokkalaisiltas ;D
hieno selitys hermanni?!

48Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 0:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu: En mä ainakaan rupee tuomitsee.En mäkää olis tienny ennenku yks mun luokkalaine selitti sitä toiselle mun luokkalaiselle "hiljaa".Mä en ikinä kehtaa kysyä mitään tällästä mun luokkalaisilt(tms) ku ne heti naurais ja tuomitsis etä vähänkö oon tyhmä.Mä otan sen aina vaan myöhemmi selvää jollaki lail

49Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 0:57

bO0m

bO0m

Veeranen eiku se x5 on semmonen missä on 5 eri käyttö tapaa xDDD

Stypayhoralikson uuuuuu voisin mennä niille moppaileen ;)) Ja voi ei, howrse XD Oon joskus ollu kans koukus siihe paikkaa :""D

Mulla on tänään polvi lääkäri enkä tiiä miten mun pitäis sinne pukeutuu D:

50Angstaus topa #12 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #12 Pe 8 Kesä 2012 - 1:01

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m mee vaa, sen poikaystävä olis varmaa mielissää ku ei tartte ite siivota:D joo mäki olin koukus viel viime syksyn mut sit se vähä jäi:D mee nakuna - ei vaateongelmii! niijoo mitä käyttötapoi sil on? siivoot lattiat, siivoot verhot siivoot koko kämpän sillai ettei oo enää ees miestä siellä?Very Happy
Louizz meinaaks toi "hiljaa" et se suurinpiirtei huus ku selosti tota?Very Happy

joo mä sain joskus neljännel selvil kaiken mitä tartti tollasist asioist koska olinhan kovis ja liikuin poikien kanssa vapaa-ajalla <33 enkä tietenkää minkä tahansa poikie vaa vanhempi!!11

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa