One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #12

+9
Evee
nealoves1D
Veeranen
bO0m
Sarqai
_Blistex_
Stypayhoralikson
Mileaz
vilqu
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 9]

1Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Angstaus topa #12 Ma 4 Kesä 2012 - 11:58

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä lähes 200..

176Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 24 Kesä 2012 - 0:42

hymypeppuun

hymypeppuun

salkkari-ikävä ;___;
EN KESTÄ ENÄÄ PAKKO NÄHÄ SALKKAREITA NIITÄ UUSIA JAKSOJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

177Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 24 Kesä 2012 - 10:37

Mileaz

Mileaz

Onks ton ihan pakko kaivaa musta kaikkia epäkohtia, alentaa mun itsetuntoa kommentoimalla mun musiikkimakua, tyyliä ja kaikkee mahollista tosi alentavasti ja puhua musta paskaa jokaiselle kadulla vastaantulevalle?
Voisitko kiitos välillä ajatella miltä musta tuntuu?! Mä luulin että me oltiin ystäviä, mut kiitos kun näytit tässä vaiheessa jo millane kusiaine oot!!!

Kiinnostais vaan tietää kuinkahan moni tietää nyt mun yhen _tosi_ arkaluontosen asian koska oon kertonu siitä vaan sille + toiselle kaverille. En luota enää keheenkää, vajoon maan alle ja ootan itteni mädäntymistä siellä.

178Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 24 Kesä 2012 - 23:28

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz; Joku sun "kaveri"ko? tiiän nii ton tunteen...Koita jaksaa,me ollaan täällä sun tukenas

Mulla on surkea olo,oksettaa ja pyörryttää iha kauheesti.En tie mistä se johtuu...

179Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 25 Kesä 2012 - 0:39

Sarqai

Oon ollu mökil nii en jaksa käydä läpi näit vanhoj juttuj, mut sen verran tajuun et Mileaz tervetuloa karuun maailmaan:d Rasittavaa ku ihmiset puukottaa sua selkään:(
Stypay sun tätis ei sit millään ymmärrä kunnon bändien päälle..

180Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 25 Kesä 2012 - 1:25

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz mitää ?! kerro kuka, voin ottaa yhteyksii italian mafiaa ja tapattaa sen !! ilkeet :c
Sarqai no ei ymmärräkkää .....

https://twitter.com/#!/penguiniam

181Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 25 Kesä 2012 - 2:04

Veeranen

Veeranen

Louizz_tomlinzon se on oikeesti ärsyttävää ku jotku tulee sillai sä näytät ihan äidiltäs, tänäänki sain kuulla D:

mun jalat huutaa apua :c oon tänää pari tuntii mennä rappukäytävis ees taas D:

182Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 25 Kesä 2012 - 2:26

Mileaz

Mileaz

Louizz joo se oli viel eile mun tosi hyvä ystävä ennen kun selvis mitä kaikkee se on tehny mulle... kauhee kaksnaamane, puhuu muille musta shaibaa ja sit mun seurassa se on sellane "IIHIHIHIHI BEST FRIENDS FOREVER EIKSJE??? ==))))<33333"
Mut sitä en tajuu ku se eile alko ihan mulle vaa aukoo päätään just noista mun musiikkimauista yms., jotain ongelmia sillä itellää vissii:D Mut aww kiitti, oot ihana ♥
Sarqai kiitti! Joo on se aika rassaavaa mut pitää vaa yrittää unohtaa se (ei mitää hajuu miten onnistun siinä) (:
Stypay se on itse asiassa se joka ainoona mun kaverina haki kans lukioon, muttei päässy... Onneks! En tiiä mut jotenki hajosin ku kuvittelin sut soittamassa jollekin Italian mafiapomolle ja yrität puhua tosi hienoo englantia siinä:DD

183Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 25 Kesä 2012 - 4:52

Veeranen

Veeranen

Mileaz huhhuh millassii ihmisii maailma on pullollaan D: en ymmärrä minkä takii jotku on niin säälittäviä ja lapsellisia ku menee juoruu tollain muille ihmisille -.- se ei todellakaa ollu sun ystävyyden arvone D: mut unohtaminen onnistuu ajan kanssa D: esim jos se ei nyt tuu sun kans samaan kouluun ni kyl sitä sit huomaa jossai vaihees(:

oikeesti tuol sataa vettä, hdskf missä se aurinko? :c

184Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 25 Kesä 2012 - 6:28

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz: ei sit tainnu olla sun oikee kaveri kun kerran susta kaikkee pskaa on puhunu :/ semmosia ihmisiä on tääl maailmassa erittäin monta, itekki oon nähny ja kuullu -.- mut koita ny pärjäillä, me tuetaan sua täältä käsin (. <3
Veeranen: sama, vettä tulee vaik kuin paljon :/ aurinkoa odotellessa..

185Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 25 Kesä 2012 - 11:36

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz thank god se ei päässy ! nyt järkkäät itelles uuen possen Wink haha joo'o toi oon minä !! oikeest kui kaksnaamane ho -.- koeta kestää ♥️

186Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 25 Kesä 2012 - 23:44

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oltiin eilen serkuilla ja mä ja mun serkku pelattiin sulkkista.Mulla oli sileäpohjaset tennarit jalassa ja nurmikko oli märkä mä liukastuin siinä ja kaaduin sillee vinoon mun polven päälle.Sit huusin äitin sinne ja mun tätiki tuli,mun täti huomas heti että mulla on revähtäny nivelsiteet,koska mun serkulla ne on menny monesti(kerra se haettii ambulanssilla koulusta sen takia).Se polvi paisui vaikka kuinka paljo ja siihe on laitettu kylmägeelii monesti,onnuin koko illan ja välillä en pystyny astua sitte yhtään ni esim konkkasin monet portaat elokuvis ylös ja alas.Illalla en saanu unta ku se polvi oli nii kipee että jos mä käänsin kylkee ni se sattu niin paljon et mä rupesin huutamaan kivusta.No nyt se jalka on jo parempi ja pystyn kävelee lähes normaalisti.Mut mun täti käski mun ottaa rauhallisesti muutaman päivän ja sano ettei mun kannata mennä tänään zumbaan,iskä on sitä mieltä että jos mä meen zumbaan ni mä en saa olla täysillä mukana ja äiti sanoo että se on mun jalka ja mun pitää ite tietää pystynkö mä mennä zumbaan ja voinhan mä sielki lopettaa kesken.Tää jalka joko paranee kokonaan tai kipeytyy uudestaan tän päivän aikana ku kävelen.Aattelin et viideltä päätän meenks zumbaan.Ärsyttää kyllä jos mun sisko ja kaveri menee zumbaan ja mä mätänen kotona

187Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 26 Kesä 2012 - 0:23

Sarqai

Mua ärsyttää ku vilkku, Mia, Jenny ja Ida on ratsastuleiril, jonne mä en mahtunu mukaan:I Niil on iha sairaan hauskaa siel, ainaki eilisen puhelun perusteel<3 Mut on ikävä ja tekis mieli mennä sinne kans:I Mut nii siinä käy ku on hidas ilmottautumaan..

188Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 26 Kesä 2012 - 3:26

jonskauu

jonskauu

Louizz_tomlinzon Mulla menee kans noi nivelsiteet aika usein polvesta ja mut on kans haettu ambulanssilla miljoona kertaa sen takia ja joka kerralla multa otetaa polvesta nesteet pois, koska se lievittää sitä kipua ja ei tunnu ollenkaa nii pahalta enää. Kannattaa käydä lääkärillä tarkistuttaa toi iha varmuuden vuoks, koska mulla ainaki kuvataa aina röntgenissä samalla ettei oo mitää muuta siellä esim. mulle on sanottu et samalla kun ne nivelsiteet menee niin voi irtoo osia myös niistä nivelsiteistä tai jotai muuta. Eli kannattaa oikeesti käydä lääkärillä!! :-)

189Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 26 Kesä 2012 - 10:37

Mileaz

Mileaz

Nyt meillä meni sen kanssa välit lopullisesti, oon koko päivän ollu ihan masis ja hajalla. Aamulla riideltiin ihan kunnolla, sain tarpeeksee sen kaksnaamasuudesta ja kaikesta. Se sano mulle, ettei sitä tuu yhtään ikävä mua ja oon kauhee rasittava pikkulissu (?!?!), toi oikeesti sattu enemmän kun mikään muu ikinä, koska tää ko. henkilö oli kuitenkin mulle yks tärkeimmistä ystävistä ja mun luottamus oli siihen ihan 1553 %. Sit saat kuulla että mä oon ollu sille pelkkä lahkeessaroikkuja, josta pitää vaa päästä eroon. Olisin halunnu kuolla siinä vaiheessa. Ja vaikka se olis sanonu ne vaa ilkeyttään niin tuntuu silti ihan kamalalle, että sillä on ees rahkeita sanoo tollei päi naamaa. Mullei olis.
Vaikka se tekiki aika kusisen tempun mulle nii en mä vaan pysty unohtamaan sitä ja olla ku sitä ei ikinä olis ollutkaan. Oon sille ihan hiton vihanen, mutta silti mun tekis mieli kokoajan vaan soittaa sille ja ruveta juttelemaan.
Tän siitä sit vissiin saa ku kiinnyt liikaa ihmisiin....

190Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 26 Kesä 2012 - 10:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz voi eiii kamala kuulla !! :---( ää mä en vaa osaa yhtää lohduttaa, tuntuu tosi pahalta sun puolesta jaja ää oikeesti mä tarkotan sitä ! en saa sanoi suust aintaonatamoat juuttuu kurkkuu argh :c mut koita kestää sisko, oot supertärkee ♥
+ ei se oo kivaa ku ei sillai kiinny ihmisii tai luota, mä vihaan tätä :d

191Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 26 Kesä 2012 - 11:26

Veeranen

Veeranen

Mileaz voi eii !:--( mä en osaa sanoo mitään, mut oon melko varma et se viel tulee katuun sanojaan!

192Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 26 Kesä 2012 - 23:44

Sarqai

Mileaz, mä oon tosi surkee lohduttamaan, ja sen nyt varmaa kaikki on huomannukki:d Mutmut tsemppii systeri, se ei ollu sun arvone jos se oli tommone

TULIVAANMIELEEN et mä olin eka forkal joka sano sisko/systeri. Ainakaa mä en nähny et kukaa sano ennenku mä sanoin BO0Mil.. Tai sit mä oon vaa väsyny ja jotai semmost plaa.. Hyvästi lapset mä katoan nyt

193Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 27 Kesä 2012 - 0:55

Mileaz

Mileaz

Stypay hei sä et arvaakaan kui paljon sä piristit mua illalla! Sun kanssas pelleily on terapeuttista Very Happy Säkin olet mulle älyttömän tärkee, pusipus ♥️
Veera toivottavasti, ainakin toivoisin että se ees miettii joskus miltä musta on voinu tuntuu.... (:
Sarqai toi auttaa jo tosi paljon että te välitätte, en mäkään osaa lohduttaa yhtään sen paremmin ! aw kiitti ♥️ :>

194Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 27 Kesä 2012 - 5:10

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz aw haha no hyvä että oon ollu hyödyks jotenki Very Happy tuplasti halei sinne ♥️

.... en oo vielkää saanu aikaseks lähtee ajaa noit nurmikkoi ja mul olis huomenna ainoo vapaapäivä täl viikol .... oisin tänää käyny ajaa mut mei piti käyä jollai synttäreil ja kaikkee yhyh

195Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 27 Kesä 2012 - 6:08

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz; ää, ei oo yhtään kivaa et se sulle meni noin sanoo, tarkottipa niitä tai sitten ei. Sad En osaa lohduttaa muuten, voimii ja koita pärjäillä ♥️

196Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 27 Kesä 2012 - 6:59

nealoves1D

nealoves1D

Mileaz,, äää kauhee kuulla tollasta ! :s mäki oon aika huono lohduttaa mut täs jotai mikä tulee suoraa sydämest: toi et kuulin et sun kaveris oli tehny sulle noi kusisen tempun satuttaaa muaki, koska oot mulle oikeesti tärkee & en voi kuvitella ainakaa sen käsityksen perusteella minkä oon sust tääl saanu et kuka vois vihata sua/ajatella et olisit lahkees roikkuja. Tän käsityksen perusteel mikä mul on susta ni aintaisin mitä vaa et saisin tollasen frendin ku sä oot. Koita pärjäillä sisko, meille oot täydelline just tollasena ku oot ! Iso hali ja paljon tsemppii sulle ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

197Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 27 Kesä 2012 - 10:26

Mileaz

Mileaz

_Blistex_ äww kiitti, oot ihana ja kultane ♥
nea äää siä senki, sait mut itkee ♥ ää toi oli nii ihanasti sanottu, oot ihana, mahtava ja kaikkee mahollista ♥ Mä en muista millo joku ois sanonu noi ihanasti mulle, kiitti oikeesti!<3

198Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 27 Kesä 2012 - 10:30

nealoves1D

nealoves1D

Mileaz,, heei älä itke sisko c: && eipä mitää, välil pitää muistuttaa noist tosiasioista ettet pääse unohtaa kui tärkeee oot meille (: ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

199Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 27 Kesä 2012 - 10:48

Sarqai

Mileaz se oli 10000% totta mitä nea sano, oot meille tärkee, ja en mäkää tajuu miten joku sanoo sua lahkeesroikkujaks, ainakaa tän kuvan perusteel minkä oon saanu sust forkal en tajuu.. Mut ihmisil on omat mielipiteet, ton mielipide oli mun mieles vaa väärä.. JOTEN tsemppii muista et oot ihana<3:)

Jaja näin loppuun, JOKU CHATTIIN

200Angstaus topa #12 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 27 Kesä 2012 - 23:55

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz; Komppaan täysin Neaa,oot meille täydellinen just tollasena ku ootki ♥

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa