One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #12

+9
Evee
nealoves1D
Veeranen
bO0m
Sarqai
_Blistex_
Stypayhoralikson
Mileaz
vilqu
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 9]

1Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Angstaus topa #12 Ma 4 Kesä 2012 - 11:58

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä lähes 200..

76Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 10 Kesä 2012 - 9:27

Sarqai

Louizz voiei:d Pärjäile..
Mä näin ihan sairasta unta, eka näin 1D unta ja sit näin jotain unta mis oli meijän rinnakkaisluokkalaisten ope, se oli oikeesti sairas:d en ees muista mitä siin tapahtu, mut muistan et itkin yöllä ku näin sen.

77Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 10 Kesä 2012 - 9:48

bO0m

bO0m

Peetu äää tota oli jo tuskallista lukee nii voin vaan kuvitella millasta sulla siellä on :''c Oikeesti paljon voimia <3

Angstittaa se, et vitsi mulle tulee ikävä kaikkia teitä, koko forkkaa siel Sisiliassa ;(

78Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 10 Kesä 2012 - 10:02

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m tietty sä voit kelaa meit mut keskity lomaas ja rentoutumisee ja palaa sielt takasin keitettynä rapuna!Very Happy mä ainaki venaan innoissani kaikkii uutisii mite siel meni ja oliks kui hyvännäkösii jätkii;)

https://twitter.com/#!/penguiniam

79Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 10 Kesä 2012 - 10:05

vilqu

vilqu

bO0m meijänki tulee ikävä sua! <3
Louizz uts!! Kuulostaa pelottevalta.. :/ Pärjäile syster! <3

Väsyttää!! Oon ihan väsyny tän päivän Lintsi reissusta Very Happy Ja joo mun ranne on jo PALJON parempi ku sain lainata Saran sellasta tukea melkeen koko eilisen päivän:)

80Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 10 Kesä 2012 - 10:15

Mileaz

Mileaz

AH ihanaa, mulla on revähtäny joku lihas kyljestä ja hengittäminen sattuu ihan älyttömästi.

81Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 10 Kesä 2012 - 10:55

Veeranen

Veeranen

Mileaz o.o mitä sä teit et se revähti? D:

82Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 10 Kesä 2012 - 11:02

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson juu toivon et törmään siel ihanaan suomalais jätkään joka lomailee siel... (;; Ja ois pretty cool palata kotiin keitettynä rapuna, niillähän on ne isot sakset ;DD eivaa joo haluun ruskettua kunnolla!

83Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 10 Kesä 2012 - 11:03

Mileaz

Mileaz

Veera liukastuin Linnanmäellä eilen ;D Ku olin menossa siihe Vonkaputouksen istuimille nii se oliki vähä märkä ja liukas se muovine penkki nii kenkä luiskahti alta nii sit otin käsillä surkeesti tukee sivuilta ja sit se revähti.

84Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 10 Kesä 2012 - 11:06

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, i'm gonna miss ya ! mut pidä hauskaa ja bongaa söpöi jätkii Wink

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

85Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 10 Kesä 2012 - 11:07

vilqu

vilqu

Mileaz uts!! Uskon todella et sattuu :/ Tuhma Vonkanputous, tuhma!!

86Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 10 Kesä 2012 - 12:30

_Blistex_

_Blistex_

bO0m; Tulee kauhee ikävä sua Sad Mut pidä hauska reissu ja tuu sit Suomeen joku Sisilialainen jätkä kainalossa (;

Louizz ja Mileaz: Voi eiii Sad Koittakaa molemmat pärjäillä! <3

vatuttaa taas vaihteeks äiti.. -.- Ku se oli paistanu kananmunaa ja makkaraa ja hyihyi, mä vihaan makkaraa, ni mä sit pöydäs vaan join teetä ja luin nälkäpelii (en voi vaan lopettaa lukemista ♥️ ) Sit äiti sano et syö jotain äläkä vaan juo sitä teetä ni mä sit otan yhe sellasen viipaleen kananmunaa. xd Sit se sanoo et ota ny leipää ja ku sit nyrpistän sille leipäkorille ni se alkaa valittaa et 'kaikilla maailman lapsilla ei oo edes tilaisuutta syödä paljoo ja sä vaan nyrpistelet nenääs' okei, mulla ei ollu yhtään nälkä, en siks syöny o.o Sit se alkaa valittaa kohta siitä et kukaan ei syö noita makkaroita ja et ihan turhaan niitäki paisto ni sit mä oon vaan tälleen et " kuule, mun veli (nimi tos kohtaan) söi monta palaa tota s**tanan makkaraa ja mulla ei oo yhtään nälkä joten pidä turpas kii ja oo tyytyväinen ku on ny yks suu vähemmän ruokittavana" no, tosta voi jo arvata et mun äiti huus mulle täysil tosta. Sit mun veli tulee siihen ja äiti alkaaa kertoo tota juttuu mun veljelle ja se sit puolustaa äitii. et kiva ku äiti kääntää mun veljen mua vastaan. -.- Sit meen pokkan mun huoneeseen kirjani ja mukin kaa ja paiskaan huoneeni oven kii. Kestää hetki ja sit äiti avaa mun oven ja sanoo mulle et " Mulle sä et puhu tohon sävyyn. Ku sun veljet oli sun ikäsii ni ne ei koskaan puhunu mulle tohon sävyyn. " mä sit vaan sanon et 'mee sit sinne unelma kakaroides luo äläkä tuu mun huoneeseen ilma lupaa." sit se huutaa viel et" Tää on mun talo ja mä saan mennä täällä miten haluun" sit paukauttaa mun oven kii. Sori täää romaani mut oli vaan pakko vähä purkaa.:DD Ja sori kans jos ette tajunnu mun selitystä, en oo edes ite varma siit mitä kirjotin. :DD Mut siis, mä tiiän et mun toinen isoveli on vähän niinku isän 'suosikki' ja toinen taas äidin ja mä oon sit se kenen kaa tulee aina riitaa. :C

87Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Su 10 Kesä 2012 - 13:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m XDXDD pilkkoisit mut niil saksillas! mut pokaa joku italialaine jäbä siel ja si loppumatkast hommaat jonku suomalaise (; nyt jo ikävä sua )---:: paras tulla ehjänä takasi!1
_Blistex_ ei sitä syödä tarvi jos ei oo nälkä ja sitä ruokaa voi laittaa rasiaa ja jääkaappii että on seuraavalle kerralle ruokaa jos ei kaikki mee - ei se maita mullista jos kaikki ruoka ei meekkää?? :DDD ei herranjestas ! ja mite sun äiti voi verrata sua sun veljees/veljiis?! mut koita pärjäillä, voimahalei täältä paljon!! ♥

TÄÄ ON NIIIIN EPÄREILUA se mun ystävä joka voitti just sen lumia 800 kisast nii Liam alko seuraa sitä äskö twitteris -.- oikeesti se ei ees yritä saada sitä seuraan tai mitää, lähettää yhe viestin joskus ja minä tosissani yritän ja se saa sen noi helposti! miks se saa kaiken :c no, toisilla on vähä helpompi elämä -.- pitää vaa koittaa olla ilone sen puolest, vaikka onki kateelline

88Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 11 Kesä 2012 - 0:22

Sarqai

Blistex, ei toi oo reiluu:I Ja jos nyt kerran otetaan esille nää syömättömet lapset, nii mun mielestä jos me kerran saadaan syödä, nii miksei me sit saada hyvää ruokaa, ja sen meijän mielestä pahan ruoan vois antaa sit vaik niille nälkää näkeville.. Kukaan ei varmaan tajuu mut..

89Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 11 Kesä 2012 - 0:33

vilqu

vilqu

_Blistex_ toi oli nyt kyll vähän väärin sun äidiltä ruveta vertaa sua sun veljiin.. munki äiti vertaa välillä mua mun siskoon, mut lähinnä hyvissä merkeissä.. Smile Oon samaa mieltä ku toi Staypay et ei se nyt maailmaa kaada jos kaikkee ei syödä, voi laittaa jääkaappiin ja syödä myöhemmin Smile
Staypayhoralikson älä itke et oo ainoo joka kadehtis ystäväänsä tossa tilassa, siis jos mun kaverilla ois aina noin hyvä tuuri. Voisin yrittää tietty olla ilonen sen puolesta mut lopputulos ois varmaan et repisin hiukset päästä ku ärsyttäis (mut en kertois kaverille et ärsyttää ;D).. Smile

Mulla soi tänään herätys klo 9 etten nukkuis ihan niin pitkään.. no mä heräsinki sillon ja aattelin et nousen ihan kohta ku ei oikeestaan ees enää väsyttäny kauheesi. No nukahdin sit hetkeks ja se hetki sit kestiki kaks tuntia ja heräsin 11 :/ No päätin aamulla et en välitä ku on kesäloma!! Smile

90Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 11 Kesä 2012 - 7:03

_Blistex_

_Blistex_

No siis, ku mun veljet oli mun ikäsinä rauhallisempii eikä tämmösii kapinallisii ipanoita ku mä ni äiti ei oo sit tottunu et tän ikäsenä vielä huutaisin ja raivoisin sille. :DD Se varmaan aattelee et mul tulis vast joskus parin vuoden päästä semmonen "raivoikä" niinku mun toisel veljel kävi mut eiei, mun se ikä alkaa jo ny :DD

Vilkku: mul kävi tänään samalla tavalla, herätys oli kyl jo varttii yli 8 mut nukahdin uudestaan ja heräsin kans 11 :DD Mut oot oikeessa, ei sil oikeen oo nyt välii ku on KESÄLOMA!! <3

91Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 11 Kesä 2012 - 7:13

bO0m

bO0m

haha taidanki jäädä suomee ku ootte noi sulosiii :DD<3

Ja unohdin kiittää, Stypayhoralikson kiiiitos kun kestit mun eiliset angstit ja lohdutit<3 (: Mul ei oo ollu nyt ketään kelle puhua ku ystävätki menee jossai kaukana nii, kiitos<3 ja http://2.bp.blogspot.com/-ZqDtxD9w4cw/T9OYuyzp_hI/AAAAAAAAEOk/ZAdQ-CJ3x2I/s1600/DSC_0420.JPG ;DDD

Vieläki angsti päällä sen yhen jätkän takia ... Ois parasta nyt unohtaa se, ens yönä on sit matkaan lähtö!! Ja joo katotaan ny jos saan jonku jätkän sieltä "napattua" xDDD

92Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 11 Kesä 2012 - 7:22

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ just:D mullaki on sillee et veli on paljo rauhallisempi ku minä! raivoikä, mikä sana XD mutta ei sua silti voi verrata veljiis koska oot eri persoona & tyttöVery Happy
vilqu haha hupsu tyttö, onneks mä en aio repii mun hiuksii, mulla on silti jotai etuoikeuksii jota sil ei oo ja mä tuun saamaa viel pojat seuraa mua twitteris haha;D

bO0m aww senkin, sait mut itkee! Very Happy <3 oleppa hyvä, mä mielelläni kuuntelen ja autan jos pystyn! <3 eikää toi japsi XDXDD koita unohtaa se pikkuhiljaa, jos aattelet et unohat sen kertaheitol voi olla että jäät kelaa sitä vaa enemmä ja enemmä s: mut "nappaas" sielt joku ylikuuma jätkä ja hehkuta meil sit ku oot turvallisest koti-suomes et kui kuuma se oli Wink tai sitte kuolaat joka päivä uuen jätkän perää, haha !

93Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 11 Kesä 2012 - 12:10

Mileaz

Mileaz

Voiks nenässä sijaita Niagaran putouksien lähde? Jos voi nii uskon vahvasti et meikäläisen nenässä sit on sellanen, kiva kesänuha!

94Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 11 Kesä 2012 - 12:15

Sarqai

Mileaz, mul on ollu ihan sama fiilis:d mut onneks mul ei oo nyt nuhaa:D

95Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ma 11 Kesä 2012 - 13:40

vilqu

vilqu

bO0m, ehkä parasta et unohdat sen.. Uusia tulee Wink melu nähtiin Saran kaa lintsillä yks hyvän näköinen poika mut se häipys.. Smile
Mileaz, mull on toi fiilis aina ku itken oikeen kunnolla .. :/

96Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 1:24

Mileaz

Mileaz

No voi jumalauta, mun skootteri teki sen taas -.- tällä kertaa polvesta meni tunto ja siihe koskee iha veeeeitusti, ranne iha sököks ja kaikkee mahollista. Toi mun polvi on yks mustelma ja mä toivon syvästi ettei se oo murtunu. Sattuu nii paljo et iha itkettää

//onneks Mikkelissä on nii auttavaista porukkaa, et kukaa ei heilauttanu persettänsäkää auttaaksee mua sen skootterin kanssa <3333333
Meinasin miute taas jäädä auton alle ku noi autoilijat ajaa mopoilijoissa nii kiinni -.-

Viimeinen muokkaaja, Mileaz pvm Ti 12 Kesä 2012 - 1:35, muokattu 1 kertaa

97Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 1:27

Sarqai

aiaiaiai:( Pystyyks sil käveleen? Laita siihe jottai kylmää nii auttaa?

98Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 3:09

vilqu

vilqu

Mileaz uskon et sattuu!! Oikeen hirvittää pelkkä ajatuski :/ ja niinku sara sano ni kylmä vois ehkä auttaa.. Koita pärjätä!! ISO hali Very Happy

99Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 6:24

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz ei herranjestas!! muaki ottaa päästä et aina autot ajaa iha peräs kii -.- onneks et jääny auton alle ja oot hengissä! ♥

100Angstaus topa #12 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 9:01

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz: Voi ei kamalaa! ;( Toivottavasti se kipu hellittäis pian. Mut pääasia että oot hengissä. C: Koita pärjäillä ♥

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa