One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #12

+9
Evee
nealoves1D
Veeranen
bO0m
Sarqai
_Blistex_
Stypayhoralikson
Mileaz
vilqu
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 9]

1Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Angstaus topa #12 Ma 4 Kesä 2012 - 11:58

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä lähes 200..

101Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 9:32

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä oon matkalla zumbast kotii ja mä jo menomatkalla menetin hermoni mun kaveriin ku se koko ajan valittaa et sillä on maha kipee.Herranjumala mulla on vatsa kipee all day all night,tälläki hetkel sattuu nii vietävästi.Mä en vaan jaksais nyt kuunnella sitä valitusta.Sit jos se valittaa jotain muuta ni välillä oon osoittanu mieltä nii et oon hymyilly oikee v*ttumaisesti ja viisastellu..btw sain ajan sisätautilääkärille viikon päähän ku toi mun maha on aina kipee

102Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 9:56

vilqu

vilqu

Louizz tien tunteen Smile Kaveritkin käy joskus hermoille.. Mut mä yritän vaan ajatella jos on oikeen huono päivä et huomenna on uus päivä tai jos joku harmittaa oikeen kauheesti..

103Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 11:25

Veeranen

Veeranen

mua oikeesti vi.. ärsyttää iha hirveesti! joku tyyppi oli käyny laittaa viralliselle One Directionin fb sivulle sellassen kuvan paperist mis oli kaikkee negatiivisii juttui pojist , JA TÄÄ OLI SUOMALAINEN justkun olin kommentoimassa kuinka lapsellinen se oli ni se oli poistanu. Oikeesti , eiks se ymmärrä kuinka noloo toi tollanen on? Keittää vieläki -.-
Kuvan voisin laittaa mut en viiti koska iha hirveen törkeetä juttuu siin oikeesti.

104Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 11:43

jonskauu

jonskauu

Veeranen MITÄÄ?? kui törkeetä ja noloo tommonen oikeesti on! :-(

105Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 11:50

Veeranen

Veeranen

jonskauu äläpä! D:

106Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 13:20

_Blistex_

_Blistex_

Veeranen: O: Siis oikeesti, kui joku tommosen edes kehtais pistää sinne :/ Hiukan noloa :C

107Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 13:43

Mileaz

Mileaz

Pusipusi teille, ootte ihania ♥
Puol kuuesta kahteentoista terveyskeskuksessa, halleluja!
Oikeesti toi oli yhtä tuskaa ku tuntuu et polvi pamahtaa ku se oli nii turvoksissa ja sit jouduit istumaa koko sen ajan joka vaa pahentaa turvotusta.
Sit ku pääset yheksän aikaa lääkärille nii se taivuttelee ja vääntelee sitä polvee kaikkii mahollisii suuntii ja mä pidättelen siinä etten ala kiljumaa tuskasta. Hyvin mä tohon asti selvisin ilma kyyneliä - sit ku piikkikammosena saat kuulla et sun polvees tuikataa akupunktioneula ja katotaan sen avulla et onks siel polves vettä vai verta, hui hitto mä parahin iha hysteerisee itkuu siinä ja se lääkäri katto mua sillai weird ilmeellä.
Sit röntgenii ja sit vasta saatii tietää ku tulokset niistä tuli ettei mun jalassa _onneks_ oo mitää murtumia tai sellasia. Selvisin pelkällä tukisiteellä jota joudun käyttää vissii jonku aikaa.

Mut ton skootterin kanssa en todellakaa vaaranna enää itteni terveyttä, kunno kuolemankoneeks muuttunu!
Se mun kauan venttaama ratsastustuntiki jää tällasen askan takia pois, arvatkaa vaa ärsyttääkö :(

108Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 21:38

Veeranen

Veeranen

Mileaz et oo ainoo! kaaduin kerran ku luistelin ni jalka väänty, sit lääkäris se väänsi ja käänsi ja sit mä pidättelen etten rupee huutaa, sit se sanoo et pitää kattoo onks siel nivelis jotain nestetta vai verta. mä olin valahtanu kuulemma iha kalpeeks ja kattonu eka sitä lääkärii sillai "ei" sit äitii sillai "pelasta mut" sit onneks se ei tehny sitä ku tuli selväks kui piikkikammonen oon xd Mut kui siel lääkäris noi kauan meni? Surprised

109Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 22:44

vilqu

vilqu

Mileaz no onneks ei ollu mitään pahempaa ja pysyit hengissä Smile Mut aika kauan kesti... Oisin halunnu nähä sen lääkärin ilmeen siinä vaiheessa ku kattoo suo silleen "mitä toi tossa parkuu".. Voi harmi ku sun ratsastus jää nyt väliin Sad
Veeranen vähän tyhmää tollanen!! Laittaa vielä viralliselle fb sivulle ni huhu!! Ajattelis vähän ennen ku nolaa ittensä..

Mulla on ihan kammotta nälkä mut toisaalta ei huvita syödä... Sit jos mua kattois ni näytän varmaan muutenki ihan sairaalta ku mulla on yö yli päässä ollu letti ja hiukset tällee phiu ja viimetteeks ihan hirvee nälkä. Jos oisin nukkunu pitempään ni mulla ois ollu viel kovempi nälkä ja sitte mun maha huutais hoosianna jota se äsken teki jo hieman ennen ku hain sit sämpylän Smile

110Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ti 12 Kesä 2012 - 23:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Veeranen mitä ihmettä?! KUINKA LAPSELLISTA OIKEESTI!! tekis mieli nähä se kuva kumminki:o
Mileaz vooi :cc no thank god ettei oo murtumii tai mitää!! ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

111Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 13 Kesä 2012 - 0:26

Sarqai

Mileaz joono mulla on aika kivoja traumoja röntgeniä edeltävästä lääkäristä:d en nyt jaksa selittää, mut kamalaa:d

112Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 13 Kesä 2012 - 0:39

jonskauu

jonskauu

Mileaz hyvä ettei ollu mitää pahempaa! mut tuli tosta piikkijutusta mielee, että mun polvi menee välillä sijoiltaa ja joudun joka kerta käydä lääkärissä ottaa nesteet sieltä pois sellasella jumalattoman isolla neulalla :-D

113Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 13 Kesä 2012 - 0:50

vilqu

vilqu

Katoin 1D videoita ja tuli taas kauhee ikävä poikia!! Eikää miks mä menin katoo Sad

114Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 13 Kesä 2012 - 6:44

Mileaz

Mileaz

Siin meni siks nii kaua ku kymmenee asti oli vaa yks lääkäri koko keskuksessa vastaanottamassa potilaita ja sitten sinne tuli yhtäkkiä muutama ambulanssipotilas nii ne meni meiä muiden edelle. Ja se odotustila vai mikälie onkaa oli iha täynnä potilaita ja puolet niistä oli tullu jo oottaa enne mua p:
jonskauu hyi yäk o____o

115Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 13 Kesä 2012 - 8:36

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz: Kamalan kauan jouduit oottamaan :C Mut onneks ei ollu murtunu et ei sit mitään sen pitkäaikasempaa haaveria tapahtunu vaikka on toiki tosi harmi ): Koitas ny sit lepäillä ja parantaa jalkas uuteen uskoon <3

Vilkku: Tiiän ton tunteen, not good ;/ Mut kyllä me jaksetaan oottaa ja kun ne sit tulee, me ollaan valmiita vuosisadan parhaaseen keikkaan, eiks niin? ♥

116Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 13 Kesä 2012 - 8:48

vilqu

vilqu

_Blistex_, joo tehään siit niin ikimuistoinen et muistaa vielä haudassakin! Sit ku ne vihdoin tulee ni tehään sellainen "show" et pojat muistaa meijät ja on sitä mieltä et kannatti tulla ja tulee uudestaanki (; Mut meinasin tänään melkeen itkee ku katoin niitä vidoita): Tuli niin ikävä poikia!! <3

117Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 13 Kesä 2012 - 8:54

_Blistex_

_Blistex_

^^ Kylläää ja sit aina jossain haastatteluissa pojat muistelee et kuinka ihanaa oli tulla Suomeen keikalle ja kuinka kivoja ja ihania 1D- faneja siellä on ♥

118Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 13 Kesä 2012 - 8:59

vilqu

vilqu

^^Jep!! Ei ne sen jälkeen muista enää mittää Brittania keikkoja ku vaan aattelee meitä suomalaisia ja kuinka ihania me ollaankaan!! (;

119Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 Ke 13 Kesä 2012 - 9:05

_Blistex_

_Blistex_

^^ niinpä, kaikki muut keikat jää varjoon sen jälkeen ku ne on tullu Suomeen (; Sit ku tulee joku maailman kiertue, ni ne tietty tulee tännekki ♥

120Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 14 Kesä 2012 - 0:40

Mileaz

Mileaz

Mikkeli on kyl nii old-fashioned kaupunki ettei paremmasta väliä. Meiä pitää mennä kattomaa se, et päästääkö me sinne lukioo nii sieltä lukion ovista, ettei nähhä niitä mistää netistä... Haluisin tietää jo et pääsinkö sisää, mut vanhemmat tulee töistä vasta klo 16 aikoihin, enkä mä todellakaan lähe ton skootterin tai tän jalan kanssa mihinkää keskustaa ajamaa ja hortoilee.

Mullei oo kohta enää sormee ku pureskelen sitä hermostuksissani D:

121Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 14 Kesä 2012 - 0:43

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz DDD: kyllä on outoo ! kui pitkä matka on, että mikset kävele jos ei oo kauhee matka? TAI SITTE OTAT PYÖRÄN! älä pure sormiis, niist on hyötyy tulevaisuudes Very Happy

EIKU MEINAAN KIRJOTUKSEN SUHTEEN DDDDDDD:::

122Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 14 Kesä 2012 - 0:46

Mileaz

Mileaz

Mut ku ei tää mun jalka kärsi hyvä ku istumistakaa :DD nii vähemmä se kävelemistä tai pyöräilyy kestää.

123Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 14 Kesä 2012 - 0:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ aa voi hitsi mä unohin sen ! anteeks :cc

kansliasta ei vastattu <333

124Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 14 Kesä 2012 - 2:51

Evee

Evee

Meil kyl näkyy netis mut tää mun kone ei suostu avaamaan tota tiedostoo Mad

125Angstaus topa #12 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #12 To 14 Kesä 2012 - 3:36

Mileaz

Mileaz

Stypay haha ei se mitää :DD

JEE MÄ PÄÄSIN MIKKELIN LUKIOO
Mut...

Se ainoo mun kavereista joka haki kanssa tohon Mikkelin lukioo nii ei päässy, eiäääääääh nyt en tunne sieltä ketää eikä oo ketää kavereita siellä ): ei jeesus mä en suostu tällasee!!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa