One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #9

+10
jonskauu
Evee
Sarqai
Veeranen
Stypayhoralikson
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
_Blistex_
bO0m
vilqu
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 4]

1Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 10:59

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.
Edellisessä yli 100 viestiä.. http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t172p105-angstaus-topa-8

51Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 11:11

bO0m

bO0m

Nea ymmärrän täysin, usko tai älä mäkin oon ratsastanu joskus! :DD Ja sillon mä ikävöin ihan hirveesti mun leirihoitsua, semmosta ihanaa New Forest poikaa<3 (: Kävin siel paikas kaikki 3 ratsastus leiriä joilla oon ollu ja aina oli leirihoitsuna tietty se sama poika<3 (: Se oli tosi masentavaa ku äiti ei ikinä suostunu lähtee viemää mua kattoon sitä ponia, muistan kui surulline olin, mäki näin sen vaan vuoden välein :c mut nii sitte toi mun harrastus into lopahti.. :s
Mutta oon pahoillani sun puolesta, tosi surulline juttu :< pärjäile<3

52Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 11:27

jonskauu

jonskauu

Mua edellee ärsyttää toi eiline juttu ja se jätkä! Joo, tiiän, ei pitäis enää vaa ajatella koko juttuu, mut mulla on ton jutun jälkee vaa niin surkee olo et ei mitää rajaa. Ja varsinkii ku mua verrataan johonki toiseen. Erityisesti sen takia, et mulla on ollu syömishäiriö ja se lähti mulla iha vaa siitä, kun yks kaveri sano läpällä mulle että ootsä lihonu. Mä en luultavastikkaa ikinä tuu pääsee tästä mun häiriöstä eroon ja se vaikuttaa mun koko loppuelämään. Nii, että arvatkaapas vaa että minkälaiset fiilikset on tollasen vertailun jälkee :-)

Nyt mua pelottaa et sorrun mun vanhoihin tapoihin ja et tällä kertaa tilanne menee pahemmaks. Mut tommosen jutun jälkee ainoo juttu mikä mun päässä vaa pyörii on, että mä en vaan oo tarpeeks hyvä mihinkään.

53Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 11:45

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, me ollaan siis nyt käyty tolla tallilla kahen vuoden aikana 7:llä leirillä, joista kahella toi oli mulla ns vakkarina(neoli omatoimileirejä ni ei ollu oikeestaa hoitsuja). Mut kiitos sisko,, vaik mä nytte itkenki viel enemmän ni silti toi samal autto tosi paljon ! Kiitos c:

jonskauu,, ei sun kannata välttämättä liikaa yrittää unohtaa koko juttuu, koska jos sitä ei "käsittele" ni se saattaa jäädä painaa vaa enemmän. Eli oo rauhassa sille jätkälle vihanen nii pitkää ku sust tuntuu.
Tohon häiriöön yhdistettynä tää tilanne on varmasti sulle hankala, mut yritää vaa muistaa se et vaikka et oliskaa täydellinen oot ja tuut aina olemaan sinä. Ja olemalla sinä sä kelpaat paremmin ku hyvin sun kavereille, perheelle, muille rakkailles ja tietysti koko 1D perheelle ! Jos sul alkaa toistuu toi häiriö uudestaa ni yritä vaa muistaa et vaik et oliskaa kelvannu sille jätkälle(joka ei ees ollu sun arvonen), ni tuut varmasti olee tosi lähellä täydellistä jollekki toiselle.
Anteeks oon aika huono auttaa tälläsis mut toivotaa et täst oli ees jotai apuu (: paljon haleja ja voimii sulle sisko ! <3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

54Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 20:43

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

-Pitäs lähtee kouluun viimeistään vartin päästä...
-Sitte meille laitettii vesi uima-altaaseen ja mullahan tulee tänään tai huomenna menkat ku ne on nyt jo myöhässä ni kiva jos muut menee uimaan :--/ Sitte viel ku sitä hehkutetaan puolelle kylälle että ku päästiin jo uimaan ja sit kuiteski mun sisko (jolla ei oo viel menkkoja) kuiteski kiusaa etten uskaltanu/halunnu mennä nii kylmään veteen

55Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 22:26

Peetu

Peetu

meitsi tulee fashionably jälkijunassa mutta siis...

jonskauu, voimia sulle. todella lapsellista (anteeks tää on loukkaus lapsia kohtaan) käytöstä siltä jätkältä. nyt tuli kuitenkin todettua että se ei oo sun arvonen, sä olet aivan ihana tyyppi ! *iiiiso hali*

56Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 23:02

Sarqai

vilqu kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:Yks poika(haha ei siitä pojasta sit enempääVery Happy) soitti mulle Pikku Geen kylki kyljessä, ties et mul tulee ihan hitost muistoj siit, olin valmiiks jo koko päivän pidätelly itkuu ja sit se vaa koitti lohduttaa mua, oikeesti se on niin ihana<3 Siis en pystyis selittää sitä, meil o niin vahva side<3
Niin kuka..??
En sano ennen ku kerrot KUNNON vinkin
HAISTA KUKKANEN !!!! Very Happy

Ei riitä lapsuus tai porkkana tai pupunruokaa:D

57Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 2:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

_laitoin pois ku en halunnu et tuo pilaa mun fiiliksiä ainaku käyn tääl

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Pe 4 Toukokuu 2012 - 8:35, muokattu 2 kertaa

58Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 2:54

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:Yks poika(haha ei siitä pojasta sit enempääVery Happy) soitti mulle Pikku Geen kylki kyljessä, ties et mul tulee ihan hitost muistoj siit, olin valmiiks jo koko päivän pidätelly itkuu ja sit se vaa koitti lohduttaa mua, oikeesti se on niin ihana<3 Siis en pystyis selittää sitä, meil o niin vahva side<3
Niin kuka..??
En sano ennen ku kerrot KUNNON vinkin
HAISTA KUKKANEN !!!! Very Happy

Ei riitä lapsuus tai porkkana tai pupunruokaa:D
(Sori muut tää on vähän inside keskustelu..) Mutku sä et saa sitä enkä kuiteskaa haluu kertto vielä mikä se oli!!

Mulla meni äsken sekä matikan että fyken läksyjen kaa hermot!! Siis mä en tajunnu sanaakaan ja siks mä päädyin koneellekki ku fykessä piti selvittää jotain ihme hhommeleita mistä mulla ei ollu hajuakaan..! Heittelin täälä melkeen roskista ympäri huonetta..

IISO HALI JA VOIMIA kaikille murheissa oleville!! <3

59Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 4:40

bO0m

bO0m

Oon nyt leijunu pari päivää aika korkeella ja tiesin et tää tulee, hirmune angst. -.- Nyt äkkiä kasaantu nii monta asiaa jotka suututtaa ja ärsyttää..! Yks niistä on se et yks ihmine jota oon luullu ihan oks on alkanu olla ihan v*ittumainen mun tosi tärkeelle ystävälle. Puhuu kaikkee öööö tietoo mikä ei oo totta (koitin sensuroida : D) ja yrittää erottaa sen äkkii sen poikaystävästä ja kaikkee! Oon ihan v***n ragena tääl kun saan sen ämmän käsiini............. :@ Joo sori mut oikeesti en kestä kattoo miten se vaikuttaa mun ystävään, ku ysti ihan maassa vaan sen takia...

Mut nii teki mieli (ja tekee vieläki kun ajattelen tota) heitellä tääl tavaroita seinään, ja sit toi yks tuli fbs paikalle (: Olin sillee "eeeei en voi puhuu sille näi angstina ja vihasena" mut sit se kummiski onnistu piristään mua<3 (: Ja sitte paras juttu, oon nyt jotenki oudosti pitäny vähä välimatkaa 1D poikii, en tiä miks :< Mut nii nyt ku menin kattoon piiiiitkästä aikaa niitten videoit, one thing'in nii tulin niiiin paljon paremmalle tuulelle<3 Rakastan 1Dtä ja noi pojat on jotain niin ainutlaatusta mahtavaa ja äää sanat ei riitä ja joo nyt meni hehkutuksen puolelle, mutta muistin taas vaihteeks että kui paljon rakastan niitä ja nauroin vaa ku kattelin sitä videoo<3 (:

//ja tuli viel mielee et tnä se yks jätkä jota inhoon joka on meidän luokal pussas mua tänään poskelle.... Mietin vaa sillee hyi helvetti.... DX

Ja anteeks tämmöne hirveä teksti jota kukaan ei jaksa lukee x) <3

60Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 7:39

Sarqai

B0OM voimii, onneks sul on joku joka osaa lohdutella sua<3

Louizz, älä hei viiltele se ei oo hyväks kenellekkään, okei?

Ja Vilqu jos et saa hankittuu sitä nii eikai se sit haittaa et sanot? OIKEESTI!

61Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 8:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

sargai:sain pidettyy itteni kurissa onneks(:

62Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 11:18

_Blistex_

_Blistex_

bO0m: Aika veemäinen ämmä jos tolleen toisen mieltä pahottaa :/ Mut pysy sun ystävän tukena (: Voimia sulle C:

Tänään oli mulla niin angsti päivä et huhhuh.. Kotona meni ihan hyvin ku olin koko päivän yksin kotona, koska olin 'kipee' :DD Sit ilta meni päin peppua ): joo, käytän tota laimeeta ilmasuu :DD Mun "ne kaverit" oli mulle taas niin ilkeitä et mua sattu sydämmestä niin paljon. ): Oikeesti, mua pelottaa nähä sit ens kerralla eikä mua yhtään niitä kiinnostais nähdä. Onko edes normaalii pelätä nähdä omii kavereita? Meinaa jos mua kohdellaan tolla tavalla miten ne mua tänään kohteli (anteeks mä en haluu sanoo tarkkoja tietoja :C ) niin ei yhtään kiinnostais niitä nähä. Äh, tälleen oli joskus talvellaki eikä se sillonkaan ollu kivaa. ); Sori jos ette jaksanu lukee, halusin vaan vähän purkaa pahaa oloa.

63Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 11:35

bewareofaino

bewareofaino

Pitäis lukee 6 kirjaa viikossa, kolme koetta ens viikolla + soittoreenit, musiikinteoriakoe, konsertit ja miljoona muuta tärkeetä asiaa hoidettavana. Ja tänään meni kyllä kemian koe niiiiiiin huonosti. Ja kun kysyin apua meijän kemian opettajalta ennen koetta tällä viikolla ja sanoin sille että mä en vaan ymmärrä tästä koealueesta mitään niin se alko selittään mulle niistä asioista vihasena kun ne ois maailman yksinkertasempia juttuja.
Kiitos motivaatiosta, tällähän ne numerot nousee.

64Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 11:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ tietty ton jakso lukee, ei ollu ees pitkä!:---) aika vaikee sanoo mitää ku ei tiiä mitä ne tarkkaa ottae teki :s mut siis onko sulla ystävii joihi voit luottaa että ne ei tekis sulle noin? ei se taia olla iha normaalii, jos pelkää nähä kavereitaan, mutta siinä tapauksessa on jos ei oo muita joitte kaa viettää aikaa & ne käyttäytyy sua kohtaa paskamaisesti. koita kestää ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

65Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 11:49

_Blistex_

_Blistex_

^ No siis, ne sano kaikenlaista esim. sano mun ulkonäöstä ja painosta kaikkee. Ja sit takertu sellasiin vanhoihin riitoihin mitä meil on joskus ollu ja tuntu et ne vaan syyllisti mua. Ja tota juttuu ei yhtään auttanu se että mä oon tosi ujo enkä uskalla oikeen mitään sanoo vastaan ja sit vielä kun mun paino on mulle aika arka paikka koska niitä lisäkiloja on aivan liikaa kertyny. ): Mut joo, on mulla joitakin oikeita ystäviä. (: Tai on noiki joskus tosi kivoja mut sit välillä muuttuu tollasiks paskamaisiks. :/

66Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 12:08

Veeranen

Veeranen

_Blistex_ kirjoitti:^ No siis, ne sano kaikenlaista esim. sano mun ulkonäöstä ja painosta kaikkee. Ja sit takertu sellasiin vanhoihin riitoihin mitä meil on joskus ollu ja tuntu et ne vaan syyllisti mua. Ja tota juttuu ei yhtään auttanu se että mä oon tosi ujo enkä uskalla oikeen mitään sanoo vastaan ja sit vielä kun mun paino on mulle aika arka paikka koska niitä lisäkiloja on aivan liikaa kertyny. ): Mut joo, on mulla joitakin oikeita ystäviä. (: Tai on noiki joskus tosi kivoja mut sit välillä muuttuu tollasiks paskamaisiks. :/

mä en oikeesti varmaa kestäis tollassia ihmisiä, anteeks , koska ne on sun kavereit D: mut oon liian temperamenttinen etten tos vaihees ois voinut pysyy hiljaa vaikka oon kans ujo D:
mut tiiän oikeesti ton fiiliksen ja sit on iha myrtsi ja sillai D:

///OIKEESTI MUN FB ON TÄYNNÄ TOST JÄÄKIEKOST, kyl on nyt varmaa tullu selväks et suomi on voittanu 1-0 -.-
ihmiset kertokaa mulle mitä siin on sellast, miks seuraatte sitä o.o koska mä en oo ikinä ymmärtäny sitä ja en varmaan tuu ymmärtääkkää mut.. aina voi yrittää(:
/////TUOL SATAA VETTÄ KU SAAVIST KAATAE D:

67Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 12:13

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ ai jaa :--( vaikka mulla olis tollasii kavereit jotka on joskus kivoi nii en mä haluis sellaste kans viettää aikaa.. älä usko niitä jos/kun ne haukkuu sua (vaikka tiiän että se voi olla erittäi vaikeeta) ja mä uskon että niillä on jotai ongelmii ittensä kanssa jos ne tollei rupee tekee... anteeks tää on ihan kamalaa haukun periaattees sun kavereita mutta en tarkotuksella mutta ei se oo oikei tehä tollei! :---( pärjäile niitte kaa, muista että oot ainutlaatune&tärkee ♥

68Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 12:16

jonskauu

jonskauu

Veeranen mä en oikeesti tiiä mikä siinä jääkiekossa viehättä! Very Happy jotku tykkää ja jotkut ei. mut meillä koko suku on aina ollu niin hulluna lätkää et se on tarttunu muhunki. Musta on ihana, kun jääkiekkoo kattoessa tuntuu ihanku koko Suomi pysähtyis ja tuntuu et kaikki on niiku yhtä isoo perhettä sillo, mut toki tää on mun mielipide Smile Mut mä tykkään ainaki tosi kovasti ja se onki ainoo urheilulaji mitä seuraan telkkarista luistelun lisäks! ja mä muistan niin hyvin viime kevään ku Suomi voitti! Oli kyl semmoset juhlat et huhhu =) niitä kyl vissii juhlittiiki pari viikkoo täälläki päin, mut tänä vuonna sit pistetää paremmaks Wink nii ja pakko kyl viel hehkuttaa et meenhän mä kattoo sunnuntaina tota Suomi-Slovakia peliä ja pistin mun kaikki viimeset rahat niihin lippuihin, et niin paljon mä ainaki lätkästä tykkään! :-D

69Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 12:19

_Blistex_

_Blistex_

Veeranen: Kyl mäki haluisin sanoo siihen jotain mut sit mä en vaan uskalla. ): Arvaa v**uttaako että en uskalla sanoo vastaan -.-

Mä seuraan sitä sen takii koska... ööh, en oikeen tiiä miks :DD Ehkä siks koska siin on suomalainen joukkue ja haluun kannustaa ja tuntuu aina kivalta jos Suomi voittaa tai saa maalin. (: En mä oikeen tajuu mitään itse pelistä paitsi sillo kun tulee maali, senki huomaan sillon kun selostaja menee ihan sekasin. :DD

Stypayhoralikson: Kiitti tuesta ♥

70Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 12:55

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

kiva ku katon entisen bff'n (mistä vähä kerroinki maanantaina) videopostaust sen blogis & nyt tajusin et olis pitäny skipata tietyt kohat - se ei enää laske mua parhaaks kaverikseen, yaay... mutta nii tiiän että se on periaattees sen vika, koska se ei tykkää mun kahesta parhaasta ystävästä mutta luettelee mun parhaan ystävän omaks parhaaks ystäväksee kans. se ei viihy varsinkaa sen toisen mun parhaan ystävän seurassa minkä takii ollaa erkaannuttu vielä entisestää. mutta kai mulla nyt saa olla muitaki ystävii & tiiän että olisin iha älyttömän paljon yksin ellei mulla olis muita ystävii ku se & mun paras ystävä... kiva tilanne&hieno ongelma hermanni :--D
just nyt haluisin vaa mennä sänkyy ja nukkuu siihe asti että kuolen, oisko mahollista? tai että ees kaikki olis hyvi. okei ku miettii enemmä toi ei oo vaa hetkelline toive vaa oikeestaa mun yks suurimmista toiveista ikinä woow.
oonpa ollu ahkera täällä tänä iltana...

71Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 21:39

Sarqai

Stypayhoralikson kirjoitti:kiva ku katon entisen bff'n (mistä vähä kerroinki maanantaina) videopostaust sen blogis & nyt tajusin et olis pitäny skipata tietyt kohat - se ei enää laske mua parhaaks kaverikseen, yaay... mutta nii tiiän että se on periaattees sen vika, koska se ei tykkää mun kahesta parhaasta ystävästä mutta luettelee mun parhaan ystävän omaks parhaaks ystäväksee kans. se ei viihy varsinkaa sen toisen mun parhaan ystävän seurassa minkä takii ollaa erkaannuttu vielä entisestää. mutta kai mulla nyt saa olla muitaki ystävii & tiiän että olisin iha älyttömän paljon yksin ellei mulla olis muita ystävii ku se & mun paras ystävä... kiva tilanne&hieno ongelma hermanni :--D
just nyt haluisin vaa mennä sänkyy ja nukkuu siihe asti että kuolen, oisko mahollista? tai että ees kaikki olis hyvi. okei ku miettii enemmä toi ei oo vaa hetkelline toive vaa oikeestaa mun yks suurimmista toiveista ikinä woow.
oonpa ollu ahkera täällä tänä iltana...

oivoivoi:I Voimii, tsemppii, kaikkee<3

72Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Pe 4 Toukokuu 2012 - 23:42

Veeranen

Veeranen

_Blistex_ kirjoitti:Veeranen: Kyl mäki haluisin sanoo siihen jotain mut sit mä en vaan uskalla. ): Arvaa v**uttaako että en uskalla sanoo vastaan -.-

Mä seuraan sitä sen takii koska... ööh, en oikeen tiiä miks :DD Ehkä siks koska siin on suomalainen joukkue ja haluun kannustaa ja tuntuu aina kivalta jos Suomi voittaa tai saa maalin. (: En mä oikeen tajuu mitään itse pelistä paitsi sillo kun tulee maali, senki huomaan sillon kun selostaja menee ihan sekasin. :DD

Stypayhoralikson: Kiitti tuesta ♥

no äläpä D: sitten ku sul ois vaikka mitä siihe vastaa mut sit ei saakkkaa suuta auki D:

73Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 La 5 Toukokuu 2012 - 2:36

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: äääh, kamala tilanne :C Taisiis, mä en ymmärrä et miks sulla ei sais muka olla muitaki kavereita ku se. Mut hei, en oikeen osaa sanoo mitään tähän, voimiii ♥

Veeranen: Niinpä, nyt tälleen jälkikäteen mä tajuun et mullahan olis ollu vaikka mitä sanottavaa. :C

74Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 La 5 Toukokuu 2012 - 6:41

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Sarqai aw kiitti ♥
_Blistex_ mm.. tostaki tuli jo parempi olo ♥ en mäkää sitä ymmärrä oikee.. mutta se oliki vaa sellane joka oikeestaa käytti mua hyväks, jos se nykyää tulee puhuun nii se kyselee vaa rahaa lainaks (eikä ikinä maksa takasi) ja näi, parempi päästä tollasista eroo :---)
toi on nii ärsyttävää, että ku pitäis sanoo jotai, ei tuu mitää sanoi päähä ja jälkikätee tulee nii paljo! mulla on kans sillei, muttei yhtä paljo ku enne, ennen mun ystävät (ja joskus jopa yks tuttu-kaveri!) puolusti mua aina, nyt osaan sanoo jo jotai ite vastaa tai sitte jos yllätyn täysin hyökkäyksestä, nii ystävä puolustaa :--D
sun kantsis koettaa ottaa puheeks joskus, että sua satuttaa ku ne puhuu sulle tollei ja puhuu suus puhtaaks. se voi olla tosi vaikeet varsinki porukassa, ne voi kääntyy yhessä sua vastaa, jote kannattaa alottaa puhumalla yhelle kerralla :--) sori huono neuvoja, vaikeempi varmaa toteuttaa ku miltä kuulostaa...

75Angstaus topa #9 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #9 Su 6 Toukokuu 2012 - 2:22

Peetu

Peetu

heeii voimii ja halauksii kaikille väärinymmärretyille ! mun on pitäny tehä muutaman "hyvän ystävän" kohalla silleen, et kun ne on vaan puhunu keskenään ja ku yritin kysyy jotai/tulla mukaan nii ne ei vastannu tai jos vastas nii se oli jotai "kerrotaan myöhemmin". sitten mä tein niin että aloin hengaa muiden kaa, lähin tietosesti niiden luota pois, luokassa en puhunu niille tai ees vahingossa kattonu sinne päin jos toinen sattu istuu mun viereen niin ei kestäny kovin pitkään kun ne on aikalailla riippuvaisii mun vastauksista ja kuiskauksista tunneilla. ne alkuun yritti sitä et ne käyttää mua hyväkseen silleen et ne kysyy multa vaan vastauksii mut sit menin istuu jätkien kaa yms nii ei ne kestäny sitäkään kovin pitkään. nyt ne jopa kohtelee mua kun ihmistä ja asiat alkaa olee aika hyvin. en mä edelleenkään luota niihin yhtä paljon kun ennen ja oon ehkä vähän katkera kun ne ei ikinä pyytäneet anteeks mutta en jaksa murehtii siit. mä uskon että asioilla on merkityksensä ja mulla on semmonen fiilis nyt jälkikäteen että kasvoin henkisesti tona aikana todella paljon. mä älysin etten oo riippuvainen niistä kahdesta, mulla on oikeus sanoa ei vaikka ne ois "munparhaitihkuystäviiforever" ja mä opin etten luota ihmisiin enää nii paljoo ennen. toisen oon tuntenu kuiteski joku 12 vuotta nii oisin uskonu että tunnen sen oikeesti mutta ilmeisesti en.

mulla onneks on kävi todella hyvä tuuri tona aikana. tutustuin The Baseballs foorun kautta yhteen tyyppiin ja nykyään se on mun hyvä ystävä, itseasiassa se on mun paras ystävä mutta se asuu nii kaukana että tapaaminen on vaikeeta, mutta me soitellaan päivittäin, me ollaan nyt kohta 2 vuoden ajan sovittu että molemmat ollaan mesessä klo 20, tietty jos toisella treenit venyy yms. nii sen ymmärtää. se lähti eilen Saksaan viikoks vaihtoon mutta se lupas tulla koneelle niin usein kun se pääsee ja mä lupasin että päivitän joka päivä sen facebookkiin päivän kuvan / videon / yllärin. tää tyyppi on täyttä kultaa ja sille oon kertonu kaiken mitä en enää vois ees kuvitellakaan kertovani niille kahelle.

tää on mallia elämänkerta taas vaihteeksi, mutta toivon että kaikki joilla on vaikeeta oppis ja ymmärtäis että te selviitte. ootte kaikki hienoja ihmisiä ja mä ihan oikeasti toivoisin että voitais nähä joku päivä f2f. ootte niin ihania, jokanen teistä ♥

niin juu ja ne toiset angstin aiheet... aamulla oli pää kipee nii äiti oli viemässä mua jo sairaalaan, thank god sain uskoteltuu sille et mulla on parempi olo niin nyt pääsen ehkä tallille vähäks aikaa kuuntelee sitä kurssii. mut ärsyttää ku missasin aamupäivän ):

/ MITÄ PELLEILYY Mertsi ei selosta tän päivän maikkarin pelii ):

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa