b00m,, me ollaan siis nyt käyty tolla tallilla kahen vuoden aikana 7:llä leirillä, joista kahella toi oli mulla ns vakkarina(neoli omatoimileirejä ni ei ollu oikeestaa hoitsuja). Mut kiitos sisko,, vaik mä nytte itkenki viel enemmän ni silti toi samal autto tosi paljon ! Kiitos c:
jonskauu,, ei sun kannata välttämättä liikaa yrittää unohtaa koko juttuu, koska jos sitä ei "käsittele" ni se saattaa jäädä painaa vaa enemmän. Eli oo rauhassa sille jätkälle vihanen nii pitkää ku sust tuntuu.
Tohon häiriöön yhdistettynä tää tilanne on varmasti sulle hankala, mut yritää vaa muistaa se et vaikka et oliskaa täydellinen oot ja tuut aina olemaan sinä. Ja olemalla sinä sä kelpaat paremmin ku hyvin sun kavereille, perheelle, muille rakkailles ja tietysti koko 1D perheelle ! Jos sul alkaa toistuu toi häiriö uudestaa ni yritä vaa muistaa et vaik et oliskaa kelvannu sille jätkälle(joka ei ees ollu sun arvonen), ni tuut varmasti olee tosi lähellä täydellistä jollekki toiselle.
Anteeks oon aika huono auttaa tälläsis mut toivotaa et täst oli ees jotai apuu (: paljon haleja ja voimii sulle sisko ! <3