One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #9

+10
jonskauu
Evee
Sarqai
Veeranen
Stypayhoralikson
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
_Blistex_
bO0m
vilqu
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 4]

1Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 10:59

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.
Edellisessä yli 100 viestiä.. http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t172p105-angstaus-topa-8

76Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Su 6 Toukokuu 2012 - 3:02

Sarqai

Oivoivoi teitä(: En mä osaa tällaseen kommata, mutmut voimii kaikki ja sellast<3

77Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Su 6 Toukokuu 2012 - 6:48

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: kiitti noista neuvoista ♥ uskon että mulla tulee olemaan erittäin hankalaa kertoo niille miltä musta tuntuu koska en haluu et ne hyökkää mua vastaan. Mut siis, kerään rohkeutta ja näin. (:

Peetu: äh, tais olla aika ärsyttävää kun ne ei vastannu ja käyttäyty sua kohtaan noin. ): Mut se on hienoo että sä pystyit selviimään tosta ja että sä opit sinä aikana kaikkee. (: Ihanaa että sulla on tollanen ystävä, jolle voit kertoo kaiken. Mullakin on yks tosi hyvä ystävä jolle aina voin sanoo kaiken miltä musta tuntuu. Me luotetaan toisiimme ja tuetaan toisia, mä en tiiä mitä mä tekisin ilman sitä. (: Ja oon kertonu sille miltä musta tuntuu ku ne toiset sanoo mulle noin, sillonki heti vähän helpotti. (: Kiitos, säkin oot ihanaa ja te kaikki muutkin. ♥

sarqai: Kiitti ♥

Läksyjä pitäis tehä mut ei millään jaksais, katotaan nyt et miten käy. ); Mä näin tänään ne kaverit ja nyt oli ihan normaalii, ei ne mitään sanonu tai mitään. Ihme ailahteluu koko ajan. :/

78Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Su 6 Toukokuu 2012 - 10:17

bO0m

bO0m

Hihi oli taas urakkaa lukee noita viestejä, mutta eihän siinä mitään koska teidän jutut on sen arvosia! (:

Veeranen en tiiä mikä siin jääkiekos on mut rakastan sitä<3 :DD Ehkä se kun siitä saa niin paljon fiiliksiä yhen matsin aikana, ja ne luistelee nii upeesti ja haha emt ;DD <3

Peetu toi oli hienoo että et jääny niitten ihmisten pompoteltavaks! (: Susta voi tosiaan ottaa mallia! Ja samaa mieltä haluisin kans nähä teidät irl joskus, mahtais olla outoo kun ihmiset joita ei oo ikinä ennen tavannu tietää melkei kaikki omat jutut<3 :DD Ja jep olin niiiin pettyny ku kuulin et Mertaranta selostaa vaan 2 tai 3 matsia ! D: En kuunnellu tässä viime pelissä tippaakaa sitä selostusta, se oli niin ankeeta ): Mertsin jutuille on aina niin hauska nauraa, haluun sen takas.. ):

Nyt on ittellä vähän 'eksyny' olo .. :// En taas yhtää tiiä mitä tunnen sitä fb ystävää kohtaan, tuntuu että tunteet heittelee iha epämääräsesti.. Ja huomenna pitää mennä ostaan ystävälle synttäri lahja, sen synttärit on tiistaina ja sit on joku ripari vanhempain ilta... ei jaksais yhtää kiinnostaa. Huoh inhoon tätä olo tilaa, vois ennemmi olla selkeesti surulline tai ilone.. );

79Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ma 7 Toukokuu 2012 - 3:52

vilqu

vilqu

Oon ihan kuoleman pahoillani!! Mä en jaksa lukee nyt teijän kaikkien huolia (vaikka haluaisin), ku oon ollu tässä pari päivää pois koneelta (on ollu menoa) ja teijään agstauksia on tullut jotain 2 sivuu (ainaski) ja oon ihan pihalla, ni en millään jaksais lukee nyt kaikkia.. Mut kertokaa jos on jotain mitä mun tarttis todella lukea/tietääVery Happy

Itteäni agstaa taas jälleen kerran tää luokka.. ja sit yks toinenkin asia mut en jaksa selittää, joo Smile

80Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:45

nealoves1D

nealoves1D

sellanen pieni angstin aihe mul et mun pikkuvarvas on vuotanu viime perjantaist eteepäi ja siittulee edellee vähä verta. Faija sano et se saattaa tulehtuu jos meen treenaa(ku fudikses jalat hikoo ja nappikset hankaa tos kohas olevaa haavaa) ni mun pitäis ny sitte olla menemättä treeneihi, mut haluun mennä, koska huomen on peli ja en pääse pelaamaa jos en mee treeneihi :d ja nytte sit päätin et meen treenaa mut samal kyl pelottaa et mitä jos se sit tulehtuuki .. :s

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

81Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ma 7 Toukokuu 2012 - 5:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Koko päivä taas tuntu menevän koulus ihan päin persettä.Mä en jaksa enää mun luokkaa enkä koulua ylipäätänsäkään. Sitte oon lähiaikoina nähny paljoki nniitä tyyppei (iha tyylii kaupas)jotka sen yhen mun luokkalaisen kaa mua sillo syrji.Ne on muutaman vuoden vanhempii ni ne on ollu yläasteella jo jonkin aikaa.Mä en vaa pysty ees tervehtimään niitä ,mä en pysty antaa anteeks.Yleensä en oo pitkävihane muttaku 3 vuotta on pitkäaika olla yksin..
Mun opettaja valitti mulle koko päivän ja kaikki kävi mun hermoille ja mä kävin kaikkien hermoille ja mua ärsyttää ku en tiiä mikä yksillä tyypeillä on mua vastaan...
No angstin ydin oli että en jaksa koulua enää yhtään

82Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ma 7 Toukokuu 2012 - 9:04

Veeranen

Veeranen

te varmaan tiiätte kuinka v*tuttavaa on se kun joku peruu jotain viime hetkillä♥ mun kaveri sano tänää koulus et se tulis harkkoihin, sitte laittoki viestin et ei tuu koska sillä on "yskä" ja niille tulee vieraita. OIKEESTI MÄ OON MENNY SINNE SILLONKU SE ON OLLU SILLAI "VEERA TUU NYT OIKEESTI" ja käyny sillai et hengittäminen alkuverkan jälkee vaikeeta ku nii tukossa, ja monesti tullu vierait sillä aikaa ja diipadaapa. Mä ymmärtäisin jos se oikeesti ois ollu kipee, ja jos se ei ois sanonu päiväl et joo tuun. Ihan hyvin oisin voinu olla mun kaverin kanssa tänää perhana -.- Onhan se iha jees ollu lagaa yksin kotona tääl näi sillai jepajee(Y)

83Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ma 7 Toukokuu 2012 - 9:17

bO0m

bO0m

Veeranen juu mulle on käyny tässä samoin.. niin epäreilulta tuntuu kun mun 2 kaveria alotti mun kanssa zumban (joka lauantai) ja meidän piti käydä siel yhessä... No mä oon ollu siellä ainaki 7 krt yksin ja mun kaverit ei kertaakaan -.- Sit kun olin ollu 4 krt peräkkäi yksin niin alko mennä hermo ja kysyin moneen kertaan mun toiselta kaverilta onko se tulossa ja se kirkkain silmin sano että juu. No ei se kumminkaa tullu ja väitti että oli just heränny nii ei voinu tulla, mutta sit ku puhuin yhen toisen kaverin kaa nii se sano et oli sinä päivänä aiemmin tekstannu tän tytön kaa ja se ei ollu ees aikonu tulla... Niin siis tiiän tunteen<3 Vatuttavaa.. >:I

84Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ma 7 Toukokuu 2012 - 9:26

Veeranen

Veeranen

bO0m kirjoitti:Veeranen juu mulle on käyny tässä samoin.. niin epäreilulta tuntuu kun mun 2 kaveria alotti mun kanssa zumban (joka lauantai) ja meidän piti käydä siel yhessä... No mä oon ollu siellä ainaki 7 krt yksin ja mun kaverit ei kertaakaan -.- Sit kun olin ollu 4 krt peräkkäi yksin niin alko mennä hermo ja kysyin moneen kertaan mun toiselta kaverilta onko se tulossa ja se kirkkain silmin sano että juu. No ei se kumminkaa tullu ja väitti että oli just heränny nii ei voinu tulla, mutta sit ku puhuin yhen toisen kaverin kaa nii se sano et oli sinä päivänä aiemmin tekstannu tän tytön kaa ja se ei ollu ees aikonu tulla... Niin siis tiiän tunteen<3 Vatuttavaa.. >:I
mäki haluisin zumbaan! D:
mut kiva kun meil pitää ottaa pari, sitku mä ja toi kaveri ollaa kahestaan, sit kun mä menisin yksin sinne, joku kiva mummeli sielt tai yms D:siin vaihees oikeesti menisin hakkaa päätäni johonki seinää

85Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 8 Toukokuu 2012 - 5:03

bewareofaino

bewareofaino

^^Louizz_tomlinzon, mul on ihan sama juttu ton koulun kanssa. Mä en vaan jaksa enää ja mul on tää viikko viimenen kunnollinen kouluviikko ja pitäs skarpata mutta toivo pikku hiljaa valuu jonnekin. Ja asiaa ei paranna se että sain tänään koko mun vuoden huonoimman numeron... :c Oon niin pettynyt itteeni vaikka se olikin vaan 7+ :DDD en oo mikään hikke, satun vaan oppiin nopeesti ja asiat jää päähän tunnilla, enkä oo saanu yhtäkään seiskalla alkavaa isoista kokeista. Mutta mun tasoon nähden niin ärsyttää kyllä aika paljon... Ja sit se matikan opettajaki luulee olevansa niin sympaattisen ihana jota kaikki rakastaa. ASKHFAKPHGFGTJ

mut yritän ajatella positiivisesti että matikkaa voi viä nostaa ens vuonna toisin ku hissaa jonka koe on huomenna ja sitähän ei oo enää ysillä että hhhmmmm lukeminen odottaa >>>

86Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 8 Toukokuu 2012 - 9:11

bO0m

bO0m

bewareofaino mitämitä meil on viimenen kunnollinen kouluviikko 2 viikon päästä!! D: siis kaikkii kokeita on sinne asti! :0

Ja siis nyt angstittaa ku huome on 1500 liikassa ja en yhtään jaksais panostaa siihe, sanon vrm et mun jalka on kipee tai jtn, en oikeesti haluu juosta...... ): ennemmi juoksen sen ens viikolla... ja si bilsas joku lintukoe; 200 lintulajii et sillee.... muistan n.20 (= <3

87Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 8 Toukokuu 2012 - 9:25

_Blistex_

_Blistex_

Jooo, mäkään en enään yhtään jaksais kouluu, sitä viel jotain 20 päivää pitäis jaksaa.. Tälläki viikolla on mun mielestä kaks koetta, ens viikolla jotain kolme ja sit on mun mielest viel yks koe et kiva D: Sitten ku tarvis sitä p*skaa luokkaakin yrittää jaksaa vielä vähän aikaa. Kyl tänäänkin niiiin ärsytti eräiden ihmisten käytös.. -.-

88Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 8 Toukokuu 2012 - 9:26

Veeranen

Veeranen

se tunne ku just eilen iloitsit että oot laihtunu, mut sit tänää kaivoit viime kesäsii vaatteit eikä napit mennykii, VOI ELÄMÄ KUINKA HYVÄ FIILIS TULI
meil on huomenna kuntotestit, sitte meil on jotai sukkulajuoksuu.. ääD:
ja sit meil on huomen vesilintujen tuntemus koe, enkä oo lukenu yhtää ja tunnistan ehkä laulujoutsenen ja sinisorsan.

89Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 8 Toukokuu 2012 - 9:44

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

^voi eeei Sad toivottavasti sul menee se kuntotesti ja se lintuhomma hyvin, meil oli just 2 viikkoo sitte noi samat. Lintupistarist tuli 5½ haha Very Happy

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

90Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 8 Toukokuu 2012 - 9:49

_Blistex_

_Blistex_

Veeranen: Tiiän valitettavasti tunteen ): Eikivaa.. Mul oli just viime viikolla joku ihme lintujuttu testi mut ei olla saatu niit vielä :/ En tiiä et auttaaks tää sua yhtään mut tavi on sellanen lintu millä on toinen silmänympärys vihree :DD

91Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 8 Toukokuu 2012 - 10:08

Veeranen

Veeranen

onko o.o
oumaikaash tajusin et osaan kolme C:< nokikana (Y)

92Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 8 Toukokuu 2012 - 10:14

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

^ja meil oli siin kokees ne töyhtöukkelit ;D

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

93Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 8 Toukokuu 2012 - 10:53

_Blistex_

_Blistex_

nii ja kuovi on sellanen millä on tosi pitkä ja kapee nokka :DD

94Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ti 8 Toukokuu 2012 - 10:56

Veeranen

Veeranen

aaw, töyhtöukkelit c::
toivottavasti en vedä iha penkialle sitä o.o

95Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 9 Toukokuu 2012 - 5:09

Peetu

Peetu

däääm mulla on jääny ihan sikana kokeita rästiin kun en oo ollu koulussa D: nojaa ens viikolla sitten ussan koe ja saksan valtakunnallinen peräkkäisinä päivinä, mikäs siinä...

96Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 9 Toukokuu 2012 - 5:44

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Ihana päivä oli koulussa.Saavutukset:Polvessa haava,kahet housut rikki(toiset niistä oli ihan uudet).
Ja loukkasha se pikkase ku kaks tyttöö huus JEE ku lähin välkäl pelaamasta ,ku meni hermot ylivoimaan(vaikka ylivoima oli meillä) ja peli meni pelleilyks.Sit niihi housuihi tuli reikä ku kaaduin mahalleni kentälle liikassa ku jalat meni ristiin yhen pojan kaa ku juoksin,peliä ei ees keskeytetty ja piti vaa nousta pystyyn ja jatkaa juoksua ,en saanu ees uusia sitä suoritusta vaikka kaatuminen ei ollu pelkän mun vika vaan yhteentörmäys.
Sit oon kokopäivän tapellut,väitellyt ja huutanu kilpaa sen yhen tytön kaa josta oon angstannu aika paljon(siis sen joka mua on kiusannu).Se koko ajan aukoo päätänsä,piikittelee ja puhuu pahaa muille musta selän takana,enkä mä jaksa olla pelkkä maalitaulu ni mä sanon takas.Ja tää tyttö esittää opettajille jtn enkeliä ni niistä et saa tukea sitte yhtään!...Sit yks kaveripoika on selvästi siirtynyt sen 'puolelle' ei kylläkään se josta mä kirjotin yhes vaihees tänne.Mulla on kaveripoikia 6 tai no enää 4 ku oon menettäny niistä 2,toisen tällä viikolla ja toisen jo vuos sitte..Sit yhen läheisen kaverin(tytön) oon kans menettäny sille(senki jo jonki aikaa sitte).Se v*tuttaa että toinen noista kaveripojista ja toi tyttö on tuntenu mut 13 ja 12 vuotta ja mä oon ne.Luulis että tuntis ihmisen mutta sitte yhtäkkiä siitä tulee vihamielinen eikä enää puhu mulle mtn.
En pysty enää luottaa 100% kehenkään...
No ei enää montaa viikkoa tätä koulua.Ja 2 poikaa pelasti mun päivän tänäänkin ♥
Toivottavasti en saa mtn apinaluokkaa yläasteellekki...

97Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 9 Toukokuu 2012 - 7:11

Sarqai

VATTU joku on pölliny mult kympin:I

98Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 9 Toukokuu 2012 - 7:47

vilqu

vilqu

Niinkun missä sara?

Yleensähän kaikki sanoo et nyt tsemppaat vikat kouluviikot, enää vähän jäljellä! Musta tuntuu koulussa et mä en teekkään enää muutaku vajo masennukseeen koulunpenkissä... no mun onnekeseni laskettiin kavereiden kanssa et meille on enää 2 enkun tuntii jäljellä ni sit on pahin ohi, mut sit tarttis kestää vielä tota koko luokkaa... :/ Hampaat ristissä sitte vaan nää vikat viikot.. Onneks huomenna on vika koe:D Sit laskin muutenki et enää 17 koulupäivää ja niistä kunnollisia 6!!

99Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 9 Toukokuu 2012 - 7:49

Sarqai

Koulus kai?

Yhyy en haluu lopettaa kouluu:I RAKASTAN MUN LUOKKAA<33

100Angstaus topa #9 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 9 Toukokuu 2012 - 8:06

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:Koulus kai?

Yhyy en haluu lopettaa kouluu:I RAKASTAN MUN LUOKKAA<33
Oo ilonen, koska se tunne ku suunnillen vihaa omaa luokkaansa ei ole kiva.. sillon vikat kouluviikot on toosi puuduttavat ja sä kysyt joka aamu ku sä meet kouluun, et miks sä taas tulit kouluun, miksi...

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa