One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #9

+10
jonskauu
Evee
Sarqai
Veeranen
Stypayhoralikson
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
_Blistex_
bO0m
vilqu
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 4]

1Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Angstaus topa #9 Ti 1 Toukokuu 2012 - 10:59

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.
Edellisessä yli 100 viestiä.. http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t172p105-angstaus-topa-8

26Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 8:11

Sarqai

Joo ei meijänkään opet tykkää meist & meijän koulu ny haiskahtaa muutenki:D

CHATTIIN

27Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 8:54

Veeranen

Veeranen

bO0m kirjoitti:Muistan vieläki sen fiiliksen ku oli kutosen kevätjuhla! Meille laulettiin se joku Turvallista matkaa-laulu ja aattelin eka et mua alkais itkettään, mut yllätän aina itteni, mä nimittäin nauroin :DDD Ja muutenki se fiilis ku pääs vapaaks sieltä laitoksesta! <3 Se on muute vrm yks mun elämän parhaista päivistä >Very Happy

mä en ollu ainut joka oli sillai diipadaapa älä nyt naura : D

28Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 9:01

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

ahaha meil oli viel viime syksyn yks maikka jota kaikki pelkäs ja joka haukku mua oikeesti kokoaja :---D väitti että mulla on joku käyttäytymishäiriö ja muutenki päästä vajaaks. ja huus mulle koska nauroin tunnilla parhaan ystävän kanssa. ottaa se päästä vieläki, ihme etten joutunu kertaakaa ulos luokasta tai saanu muistutuksii..
istumajärjestyksii sen verra, että me oikeastaa päätetää itte, ainoastaa parin maikan tunneilla istutaa tietyssä järjestyksessä, mutta ne paikat vakiintuu tiettyy luokkaa aina ekalla tunnilla, jote saan rauhassa istuu ystävien kans!:--)

me laulettii kutosen kevätjuhlissa joku kamala räppi jonka meiän eläkkeelle lähtevä maikka oli väsänny. oikeesti hävettää se vieläki.

https://twitter.com/#!/penguiniam

29Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 9:05

jonskauu

jonskauu

Siis tän päivän jälkeen ei oikeesti voi muutakun itkee. Ja varotan jo tällee etukätee et tästä viestistä tulee varmaa tosi pitkä mut tää on sit iha mielenkiintone juttu et lukekaa jos jaksatte Smile

Mun ihastus laitto tänää aamupäiväl viestii et voitasko nähä koulun jälkee ja vastasin, et joo, mut käyn eka kotoo hakee treenikamat et meen siit suoraa sit treeneihi. Mä luulin, et tää mun ihastus nyt ois sit halunnu vihdoinki jotai vakavaa, mut hänel oliki siel joku toine tyttö mukana. Sit tää mun ihastus vaa sano iha pokkana "en tiiä kumman teistä valitsisin ni aattelin vertaa et kumpi teistä on paremman näkönen." Mä en voinu uskoo mun korvia ja mä iha oikeesti rupesin nauraa ja kysyin et onks se iha tosissaa ja se vaa nyökytteli. Mua ei kyllä kiinnostanu kuulemani jälkeen se jätkä yhtää mut jäin kuitenki kattoo et kumman se sit valitsis. Hän tietty valitsisi sen toisen tytön ja mä kyllä haukuin sen jätkän ihan pystyyn. Oikeesti, miten törkeetä tehä tollee. Mä sit sanoin kyl sille, et vaikka se ois mut valinnukki ni en ois kyllä sen kaa mitää halunnu, vois kyl vähä miettii et miten tän ikäset oikeesti käyttäytyy.

Treeneissä mä sit jouduin pidättelee itkuu ja koko harkat meni oikeesti ihan päin sanonko mitä.. mä kuiteki tykkäsin siit pojasta nii paljon ja sit se teki tollei, vaikka se vaikutti oikeesti ihan fiksulta. Sit mä olin oottamas kyytii ja se poika laitto mulle viestii et voidaaks me viel olla kavereita ja toivottavasti se ei pahottanu mun mieltä. Minä tyhmänä ja kilttinä sit vaa vastasin et joo ollaa vaa ja et pahottanu, vaik todellisuudessa mun ois oikeesti tehny mieli hakata joku sen takia Very Happy äääääää en vieläkää voi käsittää tätäääää. miks kaikki on aina niin epäreilua? Tuntuu et aina kun mulla kerranki menis joku hyvin ja oikein ni joku päättää et tolla menee nyt liian hyvin et pistetääs elämä vähä epäreiluks taas vaihteeks. Tällä hetkellä tekis mieli repiä hiukset päästä, hajottaa kaikki paikat ja huutaa nii kovaa ku lähtee!

30Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 9:23

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu ei oo totta.... ja henkinen ikä jonku 3 vuotiaan tasolla? mä olisin varmaa jättäny vastaamatta tohon viimiseen viestiin tai vastannu, että tollanen loukkaa oikeesti tunteita enkä välttämättä jatkais sen kaverina. toivottavasti sulla paranee olo :--) muista että oot ainutlaatunen ja tärkee, ei sua voi verrata toiseen tyttöön jos yrittää päättää kenen kanssa haluaa olla! ♥

31Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 9:49

Sarqai

Jonskauu tsemppii, mikä kusipää seki o:c Unohda se, ei se oo ees sun arvone<3

32Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 10:01

bO0m

bO0m

jonskauu ei helvetti O.O ! Nyt lyö kyllä ihan tyhjää, miten joku voi tehä noin....... D: halei sinne, ja on varmasti tosi hämmentävää kun tyyppi johon on ollu ihastunu tekee äkkiä jotain noin typerää! Mut oikeesti se ei oo sun arvonen, ei kannata antaa periks tollatteelle ):

33Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 10:18

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu:miten joku voi tehä tollee,ihme tyyppi.Ei se oo sun arvone vaik oliski valinnu sut jos se kerra noi teki!Vaan kusipäät valitsee ulkonäönperusteella ja muutenki jos on kahen vaiheilla ni päättäis iteksee kummasta tykkää enemmä.Siis mä kyl tiiän miltä tuntuu olla toisten silmissä 'se huonompi'/'kakkos vaihtoehto', se on ihan kamalaa.Mut koita päästä yli siitä jätkästä,muista et oot tän forkan perusteella ihana ihminen!

34Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 10:42

Veeranen

Veeranen

jonskauu o.o on näit kusipäit maailma pullollaan D: Mut jees et haukuit sen pystyyn , mä varmaan oisin sii viestiski jotai, ja seuraavan kerranku näkis sen ja D: Mut se ei ollu sun arvonen ja ansaitset parempaa c:

35Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 10:56

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, ei jumalauta ... Mite jonku henkine taso voi oikeesti olla noi matalalla. Kyl sitä tulee ain mietittyy et kaikellaisii kusipäit täältäki löytyy ... Ei hemmetti oikeesti, ei kukaa ton ikäne voi käyttäytyy tollee ! Voin vaa kuvitella millasis fiiliksis olit ton jälkee :c mut jos toi nyt paljastuki tollaseks ni ehkä iha hvä vaa et teil ei ollu kuitenkaa viel ehtiny olla mitää vakavaa ni pääset ees vähä helpommi yli täst, eikä se jätkäees ois ollu noi hienon tytön ku sinä arvone ! Iha hyvä vaa et purit tuntees sille päi naamaa .. Paljon voimii ja haleja sulle ! Pärjäile syster <3 (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

36Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 11:14

militsii

militsii

jonskauu joo ei oo todellista Surprised! Ihan hirvee ihmine ku tekee tollee Surprised Nyt tekis kyl nii mieli tulla sinne ja puhuu jätkälle vähä järkee päähän, jos on kaks ihastusta nii seki on jo tarpeeks et valittee toisen ja sillee hylkää toisen, mut sit et viel tekee tollee aiva helvetin lapsellisesti Surprised Tai en mä tiiä tekeekö lapsetkaa tollasta... Mut ihan oikeesti, voiko joku ihminen olla noin tyhmä.. Ei kukaa voi tehä tollasta toiselle ei vttu. Sanoko se toinen tyttö mitää, tai siis hyväksykö se vaa sen et se jätkä valitti sen ulkonäön perusteella? Jos näin on nii sillekki pitäis takoo päähän järkee... Tollasten jätkien pitäis jäädä sinkuiksi loppuiäksee ku tekee noi ilkeesti D: Voimia ja haleja täältäki ♥️

http://dream-it-milla.blogspot.com

37Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 Ke 2 Toukokuu 2012 - 21:18

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: Mitä?? o: Oon nyt täällä ihan suu auki ja mietin et voiks joku poika olla noin k**ipää. Siiis toi poika on varmaan henkiseltä tasoltaan joku viis wee kakara, ei hitto oikeesti. o: Jos oikeesti toi jätkä jatkaa vanhempana tota rataa ni ei jessus, se jää joksiki ikisinkuks. d: Mut hei, se ei ollu sun arvonen jos noin ilkeesti teistä valitsi. Muista, että sä oot ainutlaatuinen eikä kukaan vois koskaan sua korvata. Sisko sä oot tähti, voimia sulle ♥

38Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 1:15

Sarqai

öhöö mul meni powerpoint päin persettä

39Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 5:27

jonskauu

jonskauu

ÄÄä kiitti kaikki, tulee oikeesti paljon parempi olo ku lukee näitä teidän kannustuksia täällä Smile ♥️

militsii no musta tää toine tyttö otti sen ihan hyvin, koska ainakin sillä luki tänää fb:ssä että hän on parisuhteessa.. Ja se on mun rinnakkaisluokalla ja tänää kun se käveli mua vastaa niin se kattos mua tosi pahasti ja jotai kuiski sen kavereille ja sit ne sen kaveritki kyyläs mua. Toisaalta mua ei kyllä kiinnosta et mitä hän musta ajattelee, en mä ainakaa jaksa jäädä miettii tota juttuu enää vaa koitan päästä eteepäi, vaikka edellee tosi pahalta tuntuuki :-)

40Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 7:05

Veeranen

Veeranen

jonskauu kirjoitti:ÄÄä kiitti kaikki, tulee oikeesti paljon parempi olo ku lukee näitä teidän kannustuksia täällä Smile ♥️

militsii no musta tää toine tyttö otti sen ihan hyvin, koska ainakin sillä luki tänää fb:ssä että hän on parisuhteessa.. Ja se on mun rinnakkaisluokalla ja tänää kun se käveli mua vastaa niin se kattos mua tosi pahasti ja jotai kuiski sen kavereille ja sit ne sen kaveritki kyyläs mua. Toisaalta mua ei kyllä kiinnosta et mitä hän musta ajattelee, en mä ainakaa jaksa jäädä miettii tota juttuu enää vaa koitan päästä eteepäi, vaikka edellee tosi pahalta tuntuuki :-)

mä oisin mulkassu sitä likkaa niin pahasti, oikeesti niiiin pahasti että D:

41Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 7:26

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ mä oisin tehny saman ku Veeranen! musta tuntuu että jos se poika olis valinnu sut jonskauu nii se tyttö olis kattonu vielä pahemmi ja ois tosi katkera, mutta nyt sillä tais vaa itsetunto nousta ku jäbä valitsiki sen. jätä ne omaan arvoonsa ja jatka sä vaan eteepäi niistä välittämättä!:--)

42Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 8:59

Sarqai

Yks poika(haha ei siitä pojasta sit enempääVery Happy) soitti mulle Pikku Geen kylki kyljessä, ties et mul tulee ihan hitost muistoj siit, olin valmiiks jo koko päivän pidätelly itkuu ja sit se vaa koitti lohduttaa mua, oikeesti se on niin ihana<3 Siis en pystyis selittää sitä, meil o niin vahva side<3

43Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 9:10

nealoves1D

nealoves1D

Sarqai,, kui angstaus topas toi ? taisiis mitä angstattvaa tos on jos joku lohdutti sua ?

44Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 9:12

Sarqai

nealoves1D kirjoitti:Sarqai,, kui angstaus topas toi ? taisiis mitä angstattvaa tos on jos joku lohdutti sua ?

Siis angstatti ku itketti ja itkettää edelleen, joo kukaan ei varmaan tajunnu:D

45Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 9:40

nealoves1D

nealoves1D

Sarqai kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:Sarqai,, kui angstaus topas toi ? taisiis mitä angstattvaa tos on jos joku lohdutti sua ?

aaaa okeei,, no voimii sulle (::

46Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 9:44

Sarqai

nealoves1D kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:

aaaa okeei,, no voimii sulle (::

En tiiä miks repesin:) Mua vaa alko naurattaa, thanks<3

47Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 9:50

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:Yks poika(haha ei siitä pojasta sit enempääVery Happy) soitti mulle Pikku Geen kylki kyljessä, ties et mul tulee ihan hitost muistoj siit, olin valmiiks jo koko päivän pidätelly itkuu ja sit se vaa koitti lohduttaa mua, oikeesti se on niin ihana<3 Siis en pystyis selittää sitä, meil o niin vahva side<3
Niin kuka..??

48Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 9:53

Sarqai

vilqu kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:Yks poika(haha ei siitä pojasta sit enempääVery Happy) soitti mulle Pikku Geen kylki kyljessä, ties et mul tulee ihan hitost muistoj siit, olin valmiiks jo koko päivän pidätelly itkuu ja sit se vaa koitti lohduttaa mua, oikeesti se on niin ihana<3 Siis en pystyis selittää sitä, meil o niin vahva side<3
Niin kuka..??
En sano ennen ku kerrot KUNNON vinkin

49Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 10:02

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Niin kuka..??
En sano ennen ku kerrot KUNNON vinkin
HAISTA KUKKANEN !!!! Very Happy

50Angstaus topa #9 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #9 To 3 Toukokuu 2012 - 10:47

nealoves1D

nealoves1D

sain just kuulla et yks Hacela on myyty .. Sad oon kyl tienny et se on ollu myynnis jonku aikaa, mut ku se on sellane vammane säheltäjä ni olin varma ettei sitä ostettais .. tai et se ei ainakaa menis näi pian Sad ekan kerran ku menin sil yhen leirin melkee kokonaa jouduin jo hyvästelee sen ku se lähti leirin viimesen päivän ylläpitoo ja vaik se jäiki omalle tallille ni olin iha maas. No se site tuli ylläpidost kevääl ja pääsin menee sil taas vkl leirillä aika paljon. Leirin jälkee jäin oottaa meijän seuraavaa leirii(kesäleiri) et pääsisin taas näkee sen mut nyt se sitte onki myyty .. Vaik arvelinki et se myydää ku se oli sellane kuuma, sähläävä, rasittava ja kaikkee muut tollasta, mut silti ku se sitte meni myyntii muutama viikko sitte ja saatii myytyyki näi nopeesti ni oon jotenki iha shokissa Sad taisiis ku se on ollu mulle tosi tärkee siit ekast leirist asti ja nyt ku tiijän etten enää nää sitä koskaa ni oon iha maas Sad (tää poni siis on tallilta jolla käyn leireil muutamii kertoi vuodes)

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa