One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #8

+11
Stypayhoralikson
_Blistex_
Pinski♥Harry
Evee
bewareofaino
Sarqai
bO0m
Louizz_tomlinzon
vilqu
nealoves1D
Veeranen
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Angstaus-topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 8:52

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

Mut vastaan tohon nean juttuun edellises, et mun mielest se vaatii aika paljon et viittii mennä sanoo jollekki aikuiselle, tai et se näkyy päälle päin et kaikki ei oo ok D: Enkä ymmärrä sitä piikittelyyy o.o

51Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 La 28 Huhti 2012 - 1:17

Sarqai

Meil on just nii ihana luokka ku meit o vaa 17, en haluu mennä yläasteel:I

52Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 La 28 Huhti 2012 - 3:34

bO0m

bO0m

Peetu jaksamisii, sä pystyt siihen!!<3 (:

Jonskauu No hyi uskon et oli kauheeta herätä jos joka paikka on veressä! :DD Ja auts toi sun raapimis tapa! D:

53Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 La 28 Huhti 2012 - 5:02

Sarqai

jonskauu kirjoitti:Mulle kävi tos yöllä pikku tapaturma! mulla on taipumus raapia itteeni sillonkun oon tosi stressaantunut tai oon surullinen tai ärsyttää tai jotai muuta vastaavaa. Ja toi mun raapiminen tapahtuu aina yöllä ja sitte herään aamulla kun mun paita on veressä Very Happy

noo, mut yöllä olin sit alkanu raapii itteeni ja heräsin yhtäkkii ku sattu ihan älyttömästi ja mun käsi oli ihan veressä ja tyyny. Kävin herättää äitin ja pyysin sitä kattoo et miks mua sattuu ja mistä se veri oikee tulee. Mulla on niskassa luomi ja olin jotenki raapinu sen auki ja ihan verille. Äiti sit laitto mulle toho jonkun laastari jutun, että en koskis siihe enää ja sano et mun pitää varmaa käydä näyttää tätä terkkarille tms että ei kai tähä tuu nyt mitää ja kysyy sit et onnistuisko tän poisto. Nyt mun koko niska on tosi kipee ja en pysty ollenkaa liikuttaa tätä mihinkää suuntaa Sad ja en voi ajaa nyt skootterillakaa ku en voi laittaa kypärää päähä! Mut kaikista enite kyllä säikäytti se ku herää vaa ja jokapaikka on iha veressä :-D

Raavin yks yö mun polvitaipeen ihan verille, sit oli mukavaa ku oltiin saares nii sielt sit alkaa kävellä ku se oli ihan tulehtunu:I

54Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 La 28 Huhti 2012 - 10:27

_Blistex_

_Blistex_

Jonskauu; Aiih, varmaan sattu ja sattuu nytkin aika paljon :C Voin vaan kuvitella miltä tuntu herätä tollaseen D:

Porukat taas kerran vähän käy mun hermoille.. ja kun mä suutun tai hermostun yms. niin mä yleensä vähän kiroilen. Tiiän, se on huono tapa mut en voi sil mitään se vaan tulee. ): Sit äiti valitti kun kiroilin ja mä sit huusin jotain siihen ja paiskasin mun oven kiinni. :/ Mä vaan en jaksais nyt mitään riitelyy kun muutenkin mulla ja mun yhellä ystävällä on vähän selvittelyy ja kouluki painaa päälle. :C Ja tiedän myös sen, et mun kannattais olla vaan hiljaa kun meille tulee riitaa mut mä en vaan pysty siihen, aina sieltä suusta jotain tulee. Se on tosi turhauttavaa :c

55Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 La 28 Huhti 2012 - 10:30

Sarqai

Sama mulla alan huutaa ihan raasti joka väliin ties mitä.. Äiti ei ihan oo ilonen:)

56Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 La 28 Huhti 2012 - 23:43

vilqu

vilqu

Mulla oli niin kauhee agsti eilen ilalla, itkin itteni uneen ja revin tyyli hiuksiani ja kuuntelin sitä Louin Look After You ja Momentsia ja vaan itkin... Sad Onneks nyt on jo kivempi olo:)

57Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 La 28 Huhti 2012 - 23:52

Sarqai

vilqu kirjoitti:Mulla oli niin kauhee agsti eilen ilalla, itkin itteni uneen ja revin tyyli hiuksiani ja kuuntelin sitä Louin Look After You ja Momentsia ja vaan itkin... Sad Onneks nyt on jo kivempi olo:)

Mul oli ihan fiilis et jokin ei oo nyt oikein, olin sillee et "kenelläköhän on nyt jotain pieles", mä luulen et mul on ennustajan lahjoj, koska huomaan kans jos systeril on joku paikka kipeen, alkaa itteeki sattuu johonki:I

58Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 La 28 Huhti 2012 - 23:58

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Mulla oli niin kauhee agsti eilen ilalla, itkin itteni uneen ja revin tyyli hiuksiani ja kuuntelin sitä Louin Look After You ja Momentsia ja vaan itkin... Sad Onneks nyt on jo kivempi olo:)

Mul oli ihan fiilis et jokin ei oo nyt oikein, olin sillee et "kenelläköhän on nyt jotain pieles", mä luulen et mul on ennustajan lahjoj, koska huomaan kans jos systeril on joku paikka kipeen, alkaa itteeki sattuu johonki:I
Juu minulla täällä kivenkolossa oli jokin pielessäVery Happy

59Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 0:45

bO0m

bO0m

vilqu kirjoitti:Mulla oli niin kauhee agsti eilen ilalla, itkin itteni uneen ja revin tyyli hiuksiani ja kuuntelin sitä Louin Look After You ja Momentsia ja vaan itkin... :( Onneks nyt on jo kivempi olo:)

Voi mäkin teen tota et jos on tosi paha olo niin pistän just Moments'n tai Look after you'n soimaa ja sit itken vaa. Se oikeesti helpottaa, ja onneks sullaki autto<3 (:

60Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 1:24

Veeranen

Veeranen

mä rupesin miettii millast mun elämä olis jos ei olis one directionii D:
jos joku asia ois menny toisin, esim Liam ei ois menny uudestaan x factoryyn, tai jos katy ois sanonu "no" niallille taitai D:

61Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 1:31

jonskauu

jonskauu

Mä tiiän et tää kuullostaa nyt tosi oudolta mut mä leivoin just pipareita :-D ja angstaan sen takia että poltin mun oikeen käden ku nostin niitä sieltä uunista Sad

62Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 3:39

Veeranen

Veeranen

miten voikaan fiilis tippua hyvästä pohjamutiin :<
meijän toinen koira jouduttiin lopettamaan ;c kun luin äidilt viestin mä järkytyin ja rupesin parkumaan. Sitten kun mun pikkusisko on viel nii nuori se ei ees viel ymmärtäny sitä ;c oikeesti tää on hirvee olo, ja nyt ymmärrän ihmisiä joille näin on käyny. Mut onneks ees vähän lohduttaa et sen ei tarvii enään kärsii kivuista, ja osasin arvata et näin käy.

63Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 5:57

bO0m

bO0m

^Voi ei. Toi on ihan hirveetä. Voimia <3 :''(

64Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 6:14

Sarqai

Veeranen kirjoitti:miten voikaan fiilis tippua hyvästä pohjamutiin :<
meijän toinen koira jouduttiin lopettamaan ;c kun luin äidilt viestin mä järkytyin ja rupesin parkumaan. Sitten kun mun pikkusisko on viel nii nuori se ei ees viel ymmärtäny sitä ;c oikeesti tää on hirvee olo, ja nyt ymmärrän ihmisiä joille näin on käyny. Mut onneks ees vähän lohduttaa et sen ei tarvii enään kärsii kivuista, ja osasin arvata et näin käy.

Voi ei:( Voimia<3

65Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 7:17

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

voimia :c ♥ mut se on aina parempi lopettaa, ku antaa kärsiä, vaikka se satuttaaki :c

https://twitter.com/#!/penguiniam

66Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 7:23

Veeranen

Veeranen

Stypayhoralikson kirjoitti:
voimia :c ♥ mut se on aina parempi lopettaa, ku antaa kärsiä, vaikka se satuttaaki :c

jep ;c

67Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 7:29

_Blistex_

_Blistex_

Veeranen: Voi ei, tuntuu varmaan todella pahalta ): Voimia sulle! ♥

Ja sit siihen Veerasen toiseen juttuun, niin aloin kans äsken miettii et mitä jos ei oliskaan One Directionia. Mä en olis ikinä tavannu teitä, mun toista perhettä siis. Ja aina nykyään jos mulla on huono fiilis niin kun kuuntelen 1D:tä ja tuun heti paremmalle fiilikselle. Olis kamalaa jos 1D:tä ei olis, mun yks iso osa elämästäni olis poissa )': Mut onneks kaikki meni näin hyvin ja me kaikki saadaan fanittaa niinkin ihanaa bändiä kuin 1D ♥

68Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 7:32

Sarqai

_Blistex_ kirjoitti:Veeranen: Voi ei, tuntuu varmaan todella pahalta ): Voimia sulle! ♥

Ja sit siihen Veerasen toiseen juttuun, niin aloin kans äsken miettii et mitä jos ei oliskaan One Directionia. Mä en olis ikinä tavannu teitä, mun toista perhettä siis. Ja aina nykyään jos mulla on huono fiilis niin kun kuuntelen 1D:tä ja tuun heti paremmalle fiilikselle. Olis kamalaa jos 1D:tä ei olis, mun yks iso osa elämästäni olis poissa )': Mut onneks kaikki meni näin hyvin ja me kaikki saadaan fanittaa niinkin ihanaa bändiä kuin 1D ♥

Veit sanat suustani sister<3

69Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 7:39

Veeranen

Veeranen

_Blistex_ kirjoitti:Veeranen: Voi ei, tuntuu varmaan todella pahalta ): Voimia sulle! ♥

sitkun noi 1D videot on niin kivoi ja sit tulee hirveen hyvä fiilis, ja ne auttaa(:

70Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 8:04

bO0m

bO0m

_Blistex_ Hyvin sanottu, ne on käsittämättömän iso osa omasta elämästä <3 (:

Ja yks kerta päiväkirjaan mietin, et tuunko muistaan ikuisesti kuinka rakastan/rakastin näitä poikia? Tuunko aina muistaan nää 1D perheen inside jutut ja kaikki faktat pojista? Tuunko aina muistamaan tän 1D perheen? Toivottavasti. (: Ja tää "juttu" (tai miks pitäiskään kutsua) vaikuttaa tavallaan mun koko elämään, mähän teen koko ajan omaa historiaani. Ihan hassuu miettii tälläsii :DD

71Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 8:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m kirjoitti:Ja yks kerta päiväkirjaan mietin, et tuunko muistaan ikuisesti kuinka rakastan/rakastin näitä poikia? Tuunko aina muistaan nää 1D perheen inside jutut ja kaikki faktat pojista? Tuunko aina muistamaan tän 1D perheen? Toivottavasti. (: Ja tää "juttu" (tai miks pitäiskään kutsua) vaikuttaa tavallaan mun koko elämään, mähän teen koko ajan omaa historiaani. Ihan hassuu miettii tälläsii :DD
voi ei mua alko oikeesti itketää ko luin ton :c en mä ainakaa halua ikinä unohtaa poikia, tää tulee oleen & on (tärkeä) osa mun elämää, miten sen vois unohtaa? aatella sitte jos oma lapsi aikanaan fanittaa tällä tavalla, sitte voi muistella omii hetkii ja ymmärtää sitä lastaan.

Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Neverreallyforget
anteeks pakko jakaa tää :cc

72Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 8:59

Sarqai

Oikeesti älkää laittako tollasii, mua alkaa ahistaa nii hitosti et sit ku toi päivä oikeesti koittaa:I Oon nähny noi ennenki mut en oo koskaan pystyny lukee ku itkettää, siis tuntuu niin kamalalta ajatella et mitä jos noin käy.

73Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 9:03

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Sarqai kirjoitti:Oikeesti älkää laittako tollasii, mua alkaa ahistaa nii hitosti et sit ku toi päivä oikeesti koittaa:I Oon nähny noi ennenki mut en oo koskaan pystyny lukee ku itkettää, siis tuntuu niin kamalalta ajatella et mitä jos noin käy.
anteeks :c mullaki! mut jos alotan lukee tollasta nii en voi jättää lukematta ;s

74Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 9:06

Sarqai

Stypayhoralikson kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:Oikeesti älkää laittako tollasii, mua alkaa ahistaa nii hitosti et sit ku toi päivä oikeesti koittaa:I Oon nähny noi ennenki mut en oo koskaan pystyny lukee ku itkettää, siis tuntuu niin kamalalta ajatella et mitä jos noin käy.
anteeks :c mullaki! mut jos alotan lukee tollasta nii en voi jättää lukematta ;s

Mä just en voi lukee koska tiiän et me kaikki kuollaan joskus. Jotkut aikasemmin, jotkut myöhemmin. Tiedän et toi bändi tulee kuolemaan, tiedän et noi jäsenet tulee kuolemaan. Mun toive on vaan et kuolen ennen niitä, koska mä tuun kuolemaan viimeistään sillon ku ne kuolee, ja sillon se tulee olemaan ihan hemmetin paljon kivuliaampaa:I

75Angstaus-topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #8 Su 29 Huhti 2012 - 9:13

vilqu

vilqu

First, VOIMIA JA HALEJA ihan miljoonasti Veeralle<3 Tiedän tunteen. Meijän vanha koira lopetettiin tossa kaks kuukautta ennen joulua:( Pari päivää meni itkiessä mut kyllä se siitä!!

Ja sit siitä et mitä ois ilman 1D:tä, ni mun elämä ois paljon tyhjempi... _Blistex_, bO0m ja Stypayhoralikson vei kyllä sanat suustani!! Mulla ei ois tätä IHANAA 1D perhettä ilman 1D:tä ja kaikkea kivaa:D Mä luulen et ku sanon tän ni en puhu vaan omasta puolestani vaan kaikkien ainaskin täällä käyvien 1D fanien puolesta: Suurkiitos One Directionille, olemme ikuisesti velkaa teille ja rakastamme teitä aina! <3

Toi Stypayhoraliksonin laittama kuva (teksti) on kyllä niin totta ja oikeen surettaa ku joskus noin tulee käymään... Sad Se on huvittavaa ku meijän äitiki aina jos Radiosta tulee joku vanha kappale ni sanoo et " tää oli kova juttu sillon ku minä olin nuori" Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa