One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #13

+11
nealoves1D
Sarqai
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
bewareofaino
zehe
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 10 / 11]

1Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 0:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

226Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 22 Elo 2012 - 5:28

Mileaz

Mileaz

Mun veli muutti pois kotoa ):

227Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 22 Elo 2012 - 6:23

Veeranen

Veeranen

mun kaveri osaa olla joskus törkee:c mun luokal on uus poika, ja sitte se istu sellai penkil, mille mun kaveri halus istuu. ni ne meni ja sitte sinne istuu ja puhuu kovaa äänee, sitte ku se tietty lähti siit, mun teki mieli oikeesti rupee ragee siin o.o sit sanoin sille "oliks toiny fiksuu?2 sit se servas sen vähäks aikaa c:
sit mua ärsyttää ku joistain ihmisistä huomaa kuinka ne on niiiin tajuttoman pinnallisia o.o

228Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 22 Elo 2012 - 6:25

vilqu

vilqu

JES!! Mun täyty nyt lähtee koiran kaa ulos ja tuolla ukkosta ja sataa!!

229Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 22 Elo 2012 - 7:49

Sarqai

:O Meijä "naapuri" joutu sairaalaa koska tääl ukkostaa, ja se ukkone oli n. 100m pääs meijä talost.. Creepy..

HAHA OWNED I RULE THIS SH*T Joomoi mä oon normaali miettikää miks mä biletän ootte ihanii saatte mut tuntemaa oloni fiksuksi:D

230Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 22 Elo 2012 - 9:53

Veeranen

Veeranen

Sara kui o.o

231Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 22 Elo 2012 - 10:51

vilqu

vilqu

Veeranen siis se salama iski Saran lähes naapurin pihan puuhun ja se puu kaatu niitten auton päälle ja se äiti on luultavasti pelästyny/järkyttyny niin paljon et on pyörtyny tai jotain, nimittäin ku oltiin koiran kaa ulkona ni nähtiin just ku se äiti tuli kotiin (pari tuntii sen jysäyksen jälkee) ja oli ihan kunossa (tai ainaski näytti siitä vähän matkan päästä siltä). Ja mun kaveri näki tai siis kuuli ku sinne meni ambulanssi. Se jysäys mikä siitä kuulu ku se salama iski oli kyll ihan järkky!!

232Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 22 Elo 2012 - 11:02

Veeranen

Veeranen

^^ eiku meinasin sitä et kui se tuntee ittensä fiksuks? :d

233Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 23 Elo 2012 - 0:40

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu voiei :-( mut ekkö sä voi asuu kotona vai onko sulla joku että on iha liia pitkä matka kouluu & sen takii olis kannattavampaa muuttaa vai? sun kantsis alkaa nostelee tukii sitte, jos tahot sen kämpän mutta muualta et sais rahaa.

eile hissal mentii kaverin kaa luokkaa viimisin ja si huomattii et yks tyttö oli menos meiä paikoil. menin si siihe mun paikalle ja se sitte selitteli, että jokku oli vieny sen ja sen kaverin paikat. si sen kaveri tuli siihe vaa, oli hetke hiljaa ja si pamautti laukkunsa mun pulpetille sanaakaa sanomat. mikä b*tch mut on kyllä sen näkönenki:DDDDDDDDDdD
& meikäläine viettää sairaspäivää jee

https://twitter.com/#!/penguiniam

234Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 23 Elo 2012 - 3:28

Sarqai

Vilkku: Muahah mä kauhee stalkkeri menin kaatosatees kattoo mihi se ambulanss men:D

Veera: NIi-i ehk nea muistaa jos se miettii ku mä selitin sitäVery Happy

235Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 23 Elo 2012 - 3:43

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun kaveri ei oo ollu koulus ja mun on ollu pakko olla kolmen meiän luokkalaisen tytön kaa jotka normaalistinkin on paljo meiän kaa. Sillo ku mun kaveriki on siinä ni jos mä kyllästyn ni mä saan häippää poikien kaa,ja ne jää sen mun kaverin kaa.Mutta tänään ne kolme tyttöä,jotka on tosi hiljasia roikku mun peräs koko ajan.Vaikka mä olisin menny minne ne olis seurannu mua. Se oli tosi ahdistavaa ku en voinu ikinä mennä kenenkään muun kaa ja mä tarviin mun elämään poikia Very Happy Mä oon kyllä uskollinen ystävä mutten halua että kukaan on musta riippuvainen/olla ite kenestään yhdestä tyypistä riippuvainen . Ne ihmisenä on kyllä ihan kivoja mutta ne on liian hiljasia,niiden kaa on aika tylsää 24/7 ja mä taas oon koko elämäni ollu aika villi. Ja mua ärsyttää ku ne välillä kehuu itteensä liika esim. käsitöissä ja kuulantyönnössä "siis mä olin meiän ala-asteen kultamitalisti tytöissä kuulan työnnössä,mä työnsin melkee 7 metriä"(voi huoh mäki työnnän saman verra mutta en omasta mielestänä oo erikoisen hyvä siinä,mun liikka opettaja sanoo että se on tytöllä vähän keskivertoa parempi tulos mut silti) "mä oon tosi hyvä käsitöissä,mun numero oli kevättokaris 10","mä oon tehny noita kaikkia edellä mainittuja ruokia, ku mä oon nii hyvä köksäs".HUOH sit ne kysy multa millasta musaa kuuntelen ja sanoin suoraan että One Directionia ja Justin Bieberiä ni ne rupes tekemään niistä pilaa.............

Tiivistettynä oon tosi ahdistunu siitä ku noi tyypit koko aja roikkuu mussa

236Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 23 Elo 2012 - 3:53

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^selvitä mistä ne tykkää ja hauku se/ne lyttyy :-D ok ei välttis hyvä neuvo. sano vaa suoraa että mä meen nyt tonne noitte luo tai että mulla on asiaa noille tuolla ja tuun hetken pääst takas ja todellisuudessa tuutki takas vasta jonku viikon päästä :-D
lol tunnen itteni p*skaks koska työnnän kuulaa hyväl tuuril jonku 3-5m XDD mutta nojoo en tykkääkkää yleisurheilust menipä ohi aiheen.

237Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 23 Elo 2012 - 5:32

Mileaz

Mileaz

Tekis mieli taas vaa hypätä joltai sillalta alas oikeesti, vihaan itteeni ja mun elämää taas enemmä ku mitään. Just ku sain mun mielen sujuiks itteni kanssa nii tietenki se heti tullaa murskaamaa ku joku koppakuoriaine jalan alle.

Voisko tääki olla vaa jotai hiton pahaa unta?

238Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 23 Elo 2012 - 5:37

vilqu

vilqu

Tä ei liity mitenkää angstiin mut toljotimpa tossa 5 min Stypayn allekirjotusta jossa noi on kaikki TÄYDELLISYYDEN PERIKUVIA!!! <3
Louizz meijänki luokalla on sellanen tyttö ryhmä joista yksikään (neljästä) ei oo mikään mun bestis mut mun bestiksen hyvii kavereita siinä on kaks ni ollaa niiten kaa joskus vaikka niihin mulla menee kyllä aina vällillä hermo!! Mut meen sillo ain ettii yhen Even johon tutustuin nyt yläasteella ja on siis mun luokallaa koska se on ihan paras ja oon ainaski saanu sellasen käsityksen et mäki oon sen mielestä kiva (ainaski se on munkaa paljon) Very Happy Ja sit mun mieli taas kirkastuu ku ei tarvii enää kuunnella niitten toisten pitkästyttävii juttui vaan pitää oikeesti hauskaa Even kaa Very Happy

239Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 23 Elo 2012 - 7:20

jonskauu

jonskauu

Stypay ei mulla hirveen pitkä koulumatka oo, mutta mulla ei mee kun vaa muutama bussi päivässä kotiin päin. Se on hirveen vaikeeta vaikka nytkin, kun mulla on työharjotteluu nii en voi tehä iltavuoroja ollenkaa, koska mulla ei mee bussia ja en saa oikee muuta kyytiä. Lisäks bussikorttiin menee aina se 43 e/kk, eli saan sitä Kelan koulumatkatukee mut on toi mun mielestä silti aika paljon ja jos tota ei tarviis maksaa niin se helpottais jo tosi paljon. Ja sit just jos asuisin yksin niin saisin hyvät tuet + jos saisin työpaikan niin mulla riittäs iha varmasti vuokraan ja enköhän mä jostai ruokaaki hanki Smile

Sit tietty haluaisin muuttaa keskustaan päin kun kaikki kaveritkin asuu siellä päin ja koulu ois lähellä ja voisin hankkii kunnon pyörän nii voisin alkaa kuntoilla! :-D muutenki elämä ois vaan paljon helpompaa kun kauppaan ei ois 500000 km matkaa ja vois lähtee ulos ilman sen kummempia miettimisiä että mitenköhän mä pääsen minnekki ja monelta pitää tulla kotii. Kotona on myös se huono, että riitelen nykysin aika usein mun sisarusten & äidin kanssa ja en tuu oikeestaa ollenkaa niitten kans toimeen niin haluais vaan sitä omaa rauhaa enemmän vaikka mulla onki oma huone ja ovessa lukko! Sit haluaisin vaan päästä sisustaa jo omaa kämppää, mä käyn hirveen usein kaikilla ekotoreilla & kirppiksillä just kattoo kaikkee sisustusjuttuja. Muut ehkä haluu kaikkee uusii kalusteita mut mua jotenki kiehtoo kaikki vanhat hienot lipastot yms. HAHA okei nyt meni jo vähä ohi aiheen mut joo ymmärsit varmaa? Very Happy

240Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 23 Elo 2012 - 8:14

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu haha ymmärrän kyllä;-)
jonskauu joo ymmärsin! mulla on iha samat, että tahtos muuttaa toho opiskelukaupunkii et vois siel pyörräillä ympäriinsä ja helpommi pystyis viettää siellä aikaa siellä asuvie kavereide kaa ja että ku haluis pois kotooki jo :-D onneks mun ei tarvi maksaa bussikorttii, jos pitäis maksaa nii mulla menis kuukaudessa yli 300e .... D: sun katsii todella puhuu vanhempies kaa tosta kämpästä, käydä oikee sellane syvälline keskustelu ja perustelet oikee kunnolla, miks haluaisit muuttaa. toivottavasti vanhempas innostuis vähä tosta muutosta :-)

241Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 23 Elo 2012 - 9:53

vilqu

vilqu

Oon samaa mieltä Stypayn kanssa tosta sun (jonskauu) muutto hommasta (: Sun kyll kannattaa puhuu vanhempies kaa oikeen kunolla koska on sulla ainaski ton tekstin mukaa ihan hyvät syyt muuttaa jos oikeesti haluut Very Happy

Ja ei taas liity angstiin mut tosta Stypayn allekirjotuksesta et katoin sitä äskenki vaikka kuinka kauan ja opettelin ton Louin hymyn (: (puhe-> suu kiinni-> ja leveä smile-> JA KAIKKIA KIINNOSTI!!!)

242Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 23 Elo 2012 - 10:36

Veeranen

Veeranen

mileaz sitähän sä et saa tehdä!D: ja kerro miksi Surprised

243Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 23 Elo 2012 - 11:18

Mileaz

Mileaz

Veera se on iha älyttömän arkaluontone asia mulle, kerron sitte ku pystyn.
Mut sen voin sanoa että mulla on todennäkösesti joku sairaus.

244Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 23 Elo 2012 - 11:54

Peetu

Peetu

Mileaz EIKÄ !!! ): paljon voimia ja haleja sulle, kerro sitten kun pystyt. me ollaan täällä sun tukena aina kun tarviit ♥

245Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 24 Elo 2012 - 2:04

nealoves1D

nealoves1D

Mileaz,, eikäää ;o nomutjoo me ollaa sun tukenas aina ! ♥ kerro sitte ku vaa voit sisko c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

246Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 24 Elo 2012 - 4:08

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz; voi eeei :/ voimia sulle ♥ ja kerro sit ku pystyt jos pystyt

ja pää kipee ja mua ärsytti ku tänää taas ne tyypit roikku mussa ja vaikka yritin sanoo aina et meen nyt poikien kaa ku noi on mun hyvii kavereita ni sit aina ku tulin takasi ni ne rupes valittaa että miks sä olit noi kauan ja mihin sä taas hävisit ja mikä noissa nyt on nii tärkeetä. Ne tyypit ite on aika pitkästyttävii ja mua ahistaa se jos joku on musta riippuvaine

//mun kaikki koulukuvat on perseestä näytän nois kaikis vaihtoehdois nii tyhmältä etten haluu niistä yhtäkään ja äitinki mielestä ne ei ollu hyvii kuvii musta ja luokkakuvat kestäkään
yka ainut joka menettelee löytyy mutta seki het ku mun passikuva ja halusin sen mustavalkosena koska muuten se näytti nii rumalta

247Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 24 Elo 2012 - 5:54

zehe

zehe

Pärjäile Mileaz ♥️ Me ollaan täällä sun tukena

ja Louizz toi linkki ei toimi! Sad Koulukuvist tuli mieleen et mullakin on koulukuvaus ens keskiviikkona.. Very Happy

248Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 24 Elo 2012 - 6:01

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

zehe; okei ,se sit näköjään näkyy vaan mulla ni muokkasin sen nyt pois jos ei kerra toimi

249Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 24 Elo 2012 - 6:51

Veeranen

Veeranen

Mileaz voihan :c pärjäile!C:

250Angstaus topa #13 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 24 Elo 2012 - 9:52

Mileaz

Mileaz

Äwwäw kiitti ihan hirveenä teille kaikille, ootte maailman ihanimmat ihmiset mitä voi oikeesti ihmine löytää ♥ rakastan teitä

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 10 / 11]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa