One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #13

+11
nealoves1D
Sarqai
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
bewareofaino
zehe
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Siirry alas  Viesti [Sivu 11 / 11]

1Angstaus topa #13 - Sivu 11 Empty Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 0:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

251Angstaus topa #13 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 24 Elo 2012 - 10:33

_Blistex_

_Blistex_

En voi muuta sanoo ku et kauhee päivä koulus.. -.- musta tuntuu et voisin skipata kasin ja tulla sit ens vuonna ysille :DD

Mileaz: eikä ;( voimia sulle ♥

252Angstaus topa #13 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 24 Elo 2012 - 11:27

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Taas tässä näkee tän miten mun viikon päästä 18v veljeni osaa hoitaa asioitaan <3 hänellä taittu jalka pari päivää si liikkatunnilla ja joutuu pitää jotai tukijuttuu siinä vähintään 2viikkoa.Nyt äskö ku si kelasin et pitää mennä huomenna töihi muttei onneks tarvi sitä yhtä pihaa leikata ku veljem vuoro nii kappas muistu mielee että velihä kulkee kepeillä - eikä ollu viittiny sanoo tosta työstä mitää mulle että mun pitää leikata seki piha vaan oli pitäny itseatäänselvyytenä että mä käyn leikkaan sen! Ei käyny veljellä mielessä että miten kipee mäki oon vielä. Sitte ku valitin siitä sille, se veti että äiti ei ollu kovin tyytyväinen aamulla, ku kuuli etten ollu eile menny kouluu vaikkei mulla ollu kuumetta. Mä olin eilen jo kertonu äitille miten asiat oli ja toiseksee, mulla ei ollu aamulla ollu kuumetta eikä veli voinu tietää oliko mulla vai eikö ollu koska ei viittiny ees kysyy vaan menee jauhaa p*skaa taas kerran äitille mun asioista. Ja hän oli sitä mieltä, ettei hänen tarvittis lähtee kouluun tänään koska hänellä on kepit, mutta iskä pakotti sen. Vitsit että toi ottaa päästäää!!! Se olettaa et sille maksetaa kaikki, että sen ei tarvis tehä töitä minkää etee, pitää kaikkee itsestäänselvyytenä ja muutenki muka nii aikuismainen mutta tosiasiassa se on vaan laiska luuseri! Oikeesi ärsyttää että mä saan maksaa kaiken ite, sille annetaan vaikka mitä pikkusta varten rahaa mutta mä saan maksaa jopa omat lukiokirjani itte :DDDD

avautuminen loppu ja anteeks Very Happy

Milla, muista että voit kertoo mulle mistä vaa millo vaa jos tahot puhuu, mä kuuntelen kyllä ja oon sun tukenas <3

https://twitter.com/#!/penguiniam

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 11 / 11]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa