One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #13

+11
nealoves1D
Sarqai
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
bewareofaino
zehe
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 9 / 11]

1Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 0:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

201Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 16 Elo 2012 - 4:40

Veeranen

Veeranen

mä oon kans huomannu ton et pikkukunnil odotetaa et jos vanhempi sisar on tehny jotain ni sit oletetaan et sen nuorempi sisko on täysin samanlainen, mun mielest iha typerää tollanen ku jokainen meist on erillainen ku toinen D: mut koita vaa kannustaa et ei välittäs niiden ihmisten puheista jne (:

202Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 16 Elo 2012 - 6:08

zehe

zehe

Stypay sinuna vinkuisin opettajalta kolmen päivinäkin että pääsis reilut 5min aikaisemmin lähtemään, koska tollanen turha venailu on niin aikaa vievää ja vie puhtia opiskelustakin pitemmän päälle... Hyvä jos toi ees neljän päivinä sitte toteutuu, mutta tääl yks mukavuuden haluinen ehdottaa sua yrittämään tota Smile WOEw! Sulla on ihan hirvee määrä kursseja!Very Happy Ite suoritin ekana vuonna 30 kurssia ja nyt täks vuodeks on valittuna 31 (tai no molemmis ois yks enemmän jos oisin opot laskenu mukaan mut niistähän saa vasta vikana vuonna sen yhen kurssin) kyllä tää "ylimääräsen" kurssin paino tuntuu nyt jo heti harteilla ku se on just tässä ekassa jaksossa, mut täytyy sinnitellä että pääse joskus rimaa hipoen yli sen 75 kurssia:D

Louizz toivottavasti sun siskon tilanne helpottuu.. ja varmasti helpottuukin ainakin vähän kun tuet sitä parhaas mukaan Smile emmä oikeen muuta osaa sanoa mitä voisit tehdä...;/

203Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 16 Elo 2012 - 8:49

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

zehe joo oon kans kelannu et tekisin nii :-D koska mulla hupenee rahat aina ku joudutaa venaa bussii DD: haha mä haluun suorittaa mahdollisimma paljo kurssei ekana vuonna (ja toisenaki) ja oon suunnitellu, että jos suorittaisin nyt ainaki ton 33 kurssii tänä vuonna ja toisena sen verra että mulle jäis viimiselle jotai tyylii 5-8, että joutuisin kokonaisuudessaan vaan yhen jakson ajaks kouluun :DD
Louizz toivotaan että toi tilanne helpottuu tosta ;s niinku zehe sanoki, koita tukee siskoos parhaan mukaan, mutta et sä kuitenkaa tota tilannetta kauheesti helpottaa tai mitää :c

https://twitter.com/#!/penguiniam

204Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 17 Elo 2012 - 3:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^joo tänään vissii sil on menny jo vähä paremmi

Mua väsyttää ja tänää ollu tylsä päivä ja mua alkaa käymää hermoille ku koulus kaikki vahtaa mua.Mun kaveripojat jotka on mua vanhempia sanoo että "se on iha normaalia jos kaikki töllää uutta seiskaa,joka on viel harvinaisen hyvännäkönenki. Kaikki ysit ja kasit on jo kyllästyny toistensa naamoihi " xd. Mut silti.Kyl sitä viel muutaman päivän kesti mutta se alkaa pikkuhiljaa ahistamaan...

205Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 17 Elo 2012 - 4:11

nealoves1D

nealoves1D

mymh olis ihana ilma ja koko päivä aikaa ku ei ees mitää treeneikäää ja sitte oon kotiarestis -.- nojaaa kai mä sitte vaa teen jotai rästis olevii kotitöit yms ..

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

206Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 17 Elo 2012 - 4:22

Mileaz

Mileaz

HAHAAAAAAA kertokaa mulle missä hiton välissä ehin tekee kaikki läksyt? Tää loppupäivä ja koko huomine menee siel Espoossa ja sunnuntaina oon jossai iha muualla ku kotona. Kuolema.

207Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 17 Elo 2012 - 4:28

Evee

Evee

Mileaz mul sama juttu. Oon koht lähös mökille koko viikonlopuks ja läksyi on sillee ihan kiva pino. Kylhän mökilki vois tietty tehä ja teenkin mut en mä niit kaikkii kirjoi viittis laukkuun ahtaa eikä mökillä kuuluis tehä läksyi D:

208Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 17 Elo 2012 - 9:31

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mei matikanmaikka oli vaa jotai 15min tunnist ja käski meiä mennä uutee aiheesee ja anto että tehää tehtävät 15-23 (eli kaikki paitti 2 jäi) ja koska pitkä matikka nii en tajunnu mitään uudesta aiheesta ja pitäis saada tehtyy noi kaikki tehtävät DD::
tuhlasin tänää 50e omii rahoi kirjoihin, vielä puuttuis 3 kirjaa mutta ne pääkirjat on hankittu täks jaksoks. ja en saanu rahoi takasi siitä ranskan työkirjasta eikä siellä ollu uusii että oisin voinu ostaa sen, jote jouduin vaihtaa toiseen käytettyyn jossa oli vaa lyijykynäl tehtyi tehtävii onneks.

atk'n tunnil se maikka sitte yritti selvittää mun päällekkäisyyksii tän vuoden jaksoista ja se sano, että se ei voi tehä mitää mun 2. jaksolle, että jos se siirtää jotain päällekkäisyyksii, nii ne menee toisten päälle.. niinku matikka/ranska/ruotsi/saksa akselilt menee 2 päällekkäi vaihtaa mite tahansa. eli mun pitää siirtää joku aine myöhemmälle tai sitten joudun suorittaa jonkun itsenäisesti. ja miten h*tossa mä pystyisin suoriutuun yhestäkää koska kieliä tai sitte pitkä matikka?? jote joudun menee reksille ens viikolla. ja joudun lukee filosofian ekan kurssin vasta kakkosella koska se menee opon kaa päällekkäi, sillee et mul olis vaa 3x viikos filosofiaa (ku opoo on vaa 1h/vko) eli yks tunti jäis viikosta aina pois.

& sain kurkkukivun mun kaverilta ku juotii mun vesipullost eile... not nicee pelottaa jos tulee nyt joku angiina tyylii

https://twitter.com/#!/penguiniam

209Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 18 Elo 2012 - 0:29

vilqu

vilqu

Mun sattu eilen illalla maha ihan h*tosti (menkat) ni menin sit sänkyyn lepäämä ku en jaksanu tehä muutakaa.. No seuraavaks herään keskellä yötä vatteet päällä ihan pimeessä talossa olin sillee "voi ei" no nousin sit siitä, kävin vessas, vaihaa yökkärin ja kömmin takasin sänkyy. Äiti sano aamulla et ei viittiny illalla ku meni nukkuu ni enää herätää mua vaiks näki kyllä et olin vaattet päällä siihen nukahtanu (: Ja nyt aamulla maha jatkaa sattumistaan, ei niin kovaa ku illalla mut kuiteski..

Luulin jo et iskän kaikki mahollinen valittaminen äitistä ois jo hiukan ohi, mut ei.. Sama jatkuu taas ja mua kun ei yhtää huvittas kuunnella sitä urputusta kaikkea pa*kaa vaan jauhaa..

210Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 18 Elo 2012 - 7:44

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Luin tota vilqun viestii ja rupesin miettii et koskaha mulla taas on ja rupesin laskeskelee et ai nii joo tänään pitäs alkaa,mutta ne voi olla sen 3 päivää myöhässä................... Ja meil on tiistaina koulua 8-15,(joudun lähtee 7.20),kaks vikaa tuntia liikkaa ja KOULUKUVAUS etten vois millää lintsata....Voi huoh........MITEN MÄ KESTÄN ???!!! Ja sit ku mä oon aina nii äkäinenki ku mulla on menkat xd ni ei huvita..Sit mulla on maha nyt kipee mutta ei johdu tuosta vaan jostain iha muusta enkä vois ottaa särkylääkettä koska sillonku mulla on menkat joudun syömään särkylääkkeitä yliannostuksen rajoille että pärjäisin ees jotenki ja jos mä syön särkylääkkeit liian pitkän ajan ni en nuku öisin.

No parempi et muistin sen nyt ku sitte tiistaina.........................

211Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 18 Elo 2012 - 11:18

jonskauu

jonskauu

Ahhh mun viikonloppu ei oo menny iha putkee..
Eilen oli mun kaverin tuparit & synttärit ja kerkesin vissiinki tunnin verran istuu iltaa kun sitte heräsinki jo sairaalasta! Oon varmaa kertonu et mulla on vähä ongelmia mun yliliikkuvien nivelten kanssa ja mulle kävi eilen silleen, että kaaduin tuolilla (omaa tyhmyyttä kun sillä keikuin) ja mulla meni siinä samalla nilkka sit ympäri ja mä löin mun pään sellaseen pöydän kulmaan ja tuli hirvee haava päähän ja tietty lähti taju :-)

Seuraava muistikuva on vaan kun heräsin sairaalasta ja sattu iha hemmetisti joka paikkaan. Kaverit oli soittanu mulle ambulanssin ja olin kuulemma ollu ihan tajuissani kun ne tyypit tuli hakee mua, mutta en ite muista yhtää mitää. Porukat oli kans siellä kun heräsin ja ne oli iha valtavan huolissaan musta ja sano, että ne ei voi päästää mua kohta mihinkään kun oon niin tapaturma-altis Very Happy Oikee nilkka on nyt sit paketissa ja pää tikattuna! Miten mä aina onnistun telomaan itteni joka paikkaan? Kannatan tota mun vanhempien ideaa että jäisin vaa kotii ja todella oisin vaa neljän seinän sisässä. No tällee on hyvä alottaa maanantaina sit työharjottelu :--D sytytän siellä varmaa jonkun tulipalon.

212Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 18 Elo 2012 - 12:00

Veeranen

Veeranen

jonskauu voi ei ,kui kaua joudut pitää sitä pakettii? D: muistan yhes vaihees ku olin itekki hirvee tapaturma-altis ja välil kaaduin sillai hups vaa o.o mut en usko et onnistut tulipaloo Very Happy

213Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 18 Elo 2012 - 23:32

vilqu

vilqu

jonskauu, oho!! Kuulostaa hurjalta :/ Mäki olin pienempänä oikee kunnon tapaturma-altis, en löytäny itteäni koskaa sairaalasta et lähinnä sellasia kompastun kynnykseen joka toinen tunti ja jalat ihan mustelmilla joka hi*on juhlissa ja sitä rataa (: Mut koita pärjäillä IISOO HALI <3

214Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 18 Elo 2012 - 23:45

zehe

zehe

Nyt ku täällä menkoist puhutaan niin mullahan alko ne sitte laivalla ku oltiin just pe ja la välisenä yönäVery Happy Mahaa alko sattuu kolmen maissa kun olin menos nukkuu, eikä siin keikkuvas laivas ollu mikään kiva ku mahaa sattus niin pirusti ainaki 2h niin etten ois kuvitellukkaa pystyväni nukkumaan.. Mulla on ihan lääkärin määräämät reseptit näihin kipuihin, mut ei ne oikeen enää auta ku oon vedelly niitä kans kaksin käsin yli sallittujen rajojen...Razz Ja sillon ku mua sattuu niin en pysty tekee yhtää mitään ku makaamaan kippurassa, enkä haluu et ketään puhuu mulle mitään ku se jotenki ahdistaa sillon niin paljon...

215Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 19 Elo 2012 - 6:19

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu; eikää :< toivottavast et joudu pitkään pitää sitä paketis (::

216Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 19 Elo 2012 - 7:59

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, oho ;o kuullosti jotenki aika hurjalta D: mutjoo toivotaa ettei sun tarvii pitää sitä pakettii pitkää c: paranemisii & koita olla telomatta itteäs (;

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

217Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 19 Elo 2012 - 8:22

zehe

zehe

Nonni moi vaan ku huomaan lukee nää oleellisimmat tapahtumat... Mut pärjäile jonskauu

218Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 20 Elo 2012 - 6:54

vilqu

vilqu

Mulla menee hermo!!! Joku pari kolme vuotta sitte mun vanhemmat laitto pystyy sisustusliikkee joka ei sit menestyny kovin hyvin. Se on vaihtanu kerran paikkaa kunnes lopetettiin koska ennen pitkään se ois ajanu meijät karille ku ei oikee toiminu.. Ja niitä tavaroita mitä sieltä sitte jäi on yritetty myydä eri tyypeille et lopuistki tietty päästäs eroon ja saatas niistä rahat (: Se kauppa on kyllä aiheuttanu meijän perheen suurimmat riidat ja kaikki mahdolliset vastoin käymiset ja niin edespäin. Sen jälkeen ku koko kauppa perustettii ni joku vuos ni siitä lähtien oon ollu sitä mieltä et ois vaan parempi jos koko kauppaa ei koskaan ois ollukkaa.. Pointti on siis se että noi lähti taas äske yrittää sopii kauppoi niistä tavaroista jonkun hyypän kaa ja taas tuli sellaset silmien pyöritykset (ku iskä ei jaksa äitii) ja lähes riitelyt ja plaa plaa plaa.. Meijän piti mennä ostaa mulle uus sänky ja uudet farkut tänään mut ei ku he taas lähti tekee kauppoja.. Mulla menee hermot siihen kauppaan!! Mä odotan sitä päivää innolla ku koko perheessä/talossa ei oo jälkeäkään siitä kaupasta..!

219Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 20 Elo 2012 - 7:50

Veeranen

Veeranen

MÄ INHOAN BILSAA se opettajaki on iha syvältä sanonko mistä(: sen huonost suomest eisaa välil selvää, sitte se sanoo et viitatkaa jos tiiätte, sitte se vaa rupee kyselee meil sillai tiedätkö sinä? sit oon pari kertaa jo meinannu sanoo "no kyl varmaa joku viittais jos tietäis" sitte se antaa sellassia läksyjä joista ei saa selvää hölkäsen pöläystä, mun tekis mieli vaa ragee sille (: KYLLÄ eihän tätä koulua olla kun käyty vasta viikko ja tota pitäis viel kestää tän jakson lisäks viel kaks jaksoo♥ ei heellkkari mä oon ilonen-.- sit meijän liikan ope on kans ärsyttävä D: se aikoo pitää jotain pyyheratsiaa välillä, ja sit jos meil on liikkaa keskel päivää ja oot aamul laittanu lökärit, ni sä et saa liikkaa niillä housuilla, tai liikka tunnilla laitat ne ni et saa jatkaa loppupäivää niil, OON SILLAI SDJFKSDFVJKSDF sit se vaikuttaa hirvee tarkalt, joten oon melko varma et kuitenki saan liiikast jonku seiskan sit jouluna ku ollaa käyty toi kurssi -.- ei ärsytä? :Dd joo mut avautuminen (Y)

220Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 20 Elo 2012 - 8:23

zehe

zehe

^^Meilläki oli noita pyyheratsioita ja ties mitä! Niin syvältä Very Happy Tyyliin silleen et "onhan teillä rintsikatkin mukana, ei niitä voi käyttää enää liikunnan jälkeen; alushousuista puhumattakaan, koko vaatekerrasto on oltava uusi korvista jalanpohjiin joka liikunta tunnin jäkeen!" haha joo niimpä ihme kunnei tullu sinne suihkuun stalkkaa että "pesetkö vielä tota polvitaivettas ja sinä toinen siellä kainaloas ja nenänvarttas et apua, voi olla vielä hikeä!" En muutenkaan tykänny ku se oli aina tosi kilpailuhenkistä ja semmosta suorittamista ja kaikki ilo puuttus koko liikunnast...-.-

Mua ärsyttää meijän fyssan ope! SE EI OSAA OPETTAA! En tajuu miksei se voi yksinkönmuunnoksii opettaes kertoo eri tapoja niinku vaikka sitä pilkun siirto hommaa, et mites näistä nanoista nyt tulikaan jotain metrejä tms.... eiku se piirtää taululle vaan jtn jättimäisii kuutioita ja sisälle pienempii kuutioita ja sanoo et "katsokaas, piirtäkään näin ja tästä huomaa kyllä sitten että tämähän on metreinä sitä ja tätä..." Ei hyvänen aika, en opi siel mitään enkä pääse siitä koskaan läpi!! Kaiken lisäks tää ikäloppu partapappa alkaa mulle veemäiseks ku en oikee hymyilly tunnin alus tänää ku mul oli jo valmiiks huono asenne ja angstasin siinä sitte ittekseni ni tää on vaa et "koitappa Jenna keskittyä!" ..sitä paitsi istuin ihan normaalisti, tein mitä piti ja olin hiiren hiljaa.. sil partaheikil on selväst jotain mua vastaan! Ihanku en sais viettää huonoo päivää kaikessa rauhassa ja ihanku mun pitäis esittää jotain smile facee siellä fysiikkauunissa jos on ihan hirvee henkisesti hiostava ja ahdistava ilmapiiri ja aaaargh... Ok yritän nyt hillitä itteni ylihuomiseen mennessä ja tehä jotain tehtäviikin, vaikken niistä mitään tajua! Sit vielä semmonen et se ei ees oo vaivautunu kertoo montaks tehtävää pitää tehdä et pääsee läpi kurssist! Jossei se kerro ja en oo tehny tarpeeks tehtävii niin voi voi.. sitten saa tää shitti jäädä ja suoritan ton itsenäisesti joskus toisten... noh, ei vaan kai mä yritän saada sitte vaikka sen seiskan ku kemiastaki onnistuin väkisin....

221Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 21 Elo 2012 - 5:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Voi *___________________________________*. Mä niin vihaan yhtä tyyppiä,hakkas vissii tos puol tuntii sitte bussissa mun parhaan kaveripojan,tietty se yritti puolustautuu mut toi toine on 20 cm pitempi ja vuoden vanhempi....Mä jäin 2 pysäkkiä aiemmi ku ne ni vissii sit jossain siin välissä ku en ollu enää läsnä voi *________* mä vihaan tota tyyppiä..
Ja mua väsyttää ja mulla on läksyjä ja kuulostaa tosi mustasukkaiselta mut mua ärsyttää ku kaikki opet on nyt ala-asteella nii hyvällä tuulella ku meiän (vanha) luokka lähti(mun sisko kerto).............
Ja meillä on huomenna 3h kässää rinnakkaisluokan tyttöjen kaa,JA MÄ EN TYKKÄÄ YHTÄÄN NIISTÄ *__________________________*

222Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 21 Elo 2012 - 9:56

vilqu

vilqu

^^Mullaki on huomenna kolme tuntii kässää rinnakaisluokan tyttöjen kaa (: Hehe. Joo, no ei nekään oo mittää mun bestiksii et meijän luokkaliaset on paaljon kivempii ja siellä on yks tosi töykee ja sellanen lissu tyyppi.. :/

Meijän melkee kaikki opet on ihan kivoi (tai ainaki on ollu tähän menessä..) mut enkun opesta on kyll huhuttu et on ihan järkky joten se selvii sit huomenna Very Happy Kyll te sit huomaatte ku kirjotan tänne sellasen miljoona kilometrii pitkän saarnan ku enkun ope käy hermoille tai jotai vastaavaa Very Happy

Ja sitte mulla on kaiken lisäksi flunssa joka on ihna hirvee!! Nenä vuotaa 24/7 ja eilen oli kurkkuki kipee ja tällasta mukavaa Very Happy

223Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 21 Elo 2012 - 10:55

_Blistex_

_Blistex_

Iha pska fiilis, pää on ihan järkyn kipee, kuumetta 38 ja kurkku iha sairaaan kipee -.- maannu vaan koko päivän sängyssä, nyt hinasin itteni tänne ja valitan teille mun oloo :DD Joo, hyvä puoli on ettei mun tarvinnu men tänää eikä huomen kouluun, saan huilata kunnolla c:

224Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 22 Elo 2012 - 1:10

Sarqai

JA JUST KU MÄ OISIN ANGSTANNU NII mä en voikkaa.. -.- Emmä kehtaa, kattoo myöhemmi..

225Angstaus topa #13 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 22 Elo 2012 - 5:22

jonskauu

jonskauu

Kävin tänää kattoo sitä asuntoo ja ette tiiä miten nyt ärsyttää..Sad
Se ois ihan unelma asunto tälläselle pienituloselle opiskelijalle: se ois sopivan kokonen ja se ois ihan muuttovalmis ja se ois yksinkertasesti vaan ihan täydellinen mulle! Ja kaikista ihaninta on, kun siinä olkkarissa on ihan älyttömän ISO ikkuna josta näkyy suoraa keskustaan ja siinä asunnossa ois parveke ja kaikkee!

Mut sit siihen angstausosioon, sen asunnon vuokra on on way too expensive! Okei, kyllä mulla riittäis ehkä 4-5kk maksaa siitä vuokrat pelkästää mun säästöillä ja jos menisin töihi ni sitte tietty saattas onnistuu mut mä oon koittanu ettii töitä ja en oo mistää saanu :/ Oon koittanu ehottaa mun vanhemmille, että ne maksais puolet vuokrasta ekat kuukaudet ja maksaisin sit niille pikkuhiljaa takasi, mut ne ei oo vielä oikee lämmenny idealle. Tää on ihan kamalaa koska löysin asunnon joka ois tosi hyvä mut sitte ei oo rahaaa Afjisgjdkläsweklgws'dätklf miks en vaa vois olla rikkaasta perheestä? tai miks mä en vaa saa töitä? :DD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 9 / 11]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa