^hui kamala peetu, ei varmaan ollu kovin mukavaa... mut hei nauti ny lukioelämästä kun oot sitä kerran oottanu!! :)
Mutta siis joo, mun eilinen ilta oli ihan täyttä helvettiä. Tosiaan, ilmottauduin kesällä sille yhelle kurssille jossa sibelius-akatemian viulisti pitää yksityistunteja. Noh, mulle laitettiin sit kaks sen tuntia, molemmat 1½h ja eilen mulla oli se eka tunti. Mua jännitti iha hirveesti, vaikka mulla on paljon esiintymiskokemusta ja oon oikeesti ihan hyvä soittamaan, niin ei sen takia ollu paineita.
Se tyyppi sit vaikutti ihan mukavalta aluks ja niin ja sit se pyysi mua alottaan ja soittaan yhtä kappaletta. Se oli neljän sivun biisi ja ehin soittaa kaks sivua niin se pysäytti mut ja herranjumala sit sitä kritiikkiä alko tuleen... D:
Se pyysi kokeilla mun viulua ja haukku sit sen kielet ihan pystyyn "sä et voi kyllä ollenkaan soittaa tällä e-kielellä, tää on aivan kamala, tän takia toi sun soittos kuulostaa ihan epä-vireiseltä" mahto olla aika tarkka korva sillä jos kukaan muu ei oo sitä huomannu........
Sit se haukku lähes kaiken pystyyn, en osannu kuulemma käyttää jousta oikein, toinen olkapää alempana ku toinen, rystyset ei liiku tarpeeks, soitan liian pyyhkivällä äänellä, ryhti ei ollu tarpeeks hyvä sille, asenne ei ole tarpeeks taistelijamainen jnejnejne
Ja mä siinä itku kurkussa seisoin ihan mykkänä ku en pystyny puhuu. Mä en voi tajuta, että jos oon saanut kaikista katselmuksista ja kaikista tutkinnoista täydet pisteet ja arvosanat niin miks en koskaan oo saanu tollasta palautetta keltään muulta. Korjattiin koko tunti sitä mun soittotyyliä, oli ihan tuskaa vaikka varmaan ihan hyödyllistä.
Sit ku pääsin kotiin niin kaikki vaan purkautu ulos ja itkin varmaan vartin. Mun itsetunto valu jonnekin maan alle... Mitä se odotti, että oon joku saakelin ammattilainen?!?! Sain kyllä hyviä vinkkejä siltä, mutta noi kommentit oli vähän huteralta pohjalta esitettyjä koska mitä sekään voi mun asenteesta sanoo ku ei ees tunne mua. Tänään sitten viä toinen sessio sen kanssa, toivottavasti menee paremmin. Varmaan kuolen sinne mutta joo, elämä on.
anteeks, romaani, mut mua ärsyttää niin paljon.