One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #13

+11
nealoves1D
Sarqai
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
bewareofaino
zehe
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 11]

1Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 0:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

176Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 12 Elo 2012 - 13:10

militsii

militsii

Mul alko jo torstaina koulu. Jänskätti hieman ku alko lukio mut se on just jees :-)

Mutta angstausaiheeni, mun poski.. Se on ollu täs kohta viikon putkee jumalattoman kipee ja se aiheuttaa mulle kauheet pääkipukohtaukset joka päivä -.- Nimittäin mulle kasvaa viisaudenhammas.. Odotan innolla ku se kasvaa enemmän, kiva jos se ei mahdu kasvaan nii sithän se pitää rikkoo ja leikata pois <3333 Mua sattuu pelkkä poraaminenki _vaikka puudutetaa_, nii en haluu ees ajatella miltä se sit tuntuu ku se leikataa Smile)).. Ja sen jälkeinen kipu.. Hyii.

http://dream-it-milla.blogspot.com

177Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 12 Elo 2012 - 22:27

Mileaz

Mileaz

^ Mullei oo koskaa onneks porattu mut hyi pelkkä ajatuski siitä mille tuntuis jos tosta rupeis nyt hammasta leikkaamaa kahtia nii YYYYH ku eihä se puudutus siitä hampaasta tuntoo vie vaa siitä ikenestä! Yök

Voi että miten kauniin näkönen tää mun käsivarsi on... Tää kun palo tossa pari viikkoo sit tosi pahasti nii nyt siitä alkaa lähtee kuollutta ihoa nii hyi hitto minkä näkönen.

178Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 13 Elo 2012 - 0:04

vilqu

vilqu

Mileaz, oi nam! Voin vaa kuvitella..

Mun sormen pääsätä lähti sellanen kiva ihon palanen edellis päivänä, sattu muuten hieman! Nyt on jo vähän parempi ja pärjää melkeen pä ilman laastaarii mut on kyllä sattunu ku syötävä..! (:

179Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 13 Elo 2012 - 6:09

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tavallaan iha kivaa mutta mul on tosi ahdistunu olo ku liian paljo uutta,liian paljo muistettavaa ja liian paljon KIRJOJA! huoh mun reppu ei pysy kii.. Sit mun luokalla yks poika koko aja viisastelee joka vaiheeseen mitä mä sanon ! mä kyllä oon tottunu sellaseen mutta ku mä oon the only one jolle se puhuu nii. Mä oon tuol koulus melko itsevarman olonen mut oikeesti musta tuntuu et miks se vihaa mua vaikkei se ees tunne mua.tosin mun kaverit on vankasti sitä mieltä että se on ihastunu muhun mutta on tosi ahdistavaa jos joku kommentoi koko ajan puhettas tyylillä "no olipa hauskaa" "antaa olla vaan" ja nauraa asioille joille ei kuulu nauraa ja jos asia on näin ni vois ilmasta sen paremmin.Muuten mun luokka on aivan ihana ja meil on ollu ainakii nää päivät tosi hyvä henki ja hauskaa mutta tää yks poika pilaa kaiken !

180Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 13 Elo 2012 - 8:54

Mileaz

Mileaz

Mun elämäntehtävä murskautui kun kirjauduin Wilmaan ja kattelin ekan kerran noita jotka on samassa opetusryhmässä mun kanssa.
Mun ryhmässä on 30 opiskelijaa, joista vaan 6 on poikia! VOITTEKO KUVITELLA miten mä kestän tän ):

181Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 13 Elo 2012 - 9:14

jonskauu

jonskauu

Mileaz hhaha voi ei!! Kyllä sä selviit :-) Toivottavasti ne pojat on ees mukavia! Mieti kun mun kaverin luokalla on 27 opiskelijaa ja vaan 3 niistä on poikia ja ne kaikki on kuulemma ihan hirveitä, että toivotaan että sulla käy parempi tuuri !

182Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 13 Elo 2012 - 9:19

nealoves1D

nealoves1D

huuuooooooh -.- paiväl oli iha sika hauskaa mun kaverin kaa mut heti ku tulin himaa ja aloin vaihtaan tallikamoi päälle ni kauhee valitus siitä mite mua oon myöhäss ja pitää olla nopeempi ja on hirvee kiire jne vaik kello oli vast 5 yli ja meiän piti lähtee 15-20 yli .. Sitte päästii tallille ja meil oli maasto. En oo muutenkaa maastoihmisii ja se oli viel syvemmältä ku meijän tol uudel tallil ei oo maastoja. Me vaa kierrettii sellast hiekkatietä joka oli yhen pellon ympäril koko tunti -.- hevone oli ihan kiva mut alko ärsyttään toi kiertely.. noo sitte tultii takasi ja lähettii hepan kaa tallii ja huomasin et mun toine raippa oli pölllitty SmileSmile etin sitä hetken ja huomasin sitte et se oli jollai naisella joka oli toisel käytäväl hoitamas heppaansa. Sitte se lähti hakee jotai ja olin mu raipan takas(siin siis lukee mun nimi ..) ja lähettii sitte kotii ja hei ku päästii tänne ni faija alko valittaa et mite en taaskaa pääse treeneihi yms xd en sitte jaksanu kuuunnella ja sanoin vaa et "no mul menee ratsastus aika paljo fudiksen edelle et älä jaksa, en kuitenkaa muuta mielipidettä" ni eaa et "no jos sua ei kiinnosta se jalkapallo ni kannattaisko lopettaa" ja olin vaa et "no varmaa lopetanki .." ko aloin täs miettii et jos ny pääsen sinne valmennuksee ja hommaan hoitohepan joulun jälkee ni oon suunnillee 4 pvää viikost tallilla ja sitte on viel koulu ja kaveritki ni jalkapallo jää kaikkien noide taakse et kai mun on turha yrittää tunkee sitä minnekkää välii väkisin ... että olipas taas mukava ilta SmileSmile

&& Mileaz,, mite on mahollista et vaan kuus ;o aika vähän O.o mut koita kestää c; toivotaa tosiaa et ne olis sentää mukavii Very Happy parempi se kuus mukavaa jätkää on ku kuustoista sellast joihi menee hermo heti :--D

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

183Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 13 Elo 2012 - 11:48

Peetu

Peetu

nea eikääää ): ehkä on parasta et lopetat fudiksen jos se ei oo enää sun ykkösharrastus nii sun vanhempien ei tarvii valittaa että et oo treeneis yms. kyllä tää tästä ! *iiiiiso hali*

mä oon oottanu lukioo sen takii kun kaikki on uutta ja jännää ja nyt pitää alkaa ottaa enemmän vastuuta ja näin. siis tietty rakastan lomailuu mutta you know what i mean Very Happy noh, tällä hetkellä ei oo semmonen fiilis vaan fiilikset on aikalailla pohjalukemissa, koska kysyin mun kaverilta että haluisko se tulla meille huomenna aamulla nii voisin näyttää sille yhen jutun ja oisin voinu antaa tuliaiset sieltä reissusta sille täällä meillä silleen rauhassa. okei, sit tulee tämmönen vastaus: "sry lupasin jo nähä *ihmisen nimi*:n kaa ja mennä sen kaa samaa matkaa" olin et aha, okei ei sitte nii juu sitte "oisit kysyny aikasemmin" täs kohtaa pääs semmonen epäuskonen huudahdus että mitä *piip*. en siis toki ollut sanonu sille jo heinäkuussa että jos ei nähdä kesälomalla nii jos se tulis koulun alkamispäivänä meille aamusta nii voitais hoitaa nää privaattijutut. sit kans mainitsin sen ohimennen reilu viikko sitten että jos se tulis. ja sillo oli ok.

okeiokei, siis tietty toi feidaaminen tuntuu pahalta, mutta toi ihminen jonka kaa se tekee sen ! oltiin ala-asteella samalla luokalla, me oltii kolme ihan hyviä kavereita, mä ja tää toinen ratsastettiin ja sitten tää toinen vei sen mun kaverin sen tallille ja siitä alko ongelmat: loppujen lopuks mä jäin ku nalli kalliolle ja sit niiku kutosella ku tää tyyppi ei ollut tulossa meidän kaa samalle yläasteella nii tää mun kaveri alko taas olee kaveri koska se hiffas et se ois muute jääny yksin.

onneks tunnen muutamii tyyppei jotka sinne tulee ja ne on mun kavereit mutta täs on nyt vähä hylätty fiilis ku oltiin sovittu ja sitten mut vaihdetaan ihmiseen jonka kaa en tuu toimeen. lukio here i come ♥️

184Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 13 Elo 2012 - 12:19

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz: eikää, vaa kuus jätkää :< Mut toivottavast ne tytöt ei oo mitään bitchei ja et ne pojat olis tosi kivoi (::
Nea: Ää voi ei :c mut jos lopetat jalkapallon ni sit sulla tavallaan ei oo enää siitä mitään stressii ja että sulla sit olis hiuka enemmä sitä hengähdysaikaaki eikä porukat pysty treeneistä valittaa. mut, koita pärjäillä c:
Peetu:whataa Surprised aikas pska temppu sun kaverilta jos kerran olitte jo siitä aikasemmin sopinu :c ei yhtää kivaa et se sut tolleen hylkäs ja vieläpä sellasen tyypin kans jonka kaa et tuu toimeen, not nice. Mut, onneks sulla on muitaki kavereita siel lukios ja toivottavast tutustut iha uusiin kivoihin tyyppeihin. (::

Leppoisan kesäloman jälkeen oli rankka paluu todellisuuteen, meinaan kouluun. Vaikka ei oikein mitään ihmeellistä vielä tehtykään, niin silti niiden ihmisten näkeminen masensi mua. -.- En kestä, jos kerran jo ekast päiväst kasil, joka oli viel helppo, tuli tämmöset angst fiilikset, ni oikein innol ootan tulevii päivii, huoh :c

185Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 13 Elo 2012 - 12:37

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,, mitäää ****** oikeesti ?! Ensimmäine päivä ja olitte jo sopinu kaiken aikasemmi ja tää sun kaveris menee tekee tollee ? ;o nomuthei vaik toi tuntuuki nyt pahalta, ni ei se maailmaa kaada, kyllähä sul on sun muut kaverit ja saat varmana paljon uusii kans ! c: && kiitti (: iso hali sullekki sisko :3

_Blistex_,, ensinnäki omfg oon ain luullu et oot -97 mut et ollukkaa O.o nojoo asiaan,, kyl sä selviit, eka päivä tuntuu pahalt jo iha vaa sen koulun alkamis fiiliksen takii, ku on pitäny ekaa kertaa herää aikasin. Kyl se siitä c: jakselemisii sulle c: & kiitti c: nää teijänkk mielipiteet auttaa varmistuun tost päätöksestä

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

186Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 14 Elo 2012 - 2:06

Sarqai

Angstattaa kattoo näit olympialaisii, käy sääliks noit spice girlssej.. :d

187Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 14 Elo 2012 - 4:58

bewareofaino

bewareofaino

^hui kamala peetu, ei varmaan ollu kovin mukavaa... mut hei nauti ny lukioelämästä kun oot sitä kerran oottanu!! :)

Mutta siis joo, mun eilinen ilta oli ihan täyttä helvettiä. Tosiaan, ilmottauduin kesällä sille yhelle kurssille jossa sibelius-akatemian viulisti pitää yksityistunteja. Noh, mulle laitettiin sit kaks sen tuntia, molemmat 1½h ja eilen mulla oli se eka tunti. Mua jännitti iha hirveesti, vaikka mulla on paljon esiintymiskokemusta ja oon oikeesti ihan hyvä soittamaan, niin ei sen takia ollu paineita.

Se tyyppi sit vaikutti ihan mukavalta aluks ja niin ja sit se pyysi mua alottaan ja soittaan yhtä kappaletta. Se oli neljän sivun biisi ja ehin soittaa kaks sivua niin se pysäytti mut ja herranjumala sit sitä kritiikkiä alko tuleen... D:

Se pyysi kokeilla mun viulua ja haukku sit sen kielet ihan pystyyn "sä et voi kyllä ollenkaan soittaa tällä e-kielellä, tää on aivan kamala, tän takia toi sun soittos kuulostaa ihan epä-vireiseltä" mahto olla aika tarkka korva sillä jos kukaan muu ei oo sitä huomannu........
Sit se haukku lähes kaiken pystyyn, en osannu kuulemma käyttää jousta oikein, toinen olkapää alempana ku toinen, rystyset ei liiku tarpeeks, soitan liian pyyhkivällä äänellä, ryhti ei ollu tarpeeks hyvä sille, asenne ei ole tarpeeks taistelijamainen jnejnejne

Ja mä siinä itku kurkussa seisoin ihan mykkänä ku en pystyny puhuu. Mä en voi tajuta, että jos oon saanut kaikista katselmuksista ja kaikista tutkinnoista täydet pisteet ja arvosanat niin miks en koskaan oo saanu tollasta palautetta keltään muulta. Korjattiin koko tunti sitä mun soittotyyliä, oli ihan tuskaa vaikka varmaan ihan hyödyllistä.
Sit ku pääsin kotiin niin kaikki vaan purkautu ulos ja itkin varmaan vartin. Mun itsetunto valu jonnekin maan alle... Mitä se odotti, että oon joku saakelin ammattilainen?!?! Sain kyllä hyviä vinkkejä siltä, mutta noi kommentit oli vähän huteralta pohjalta esitettyjä koska mitä sekään voi mun asenteesta sanoo ku ei ees tunne mua. Tänään sitten viä toinen sessio sen kanssa, toivottavasti menee paremmin. Varmaan kuolen sinne mutta joo, elämä on.

anteeks, romaani, mut mua ärsyttää niin paljon.

188Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 14 Elo 2012 - 5:59

zehe

zehe

Meijän ryhmään tuli neljä uutta opiskelijaa.. ku niit lähti vaihto-oppilaiks nii monta... en oikeen tiiä miten jaksais suhtautuu niihin uusin, toisaalta nään niitä vaan varmuudella 20 min joka torstai mut tottakai helposti saattaa osua samoja kursseja.. Eka oli semmonen rinnakkaisluokan bimbo yläasteajoilta, joka jostain syystä aina katto mua siellä nokkaansa pitkin.. Toka oli rastapäinen poika, joka tuli vuoden vaihdosta Sveitsistä, lähti sinne ilmeisesti kylmiltään ja puhuu nyt melkeen täydellistä saksaa.. ja voi että tää jäbä oli ylimielisen olonen... Kolmas oli myös joku vaihdosta tullut jenkkidiiva joka leijaili luokan ainoona 18 vuotiaana Very Happy o__o ja neljäs Raahesta muuttanu lätkän pelaaja joka tais olla näistä ainut kenen naamaa jaksan kattoo ainakin toistaseks.. Kuulostaa varmaan siltä et oon kauheen kateellinen näille vaihtareille (ja joo myönnän et vähän oonkin) mutta se kun kattos sitä ku ihan uudet opiskelijat vieraassa koulussa istuu tärkeen näkösinä vierekkäin (henkilöt 2 ja 3) siristelee silmiään sillee hienostuneesti, eikä voi vaihtaa sanaa toisten kanssa (ymmärtäis jos ois ujoudest kyse) eikä ees nauranu meijän ryhmän "pellepojille" jotka vääns vitsii koulun alkajaisiks siihen tapaan et opettajaki halkee niin huhhuh, menis takas vaihtarimaihinsa "ku siellä vissiin oli niin coolia ja ne sivisty vissii mielestää kovastikki ja näki maailmaa siellä..." Joo kateellisen puhetta mut oisittepa nähny ne tyypit!

189Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 14 Elo 2012 - 6:17

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Te ootte angstannu iha hirveesti joten täs ei oo varmaa kaikki
Mileaz ; Oon aivan tosi kannustava ja sanon et voii eeeeeeeeeeeei!mä ainaki kuolisin :d No koita pärjäillä ja toivottavasti ne 6 on sit kans kivoja
nea;ehkä jos fudis ei sua enää nii kovaa kiinnosta ku ratsastus ni ehkä kanttis lopettaa,että sulla ei sit oo kauheeta stressii koko aikaa et saat välis breikkeiki
Peetu ; voi ei ,toi kyl oli aika ilkeesti tehty sun kaverilta.Ja mä niin tiedän ton tunteen :/
_Blistex_ ; Mulla oli noin monta vuotta,onneks nyt oon iha tykänny tosta uudesta koulusta...Mutta siis toi ei todellakaan oo kivaa ,tien kyl miten syvältä se on ku ekana päivänä ku tulee kotiin ni on nii kypsyny jo luokkaansa ja aattelee vaa et mitä tästä vuodesta oikee tulee
Sargain viestiä mä en tajunnu Very Happy
aino ; varmaan tuntuu kurjalta! mulla ei itellä kyllä oo tommosesta mtn kokemusta mutta musta kyl tuntuu et jos kukaan muu ei oo ikinä kommentoinu sulle noin ni se ei taida olla sillo oikee totta.
zehe ; En osaa muuta sanoo ku kuulostaa tosi ärsyttäviltä nuo tyypit!

Aamulla ku heräsin ni eka ajatus oli et "miks herätyskello soi ku on viikonloppu" sit tajusin ettei ookkaa viikonloppu ja aattelin vaa et onneks nyt on jo loppuviikko.Sit katoin mun puhelinta ja mun eka ajatus oli "***** nyttei ookkaa ees loppuviikko vaa tiistai, mitähä tästäki päivästä tulee ". No päivässä ei muuten mtn valittamista mutta oon ollu iha sairaan väsyny ja mun on vaikea olla siinä siivessä jossa on hometta. Jaja meil on 28 pvä 1500m(eli NIIN PIAN) juoksu ja mulla on nii huono kuntooooooooooooo et ehkä just sen 500m jaksan juosta ...

190Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 14 Elo 2012 - 6:56

Evee

Evee

Oli hirvee bussimatka kotiin: ensinnäkin jouduttiin kaverin kaa venaa sitä bussii aika kauan suoras auringon pahtees. Luultiin et bussis ois viilempi mut ei! Siel ei toiminu ilmastointi ja se oli ihan täys ruuhkabussi. Ei yhtään tullu hiki tai mitään.

191Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 14 Elo 2012 - 8:26

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Evee; No varmasti oli tyhmää,onks sul sit pitkäki bussimatka

192Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 14 Elo 2012 - 8:34

jonskauu

jonskauu

Mun koko päivä on ollu iha surkee! Mulle oli tullu aamulla wilmaan viesti mun ryhmänohjaajalta ja siinä luki, että mä joudun vaihtaa luokkaa mun rinnakkaisluokalle. Kuulemma sen takii, että joltain muulta luokalta siirtyy mun luokalle ja meitä ois muuten liikaa ja ne ottaa mut ja parin muuta tyyppii pois.

Olin et häh. Eihän nyt tollee voi tehä. Ei kukaan voi vaa tulla luokalle eikä todellakaan sieltä voi heittää muita pois ja varsinkaa ku en halua lähtee mun luokasta! Kaikki mun kaverit on sillä luokalla ja nytkö sit pitäis alkaa tutustuu joihinki muihin vaikka on viime vuonna ja keränny kaveriporukan? Mä soitin mun ryhmänohjaajalle ja käskin sitä vähä selventää tätä tilannetta ja sitten se käski mun soittaa opolle ja opo sit selitti et jooo mun luokalle tulee jotai tyttöjä jotka ei osaa kunnolla suomee ja niitten pitää päästä luokkaan jossa niillä on tuttuja. Mua suututtaa iha hirveesti!! Lisäks että mä joudun vaihtaa sitä luokkaa nii mulla alkaa heti ens viikolla työharjottelu et miettikää mulla on tässä vaan pari päivää aikaa ettii se harjottelupaikka. Ja ei kyllä kiinnosta nyt yhtää mennä tonne kouluu kun siellä on tommosii idiootteja.

Mä soitin äitille ja mä vaa itkin puhelimee ja äiti lähti kesken työpäivän kotii koska se luuli et mulla on oikeesti joku hätä.. Sit se ei millää meinannu saada mua rauhottuu kun se tuli kotii ja se soitti vielä opolle ja sano, että jos mä joudun siirtyy sieltä luokalta pois nii mä lopetan sit koko koulun, koska mun ei tarvii alkaa kestää tommosta p'skaa. Äiti yritti mut sit saada ajattelee ilosempii asioita ja se anto mulle rahaa ja käytii ostaa mulle yhet farkut, joita oon halunnu jo tosi pitkää, mut ne on maksanu 120 euroo ni en oo kehannu ostaa niitä. Mut nyt sit äiti makso ja mulla on tosi huono omatunto, kun sain ne vaikka oon ajatellu ite ostaa ne omilla rahoilla.

Joo no ihan kiva sit huomenna mennä sen toisen luokan mukaa vaikka en tunne sieltä ketää, en tiiä yhtää mitä kaikkee ne on jo tehny ja nii. Huoh, mulle on sattunu nyt niin paljon vaa kaikkee tyhmiä ja huonoja ja ärsyttäviä juttuja et en tiiä mite paljo mä enää kestän tämmöstä. e¨sålofkesgklo¨'wpeogi olen puhunut !

193Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 14 Elo 2012 - 8:41

Evee

Evee

Louizz vähän alle puol tuntii
jonskauu MITÄH?? Ei tollee voi tehä! Ei ihme jos sua suututtaa. Mä en oikeen osaa sanoo tähän mitään ku toi on niin outo juttu. Muutta hyvä puoli: tutustut sen toisen luokan tyyppeihin.

194Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 14 Elo 2012 - 8:58

_Blistex_

_Blistex_

Nea: Hahah, olisinki ni olis enää tää vuos peruskouluu jäljel :'D Mut ei, -98 oon d:
bewareofaino: Kauheen kuulonen toi viulisti o.o Vaikka sen mielestä sä olisitki ollu 'huono' ni ei sil kuiteskaa oo oikeutta lytätä sun itsetuntoo iha alas. Mut, koita kestää ja ota ne sen vinkit hyvillä mielin vastaan, jättäen ne negatiiviset sanomiset huomiotta. (:
zehe; Kuulostaa tosi ärsyttäviltä, ei ihme et sua ärsytti ne D: En voi muuta sanoo, itellä olis menny hermot jos tollasii olis mun luokalle tullu. Meinaan on se hienoo jos pääsee vaihtoon mut ei siit sellaseks ylimieliseks saa tulla. :<
Evee: ei kuulost kivalta :c
jonskauu: Ei oo todellista! o.o joidenki likkojen takii sun tarvis mennä toiselle luokalle, ei sit opot sun muut pystyis olee yhtää reilumpii D::mut toivottavast sen toisen luokan ihmiset ei oo kaikki täysii idioottei, jos kerra joudut niiden kans samalle luokalle C: Toivotaa et sä et joutuis vaihtaa luokkaa, silleen että se saatais sovittuu.

195Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 15 Elo 2012 - 4:35

Sarqai

Jonskauu: Joo meil oli viitosel melkei sama tilanne, meijän luokka piti rikkoo, ja sit jossai kojtii päätettii et ei sittenkää ja vaan _yks_ oppilas siirrettii.. Kaikki oli sillee wut mehä oltii jo liian pieni luokka mitä tää nyt on, mut sit se siirrettii takas, se oli outo hetki.. JOOMUT mä en osaa auttaa, törkeetä sanon mä

196Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 15 Elo 2012 - 5:33

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Meil oli tekstiilii tänää kolme tuntia heti aamulla rinnakkaisluokan tyttöjen kaa,ei niis muute mtn pahaa olis ollu ,mutta ku niistä osa oli ollu samal luokal yhen ns. ossi(nimeä väänsin vähä) kaa (meiän luokalta) ala-asteella ja sit ne haukku sitä KOKO 3 TUNTIA ! Mä olin toises pöydäs,koska en halunnu hyökätä niitten kimppuun(siis tää ei sit tarkota et fyysisesti niiden kimppuun) heti ekalla tunnilla,mut ens viikol jos sama peli jatkuu ni mä kyllä sanon jotain.Ja sitku ne haukku enimmäkseen esim. sen pukeutumista ja ulkonäköä.Ja siis tää jätkä on mun mielestä tosi mukava ! Ei kylläkään mitään komeimpia jätkiä mutta mitä se haittaa jos se on mukava ja se ei voi ulkonäöllensä mtn ! Ja sillo harvoin ku ne haukku esim sen luonnetta ni ne ei perustellu miks se on sit nii ärsyttävä..Siiis 3 tuntia kuunnella tollasta pazkaa. Ja mun kaks kaveripoikaa on niiden luokalla , miten ne oikeesti kestää tollasii tyyppei, ja toine niistä mun kaveripojista ei oo kanskaa mikää maailman hyvänäkösin tyyppi ja tosi saman tyyline ku tuo ns. ossi kaikel lail, ni mitä jos ne rupee jauhamaan siitäki tollasta p*skaa,mä en kestäis sitä !

197Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 15 Elo 2012 - 6:49

bewareofaino

bewareofaino

Heh joo, se viulisti oli ihan mukava tollon toisella kertaa, sano että kaikki ne mun huonot tyylit on parantunu ihan huimasti yhen yön aikana :---D Olin ihan whatt mutta tällä kertaa se jopa sano että oot ihanan valosa ihminen ja pääsen tällä asenteella pitkälle. Ja mää jo luulin että 9 vuoden soittokokemus on valunu hukkaan... Mut se oli ihan arvokas kokemus ja nyt kestän varmaan kritiikkiäkin paremmin xd

Mutta siis joo koulu alko ja siinä samalla sitte fysiikka pääsee sekottaan mun pään. Ja matikassakin jotain saakelin avaruusgeometriaa .___.

198Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 15 Elo 2012 - 6:58

zehe

zehe

jonskauu ihan epäreilua! tuli ihan paha mieli sun puolesta..

199Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 15 Elo 2012 - 9:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu tosi epäreiluu tollane DD: ei tollai vaa sais ilmottaa, siitä pitäs sopii oppilaan kanssa ja muutenki ei tollei saa lellii niit jotka ei osaa suomee kunnolla, oikeesti ne oppii sen nopeesti jos ei oo mitää 69v mummoi:D:D

eilen aamubussi oli myöhässä yli 10min ja mä panikoin, et jos me myöhästytää koulust ekana päivänä.
tänää oli eka oikee kunnon koulupäivä. myöhästyttii äikän tunnilt 5min ja joudutaa istuu koko jakso _ihan luokan eessä, mä en nää ees sille 'heijastin'taululle ku oon nii eessä sivummalla. pitkän matikan tunnilla maikka ilmottiki, että huomiseks pitäis olla matikan kirjat. öö joo, mistähä mä ne keksin huomiseks, ku aiemmi oltii luvattu, ettei ekalla viikolla kirjoi tarvi? lisäks sillä kurssilla oli yli 40oppilast, mut lopputunnist reksi tuli luokkaa ja kerto et se jaetaa kahtia ja onneks mä pääsin sen toisen maikan tunneille, koska se alkuperäne maikka oli niiiii tylsä ja ärsyttävä. onneks mä saan ostaa/lainata mun veljen kaverilt joitain kirjoi. ja sitte pitäs keksii jostai satanen laskimeen, jeii...
mä en oo tutustunu vielä keneenkää, oon vaan puhunu yhen lauseen yhelle mun luokkalaiselle pojalle ja sillonki kysyin tietääks se jotai luokkaa. mä haluisin tutustuu niihin poikiin varsinki, koska lähes kaikki meiä luokalla olevat tytöt liikkuu sellases kahes eri ryhmäs keskenää ja ne vaikuttaa nii ylimielisilt ja täysin eri maailmast ku mä etten taho tutustuu niihi. tietty voin olla väärässä mutta nii. si ne loput 3 tyttöö joihi tahtosin tutustuu onki sellasii ettei ne ees vastaa mulle ku yritän hymyillä niille DD:
meiän tunnit kestää sen 56,25min ja välitunnit saattaa kestää neljästä minuutista 20minuuttii. noitte takia mä en joudun oottaa jopa tunnin että mä pääsen bussilla kotii, koska niinä päivinä, ku mun pitäs päästä kahelta, päivä loppuu 14.06 ja kahen bussi lähtee 13.45. kolmen päivinä pääsee 15.16 ja bussi lähtis 15.10. neljän päivinä pääsee 16.16 ja bussi lähtee 15.55 ja jos tohon bussiin ei kerkee, joutuu venaamaan bussia joka lähtee 19.50, joutuu maksaan 3e lisää pikavuoron takii ja on vasta puol 9 aikaa kotona. onneks reksi lupas että saadaa lähtee sillei et keretää neljän bussiin neljän päivinä mut ottaa päästä toi DD::
lisäks mun kaveri vaihto jostai syystä pois tästä jaksosta fysiikan, eli se pääsee perjantaina aikasemmi ku minä ja sil on muutenki hypäreit tässä jaksossa mitä mul ei oo ja se sitte vaikuttaa siihe et meil on tulevaisuudessa vähemmä yhteisii tuntei ku meil.. :--(
tän kaiken lisäks äiti on sitä mieltä, että mun pitäs jättää jotai tuntei pois ekasta vuodesta, koska mulle tulee yhteensä 36 kurssia jos mulla on nyt kaikki, mutta mä en keksi mitää kurssia jonka jättää pois! koska mä haluun lukee kaikki mahdolliset pakolliset ekana vuonna + joitain muitaki siihe :s

anteeks tälläne valittamine

https://twitter.com/#!/penguiniam

200Angstaus topa #13 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 16 Elo 2012 - 3:48

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun siskon asiat on nyt huonosti ku mä lähin ala-asteelta Sad Viime vuon oltiin viel samas 5-6 luokassa ja näi. Mun siskoa ei oo ikinä kunnolla kiusattu ,koska mun kiusattuna olemis ajan jälkeen musta tuli sellane et mä aina puolustin mun siskoa,enkä hyväksyny et kukaa haukkuu sitä tai et se joutus kokemaan saman minkä mä koin . No nyt pari vuotta sitte se yks niistä tyypeistä(se pahin) vei mun siskolta sen parhaan kaverin ! No sit mä rupesin omie kavereideni kaa olemaa senkaa eli meil oli pitkälti samat kaverit. Ja nyt ku mä ja se mun kiusaaja lähettiin ala-asteelta ja mun sisko jäi sinne,mun siskolla ja sillä sen ex-bestiksellä on kauhea tilanne. Ne vihaa toisiaan eikä pysty edes puhua toisilleen ja se toine koko aja jauhaa paskaa mun siskosta sen kavereille.
Sillo ku mua kiusattiin ni nyt ku oon analysoinu sitä ni oon tajunnu että se tyssäs siihen koska mä jossain alitajunnassa käsitin et koska mun sisko tulee samaan luokkaan,mun on noustava ja pysyttävä vahvana koska muuten mun sisko joutuu yhtä matalalle missä mä oon,koska tässä pikkukylässä jos jotain vihataan ni vihataan sit sen sisaruksiaki. No sit mä viime vuonna olin arvoasteikossa luultavasti aika korkealla,suurin osa kunnioitti mua vaikka osa vihaski mua täysin,mun sisko ei ollu ihan nii suosittu ja se jäi aika paljo mun varjoon,ku se meni kutoselle ni sillä oli tosi kovat odotukset et siitä tulee koulun suosituin gimma ku mä ja se toine tyttö jonka kans mä koko ajan taistelin lähetään pois. Nykyään 5-6 luokalla on aika paljo tyttöi ja kaikilla on tosi kovat luulot itestänsä ja tällä hetkellä suomeks sanottuna kaikki taistelee "suosituimman roolista" eikä kukaan tuu toimeen kenenkää kaa. Ja tää tilanne on mun siskolle äärimmäisen raskas koska sen välit on huonontunu tän myötä sen tämänhetkiseen parhaaseen kaveriin ... Tää voi kuulostaa siltä et mulla on noussu pahasti kusi päähä,mut en mä loppuviimein mikään koulun suosituin ollu,vaikka osa musta nii ajatteliki nii mut sit se toine osa piti sitä mun kiusaajaa suosituimpana

Ja mulla tuli maantiedosta läksyä vaikka kuinka paljo,ja mun pitäis jaksaa panostaa niihi liia paljo koska en älyy siitä mitään.Enkä jaksais.... Mä mieluummin olisin ottanu enkusta vaik tublasti enemmä läksyi ku noit maantietoi koska enkku on mulle helppoa,se on kiva aine ja mulla kestää enkun läksyis korkeintaan 10 min vaikka tulis kui paljo ja vaik tekisin kui hyväl käsialal

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 11]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa