One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #13

+11
nealoves1D
Sarqai
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
bewareofaino
zehe
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 11]

1Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 0:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

151Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 7 Elo 2012 - 11:36

Veeranen

Veeranen

ääf, oon valittanu jo varmaan siit et ku meille tulee äiti ja iskän tutut ja niide lapset viikonloppuna, mä en tykkää yhtää alle kouluikäsist D:
sit mun kaverin piti tulla meille yöks, mut se tuli kipeeks, ja en oo nähny sitä sen flash mobi jälkee, angst. ja sitte mun äiti ja iskä rupes puhuu mulle maalarintöist, olin sillai .. wait WHAT? o.o sit jotain juteltii ni sit äiti oli sillai 2no et sä sillo tääl varmaa enää asu" sit iskä vaa sano "no jos siit tulee vanhapiika" eiks niide mielest muka voi yksi muuttaa poies kotoo ja ark, sit ne on koko päivän vaa valittanu oon sillai JES KOULU ALKAA ENS VIIKOL D: lol novelli+kukaa ei saanu selvää+ ja kiviiki kiinnosti c:

152Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 7 Elo 2012 - 12:49

nealoves1D

nealoves1D

Veera,, mist ne ny ton maalarin repäs ? O.o && ihme kyl mä en oo viel saanu kuulla tost .. Kyl se sitte huomenna alkaa ku mökille mennää ;d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

153Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 7 Elo 2012 - 22:24

vilqu

vilqu

Nea tänks!! Meijän perhe on kyll niin naurettava välillä (:
Veera sori mut repesin tossa maalari kohdassa (: Koita kestää, kohta pääsee kouluuun..

154Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 7 Elo 2012 - 22:44

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu ; Mäki oon jo 13 mun iskä ei anna lupaa tehä fb'tä(kyl se vois antaaki jos vaa jaksaisin väitellä).Ei se vaan mee nii et nyt oot 13 et saat tehä ominluvin, ei ne porukat vaa aattele nii ! ne suuttuu kumminki.Eli ymmärrän sua täysin,tosin mä en oo jaksanu inttää tosta iskälle ku on ollu paljo tärkeempiäki aiheita väitellä(esim tv-kanavasta,kuunnellaanko autos radiota vai cd'tä ym.) Very Happy ja tosin mulla ei oo enää ees minkäänlaista kiinnostusta faceen koska kaikki muut on siellä ja mä oon ollu mun vanhas luokas aina se joka tekee päinvastoin ku muut xD Mut koita vaan inttää kyllä kauan ni saat tahtos läpi ja perustella miks sä tarvisit sen,esim. et sulla ei tulis nii iso puhelinlasku jos sulla olis face.

155Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 7 Elo 2012 - 22:54

vilqu

vilqu

Louizz jee mulla on kaveri!! Mulla ois kyll tällä hetkellä siihen syykin ku mun naapuri=paras kaveri on kolme viikkoo Australiassa (enää kaks) ni siihen on PALJON helpompi pitää yhteyttä fb kautta mut ehkä mä en nyt ihan suututa äitii ku muuten tällä perheellä menee vihdoin ihan hyvin.. (:

156Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 8 Elo 2012 - 4:23

Veeranen

Veeranen

Nea haha tota mäki vähä mietin et mistä ne ny ton repäs o.o

Mä muistan ku tein salaa fb joskus kolme vuot sitte, sit se tuli jossai juhlis about vuos sit ilmi ku täti kysy et onks mul fb, hups, Very Happy
tulivaamielee xd

157Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 8 Elo 2012 - 4:46

Mileaz

Mileaz

Facebookissa ei oo mitään ihmeellistä, ei sinne liittymisen takia kannata nostaa perheessä eripuraa ja riitaa. Aluks se on sellanen jee Fb Fb mut nyt ainaki ku oon ollu siel sen kaks vuotta nii hyvä ku ees jaksan kirjautua sinne. Ainoo syy miks käyn siel on et pääsen onnittelee ihmisii synttäreinä, se chattiki on iha syvältä ja vältän sen käyttöä nii paljo ku mahollista.

Loppujen lopuks jos et halua niitä ilkeitä kommentteja nii sun täytyy miettii tosi tarkkaa mitä sä sanot siellä Facebookissa/mitä julkaset tilapäivitykseen. Tämän takia mun viimesin tilapäivitys on vissii vuoden 2010 syyskuulta? En vaan jaksa päivittää sitä.
Näin ainakin siis meilläpäin + tää on täysin mun oma mielipide mut mun mielestä Facebook on ehkä surkein sivusto jonka tiedän.

158Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 8 Elo 2012 - 5:17

zehe

zehe

Mitä mä oon ollu vissiin facessa kolme vuotta... Oon täysin koukussa siihen ja se on ollu mulle jo pitkään päivittäinen rutiini. Onhan se ihan hyödyllinen kaikkien uutisten jakamiseen ja juttelemiseen jos jaksaa tapella sen chatin kanssa eli niinku Mileaz sano se on surkee!

Ja tosiaan ennen ku päivittää yhtään mitään saa miettii kaks kertaa millasia kommentteja on luvassa.. sitte omassa kaverilistassa on tyyppejä jotka päivittää toisistaan shittii, kaikki kääntyy yhtä vastaan yms. just oon lukenu varmaan kuukauden putkeen sellast settii ja kiusantekoo et huh huh.. ainakin mun kaverilistalla ja tän ikästen keskuudessa julistetaan jo melkeen kuka on h*ora ja ketä on tehnyt mitäkin ja kenen kanssa tms. Sitte vaan ihmiset keräilee kavereita et kenel on eka 500 nii jee, vaikkei ees tunneta... ookoo, mullaki on varmaa 3 ja puol sataa mut oon kanssa varmaan sata hyljänny Razz Helpompaa ois ollu vaa elämä ilman facee, vaikkei omalla kohdalla ookkaan vielä sattunu mitään kauheen ikävää, mut kaikkee sitä vaan näkee :/

159Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 8 Elo 2012 - 9:44

vilqu

vilqu

Kiitti, nyt anaski tiedän et mun ei tarvii kuolla vaikka äiti jaksais kuinka kauan selittää et jutellaa ja jutellaa.. JA ONNEKS MULLA ON TEIJÄT RAKKAANI!! <3

160Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 8 Elo 2012 - 10:59

Veeranen

Veeranen

zehe mä oon nähny sellassii -99 syntyneilt tollassii päivityksiä et kaadetaan shaissee niskaa jne (:

mua ärsyttää ku yskin ja yskin ja yskin ja ark D:

161Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 9 Elo 2012 - 2:22

Sarqai

-.- Mä luulen et must on tulos belieberi:d

162Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 9 Elo 2012 - 3:37

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sara; Haha mitäs pahaa siinä on ? Very Happy

Mä joudun menee kaikkina päivinä kasiin ja lbussi lähtee 7.20.....................Muutenki pitkii päivii ja kaikista huonoin puoli tos koulus on HOME..Siis siinä siivessä jossa on mun lv'n luokka ni on vähän hometta mutta sitä ei vielä remontoida ku nyt on remppa kesken enemmän homeises siivessä,me oltii kolme tuntii siinä meiä "omas" luokas tänää ja koska mun keuhkot on keuhkokuumeen altistamina yliherkät ni en meinannu saada henkee koko aikaa...
Mä oon väsyny mut ylivirkee

163Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 9 Elo 2012 - 4:26

Mileaz

Mileaz

Louizz homeisissa tiloissa on yhtä tuskaa olla, mä kävin ekan luokan homeisessa minikoulussa jossa oli vaa ykkös- ja kakkosluokkalaiset, siel oli vissii ollu jo tosi kauan hometta mut se huomattii vasta sillon. Tosi monilla oli just hengitysvaikeuksia sun muita.

Mun lukkari näyttää aika nastalle, en tajua siitä mitään Very Happy

164Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 9 Elo 2012 - 4:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz ; mun ala-asteellaki oli hometta....vaikka kukaan ei myönnä sitä
ja mäkää en oikee ymmärrä mun lukkarista mtn Very Happy

165Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 9 Elo 2012 - 6:19

vilqu

vilqu

Sara mitä se haittaa.. Very Happy Taino me kyll molemmat tiedetään mitä tapahtuu ku se yks tulee kotiin sieltä Australiasta ja kuulee.. (:

166Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 9 Elo 2012 - 8:40

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Moi oon nyt kaverin kaa nesteellä jossa pääsin wifil tai sil nettii ja aattelin ilmottaa ettei musta varmaa kuulu vähää aikaa ellen saa isän kaa sovittuu. Se laitto mulle eile sen eston koneelle että en pääse ja tänää ku valitin et miksen vieläkää pääse, se sano laittaneensa eston koko viikoks. Riideltii jotai ja lopulta puhuin kuulemma nii rumasti että se ns laitto mun simkortin pois päältä, eli muhun ei saa kukaa yhteyttä enkä mäkään kehenkää. Pilkka osuu omaan nilkkaan, lähin kertomatta kellekkää tai kenenkää huomaamatta kylälle, oon niin kaua ku kaveri on ja meen sitte äitille ja itkeb sille vähä kui ilkee iskä on nii se soittaa joko vihasen puhelun iskälle tai passittaa mut kotii puhuun asiat halki ton yhe kaa. Mutta mä en aio pyytää isält anteeks, se ite tän aiheutti :DD ok näkyillää taas. Ehkä jään asuu tänne nesteelle?

https://twitter.com/#!/penguiniam

167Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 9 Elo 2012 - 10:28

vilqu

vilqu

Stypay ei kuulosta kivalta.. Koita selvittää asiat iskäs kanssa! Älkää oo kauaa poissa Wink

168Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 9 Elo 2012 - 12:56

nealoves1D

nealoves1D

Stypay,, tossa tuliki just se syy miks mu vanhemmat ei koskaa ota mult kännykkää xd mutjoo tosiaa ei kauheen kivaa tollane :d koita saada sovittuu iskäs kaa, vaik se saattaaki tuntuu tosi vaikeelta, mut enemmä te molemmat hyödytte jos saatte sovittuu c: pärjäilemisii sisko <3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

169Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 9 Elo 2012 - 22:06

Mileaz

Mileaz

No voi hemmetti. Meikäläisen vasen polvi on ollu tunnoton siitä mun viimesimmästä kaatumisesta asti eli yli 2 kuukautta ja tää on aika sieltä ja syvältä. Mun äiti puhu siskonsa eli mun tädin kanssa illalla puhelimessa, se on farmaseutti. Sit ne rupes puhuu tästä polvesta ja se mun täti sano että jos se vieläki on tunnoton nii sit on suurempi todennäkösyys ettei tähän palaa tunto _koskaan_ mikä tarkottaa taas sitä että mulle on koko loppuelämä pelkkä kävelykin yhtä tuskaa. Vee ii tee tee uu

170Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 9 Elo 2012 - 22:41

Sarqai

louizz: Mieti sit sitä tuskaa ku Justin tulee suomee ja mul ei oo ees lippuja!

171Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 10 Elo 2012 - 0:53

vilqu

vilqu

Sara eksä voi mennä sen kaveris kaa??

172Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 10 Elo 2012 - 3:27

Sarqai

Noen ku sen äiti päätti mennä mukaa..

173Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 10 Elo 2012 - 4:55

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sara; no joo.Mut yritä saada se kamus suostuttelemaan äitinsä siihe ettei se menis ollenkaa Very Happy

Mun matikan ope on tyhmä.Ja nukuin viime yönä vaa jonku 3h ku en taas vaihteeks saanu unta ni väsyttää pikkase :d

174Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 10 Elo 2012 - 9:44

_Blistex_

_Blistex_

Mua masentaa koulu, ku se alkaa maanantaina D: Ihan oikeesti, kesäloma on ollu niin kiva ku oon saanu olla kavereiden kanssa ja sit pitäis mennä kattoo luokkalaisten eli mun silmissä k*sipäiden naamoja ja kuunnella niiden inisemistä millon mistäkin. -.- olispa sitä lomaa vielä jäljellä..

175Angstaus topa #13 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 12 Elo 2012 - 10:56

Sarqai

YYH tiistain kouluuu:dd EIEIEIEI

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 11]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa