One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #13

+11
nealoves1D
Sarqai
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
bewareofaino
zehe
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 11]

1Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 0:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

26Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 9 Heinä 2012 - 23:50

vilqu

vilqu

Tällä hetkellä haluisin asuu briteissä!!

https://apps.facebook.com/win-with-us/pages/b815919b65a53451c6e4375375821265

Ton videon yks hyvä kommentti pitää meijänki kohalla paikkansa "I just... I was born in the wrong contry.." Sad

27Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 10 Heinä 2012 - 1:13

Veeranen

Veeranen

^^ ja pitäis olla 18 vuotias tai vanhempi D:

28Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 10 Heinä 2012 - 2:55

zehe

zehe

Stypayhoralikson kirjoitti:eikö niitä kanavapaketteja saa sitte lopetettuu? oho.. paljo sä muute saat mansikkamaalt?
Meijän käskettiin sanoo asiakkaille (niille jotka jostain syystä kysyy miten tilaukseen saa loppumaan) että soita vaan tänne niin se on vaan se yks pieni puhelinsoitto niin tilaus katkee. Tosi asiassa puhelimiin (joilla me soitettiin) ei koskaan saanut vastata kukaan. Piti vaan odottaa, että esim. ne jotka ei ollu vastannu ku oltiin aiemmin yritetty soittaa, yritti soittaa takas, nii ei me saatu vastata.. niihin tuli tekstareitakin koko ajan, mutta kaikki piti vaan jättää huomiotta. Toki se oli ymmärrettävää, ettei "asiakkaan laskuun puhuta" mutta soittihan ne jotkut sitten ylemmälle taholle johonkin asiakaspalveluunkin ja työntekijät siellä vastas ja sieltä asiakaspalvelusta sitte vasta valitettiin meijän firmaan Very Happy

Tiedä mitä ne meijän myymät kanavapaketitki sitte tosiasiassa asiakkaille makso, eihän meille kerrottu muutenkaan niistä meijän myymistä tuotteista mitään. Hyvä ku kanavien nimet tiesi, ja pari ohjelmaa mitä sieltä tulee.. sitte ku kysyttii HD'stä et onko se sellane ni o.o, meni sormi suuhun... Sitte ku joku vaati saada tietää mistä oon hänen numeronsa saanu ni en osannu vastata, koska ei meille kerrottu. Pomo siitä sitte saarnasi ku moni oli valittanu tästä asiakaspalveluun ja lopulta vuoropäällikkömmekin myönsi, ettei tiennyt mistä tietokannasta firma ottaa asiakkaitten numerot!!! Monet kerrat selitin asiakkaalle että "onhan sulla telkkarissa tai digiboxissa sellanen korttipaikka, sitten tää varmasti käy teijän telkkariin" vaikken oikeesti koskaan ollu ite nähny sellasta.. nii vaan käskettiin sanoa.

Ja joo, ite sain mansikkamaalta perkauksesta tuntipalkkana 5.54. Ja nyt kun alotettiin poiminnat nii meillä on provikka, ja jos oon nopee poimija, ni palkka voi olla huomattavasti parempi verrattuna siihen mitä se ois tunneissa ku vietän siellä.. toisaalta nyt näin alussa oon varmaan niin hidas, etten osaa sanoa yllänkö vielä ees tohon 5.54, mut eiköhän se tästä...

29Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 10 Heinä 2012 - 3:06

Sarqai

Nonni mul pyyhkii taas hyvin. Isosiskon poikaystävä(joka on oikeesti ihan mukava) oli sanonu meijän ÄITILLE et mä näytän siltä et mä en ois koskaan syöny.. Olin vähän sillee et ftw mitä se sulle kuuluu.. Joo vaikka näytänki siltä nii tarviiks siit sanoo joka hemmetin vastaantulevalle ihmiselle.. Rasittava tyyppi..

30Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 10 Heinä 2012 - 7:31

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

zehe kirjoitti: Monet kerrat selitin asiakkaalle että "onhan sulla telkkarissa tai digiboxissa sellanen korttipaikka, sitten tää varmasti käy teijän telkkariin" vaikken oikeesti koskaan ollu ite nähny sellasta..
mei telkkaris on tollane & digiboxeis :--DDD ok sori pakko ilmottaa (y) kuulostaa kamalalta toi juttu DD:: en ikinä pystyis toho hommaa.. mä oon luullu et puhelinmyyjät ite hankkii jotai numeroit jostai numeropalvelun sivult?:DD

no sähä saat sitte iha hyvi c: katoin uutisii viime viikol, nii siin oli jostai mansikkamaast jos joku mies kerää sellase ämpärillise mansikoit jossai 20min DD::: mut kohta oot sellane supernopee! Wink)

https://twitter.com/#!/penguiniam

31Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 10 Heinä 2012 - 7:33

zehe

zehe

^^ Haha, varmasti Very Happy kiitti kannustuksest!

32Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 10 Heinä 2012 - 10:27

vilqu

vilqu

Sara olikohan se sanonu ihan läpällä?

33Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 10 Heinä 2012 - 10:41

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

ARGHHH MENEE HERMOT MUN VELJEEN me sovittii et me käydää vuorotelle ajaa se yks mun ruohonleikkuupaikka koska mä en jaksa ajaa sitäki joka viikko, nii se saa puolet rahoista. sen pitäis käyä tällä & viimisel viikol, koska mä kävin viime viikol & meen ens viikol (koska en tällä viikol jaksa ku on muut kesätyöt ja kaikkee) ja me ollaa tää ja ens viikko iskällä, mistä on joku 10km siihe ruohonleikkuupaikkaan ja veljel ei oo mopokorttii jote sen täytyy pyöräillä sinne. se on vaa sillee että "no emmä jaksa minnekkää Vetelii lähtee" ja se ei tajua, että jos se ei käy tällä viikolla leikkaamassa sitä, nii me ei saada koko kuun palkkaa. aarghh menee hermot ku se on niin vastuuton ja laiska, v*ttu se täyttää vähä päälle kuukauden päästä 18 !!!
ja sitte vielä mun rakas ystävä ♥ joka pitää jotenki itsestään selvyytenä että minä oon se aamuvirkku joka nousee aina aikasi ylös! se valittaa mulle, mite joutuu mennä puol 11 sen työpaikalle mutta ku mä meinaan sanoo että nojoo mun täytyy mennä 8 nii se on sillee että "no sä ootki jo tottunu aikasii herätyksii, mä en" öö selvä, mä oon aina ollu se joka valvoo myöhempää ja näi -.-
ja vielä toinen ystävä ♥ mua ottaa niiiin päästä, että se saa kaikkee tekemättä mitään sen rahojen eteen. se ehkä saa sen samsung galaxy s iii osamaksulla mutta se ei maksa siitä yhtää ite. se ei saanu kesätöitä koska on ite nii laiska hakeen ja ettiin paikkoja ja sitte se valittaa että ei oo rahaa ei oo rahaa ja perheellä ei oo rahaa ja sitte kumminki perheellä on rahaa ostaa kaikkee mitä ei tarvi muttei lapselle vaatteita.

[x] aukeutuminen loppu

34Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 11 Heinä 2012 - 9:20

zehe

zehe

Nonii voi **** Facebook ei tietenkää toimi tällä hetkellä Explorerilla, tiedä sitten miksi, mutta ei tässä koneessa ***** oo muita selaimia ladattuna et hermot menee, koska oon vähän liian koukussa Faceen.. en vaan osaa olla ilman et se ois tosa koko ajan auki!

Kaiken lisäks mulla ja yhellä toisella (jotka oltii tänää kahdestaa töissä) piti olla huomenna vapaapäivä, mut ei ku pomo vaatii meitäki sinne, vaikka sinne on menossa 4 muutaki tyyppiä..

//edit. Face toimii taas, joskus kiroominen ja raivoomine näköjää auttaa Very Happy

35Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 12 Heinä 2012 - 4:51

nealoves1D

nealoves1D

Sty,, joo mahtaa v*tuttaa .... Ku luin tota alkuu ni olin vaa sillee et joono se on varmaa joku laista pikkuveli ja sitte olin sillai dafuq ku se täyttääki koht 18 ?!? oikeesti,, ton ikäsen pitäis mun mielest jo tajuta et rahan saamiseks pitää tehä töitä, eikä vaa ilmottaa ettei jaksa ..
Ja sitte toi sun ystäväs,, voin vaa kuvitella mite ärsyttävää on jos ihmiset olettaa sust asioita, jotka ei todellakaa oo sulle mitää tavallisii .. Sitäpaitsi sehä menee töihi muutenki iha sairaan myöhää ?! varmaa kaikki muut kesätyöläiset alottaa päivänsä aikasemmi ku puol 11
Ja toi sun toine ystäväs,, joo tuttua ... mullaki on pari tollasta ja sitte ku mä säästän kokoaja ratsastusleireihi mun kaikki, enkä käytä niit mihikää muhu ni ne sitte ihmettelee et mite mul on rahaa ku niil ei itellää oo ku ne käyttää kaiken karkkii yms koska vanhemmat ostaa kaiken muun .. Tää mun tilanne on kyl vähä erilaine ku sun, mut ei kyl kaukaa hae. Alkaa ärsyttää ..

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

36Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 12 Heinä 2012 - 4:57

Sarqai

MUN HOME NAPPULA EI TOIMI(Nyt kaikki repee koska kaikilla muilla on mahtavat angstaamiset?Wink) Jaja zehe, haahaa mulla toimi no problem jooo oli pakko ilmottaa anteeks mä poistun..

Sty, vastuuton veli sulla.. :d Mun PIKKUVELI on samanlaine, isoveljel sentää vähä järkee pääs..

37Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 12 Heinä 2012 - 4:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea iskä pakotti sen lopult ja se käy ajaa tällä viikolla onneks sen pihan. joo no ei sen oo ikinä tarvinnu kauheest tehä töitä raha etee ku porukat maksaa sille melkee kaike DD: ja toi ystävä on jätskikiskal myymäs jätskii, nii sillä saattaa alkaa työt vasta 1 mut sitte se on 7 asti mut silti D: ähähä mäki käytän iha liikaa rahaa karkkii:c mulle porukat maksaa tosi harvoi mitää ♥️ ja joo tajusin kumminki, aika samalaine!
Sarqai no äläVery Happy mut se nyt on sellane. veikkaan että se ei jaksa kauheest tehä töitä koska se tietää et sil on 2v amist jäljel ja si se alkaa tienaa iha älyttömäst rahaa ilma mitää jatko-opintoi ton jälkee eikä ehkä sen takii kerää mitää vararahastoo tai mitää DD:

tänääki venasin turhaa et alkais satamaa, leikkasin 3h kumpparit jalassa ruohoo ja uutisis vaa "illalla alkaa sataa idässä" blaablaablaa ja mul paistaa aurinko täysii .... ehkä vois jättää kumpparit rauhaa?Very Happy
/ ei ollu sentää sadetakki päällä mutta oli se mukana:D

38Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 12 Heinä 2012 - 6:40

zehe

zehe

Puudutuksen ansiosta tuntuu niinku mulla olis oikeella puolella naamaa kolmas lisäposki! En pysty syömään mitään ku koko alaleuka on tunnoton.. eikös sitte olla koko iltäpäivä mun edessä syöty jos jonkimoist pullaa ja karkkii ku hyvä et ittel henkitorvi pelaa! Very Happy Tänään siis oli porausaika (niinku täällä ollaanki varmaan perillä mun hammaslääkäreistä, sori Very Happy) ..kerron kuitenki: tiskille ku menin ilmottautuu, ni eikös siinä sattunu olemaan vanha oikomishammashoitajani joka sano ennen ku ite ehtisin suutani avata: "sinäpäs se olet tutun näköinen, kelle sinä olet menossa!?" siinä sitte olin vaa ööö öö ku en muistanut ton nykysen hammaslääkärin nimee.. "noh, ei se mitään, mikäs sun nimi sitte on?" :DDD ja nii veemäisellä äänellä ku vaan voi!! Oon viimeks ollu sillä about 13 veenä mut nähtäväst mua ei voi unohtaa :DD Noh.. siinä sitte sain odotella 25min yliaikaa ku hammaslääkäri oli vähän myöhäs.. ite toi kidutus ei ollu päätä huimaava ja selvisin ilman kyyneliä ja shokkia:D tuli nyt se piikkikin koettua.. hyvä puoli täs on se, ettei ne sitä mansikkasalvaa tunkenu suuhun... oisin oksentanu!

39Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 12 Heinä 2012 - 9:54

Mileaz

Mileaz

Uu babye mua väääääsyttäää muttei kumminkaa väsytä. ok? En jaksais millää herätä huomenna taas kuuelta ja plääh, mietin vaan miten jaksan oikeesti tän jälkee viel kolme viikkoo tota ku nyt jo ulisen ku pikkukakara... :Dd
Mä leivoin tänää pitkästä aikaa sellasta valkosuklaa-limerahkatorttua ja se onnistu varmaa ihan hyvin mut mua ärsyttää ku en tiiä laitoinko liivatteet liian suureen määrään kiehuvaa vettä... Nii jos laitoin nii sit toi saattaa kusta:D
Just katon säätä nii namnamnami huomenna sataa vaihteen vuoks vettä, eihä tällä viikolla oo satanu ku melkee joka päivä <3

Ja tajusin muuten että mun Twitter on angstin paratiisi:D vois vähän piristää sen ilmettä twiittaamal jotai positiivista!

40Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 13 Heinä 2012 - 7:49

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun toinen mummu on ollu terveyskeskuksessa/vanhain kodissa jo 6 vuotta(ja se on 80 vuotias)...No mä käyn kattoo sitä siel aina joka toinen viikko.Sil on dementia ja se ei enää pysty ees kävelee.Aatelkaa mikä kohtalo on maata 6 vuotta sängyssä :/ Vielä vuoski sit mulla oli joku pieni toivonkipinä et tulis joku ihmeparantuminen ja se pääsis kotiin.No siis se oli tänään suht hyvässä kunnossa ja muistutti mua paljon siitä millasena mä sen muistan siltä ajalta ku se oli vielä kotona.Se silti oli niin huonossa kunnossa ni tajusin että millä muka sille taiotaan muisti ja kävelykyky takasin että tätä parempaan kuntoon se ei pääse.Mun on vaan hyväksyttävä se.2 vuotta sitten kesällä iskä sano että on sitkeä jos jouluun asti elää,mutta eli se ja elää vieläki...Mut mua itkettää,oikeesti se voi kuolla minä päivänä tahansa,niinku mun 94 vuotias isomummuki(vaikka se on taas äitin suvusta) ja iskän puolelta pappakin on jo 85 v mutta se ei oo ollu ikinä sairaalassa muutaku 2 yötä ja sillonki umpisuolen tulehduksen takia ja se ei tarvii muutaku verenohennus lääkkeitä ja se asuu kotona ja siihen asti et täytti 85 viel autollaki ajeli joka paikkaa :D

41Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 13 Heinä 2012 - 11:25

vilqu

vilqu

Louizz, voi sun mummoa (: Mun ukillaki on demettia, ei ihan noin paha et kyll se kävelee ja kotonaki asuu, mut ku meijän ikä kysy siltä et onko se saanu kutsun mun siskon rippijuhliin ni mun ukki vastas et "ai, tuutteko teki sinne"(: Mut jaksamisii ja tsemppiä sun mummolle ja sulle <3

42Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 13 Heinä 2012 - 12:49

Vieraili

Vierailija

:--( voi ei. Mun isomummol on kans dementia. Se luuli kerran mun veljee, joka täyttää ensviikol 22, mun sedäks joka on jtn 32... Ei se varmasti muista muakaa enää yhtään. Ei varmaa muistanu tos pari vuotta sittenkää, ku mul oli synttärit ja käytii mummon kaa sen luona. Se tyhjenti lompakostaan kaikki kolikot mulle sillo... Mut ei sil oo lähellekään noin pahana se.

Ainii, mua ärsyttää ku tääl on satanu melkein koko päivän. Ja myöskin se, et ku jollaki sivul luki et Liam menis kihloihin. Siinä mua ärsyttää se, ku en tiiä et onks se totta, koska se olis aivan mahtavaa vaikka eihän Liam kerkee nähä sen tyttöystävää koko aikaa nytkää vaikka eiks ne asu yhes..? Mut kuitenkii. Ja haluun tietää et tuleeko mun paras ystävä meil yöks sunnuntaina vai ei, ku rupeen näyttää sille superhienoja1Dvideoita youtubesta. Nii ja myös ärsyttää se ku pitäs ostaa paljon uusia vaatteita, uus koululaukku ja näin mutta ei oo rahaa ku ne menee lukionkirjoihi;(

43Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 13 Heinä 2012 - 12:54

vilqu

vilqu

kataaa, hei vitsi!! Onks Liam kihloissa!!? Jos totta oon kyllä tosi ilonen sen puolesta!! Very Happy Mut nyt muaki rupes kyll vähä vaivaa et onks toi totta, vai ei.. Nooh, ehkä se selvii (:

44Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 14 Heinä 2012 - 1:28

Vieraili

Vierailija

vilqu, mua on häirinny toi koko ajan eilisestä asti, ku luin siitä. Mut ei siitä oo missään muualla hirveesti lukenu ni ei se varmaan sit oo totta..

45Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 14 Heinä 2012 - 3:39

vilqu

vilqu

kataaa, mistä sä siis siitä luit?

Mulla on kauhee angsti ja forever alone ku kaikki kaverit on jossain ja siskoki lähti just Portugaliin.. Nyt porukat yrittää raahata mut mökille, mut siellä sit kun ei oo MITÄÄN tekemistä yksin vaiks ottais läppärinki mukaan ku ei oo nettiyhteyttä.. plaah!! HELP ME!!

46Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 14 Heinä 2012 - 3:54

nealoves1D

nealoves1D

vilqu,, mäki houdun varmaa kolmeks viikokseroo koneesta D:: surraanpa yhessä siis :Very Happy eivaasiis joo tiijän tunteen ku porukat yriytää pakottaa lähtreen mökile joka on keskellä ei mitään .. Varsinki ku siel ei saa eden nukkuu kunnol ku pitää herää aamiaiselle yheksältä koska kaikkie pitää syödä yhessä .. Mut koita pärjätä c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

47Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 14 Heinä 2012 - 4:32

vilqu

vilqu

Nea, thanks Very Happy No ei mun ainaskaan tänään vielä tarvii lähtee mut ehkä huomenna.. Ei kyll ollenkaan jaksasis ku ei siellä oo mittää tekemistä ku on yksin.. Otan koneen joka tapauksessa, jos täytyy lähtee, mut ei ainakaan viimeks saatu nettii toimii Sad

48Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 14 Heinä 2012 - 7:55

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mun hattara on kivikovaa )---: ei oo kivaa syödä sitä ku meinaa hampaat mennä ku yrittää purra lol.

49Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 14 Heinä 2012 - 8:02

Mileaz

Mileaz

^ Piä kieltä yhes kohtaa tarpeeks kaua nii eiköhä ala sulamaa tai sit sun kieles syöpyy mut ei se kai haittaa?

50Angstaus topa #13 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 14 Heinä 2012 - 8:10

vilqu

vilqu

Miten hattara voi olla kivikovaa??

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 11]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa