One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #13

+11
nealoves1D
Sarqai
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
bewareofaino
zehe
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 11]

1Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 0:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

51Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 14 Heinä 2012 - 8:17

Sarqai

Mullaki oli kerra, sain haavan huuleen. Ei kiva..

52Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 14 Heinä 2012 - 11:23

vilqu

vilqu

Mulla on ihan sairaan tylsää!! Joku nyt pelastaa mut täältä yksinäisyydestä.. En tiedä mitä tekis, nytki oon suunnillen koko päivän vaan ollu koneella.. Huomenna mut ehkä raahataan mökille, vois kyll kysyy yheltä kaverilta et jos se lähtis mukaan ni mä en mädäntyis siellä yksin..

53Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 14 Heinä 2012 - 12:55

Veeranen

Veeranen

mun selkä ja niska on ihan jumissa, se ku joku tökkää vähäsenki ni hyvä etten rupee huutaa D:, enkä uskalla antaa kenenkää koskee ku viimeks ku kaveri, ni olin kemian ja ruokatunnin sillai pää kenos ku se "lukittu" tai jotai. sit näytin iha vammaselta D:

54Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 14 Heinä 2012 - 23:25

Peetu

Peetu

veeranen tiiän ton tunteen se on nii tuskaa :d mä teen ainaki silleen et otan särkylääkkeen + laitan voltarenia kipeeseen kohtaan ja sit alan pikkuhiljaa venyttää sitä paikkaa auki.

ai että, luulis että aikuisilla ois jotai järkee päässä mutta ei nii ei... sain just kuulla et joku ihan aikuinen ihminen on alkanu puhuu must p*skaa muutamille ihmisille, sit yks mun hyvä kaveri joka on siis ihan aikuinen tuli kysyy mult et onks tää totta mitä se kuuli nii mun eka reaktio oli että anteeksi mitä. ei *piip* millasta settii se mun kamu kerto et se yks on puhunu musta. hyvä ettei jalat lähteny alta.

mä yleensä viittaan kintaalla tämmösille shaiballe mutta ku tässä on nyt nii monta juttuu kytkettynä toisiinsa et jos se menee puhuu parille tyypille jotai tämmöst shaibaa musta nii sit mulla tulee olee vaikeeta tulevaisuudessa.

55Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 15 Heinä 2012 - 1:09

Mileaz

Mileaz

Peetu o_______O ei tähän muuta voi sanoo! Vitsi onks se siis ihan aikuinen aikuinen et joku tyylii kaksvitone vai tyylii alle kakskymppine? Luoja miten säälittäviä ihmisiä tää maailma on pullollaan!

Ootan innolla millo pääsen juoksemaan, mulla on oikeesti ollu nyt täs kesälomal hirvee hinku päästä juoksee. Mut ku sillo alkulomasta kaaduin sil skootteril nii mun luu vissii tärähti nii jos vaikka rummutan tän jalan kantapäällä maata nii auts mun polvi alkaa huutaa hoosiannaa. Haluuuuun juoksemaaaaaaan!

56Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 15 Heinä 2012 - 1:20

Peetu

Peetu

Mileaz, tää p*skanpuhuja on joku suunnilleen 45-50-vuotias. eli siis niiku nii vanha aikuinen et luulis että elämä ois opettanu että tämmönen jauhaminen on ensinnäkin lapsellista ja toisiks että toi oli semmosta että sitä voidaan pitää jo kunnianloukkauksena jos aletaan menee näihin lakipykäliin syvemmin.

57Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 15 Heinä 2012 - 1:35

vilqu

vilqu

Peetu wut!!? Siis vähä alle viiskymppinen ja tollasia tulee kyselee.. Siinä vaiheessa kyll vois sanoo jo tällee lapsellisesti "hanki elämä!"
Mileaz, mäki haluisin mennä juoksee, mut en välttist katoo sateeseen (:

58Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 15 Heinä 2012 - 4:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu ei herranjestas :----DDD myötähäpeä, noin vanhaki viel !!
Mileaz aa vitsi mäki oon halunnu vaik kui pitkää juoksee muttei oo löytyny aikaa tai oon ollu liia väsyny siihe )--:

iskä & iskän naisystävä kysy mult tänää et mitä mä haluisin synttärilahjaks nii sit ku sanoin pöydäs et tahtoisin uuet vansit nii sisko heti "no et sä sellasii saa" ja muutenki on aina vastaa mun jokasta toivetta mitä mä toivon DDD:: oikeesti mua 6v nuorempi ja yrittää säädellä mitä mä saisin toivoa ja mitä mulle vois antaa lahjaks jne. ei oikeesti, mä en ikinä oo sen toiveisii mihinkää ollu sillee että se ei saa sellasta -.-

https://twitter.com/#!/penguiniam

59Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 15 Heinä 2012 - 6:02

Vieraili

Vierailija

btw ''ärsyttää'' viel noi Louis ja Eleanor huhut et ne olis kihlois.... Ne on kyl oikeesti perfect pari ♥ Justiisa sen takii ärsyttää, ettei ne ilmeisesti oo totta. Ärsyttävää muute, ku esim onedirection.net:is jotkut fanit haukkuu koko ajan Eleanoria, Perrietä ja Daniellee -.-'

60Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 15 Heinä 2012 - 6:10

zehe

zehe

Stypay Tuttu tunne oman siskon kanssa, meillä oli ennen paljon samanlaista vääntöö (ja on joskus vieläkin).. se on kyl vaa reilut puoltoista vuotta mua nuorempi, mut jos molemmat ei saa samanarvosii asioita samanverran ni soppa on keitetty..Very Happy

Ja sitten te kaikki juoksijat! Very Happy Mäkin lähtisin lenkille jossei satais...Very Happy mut jos ei satais niin ajattelisin kans toisin, koska oon niin älyttömän saamaton jos on kyse liikunnasta:D Miten saisin itteni innostumaan lenkkeilystä, saa antaa tipsejä!Wink Ainut liikuntamuoto mikä mua on koskaan kiinnostanut on zumba, mut tällee kesällä tällä surkeella paikkakunnalla niitäkin on vaan aamusin kun oon töissä...-.- Ala-asteella uiminen oli kivaa siihen asti ku kaikista muista paljastu himouimareita ja yläasteella olinkin tosi hidas muihin nähden, vaikka uin ihan normaalisti, eikä mul oo siin mitää ongelmaa ollu koskaan:D
hahah mitkä angstit taas mulla Very Happy

61Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 15 Heinä 2012 - 6:21

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

zehe tee joku soittolista jolla on menevii kappaleit jotka saa sulle hyvän mielen & näi ja kuuntele niitä ainoastaa ku oot lenkillä, nii sitte tahtoisit useemmi lenkille että saisit kuunnella niitä? :--DD ok ei varmaan toimis mutta kokeilinpaha silti:D

https://twitter.com/#!/penguiniam

62Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 15 Heinä 2012 - 6:26

zehe

zehe

^^ voishan tota kokeilla Smile

63Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 15 Heinä 2012 - 8:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla on vatsa oudosti kipee ja oksettaa,pyörryttää ja kylmä ja kuuma vuorotellen koko ajan...

zehe; Mulla on ihan sama juttu ja oon liian laiska menemään lenkille,sitku mulla on kaks vaihtoehtoo minne menis,lähtiskö juoksee keskelleeimitään vai toiseen suuntaan jossa kaikki kyylää ikkunasta et mitäs se essi on nii ruvennu lenkkeilee

64Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 15 Heinä 2012 - 9:32

Veeranen

Veeranen

louizz mul on aina tollain ku närästää D:

mäki mun pikkusiskoo♥ se paukuttaa tollast jumppapalloo ja mun korvat kärsii :c

65Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 15 Heinä 2012 - 10:37

Sarqai

Ku mulla närästää nii musta tuntuu ihan siltä ku joku kaatais kuumaa keittoo mun vatsaan, jos joku tajuu.. Polttaa ja kuplii vuorotellen(Miks mä selitän tätä?)

MUKAVAA mun pitää herätä huomen joskus seittemält-.-

66Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 15 Heinä 2012 - 11:31

vilqu

vilqu

Oon taas niin tylsistyny.. Ainoot kaverit, meijän kaks umpipöhköö koiraa (jotka nytki makaa tossa vieressä, tääl sängyllää ku dataan) (: No onneks naapuri ja yks toinen kaveri tuli tnä mökiltä, mut mun kyll pitää jatkaa huomenna remppaa. (:

67Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 15 Heinä 2012 - 11:36

Peetu

Peetu

zehe, tiiän ton tunteen ku lenkille ei jaksais lähtee mut haluais Very Happy mulla oli tommonen sama fiilis todella pitkää mut sit viime kaudel ku pääsin kisaryhmään nii mä hiffasin et nyt pitää urheilla muutenki ku vaan ratsastamalla nii sitte lähin juoksee eka lyhyttä lenkkii ja nyt menee pitkätki helposti. mulla tulee ekan 10min jälkee aina semmonen fiilis et nyt ei jaksa ja tekis mieli kääntyy takas mut sit ku jaksaa juosta sen ja kuuntelee musaa koko ajan nii ylläripylläri sitä on tullu juostuu ihan kunno lenkki ja sit on hyvä fiilis (: kannattaa vaan nostaa se peba penkist niiku aina mulle hoetaan nii kyl se siit ! ja muista alku- ja loppulämppä ettei sit tarvii lukee täält angstaustopan puolelt et oot paikallises sairaalas ku joku paikka on revähtäny ! Very Happy:D

68Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 16 Heinä 2012 - 1:39

zehe

zehe

Peetu heheh paikallises sairaalas :DD alkulämpän yleensä jaksan, mut lopussa en muista koskaan tehä mitään ja sitte o kaikki paikat kipeinä Very Happy

Tän päivän angstin aiheeni on se, että voooooi ***** mun käsii kutitaaaaa! Eikä ees rasvaus auta! Revin kohta koko ihon irti! Nokkoset pisteli niin pahasti monta kertaa töissä ja sitte ku oli vielä muutenki niin huono aamu ni menin sitten pomolle tuhahtelemaan vähän turhan äreesti... mut tehty mikä tehty :DD Ja kuinka monta kertaa oon täällä jo valittanu et oon korviani myöten täynnä sitä mansikkamaata, mut minkäs teet ku vähän niinku lupasin olla siellä vielä elokuun alkuviikoillakin -.- Kuinka voin olla taas näin tyhmä...

Vielä nyppii sitte se, että mul on tässä vielä noin viikko vesirokon itämisaikaa jäljellä.. hyvä jos seuraavaa päivää uskaltaa ajatella, kun en tiedä jos kuitenkin vielä saan sen... enkä tosiaan tiedä nyt sitten (ketään ei tiedä) sairastinko sen jo sittenkin vauvana vai en... täs on jo muutaman viikon tuntunu et ois toinen jalka haudassa, koska mun ikäsillä tulee pikkulapsia useemmin ties mitä aivokuumeita jälkitauteina...Sad

>> Nyt rasvaamaan kädet uusiks, tää on tuskaa!!

69Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 16 Heinä 2012 - 4:02

vilqu

vilqu

zehe, mun äiti sairasti vesirokon ku mä olin se vatsassa joka oli visiisn aikas vaarallista, et jos pahemmin ois kayny ni mua ei välttist ois.. ):

70Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 16 Heinä 2012 - 4:46

zehe

zehe

^^ Joo, se on kuulemma raskausaikana kaikist vaarallisin.. toivon vaa et se oli mul muksuna niin lievänä ettei huomattu...

71Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 16 Heinä 2012 - 4:50

Mileaz

Mileaz

^ Mut eiks se tavallaa olis hyvä et sairastaisit sen vesirokon nyt nii tietäsitpä ainaki et sulla on ollu se, eikä sun tarttis enää päätäs vaivata sillä et millon sä mahollisesti saat tartunnan?

72Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 16 Heinä 2012 - 23:27

zehe

zehe

Olishan se hyvä Smile

73Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 17 Heinä 2012 - 0:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

ää mua ärsyttää mun kaveri

74Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 17 Heinä 2012 - 1:06

Evee

Evee

Louizz miks D:
Tylsää..... Ja alko just sataa ihan kaatamalla

75Angstaus topa #13 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 17 Heinä 2012 - 1:23

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Evee;se on nii välttelevä(tai ainaki äske puhelimes oli) ja mua ärsyttää ku musta tuntuu et ollaan puolenvuoden sisällä etäännytty iha hirveesti Sad

mua oikeesti itkettää...Mun sisko on ruvennu kaveeraamaan yhen tyypin kaa joka vihaa mua ja mun sisko ei usko vaikka sanon etten tie miks se ei tykkää musta ja etten muutenkaa oo kuullu siitä mitään hyvää,no todenäkösesti se on kaksinaamanen paska mutta en jaksa inttää enää,mun sisko jos sillä on yhtään järkee,tajuu sen kyllä iteki.
ja mun kaveri harmittaa edelleen ja mulla on tosi huono fiilis

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 11]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa