One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #13

+11
nealoves1D
Sarqai
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
bewareofaino
zehe
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 11]

1Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 0:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

76Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 17 Heinä 2012 - 11:34

vilqu

vilqu

Tosi kiva ku iskä ja äiti haluis et vaihan tanssipaikkaa samaan ku sisko ku se on kannattavampi paikka.. Mut ku ehdotan kavereille jotka tanssii munkaa samassa ja siis muutenki harrastaa tanssia mun kaa ni ei kumpikaan haluis millään.. Enkä mä nyt kauheen innoissani vaihtais yksinkään.. Ku haluisin IHAN SAIRAASTI tanssii useemmin ku kerran viikos ja jos menis tonne toiseen ni se ois halvempaa ja nopeemmin ehkä mahdollista. Ja iskä ja äiti on tyylii pakottamassa mua vaihtaa, vaihto kaverit tai ei.. Oon ihan masiksessa tän ristiriitasuuden takia!

77Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 18 Heinä 2012 - 1:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu no jos haluut tanssii useemma kerra viikos nii sitte kantsii varmaa vaihtaa sinne paikkaa mis siskos on. ekkö sä voi sielt saada jotai uusii kavereit si?

https://twitter.com/#!/penguiniam

78Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 18 Heinä 2012 - 4:08

vilqu

vilqu

Stypay, sais sielt varmaan uusii kaverei ja ois ihan sairaan kivaa jos saiski uusii kaverei!! Mut sara nyt miettii ja kysyy äitiltää et jos se tulin munkaa tonne toiseen paikkaa.. (: Katotaa..

79Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 18 Heinä 2012 - 8:35

Veeranen

Veeranen

vilqu vaikka kaverit ei pääsekkää, ni kyl menisin tai ees kokeilisin koska sielt sais uusii kavereit ja se ois kannattavampaa(:

80Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 18 Heinä 2012 - 12:25

vilqu

vilqu

Veera totta puhut!! Ja voi olla et saan Sarasta kaverin Very Happy Kattoo ny (:

81Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 19 Heinä 2012 - 4:02

zehe

zehe

Kello on 3 päivällä ja mä oon syöny varmaan kaksinkertaisen määrän energiaa siihen nähden mitä syön koko päivän aikana! >> cornflakseja, pullaa, minipitsoja, juustohampparin, mansikoita, suklaapirtelöä, pussillisen suklaariisikakkuja ja suolatikkuja... siel on siskolla poronkäristys valmistumassa ja sitä pitäis kans syödä, mutten pysty ku laatta ihan salee lentää jos laitan yhtään mitään suuhun... aloin miettii et mitä jos mulle on kehittymässä joku syömishäiriö tai jotain... tähän asti oon kyllä viimiset kaks viikkoo laskenu kaloreita vähän et mitä syön, mut nyt jotenki kaikki karkas käsistä tänää ja söinki vaa täs viimisen kolmen tunnin aikana ihan saakelisti...Razz

82Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 19 Heinä 2012 - 9:27

bewareofaino

bewareofaino

Keuhkokuume. Jipii. Ja nyt vielä tälleen sopivasti ennen riparia.

83Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 19 Heinä 2012 - 10:39

Mileaz

Mileaz

Aino voi eeiii ): Koita parantua, kyllä se siitä! ♥

84Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 19 Heinä 2012 - 10:46

Sarqai

Yhyyy jää ikävää, nyt pitää tulla kotii:c Mut ihunaa päästä kotii kuiteski:'C

85Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 19 Heinä 2012 - 13:12

Veeranen

Veeranen

oikeesti argh, inhoon pujoo ja tätä allergiaa :c sit mun nenäsuihkeelle kävi jotain et sielt ei tullu mitään vaikka sitä oli puol pulloo o.o mitäs nyt tääl sit kärsin sitte ku nenä tukos :c

86Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 19 Heinä 2012 - 22:42

Evee

Evee

Mun pitää taas lähtee mökillee Sad No mut hyvä puoli on et jos ei sada pääsen powerparkkiin.

87Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 To 19 Heinä 2012 - 23:28

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Aino; voi ei,mulla oli se just ennen joulua,ja ei kyllä oo mikään kiva tauti....Parane pian,
Veeranen; Sama,ja mä oon näköjään allerginen kaikelle siitepölylle

88Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 20 Heinä 2012 - 2:52

vilqu

vilqu

Aino, voi ei PARANE PIAN!!
Sara sä kyll saatki jo tulla kotiin (:

89Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 20 Heinä 2012 - 7:15

Evee

Evee

Tajusin just et mä olin Englannis samaan aikaan ku pojat oli x-factoris. Miten en oo aikasemmin sitä hokannu? Ei jumalauta jos oisin sillon niist tienny! Agrh

90Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 20 Heinä 2012 - 7:38

bewareofaino

bewareofaino

Kiitos kaikki, parani mieli ainakin :----)

91Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 20 Heinä 2012 - 12:18

Mileaz

Mileaz

Asd miten yks video voi saaha ihmisen itkemää ku joku päätön kana?

Tää nimittäin

Tykkään Harrysta tottakai ihan hitosti, mut mun mielestä toi on tosi inhottava teko siltä. Just tota topkommenttia komppaillen: Nialler pääsee kerranki vetää lavalla jonkun biisinpätkän kokonaa ite ja se nauttii siitä selvästi tosi paljon kun se hymyilee nii söpösti ja kaikkee, mut sit toi Harry tulee ja vetää jotai tyhmää sinne välii nii Niallraukan hymy hyytyy ja ääni pettää. Sit toi olankohautus lopussa ja nyrpee ilme, eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, mä oikeesti itken täällä ku käy nii sääliks tota meiä pientä palleroa ): </3

92Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 20 Heinä 2012 - 21:36

Peetu

Peetu

Mileaz kirjoitti:Asd miten yks video voi saaha ihmisen itkemää ku joku päätön kana?

mietin just samaa mutta sitte katoin ton videon ja tulin siihen tulokseen kun Niallerin sydän särkyy niin samalla särkyy munkin sydän.

93Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 20 Heinä 2012 - 22:37

zehe

zehe

Yhyy ei noi saa tehdä Sad

94Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 20 Heinä 2012 - 23:15

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oon täysin samoilla linjoilla ku Mileaz ja kaikki muut

95Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 20 Heinä 2012 - 23:54

Sarqai

Yääh eieieiei:d Epäreiluu:c Voi rakas pikkunen):

96Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 21 Heinä 2012 - 6:42

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

aa toi video aa yks mun lempparibiiseist ja laulajana Niall aa täydellisyys mutta miksi, oi miksi Harryn pitää vetää toi tollee överiks ja naurattaa tollee )---:: mut aww silti täydelline video ♥ onneks Niall sai laulaa ton !!

https://twitter.com/#!/penguiniam

97Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 21 Heinä 2012 - 11:38

vilqu

vilqu

Mä en halunnu kattoo tota uusiks mut toi yks (Sara) pakotti.. Olin ihan sille ei...! VOI NIALLER PARKA!!

98Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 21 Heinä 2012 - 12:36

_Blistex_

_Blistex_

Ää, epäreiluu ku Hazza noin teki Sad meinaa Nialler oli niin onnellisen näkönen ja sit tos lopus toi olankohautus ja kaikki.. eieiei tuli paha mieli Niallin puolest :c

99Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 La 21 Heinä 2012 - 13:52

nealoves1D

nealoves1D

äää oikeestiiii toi saa mutki itkeen :'c ja noi ranskalaiset jätkät kattoo just sillai "öö vitu nolo"

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

100Angstaus topa #13 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 22 Heinä 2012 - 1:36

Veeranen

Veeranen

onks kellää koskaa ollu pientä hetkeekää sellanen olo et sua ei haittais jos sun pikkusiskolle satttuis jotai? D: mun tekis mieli rupee huutaa ku toi on ny pari viimest päivää vaa haukkunu ja mollannu ja ärsyttäny mua ja mua suoraa sanottuna v*tuttaa ihan tajuttomasti (: sit toi fuun penska aina lyö mua ku sanon sille, ja ei sille sit valiteta mut sitku ees vähänki näyttää et haluisin antaa samal mitäl takas ni mulle ollaa rageemas(: , ja aina yrittää saada tän kaiken johtuu mun konee käytöst vaikka en vattu ois konee koskenu sinä päivänä kuin sen puoltuntii. tai sitte ne uhkaa ottaa puhelimen pois. ootan sitä päivää ku puhun suuni puhtaaks niille enkä välitä pätkääkään mitä ne sen jälkeen tekee (::
avautuminen(Y) + kukaa ei varmaa saanu selvää

Viimeinen muokkaaja, Veeranen pvm Su 22 Heinä 2012 - 1:39, muokattu 1 kertaa

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 11]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa