One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #13

+11
nealoves1D
Sarqai
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
bewareofaino
zehe
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 11]

1Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Angstaus topa #13 Ke 4 Heinä 2012 - 0:15

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

101Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 22 Heinä 2012 - 1:37

vilqu

vilqu

Mun sisko tuli kotiin Portugalista aamulla aikasin joka on ihan kiva et se tuli. Mut iskä ei oo kiva!! Nyt siskolla on kaikkii oikeuksii ku sillä oli valtaisa 2h aikaero!! En jaksa nyt oiikeesti tota iskää joka alentaa mut joka asiassa !!

102Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 22 Heinä 2012 - 3:00

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oon nukkunu kyllä pitkästi(9h) mutta oon heränny 100000000000000 kertaa ja nähny painajaisii jonka takia oon nyt väsyny ku ruumis.Ja mullon maha kipeeeeeeeeeee

103Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 22 Heinä 2012 - 4:19

zehe

zehe

Noniin, sieltä se kauan odotettu vesirokko saapuu! Yks näppy vasta, eikä vielä ees oo lämpöö, mut ilmiselvää jo! :< Seuraavat päivät tuijotan ny sitten 1D dvdtä ja videoita ja syön jäätelöö... ärsyttää kyllä ku kaikki kivat tapahtumat ois ens viikonloppuna... toivottavasti oon ruvella jo sillon.. tuskin kyl kehtaan astuu sitte ulos, jos nyt hengissä selviin Razz

104Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 22 Heinä 2012 - 6:31

vilqu

vilqu

zehe noniin!! On se parempi ennemmin ku myöhemmin (: No toivotaan et menis mahdollisimman nopee ohi! Paranemisii (: En haluu lannistaa mut sit ku se on pahimmilaan se on tuskaa.. :/

105Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 22 Heinä 2012 - 8:28

bewareofaino

bewareofaino

Harry on ihana mutta mä en tajuu miks se teki noin tos videol, Niall laulo niiiiiin hyvin ja ihan tolleen tosissaa veti että mulla melkei kyyneleet silmissä ja sit Hazza vetää ton iha överiks... ookoooooo. mut musta näytti et Louis sano sille jotain just ennen sitä, ihan ku ois kehottanu sitä tai jotain.

// muttamutta jotta kaikilla ois hyvä mieli, tässä se ei tee sitä :DDDD
https://www.youtube.com/watch?v=ggDFoNh8tqI&feature=related

Niall ♥

106Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 23 Heinä 2012 - 1:42

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

sain just kuulla olevani kiittämätön pska jolle ei riitä mikää vaa siks että pyyän synttärilahjaks 60e kenkii tai kånkenii joka olis jotai 55e <3 hahahaha tosi kiva ettei synttärilahjaks sais pyytää jotai kalliimpaa
ja nyt valitetaa mun rahankäytöstä vaikka mä oon tienannu kohta 2v kaikki mun käyttörahat enkä oo saanu noilta lähes mitää, kiitti arvostan tätä todella

+ äiti on sitä mieltä että 1D on olemassa vaan rahan takia, että se perustettii vaa että se keräis niille perustajille rahaa. ahaha pitiki mennä hehkuttaa että on 1D'n toinen vuosipäivä.

https://twitter.com/#!/penguiniam

107Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 24 Heinä 2012 - 10:22

Mileaz

Mileaz

Mä vähän pahoin pelkään että mun kaverilla on jonkinasteine ortoreksia. Toi sen meininki ei meinaa enää oo ollenkaa tervettä.

Joskus vuos sitten se "havahtui" kun painoi yli 70 kiloa (pituutta 181cm) ja sen mielestä se oli ihan hirveetä, joten se alotti pudottaa painoaan, tavotteena sillä oli saaha paino putoomaa 65,5 kiloon. Sillon mä olin vielä sillai et pudottakoot jos sille tuntuu, omapaha on vartalonsa ku näytti jo sillo 70 kilosena pyykkilaudalle.
Noh, oliskohan se tammikuussa saanu ittensä siihen tavotepainoonsa ja se oli ehkä muutaman viikon tyytyväinen siihen, mut sitten se yhtäkkiä lopetti kaiken ylimääräsen syömisen. Tietenkin se on hyvä ettei syö mitää karkkia tai tollasta, mut se ei todellakaan oo tervettä että se pysty pari viikkoo sitten luettelemaan mulle kaikki sen tän vuoden aikana syömät herkut. Eli se siis pitää niistä jotain kirjaa.
Sitten sillä on alkanu tulemaa tää juokseminen ja muutenki kokoaja liikkuminen melkee sen elämän hallitsijaks, enää se ei tee muutaku juokse jossai mettäpolulla. Tän viikon aikana mun äiti on nähny sen vissii kaheksan kertaa juoksemassa sen työpaikan ohi nii kovaa ku kintuistaa pääsee. Nykyään sen suusta irtoo vaan puhetta terveellisestä syömisestä ja liikkumisesta. Mä ku olen sellasta tyyppiä että tykkään vaa istua aloillaa ja jutella kaikesta maan ja taivaan väliltä, seki oli enne sellane mut nykyään meiä pitää olla aina jossai lenkillä ku oon niillä tai se meillä.

Joku kaunis päivä sen ortoreksia tulee puhkeemaan joko anoreksiaks tai bulimiaks, mä oon varma siitä. Mua harmittaa tää vaa tosi paljo ku hän on kuitenkin mun tosi hyvä kaveri ja mun pitkäaikasin ja nyt meiän välit on tässä tammi-heinäkuu välillä viilentyny nii paljo et mun on vaikee ees alottaa enää puhuu sille mitään. Mä en haluis menettää sitä, mut kun toi terveellisen elämän ajattelu alkaa hallita ihmisen mieltä nii mikäs mä sen mieleen oon tunkeutumaan.

108Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 24 Heinä 2012 - 10:40

jonskauu

jonskauu

Mileaz Tiiätkö, mä niin tunnistan itteni tosta tekstistä ja mä oisin toivonu että joku ois puuttunu mun asioihin tollon, koska siinä ei lopulta käyny kovin hyvin. Sun täytyy oikeesti puuttuu tohon!! Jos et muuta keksi, niin mee vaikka sanoo sen vanhemmille tai lähetä niille joku kirje tai jotain. Vaikka teidän välit ois viilentynyt niin oon varma, että myöhemmin kaveris osaa arvostaa apuas. Mun kaverit ei oikeestaan ikinä tukenu mua kunnolla mun hoitojaksojen aikana ja se tuntu ihan helvetin pahalta. Joten auta äkkiä kaverias ennenkun tosissaan toi muuttuu pahemmaks! :-))

109Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 24 Heinä 2012 - 23:55

zehe

zehe

Mileaz onhan toi vaikeeta ja turhauttavaa ittelle jossei kaveri millään tajua, että sillä on ihan normaali vartalo.. Sen verran kuulostaa pakkomielteiseltä toi herkkujen vahtiminen ja noin taaja lenkkeily, että kannattaa puuttuu asiaan! Kyllä sun kaveri ajan kanssa sitten ymmärtää että jotain oli vialla, vaikka heti niin ei tapahtuiskaan:)

110Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 25 Heinä 2012 - 9:40

Peetu

Peetu

Mileaz, ihan niin kuin jonskauu ja zehe jo sanoivat, mene puhumaan kaveris vanhemmille. tai pyydä että sun vanhemmat ottais siihen yhteyttä. kaikki syömishäiriöt ja liikaliikunnat on vaarallisia kehittyvässä iässä olevalle nuorelle. kaveri ei varmasti osaa arvostaa apua nyt, mutta kyllä myöhemmin osaa. tsemppiä ja haleja sinne teille ! (:

111Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Pe 27 Heinä 2012 - 1:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun uniongelmat on menny liian pitkälle..................Eilen olin iha kuoleman väsyny illalla ni menin nukkuu jo yheltä toista noh , en mä silti nukahtanu muutaku joskus neljän jälkeen ja mun iskä herääki jo varttia vaille 5.
Oon tällä hetkellä tosi väsynyt,en jaksais muutaku itkee mut mun äiti on nukkunu koko yön viel huonommasti,se on käyny kattomas siihe asti et nukahin,tunnin välein nukunko mä jo,ja sit mun pikkuveli on herätelly sitä pitkin yötä ja äiti joutuu olla koko illan töissä(ja mä kyllä joudun vahtii pikkusisaruksii) ja mun pikkusisko kiukuttelee koko ajan,joten mä en saa näyttää kuinka väsyny mä oon vaan pitää vaa yrittää jaksaa,koska äitiki joutuu enkä mä voi aiheuttaa sille enää enempää turhaa stressiä ja työtä koska senki on pakko jaksaa.

112Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 29 Heinä 2012 - 7:07

zehe

zehe

Onnistuin saamaan meijän ainoon koneen täyteen troijalaisii perjantaina.. Tässä on nyt vkl oltu ilman nettii. Yritän olla täl kännykälläki mahd. vähän!Sad lisää taas mua tääl forkallaki toivottavast pian jos toi nyt huome saatais huoltoon>Sad

113Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 29 Heinä 2012 - 9:18

Sarqai

zehe: Kannattaa hankkii virustorjuntaohjelma? Aika mahtavaa työtä teit:DD

114Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 29 Heinä 2012 - 11:15

zehe

zehe

Kyl meil on kaikki mahdolliset viruksentorjunnat.. Koneki o uus ja päivitykset ajan tasal -.-

115Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 29 Heinä 2012 - 12:42

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

zehe joo mäki onnistun saamaan vähä välii jotai troijalaisii mei koneil vaikka olis kaikki viruksentorjuntaohjelmat DDD::: mut toivottavasti sun kone pääsee pian huoltoo & pois! c:

https://twitter.com/#!/penguiniam

116Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Su 29 Heinä 2012 - 23:14

Sarqai

Mä en ymmärrä teitä, mutjuu.. Byyh mun hampaat sattuu, sain jotku kumilenksut takahampaisii:d

117Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ma 30 Heinä 2012 - 0:58

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

En oo taaskaan nukkunu koko yönä paljookaa ja moni juttu stressaa

118Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 31 Heinä 2012 - 1:06

zehe

zehe

Sarqai tuttu tunne oon ite kans läpikäyny ne lenksut :/ ei kiva

119Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 31 Heinä 2012 - 5:11

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sargai; mullaki on ollu ne :/

120Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 31 Heinä 2012 - 5:17

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

Sarqai, mul on kans ne... se sattuuu aluks, mut sit niihin tottuu (:

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

121Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 31 Heinä 2012 - 21:41

Evee

Evee

Sargai Mullaki on ollu joskus ne. Niihi kyl tottuu

Cdon.comiin on vihdoin tullu se paita minkä haluun mut en voi tilaa sitä ku en oo täysikänen ja vanhemmat on töis eikä ehi tilaa ku vast huomenna D:

122Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ti 31 Heinä 2012 - 23:45

vilqu

vilqu

Evee, mikä paita?

123Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 1 Elo 2012 - 9:24

Sarqai

Nosiis mul oli ne kaks päivää ja nyt sain raudat.. Ne oli semmoset "tilanantajat", IHAN S A I R A A N kipeet nää raudat nyt..

124Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 1 Elo 2012 - 11:43

Veeranen

Veeranen

oohgod, blogin luomises on ärsyttävint sen osotteen keksiminen D:
huomen mökille! D: muuten siel ois ihan jees mut siel ei oikee oo tekemist D: antakaa ideoita mitä tehdä o.o

125Angstaus topa #13 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #13 Ke 1 Elo 2012 - 22:01

Sarqai

Veerane Mäki meen mökil:D Ui? Meil o aina hauskaa mökil, älä kysy miten..

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 11]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa