One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #7

+12
Stypayhoralikson
jonskauu
bewareofaino
Sarqai
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
vilqu
emmaLOVESnilla
Evee
nealoves1D
bO0m
Veeranen
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Angstaus-topa #7 Ma 16 Huhti 2012 - 21:05

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

76Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 La 21 Huhti 2012 - 13:18

nealoves1D

nealoves1D

^^ joo mäki oon pikkasekade :c mut ei siin mitää jos harry on onnelline varsinki ku se kerta vihdoi on löytäny jonku alle 30v naise xD mut nii eihä tost viel tiijä onks toi mitää kestävää

Mutmut, jos se on se tyttö joka oli GBY'ssä ni louishan sano niis joissai behind the scenes videos et harry on tullu tosi hyvin toimee sen tytön kaa niis kuvauksis xd (en oo siis yhtää varma mut ois tälläne muistikuva)

&& Stypayhoralikson toivotaa siis et se parantuis ja et siin ei oo mitää vakavaa (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

77Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 La 21 Huhti 2012 - 13:57

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

^ jep oon kans onnellinen sen puolest et se on löytäny ikäsensä, mut oon vähän kadeee Very Happy ja on se ollu GBY:ssä

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

78Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 La 21 Huhti 2012 - 14:05

_Blistex_

_Blistex_

^^ Oon täysin samaa mieltä teidän kaa, mäkin haluan vaan että Harry (ja kaikki muut tietty) olis onnellisii mut kylhän vähän kateellinen oon :DD

79Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 La 21 Huhti 2012 - 23:34

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oonhan mä kateelline mutta samalla tyytyväine että Harry löys jonku alle 30 vuotiaan,toivottavasti hazza on onnelline

80Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 La 21 Huhti 2012 - 23:50

jonskauu

jonskauu

Mä oon tekemässä täällä kuolemaa ton tytön takia. TAAAS KERRAN MÄ OON SYNTYNYT VÄÄRÄÄN MAAHAN. okei okei mä piilotan nyt tän vihan tunteeni ja oon ilonen kuten kaikki muutkin =)

81Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 La 21 Huhti 2012 - 23:53

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

^ et oo ainoo Very Happy mä pääsin jo yli siit yöllä, ookoo moi ! haha

82Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Su 22 Huhti 2012 - 0:07

bO0m

bO0m

haha mun reaktio tohon oli "iihan feikki kuva" luin kommentteja-> "eei feikki se on, feikki, mitä, SEN ON PAKKO OLLA FEIKKI :''((" :DDD No mut jooo... tää oli kyllä odotettavissa ); ei Hazza voi ikuisesti sinkkuna pysyy, jos tosta nyt ees mitään tulee.. :<

Ja Nea siinä WMYB behind the scenes Louis sanoo että Harry on ihastunu siihe yhteen tyttöön :DD Mut en kyl usko et toi on se sama, kaai... ;D

83Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Su 22 Huhti 2012 - 1:18

vilqu

vilqu

Niin muuten sanokin, siis Louis WMYB behind the scenes jutussa!

Oon niin KUOLEMAN KATEELLINEN TOLLE TYTÖLLE, mut myös TOSI onnellinen Harryn puolesta et se löysi jonkun vähän nuoreman ja jos Harry on onnellinen, olen minäkin! Ja vaikka Hazza menis naimisiin se tulee AINA olee mun mieheni! <3

84Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Su 22 Huhti 2012 - 2:10

nealoves1D

nealoves1D

b00m, ai se oliki siinä :Very Happy mä muistin et se ois ollu GBY Very Happy

85Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Su 22 Huhti 2012 - 5:26

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea Emma on kyllä GBY'ssä, en oo ite kattonu vielä nii tarkasti mutta kuvii löytyy joita jotku o ottanu joissa näkyy Emma & Harry GBY'n musavideos Smile oon ite kyllä vähä (aika) kade, mut jos Harry on onnellinen nii ei siinä mitää, ei se ikuisesti sinkkuna pysyis Smile ♥️

https://twitter.com/#!/penguiniam

86Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Su 22 Huhti 2012 - 8:27

nealoves1D

nealoves1D

^^ nii on mut mietin et kumman behind the scenes videos louis sanoo et hazza on ihastunu siihe tyttöö (:

87Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Su 22 Huhti 2012 - 9:51

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:^^ nii on mut mietin et kumman behind the scenes videos louis sanoo et hazza on ihastunu siihe tyttöö (:
Mun mielest se on WMYB https://www.youtube.com/watch?v=GlWN6Zn8AaA 2.30 ->

88Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Su 22 Huhti 2012 - 10:18

nealoves1D

nealoves1D

^^ nii se onki siin (::

89Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Su 22 Huhti 2012 - 11:40

militsii

militsii

Yrittäkää pysyy aiheessa, nää jutut kuuluis enemmän Harryn topaa. Sinne kirjotinki yhen jutun tosta sen ja Emman jutusta, menkää kattoo Smile

Mulla on ihan hirvee stressi, minkäs muunkaa kui koulun vuoks, mut sen lisäks stressaan ihan kaikkee, esim ens viikonloppuu ku sillon on hautajaiset ja pikkusiskon synttärit ja yhtee bilepaikkaanki oon lupautunu menee ja kaikkee mahollista! Ja koulujutuissa ihan vaan se liikaa kokeita ja kaikkee tulossa ja arhgr entiiä

http://dream-it-milla.blogspot.com

90Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Su 22 Huhti 2012 - 11:47

nealoves1D

nealoves1D

täs vaihees on hyvä tajuta et huomen on 23 pvä ja mul on fysiikan koe ..... Nyt kauhee stressi ku olin unohtanu koko kokeen ku oon lukenu mantsan kokeesee :d eikai täs auta ku päntää yömyöhää vaik ei siit oikeestaa oo apuu ..

91Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Su 22 Huhti 2012 - 12:36

_Blistex_

_Blistex_

Ääh, ollu niin kiva päivä et kamalaa ajatella et huomen taas kouluu :/ Stressaan siitä ku huomen enkkuu, mistä en tajuu yhtään mitään ja sit vielä se niin "ihana" luokkahenki. -.- Olispa jo kesäloma..

92Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ma 23 Huhti 2012 - 5:23

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tiiän etten oo mikään unelma isosisko mut siskolle ku tapellaan kokoajan kotona ym. Mutta mä en hyväksy sitä et mun siskoo haukutaan ja pari poikaa piikittelee sitä koko ajan(en mäkään näiden tyyppien kaa oo hyvis väleis mutta mä sentäs pärjään niile,annan takas)!Mä pystyn pistää koko porukan hiljaseks mutta ne haukkuu sitä ku mä en kuule ja oo heti hyökkäämäs niiden kimppuun kuulin tänään yhen ainoan kerran sen haukkumista linja-autossa ni servasin nii et koko bussi oli hiljaa siihen kun mä ja mun kaverit ruvettii nauraan sitä ku kaikki on hiljaa.Tää on tosi raskasta olla koko ajan hyökkäysvalmiina.
Sitte pieni juttu mutta mua käy hermoille ku mun pikkuveli naputtaa jtn tos seinän takana,mitä lie rakentaa mutta toi hakkaus käy hermoille.
Sit yks poika kaato mut vahingos pyörällä että oon yltäpäältä katupölyssä,mulla on housut polvesta rikki ja ihan veressä.Kämmenpohjaan tuli haava.Mua v*tuttaa että se ei ees pyytäny anteeks;rupes vaan syyttelee että kaikki on mun syytä vaikka sille ei ees käyny kuinkaan ja ite kiilas mun eteen nii et mä kaaduin ja kaikki nauro taustalla.Mun haavoja kirvelee ja ku mä kaaduin ni mulle tuli keuhkoihin joku ihme 'kohtaus'.
Sit mä näin tänään pitkästä aikaa kaks poikaa johon kumpaankin oon ollu ihastunu ,toiseen vuos sit ja toiseen kaks vuot sit.Tuli kyllä aika sekava tunne ku toinen varsinki tuijotti mua koko ajan.

tosi pitkä romaani ja tätä muodostuis vielä lisää

93Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ma 23 Huhti 2012 - 5:58

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Louizz_tomlinzon voi ei toi kuulostaa tosi kamalalta :c mua ei oo ikinä kiusattu mitenkää ylipahasti, nii en pysty sinänsä samaistuu toho tilanteeseen. mut ihanaa, että sä puolustat siskoos kumminki! tietääkö sun vanhemmat tosta? ja kamala toi poika joka kaato sut, ainaha niitä ääliöitä löytyy maailmasta... ois kyllä voinu pyytää anteeks, mulle tulis kamalan huono omatunto jos mä tekisin tollein ees vahingossa enkä pyytäis anteeks :c

ärsyttää opettajat koulussa. ei voi pikkusenkaa kysyä ees toiselta apua, kun opettaja selittää nii heti "TYTÖT SIELLÄ TAKANA HILJAA. tämä on kyllä niin kiinnotava aihe blaablaablaa" fysiikkako kiinnostavaa?? eikä enkullakaa pysty keskustelemaan mistään ku heti maikka huutamassa. kaikenlisäks matikanvalinnaisen opettaja selostaa kauheen kovaan ääneen mun virheistä :c

https://twitter.com/#!/penguiniam

94Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ma 23 Huhti 2012 - 6:09

bO0m

bO0m

Louizz_tomlinzon Hyvä puolusta siskoos! (:
Ja joo noita ihmisiä löytyy jotka ei yhtään mieti ): Siis ettei oo mitään tapoi pyytää anteeks! Arggh niistä ihmisistä jää ittelle päälle niin ärsyttävä fiilis >:I

Ja mulla oli tnä aika tylsä päivä, ulkona onneks sentää lämmintä. Koulun jälkee käväsin kapessa mut en oikeesti löydä mistään kaupoista vaatteita joista oikeesti tykkään ): Varsinkaan paitoja! Toisaalta ei tääl mikään hirveen iso kauppa valikoima ookkaan mut silti.. :<

95Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ma 23 Huhti 2012 - 6:17

Veeranen

Veeranen

Louizz_tomlinzon Vähä hienoo et puolustat sun siskoos, se kiittää sua viel joskus,mut ei sekää oo kivaa et joudut koko ajan olla kattomassa, jos sanoisit jollekki opelle tai vanhemmilles? Tai puhuisit siskolles? D:

Tänään on ollu niin huono päivä vähään aikaa, ois tehny mieli jäädä vaa himaan nukkumaan, se ois kyl kannattanukki. Menin kemian luokkaan ja heti tuli sellanen aiettärakastanmunluokkaani- fiilis ja teki mieli rupee huutaan. Sitku mun kumpikaa kaveri ei ollu koulus ! D: Sit bilsanki koe meni ihan varmasti penkin alle ku ei viikonloppuna jaksanu keskittyy lukemiseen koska kipeenä ;c ja nyt mua ärsyttäää ihan silminnäkemättömästi! Huominenki aika syvält varmaan, matikkaa, köksää,ruotsii ja kemiaa

96Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ma 23 Huhti 2012 - 7:32

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

köksän koe meni ihan huonosti, huudettii mun toisen parhaankaverin kaa toisillemme keskellä koulun pihaa (onneks ei mitää kovin isoo riitaa tullu) ja jotenki tyhmä fiilis ku tääl on iha pilvistäki ja tuulee ja on kylmä ... sää todellaki vaikuttaa mielialaan.

& Louizz_tomlinzon, ihanaa et sä puolustat siskoos ! tosta asiast kannattais kyl varmaa puhuu jollekki, kuten sun vanhemmille tai jollekki opettajalle ?

97Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ma 23 Huhti 2012 - 7:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^kiitti kaikille tuesta,ootte ihanii ♥.Mun vanhemmat tietää ja ne sanoo että pitääkö ottaa yhteyttä niille tyypeille kotiin mun sisko sanoo aina et kyllä se pärjää ja ettei mun tarvii pitää sen puolii mutta mä en ite kestä kuunnella sitä paskaa omasta siskosta.Opettajalle en viiti enää mtn puhuu ku sama opettaja sillo ku mua kiusattiin oli sillee et 'selvittäkää ite omat välinne'.Onneks nyt ei enää kun 6 vko ni ne paskanpuhujat ja mä mennään ylä-asteelle ni tilanne menee varmaan sit ohi.
Mut siis mä varmaan kyllä puhun mun äidille tästä jutusta kahden kesken illalla

98Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ma 23 Huhti 2012 - 7:36

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

angstaan, koska mul on nälkä enkä jaksa kävellä jääkaapille Very Happy

99Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ma 23 Huhti 2012 - 7:44

_Blistex_

_Blistex_

Louizz_tomlinzon: Mun mielestä on hyvä että sä puolustat siskoasi! (: Mut se on tosi raskasta jos läheistä tai itteäs haukutaan, kokemusta on. :/ Ja tommonen idiootti, joka sut kiilas, vois hiukan miettii et toiselle voi jäädä siitä aika huono fiilis. -.- Argh, ärsyttää kun jotkut ihmiset ei ikinä ajattele ku vaan itteensä.. Mut tsemppiä, toivotaan että toi haukkuminen loppuu koska siitä ei ikinä tuu kellekkään hyvä mieli!

& tänään sit yllätys yllätys, kamala päivä koulussa. Opet huus mulle millon mistäkin ja kavereiden kans oli taas jotain säätööö.. kaiken lisäks tääl on ollu pilvistä ja vähän satanukki. Huoh, mä vihaan maanantaita :C

100Angstaus-topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #7 Ma 23 Huhti 2012 - 7:53

Sarqai

Vatuttaako ees, ostin fridan ja siin ei ollu sitä julistetta-.-

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa